Pinppini halkaisija on n 25 senttiä, mitenhän toi toista vielä kasvaa työpäivän mittaan?
Pojat mulla on 25 senttinen
9
269
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kovasti työstetään työpäivän aikana, niin voihan se vielä jonkinverran laajentua....
- Anonyymi
Tekopyhyyden huippu saavutettiin tällä viikolla, kun Sebastian Tynkkynen suuttui meemistä, jossa asioita työnnetään anukseen.
Viittaatko siinä Sebastianin homouteen?
Ass on monimutkaisin sana - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekopyhyyden huippu saavutettiin tällä viikolla, kun Sebastian Tynkkynen suuttui meemistä, jossa asioita työnnetään anukseen.
Viittaatko siinä Sebastianin homouteen?
Ass on monimutkaisin sanaPensa-Persu-Peltokankaan peräänkuuluttama
"ministerit on persereikiä" soppii tähän ihan mukavasti - Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Metri on maksimi
- Anonyymi
Se on jo melkoinen tuulitunneli 🤔
- Anonyymi
Krooninen seksin puute saa herra Veenn inhoamaan niitä joilla tämä luonnollinen tarve on paremmin tyydytetty.
Toisaalta öyhöjä kiinnostaa monesti taasen alueet kannaksen toisella puolen
Vähän niin kuin usein pahimmat homovihaajat ovat usein itse synkkiä kaappihomoja
Seksin piireissä mennään. Kivaa olla vassari, koska pääsee panemaan aina ku huvittaa
Oikeisto on täynnä runkkareita.Kuinka oikeistolaiset lisääntyvät?- Anonyymi
No nyt mä ymmärrän, miksi oikeistolaiset ovat hyvin usein pipo tiukalla ja muutenkin ahdistuneita.
Ihan ens alkuun heidän kannattaisi liittyä seksin piiriin, niin voi olo helpottua.
Seksin piireissä mennään.Liittykäämme kaikki seksin piirin,
tosin olemma kaikki kommareita - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt mä ymmärrän, miksi oikeistolaiset ovat hyvin usein pipo tiukalla ja muutenkin ahdistuneita.
Ihan ens alkuun heidän kannattaisi liittyä seksin piiriin, niin voi olo helpottua.
Seksin piireissä mennään.Liittykäämme kaikki seksin piirin,
tosin olemma kaikki kommareitaLäääääähhhh...pinppi....ääääähhhh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031727- 2101547
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591030Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58865En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k51804Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49785Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36745Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉58735The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5732