Vähillä kaloreilla 1300 laihdutus on siitä huono että siinä tulee aikaajoin huono olo kun verensokerit laskee liian alas eli siinä joutuu pakostakin kärsimään huonoa oloa laihdutuksen aikana monta tuntia päivässä.(suuremmilla kaloreilla ja paljolla liikunnalla sitä ei tule)
Myös liikkuminen tuntuu hyvin raskaalta loppupäivästä.
Vain syömällä vähän laihtuu,mutta ei saa kuitenkaan syödä liian vähän.
Itse teen niin että syön mahdollisimman monta päivää vähän peräkkäin 2-4 pv ja suurempi syönti VASTA sitten kun olo menee niin huonoksi että on pakko syödä enemmän jolloin kalorit nousee noin 2300 kaloriin päivä.Sen syömisen teen vasta yöllä.
Miten laihdutan vähillä kaloreilla
Anonyymi-ap
3
218
Vastaukset
- Anonyymi
Lankesit sitten taas ahmimaan. Etkö ikinä opi?
- Anonyymi
En ole ahmintaa harrastanut KOSKAAN.
4000-5000 kaloria tulee aivan normaalilla syömisellä jos syö roskaruokaa ja muuta lihottavaa ruokaa.
Nyt en syö.Kalorit pysyneet koko ajan 1300-2000 päivässä,enimmäkseen 1300
- Anonyymi
Vähäkalorisuus ei onnistu ennenkuin saa pois ruokariippuvuuden.
https://www.ruokariippuvuus.fi/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 745113
- 1083561
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403436- 513014
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262748Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72269- 242091
- 1991990
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4081610Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91548