https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/662ea8b8-3236-44d0-a562-d9008133adf7
"Vesa-Matti Loirin Inarin-mökki tuli myyntiin 209 000 eurolla – Tältä se näyttää
Loiri vietti pitkiä aikoja Inarin-mökillään. Nyt paikka on tullut myyntiin.
Koko kansan tunteman taiteilijan piilopaikka sijaitsee kuvankauniilla paikalla Inarijärven rannalla. Mökissä on tilava tupa, jossa katseenvangitsijana on vuolukivinen takka. Keittiössä on nykyaikaisesti varustettu ja makuuhuoneita mökissä on kaksi. Myynti-ilmoituksen mukaan sauna oli mestarin ahkerassa käytössä.
Loirin Inarin-mökkiä on laajenettu vuonna 2011.
”Tämä paikka on hiljaisuutta, upeaa luontoa ja rauhaa. Astuessasi tähän tupaan, tulet aistimaan hengen,” tunnelmoidaan myynti-ilmoituksessa."
On kyl upee mökki luonnonrauhan keskellä, varmasti löytyy ostajia.
Ostais, jos olis tuonverran ylimääräistä.
Tuolla olis varmaan tunnelmallinen joulu ja takuulla tuolla pääsee rauhoittumaan
Miinuspuolena on pitkät etäisyydet, et ilman autoa ei kyl pärjäis.
Ei taida netti tuolla toimia.
Loirin mökki myynnissä
14
523
Vastaukset
- Anonyymi
Oho joo tuo Spede-mökki joo tuo ihan ok, sillä ehdolla että taloudenhoitaja tulee kaupanpäälle.
- Anonyymi
Siellä varmasti kummittelee! Veskun henki seuraa mökkiä silmä kovana! https://youtu.be/TjhCZHxsSlo?t=24
- Anonyymi
Jos jokaisen huoneen jokaisella seinällä on Vesi-Matti Loirin kuva niin varmasti olet aina kummituksen näköpiirissä, taulut tuijottavat.
- Anonyymi
Ja sitten jos saunaankin menet siellä voi olla Spede Pasasen taulu joka tuijottaa kiinteästi silmiisi kylpiessäsikin, vessakin tottakai pitää olla tuijottava-silmäinen Vesa seinällä, tarkkailee kakkimistasi.
- Anonyymi
Aku Sipola vois ostaa sen.
- Anonyymi
Kivalla paikkaa oli mökki ja kiva mökki, jos olisin miljonääri, voisin olla siitä kiinnostunut? Vähän epäilytti siinä mielessä, että Venäjän raja oli suht lähellä mökkiä. Puhuvat jo pohjoisesta ulottuvuudesta, josta Kiina ja Venäjä osoittaa vahvaa kiinnostusta? Konfliktit mahdollisia seuraavan 5-10 vuoden sisällä?
- Anonyymi
Jep mutta mutta ylläpito maksaa ja miten toukkien syömät nuohiret ovat sisältä
- Anonyymi
aina tärkeää tehdä testiporauksia ennen ostoa hirsistä jotta ei ole pelkkä hirsiulkokuori ja hirret tyhjää toukkien syömää, kuin ostaisit paperitalon heh
- Anonyymi
No hu hu hintaa. Korkeintaan 70 000.
- Anonyymi
Mitä? Hinta on ihan linjassaan. Vertaa vaikka alla olevaan. Kumman ostaisit?
https://www.etuovi.com/kohde/80310656?haku=M2043965255
- Anonyymi
Mjoo
Jos tällaista kompleksia ajatellaan sijoituskohteena, niin en laittaisi lanttia lantin päälle.
Ongelmat
Kun (valitettavasti) minulla ei ole helikopteria käytössäni, eivätkä vesitasoni kanna jäällä, niin tulisiko perusleiri perustella sillä, mitä on.
Toisekseen: En juuri perusta toisten nurkissa luuhailulle, sillä oma elämä on vielä huonosti kesken.
Vätsäri on ihan jees (mutta kompassit pyörivät kädessä).
(hihitystä) - Anonyymi
Jo on mökillä hintaa, siinä on aika runsaasti "lapinlisää" ja tietenkin sitä; ett se on kuuluisan Loirin "piilopaikka"! Mulla on ainakin puolet suurempi asunto, kaikilla mukavuuksilla ja myös luonnonrauhassa. Bussi kyllä kulkee talon ohitse, pysäkille on alle 100 m ja Kyläkauppaan matkaa n. 7 km ja Turun kauppatorille n, 20 km
Bussilla kauppatorille 3€ kertalippu, ja toinen 3€ paluu kotiin.
Talossani on kylpyhuone, mutt sauna on ulkona; Se on pihasauna, puilla lämmitettävä kuten vesipatakin, ja pieni pukuhuone. Puutarhatontillani on myös oma porakaivo ja pieni lampi. Taloni on ns. energiatalo, minimaalinen lämmönhukka ja automaattinen ilmanvaihto. Riitänee kertomaan ett ihan asuttava ja uudehko. Paljon on tehty myös itse ja talkoilla. Mutt mun taloni on edullisemmaksi tullut mulle kuin jossain jumalanselän takana nyt myynnissä oleva korpi talo!
Ihan hieno iso sauna siellä näytti olevan, mutt muuten mun asuntoni on isompi ja viihtyisämpi kokonaisuus! Myös marjat, hedelmät, vihannekset ja juurekset sekä yrtit, mä kerään omasta maastani. Niin enpä vaihtaisi edes päittäin! Jos mulla ois löysää rahaa tarpeeksi, niin ehkä 90.000-100.000 voisin tarjota loma-asunnoksi.
trollikka - Anonyymi
tarjoan 2senttiä.
- Anonyymi00015
Mökillä saa rauhassa ryypätä ja kärvistellä rapulatkin, jotka lähtee saunassa ja järvessä.
RYYPPÄÄ HETI.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2633291Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201819Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241489- 811334
- 1371028
- 81984
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61799Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86736Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.60658Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗50626