Olen keskittynyt vaihteeksi meditaatioihin..

Viime yönä kuuntelin niin voimallista meditaatiota, että tunsin itseni kevyeksi ja ihan tuntu niin, kuin olisin käynyt jossain.
Heräsin siihen ja tunsin palaavani takaisin omaan kehooni takaisin.

Pitää kokeilla uudelleen, koska jos kävin jonku luona niin kyllähän mulla on oikeus tietää kuka hän on jonka kanssa on noin vahva yhteys, että yöllä lähen meditaatiossa liiteleen!

Omasta mielestä mulla ei kyllä pitäis olla tuollaista mies tuttavaa jonka kanssa meillä on noin vahva yhteys, että minä lähen liiteleen kesken meditaation.

Meditaatio liitty kyllä ihmissuhteiden korjaamiseen, mutta ihmissuhteeni korjaantuu muuttamalla Inarin kunnasta pois niin kunnioitan heitä joiden kunnioita loukkaan täällä asumalla.

24

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitäis kirjoittaa reklamaatio tuosta valtion kirjeestä.
      Alko vaikuttaan niin ankealta kirjoittaminen joten ajattelin, että jos otan RAKKAUS MEDITAATIOTA niin voisin saada kirjoitettua asiani ihmisten oikeuksia ajatellen.

      Kyllä ajattelin laittaa, että EI MINULTA OLE KOSKAAN EDES KYSYTTY, että HALUSINKO SYNTYÄ INARIN KUNTAAN ja SUOMEEN SIKSI että OLEN SUOMEN PASKIN IHMINEN ja IHMISET SAA YMPÄRI SUOMEN NÖYRYYTTÄÄ LISÄÄ vaikka EIVÄT ITSEKKÄÄN OLE TÄYDELLISIÄ!

      Valitus oikeudet pitää tehdä minun vanhemmille eikä minulle, koska HEIDÄN NUSSIMISEN TULOS OLEN ja he niitä kunniattomia on niin, kuin HEIDÄN VANHEMMAT sekä heidän vanhemmat!

      Olen ilmoittanut, että Suomen valtion olis pitänyt TAPPAA KAIKKI PETSAMON SUOMALAISET EVAKOT eikä päästää täälle puolen rajaa!
      Petsamohan oli niin iso alue, että Kiestinki oli myös tavallaan Petsamoa ja minun suku oli sieltä siirtynyt Petsamoon nälkävuosina.
      Onhan tuo TÖRKEÄ TEKO suomalaisilta siirtyä asumaan asumattomille alueille niin saavat ruokaa, koska KOLTASAAMELAISET sekä SAAMELAISET EI OLIS SUONEET SUOMALAISILLE EDES LEIPÄÄ!

      Samoja Petsamon ja Kiestingin SUOMALAISIA olen edelleen ja vieläkin YRITETÄÄN TAPPAA saamelaisia sekä koltansaamelaisia nälkään, koska olen KARJALAISENA SUOMALAISTUNUT!

      Ei oltu ainut suku joka lähti Kiestingistä ja muualta liikkeelle, koska NÄLKÄ oli semmonen ISÄNTÄ sekä EMÄNTÄ että Suomessa lähti moni suku kulkemaan toiseen paikkaan niin perhe sai ruokaa!

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­­N­­y­m­­­f­o­­m­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ja minä heräsin hirvittävään painajaiseen että. Inarin mörkö ääninen immeinen lauloi korvani likellä, olipa jäätävä kokemus kuulla mörkö ääni.. Luulin että tää mörkö on mies mut sain tietää että nainen.. Hui helvetti mikä ääni

      • Huh ja onneksi en sentään ollut minä.
        Minä aikoinaan, kun vielä päissään pyörin baareissa ja vetasin illan lopuksi kooma-kännit.
        Muistan nousseeni taksiin sekä avanneeni koti-oveni, mutta tuon jälkeen muistan aamun ja sen että makaa sängyssä… alasti!
        Lapset ei ole olleet noilla kerroilla kotona vaan mummolassa hoidossa.
        Makaat alasti ja kuulet jonku nukkuvan vieressä, mutta pää sanoo ” tulin yksin kotia.” Tuossa tapahtuu sellainen kooma krapula tilanne, että AIVO toimintaa lakkaa totaalisesti ja henki katoaa hetkellisesti.
        Muisti alkaa palaamaan ja huoneeseen tulee molemmin puolinen tunnelma jossa toinen ajattelee ” Painus helvettiin täältä ” toinen ” Ehkä minun on aika painua helvettiin täältä”
        Tuo toinen lähti ja minä jäin onnellisena omaan sänkyyn vähäksi aikaa vielä nukkumaan.
        Koomasta kun heräsin niin kävin suihkussa, join kahvit jonka jälkeen olin HENGISSÄ ja pystyin ajamaan mummolaan.
        Äiti oli tehnyt perhe dinnerin joten pääsin suoraan syömään ja lähettiin lasten kanssa kaupan kautta kotia viettämään leffa/ peli-iltaa kotia.
        Olin perjantaina koomailemassa joten lauantai ja sunnuntai oli aina eri teemalla silloin, kun olin yksinhuoltajana.
        Suhteissa nuo ihanat perhe viikonloput muuttui PERHE HELVETEIKSI!

        Mun lasten isät ei ikinä ole ymmärtäneet, että miten heidän lasten äiti voi viettää lastensa kanssa kotona viikonloppuja lasten kanssa pelaamalla pelikoneita.
        Heistä tuo oli lapsellista, mutta minusta tuo oli lasten kanssa olemista. Satu animaatio pelejä pelattiin, koska päätin mitä pelejä lapset saa pelata. Pelin grafiikan piti väreiltään sopia sisutukseen!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Huh ja onneksi en sentään ollut minä.
        Minä aikoinaan, kun vielä päissään pyörin baareissa ja vetasin illan lopuksi kooma-kännit.
        Muistan nousseeni taksiin sekä avanneeni koti-oveni, mutta tuon jälkeen muistan aamun ja sen että makaa sängyssä… alasti!
        Lapset ei ole olleet noilla kerroilla kotona vaan mummolassa hoidossa.
        Makaat alasti ja kuulet jonku nukkuvan vieressä, mutta pää sanoo ” tulin yksin kotia.” Tuossa tapahtuu sellainen kooma krapula tilanne, että AIVO toimintaa lakkaa totaalisesti ja henki katoaa hetkellisesti.
        Muisti alkaa palaamaan ja huoneeseen tulee molemmin puolinen tunnelma jossa toinen ajattelee ” Painus helvettiin täältä ” toinen ” Ehkä minun on aika painua helvettiin täältä”
        Tuo toinen lähti ja minä jäin onnellisena omaan sänkyyn vähäksi aikaa vielä nukkumaan.
        Koomasta kun heräsin niin kävin suihkussa, join kahvit jonka jälkeen olin HENGISSÄ ja pystyin ajamaan mummolaan.
        Äiti oli tehnyt perhe dinnerin joten pääsin suoraan syömään ja lähettiin lasten kanssa kaupan kautta kotia viettämään leffa/ peli-iltaa kotia.
        Olin perjantaina koomailemassa joten lauantai ja sunnuntai oli aina eri teemalla silloin, kun olin yksinhuoltajana.
        Suhteissa nuo ihanat perhe viikonloput muuttui PERHE HELVETEIKSI!

        Mun lasten isät ei ikinä ole ymmärtäneet, että miten heidän lasten äiti voi viettää lastensa kanssa kotona viikonloppuja lasten kanssa pelaamalla pelikoneita.
        Heistä tuo oli lapsellista, mutta minusta tuo oli lasten kanssa olemista. Satu animaatio pelejä pelattiin, koska päätin mitä pelejä lapset saa pelata. Pelin grafiikan piti väreiltään sopia sisutukseen!

        Tuo kirjoitus on todiste siitä, että manifestointi toimii ja väärän kumppanin kanssa jos sattuu samaa tilaan sekä liian lähelle niin aivot viestii samalla tavalla.
        Voi kuulemma joskus tapahtua myös niin, että aivot ilmoittaa ” Helvetti et lähe mihinkään.” Ja toisen aivot sanoo ” Helvetti en kyllä lähe mihinkään vaikka sanos painu helvettiin täältä.”


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Tuo kirjoitus on todiste siitä, että manifestointi toimii ja väärän kumppanin kanssa jos sattuu samaa tilaan sekä liian lähelle niin aivot viestii samalla tavalla.
        Voi kuulemma joskus tapahtua myös niin, että aivot ilmoittaa ” Helvetti et lähe mihinkään.” Ja toisen aivot sanoo ” Helvetti en kyllä lähe mihinkään vaikka sanos painu helvettiin täältä.”

        Sun unessa oli korppikotka joka ilmoitti sulle, että ” Syön sinut elävänä ja sinusta ei jää mitään jäljelle jos minuun sekaannut!”

        Lopetin nuo koomailut, koska en koe että minun tehtävä on hajoittaa kenenkään elämää ja aiheuttaa paskaa sekä ahdinkoa toisille.


    • Anonyymi

      Ajatella! Miten voitkaan olla oikeassa, sillä kyllä se korppikotkalra näytti jolla pääasiassa saalistaminen, se ääni niin kaivosta tuleva.. Ei mitään tunnetta äänessä tasapaksua möttöö

      • Eihän oma alitajunta voi olla väärässä joka puskee unessa sinun mieleen asioita jotka liittyy sinuun.
        Unet varoittaa vaaroista sekä hyvistä asioista joita elämään on tulossa.

        Jos naisesta olet tuollaista unta nähnyt niin ehkä kannattaa pysyä sinkkuna, mutta varautua siihen että tuollainen nainen on tulossa sinun elämään.
        Korppikotkahan on tunnetusti eläin joka osaa piiloutua hyvin vaikka Riikinkukoksi joka on hyvin korea lintua ja kukapa ei lintu maailmassa häneen haksahtaisi, koska tuossa kohtaa mieli pettää ja ei muista, että suurin osa Riikinkukoista on Korppikotkia joiden tarkoitus on ihan muu, kuin näyttää kauniilta sinun rinnalla…


      • Anonyymi

        Muuta pois,pilata tämän Suomi24 palstan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muuta pois,pilata tämän Suomi24 palstan.

        Meinasitteko kaikki pakolaiset sekä ulkomaalaiset muuttaa Inarin kuntaan?
        Ajattelin vaan, koska ei sovita millään tavalla samalle alueelle!
        Minun mielestä Suomi kuuluu alkuperäisille suomalaisille ja ollaan alkuperäiskansaa SUOMESSA joiden IHMISOIKEUKSIA kaikki polkee Suomessa ja olen sentään sukuja jotka asui Petsamossa ja SUOMEN VALTION virkamiehet vaatimalla vaati Petsamon Suomelle ja me kuuluttiin tuohon vaatimukseen, koska oltiin niin ÄLYKKÄITÄ!
        Tosin ÄLYKKYYS katos muilta ja minä sain sekä ROHKEUTTA että ÄLYKKYYTTÄ!

        Isäni talossa asun ja työllä ansaitulla rahalla talon on maksanut joten minulla ON OIKEUS ASUA MISSÄ HALUAN!
        Isäni kunnian puolesta olen istunut myös vankeutta ja niin istun tulevassa, koska HÄN ON MIES eikä mikään AKKAA joka vinkuu heti poliisille jos jotain sanon tai kirjoitan!

        Isä on sanonut : Sitä varten Suomessa ja Ruotsissa on peruskoulut, että kansa oppii lukemaan sekä kirjoittamaan. Sinä osaat lukea ja olet tarkkaakin, kun alat lukemaan.

        Eli todistettavasti OPPI on mennyt UMPILUUSTA tehtyyn PÄÄHÄN!


      • Anonyymi
        Holomanämmä kirjoitti:

        Eihän oma alitajunta voi olla väärässä joka puskee unessa sinun mieleen asioita jotka liittyy sinuun.
        Unet varoittaa vaaroista sekä hyvistä asioista joita elämään on tulossa.

        Jos naisesta olet tuollaista unta nähnyt niin ehkä kannattaa pysyä sinkkuna, mutta varautua siihen että tuollainen nainen on tulossa sinun elämään.
        Korppikotkahan on tunnetusti eläin joka osaa piiloutua hyvin vaikka Riikinkukoksi joka on hyvin korea lintua ja kukapa ei lintu maailmassa häneen haksahtaisi, koska tuossa kohtaa mieli pettää ja ei muista, että suurin osa Riikinkukoista on Korppikotkia joiden tarkoitus on ihan muu, kuin näyttää kauniilta sinun rinnalla…

        Tämäpä juurikin.. Olin korppikotka tai riikinkukko minut hyväksytään sellaisena kuin olen, en tuo itseäni väkisin julki, hakeakseni mainetta *kuulet, kuulette vielä minusta ja minun mörinästä* kun ihminen on perus minä palaset loksahtaa paikoilleen,
        Oliko sulla muuta???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämäpä juurikin.. Olin korppikotka tai riikinkukko minut hyväksytään sellaisena kuin olen, en tuo itseäni väkisin julki, hakeakseni mainetta *kuulet, kuulette vielä minusta ja minun mörinästä* kun ihminen on perus minä palaset loksahtaa paikoilleen,
        Oliko sulla muuta???

        Oliko sulla isokin ongelma minun kanssa?
        En ole tietääkseni äänellä keskustellut sinun kanssa, mutta jos harhoja kuulet niin tuo on psykiatrin hommia eikä Suomi24 Inarin palstan!

        Tiina Jylhä muistaakseni pyörittää sitä Tajunnanvirta sivustoa jonne voi soittaa sekä kysellä ihan uniin liittyvistä asioista enemmän.

        Tuossa on linkki https://www.rajatieto.org/tarotpoyta/?gclid=EAIaIQobChMI8trq3P6vggMVlRCiAx2iWQi_EAAYASAAEgKI-PD_BwE

        En osaa suositella enkä yleensäkään suosittele maksamaan kyseistä palveluista, koska näitä asioita oppii ilmaiseksi jos kiinnostusta riittää.

        Minulle nämä on olleet aina harrastuksia ja testaan miten nuo toimii!
        Välillä toimii hyvin ja välillä mennään päin seiniä, mutta sehän normaalia AITOA SUOMALAISTA ELÄMÄÄ!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Oliko sulla isokin ongelma minun kanssa?
        En ole tietääkseni äänellä keskustellut sinun kanssa, mutta jos harhoja kuulet niin tuo on psykiatrin hommia eikä Suomi24 Inarin palstan!

        Tiina Jylhä muistaakseni pyörittää sitä Tajunnanvirta sivustoa jonne voi soittaa sekä kysellä ihan uniin liittyvistä asioista enemmän.

        Tuossa on linkki https://www.rajatieto.org/tarotpoyta/?gclid=EAIaIQobChMI8trq3P6vggMVlRCiAx2iWQi_EAAYASAAEgKI-PD_BwE

        En osaa suositella enkä yleensäkään suosittele maksamaan kyseistä palveluista, koska näitä asioita oppii ilmaiseksi jos kiinnostusta riittää.

        Minulle nämä on olleet aina harrastuksia ja testaan miten nuo toimii!
        Välillä toimii hyvin ja välillä mennään päin seiniä, mutta sehän normaalia AITOA SUOMALAISTA ELÄMÄÄ!

        Tiina Jylhä kyllä tarvii rahaa niin saa ne maskit toimitettua jotka Suomen hallitus tilas monta vuotta sitten…
        Joku raha sotku hänellä oli, mutta voisin ottaa MASKIEN tilalle vaikka vittuillessa 1-2 desiä lisä täytettä TISSEIHIN!
        Ei mun tissit roiku, mutta vittuillessa vähän lisä täytettä niin EIVÄT roiku vielä 20vuoden päästä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämäpä juurikin.. Olin korppikotka tai riikinkukko minut hyväksytään sellaisena kuin olen, en tuo itseäni väkisin julki, hakeakseni mainetta *kuulet, kuulette vielä minusta ja minun mörinästä* kun ihminen on perus minä palaset loksahtaa paikoilleen,
        Oliko sulla muuta???

        Osaan kanavoida musiikkia ja Enkeli viestinä nousi sulle tämä
        https://youtu.be/E0eI6qEamy0?si=l4Wcbb9x6ctYkNHf

        Eli ota rennosti, koska asioilla on tapana järjestyä ja en minäkään ole kuollut vaikka löystelin kerralla ja kunnolla!
        Olin joskus kunnon ihminen, mutta kyllästyin siihen joten SOMEsta sain apua niin minusta tuli Taiteilja eli PASKA TAIVAAN MAALARI!


      • Anonyymi
        Holomanämmä kirjoitti:

        Oliko sulla isokin ongelma minun kanssa?
        En ole tietääkseni äänellä keskustellut sinun kanssa, mutta jos harhoja kuulet niin tuo on psykiatrin hommia eikä Suomi24 Inarin palstan!

        Tiina Jylhä muistaakseni pyörittää sitä Tajunnanvirta sivustoa jonne voi soittaa sekä kysellä ihan uniin liittyvistä asioista enemmän.

        Tuossa on linkki https://www.rajatieto.org/tarotpoyta/?gclid=EAIaIQobChMI8trq3P6vggMVlRCiAx2iWQi_EAAYASAAEgKI-PD_BwE

        En osaa suositella enkä yleensäkään suosittele maksamaan kyseistä palveluista, koska näitä asioita oppii ilmaiseksi jos kiinnostusta riittää.

        Minulle nämä on olleet aina harrastuksia ja testaan miten nuo toimii!
        Välillä toimii hyvin ja välillä mennään päin seiniä, mutta sehän normaalia AITOA SUOMALAISTA ELÄMÄÄ!

        Minullapa on ihan täys terve järki, ei harhoja, ei luuloja vaan tuon totuuden esille ihmisistä jotka luulevat olevansa *kuuluisuuksia * tekemällä jotakin olematonta jotks ei ole maailmassa tärkeää, musiikki,. Pöh.. Asiat tärkeysjärjestykseen.
        Totuus suututtaa monia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minullapa on ihan täys terve järki, ei harhoja, ei luuloja vaan tuon totuuden esille ihmisistä jotka luulevat olevansa *kuuluisuuksia * tekemällä jotakin olematonta jotks ei ole maailmassa tärkeää, musiikki,. Pöh.. Asiat tärkeysjärjestykseen.
        Totuus suututtaa monia.

        Kyllä kai jokainen itse omat asiansa itse parhaiten tietää, mutta olen kyllä huomannut että minun asiat tiedetään kylillä paremmin mitä itse tiedän!

        Minä elän Somen ulkopuolella ihan omalla nimellä, mutta Somessa käytän taiteilija nimeä.
        Kyse on omasta henkilökohtaisesta turvallisuudesta, mutta syytön minä siihen olen jos he ei ymmärrä miten some toimii.

        METAn palvelut muuttui tänään maksullisiksi, mutta jos haluavat käyttää minun kuvia sekä videoita mainoksissa niin ihan vapaasti.


      • Holomanämmä
        Holomanämmä kirjoitti:

        Kyllä kai jokainen itse omat asiansa itse parhaiten tietää, mutta olen kyllä huomannut että minun asiat tiedetään kylillä paremmin mitä itse tiedän!

        Minä elän Somen ulkopuolella ihan omalla nimellä, mutta Somessa käytän taiteilija nimeä.
        Kyse on omasta henkilökohtaisesta turvallisuudesta, mutta syytön minä siihen olen jos he ei ymmärrä miten some toimii.

        METAn palvelut muuttui tänään maksullisiksi, mutta jos haluavat käyttää minun kuvia sekä videoita mainoksissa niin ihan vapaasti.

        Alle 13vuotiaat ei saa edes käyttää METAA ja siellä lukee käyttäjä säännöissä, ettei saa julkaista kuvia kenestäkään jolla ei ole käyttäjä profiilia facebookissa tai instagramissa. Mainitaan ihan erikseen vielä, ettei saa laittaa kuvia LAPSISTA.
        Aika harva noudattaa tuota pykälää.

        13-18vuotiaat saa ilmaiseksi käyttää maksullisia METAn käyttäjä profiileja.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Alle 13vuotiaat ei saa edes käyttää METAA ja siellä lukee käyttäjä säännöissä, ettei saa julkaista kuvia kenestäkään jolla ei ole käyttäjä profiilia facebookissa tai instagramissa. Mainitaan ihan erikseen vielä, ettei saa laittaa kuvia LAPSISTA.
        Aika harva noudattaa tuota pykälää.

        13-18vuotiaat saa ilmaiseksi käyttää maksullisia METAn käyttäjä profiileja.

        TikTok on kaikista paras onki ja pääsee suoraan Kiinasta vaikka Venäjän mainoksiin jos hyvin käy…

        Kaikkihan tuon tietää, että Kiina ja Venäjä tekee yhteistyötä ja samat ihmiset boikotoi Venäjää joka on sodassa Ukrainan kanssa.


    • Mulla oli viime yönä hyvä manifestointi…
      Tempasin kunnolla unta ja heräsin vasta päivällä klo 13:sta.
      11 tuntia unta teki hyvää ja ajattelin ottaa tänään vähän aiemmin meditaation niin sais unirytmit kohdilleen.

      En käytä niitä meditaatioita joissa puhutaan vaan musiikkia eli binuaarilisia biittejä ja olen kuunnellut noita jo varmaan 10vuotta, mutta en tiennyt millä nimellä nuo kulkee.

      Tuossa linkissä kerrotan aiheesta enemmän
      https://mielenihmeet.fi/ovatko-binauraaliset-aaniaallot-todella-hyodyllisia/

      Kutsun noita biittejä AIVOJEN BUUSTAMISEKSI!

      Nikola Tesla oli serbialais-yhdysvaltalainen fyysikko ja keksijä. Häntä pidetään yhtenä nykyhistorian merkittävimmistä keksijöistä. Hän osallistui muun muassa nykyaikaisen sähköenergian jakelulle ja käytölle keskeisten vaihtovirran, monivaihejärjestelmän ja oikosulkumoottorin kehittämiseen.

      En edes tiennyt, että tuon niminen fyysikko ja keksijä on ollut olemassa. Hain jotain binuraarilista biittiä jota voin kuunnella ja noin tuli hänen nimi ja kuuntelin tuon.

      Mulla nuo vaikuttaa kyllä, mutta ärsyttää varmaan muita koska olen tehnyt pohjat jo tietämättäni joten voin ottaa mitä vaan koska minun aivot rakastaa kunnon buustia.

      Noissa on vaara, että jos ei ole riittävästä älykkyyttä niin on ihan turha aloittaa suurilla latauksilla, koska pää menee tilttiin!

      En inhottava ole vaan olen toisenlainen eli meen aina itse ensin ja RAKKAUS tulee perästä, mutta ei RAKKAUS ole mies on vaan se mitä rakastaa tehdä!

      Jos alkaisin opettaan sekä rahastaan näillä niin mulla loppuis mielenkiinto vaikka voisin olla kyllä parhaimmillani just jossain turistien kanssa kertomassa näistä asioista.

    • Olen Enkeleistä Lucifer joka PARAS KAIKISTA!

      Lucifer on ainut enkeleistä joka pääsee Jumalaa sekä Saatanaa lähimmäksi!
      Jumala sanoo : Painuu Helevettiin siitä!
      Saatana sanoo : Nyt ulos täältä Helevetistä ja vähän äkkiä!

      Yritän olla kunnolla ja kyllästyn, kun kaikki esittää somessa niin hyviä ihmisiä ja faktaa on, että kaikki kahlataan nilkkoja myöden paskassa!

      Tuo saa aikaan sen, että keksin jotain niin saadaan säpinää tähän KUOLLEESEEN KYLÄÄN!

      Se on ainakin varma, että jos PAAVO VÄYRYSESTÄ EI TULE PRESIDENTTIÄ vaikka KEMILÄISTEN PUOLESTA KUNNIAA OLEN ISTUNU VANKILASSA niin HAASTETAAN KEMI KÄRÄJILLE!

      Kunnanjohtaja edustaa koko Inarin kuntaan ja jos lähtee lätkimään kesken kaiken niin NOSTETAAN SYRJINTÄ SYYTE!
      Paavo Väyrysessä on ISOT RAHAT KIINNI!!!

    • Anonyymi

      Ookko nähny Viljoo viime aikoina.

      • En ole nähny.
        MHY:n sahalla näin viimeksi, mutta kyllä siitä yli 10vuotta on jo aikaa.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        En ole nähny.
        MHY:n sahalla näin viimeksi, mutta kyllä siitä yli 10vuotta on jo aikaa.

        Oli meän muorin siivouksia tuo MHY-sahan siivous, mutta eihän se viittiny tehä niin minun piti käydä!
        Mulle pukkas kaikki siivoukset mitä itse EI VIITTINY TEHDÄ!
        En halua edes PERINTÖNÄ hänen siivouksia!
        Kyllä saa pitää minun lapset, koska helpompi aloittaa UUSI ELÄMÄ kun katkaisee kokonaan välit vanhaan sukuun sekä perheeseen!
        Siitähän saa vaatia korvauksia jos tuon jälkeen väittävät, että olen heidän äiti/ lapsi/ sisko/ muu sukulainen!


      • Kyllä olen lukenut vainouslakia ja minun kohdalla tuo valitettavasti täyttyy.
        Ei se sitä tarkoita, että minun pitää maan alle painua.
        Saan uuden henkilöllisyyden, koska tuo on rikollista määrätä AIKUISEN NIMI jota saa käyttää.
        Jokaisella on itsemäärämisoikeus ja edes omat vanhemmat ei voi määrätä käyttämään heidän valitsemaa nimeä!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1947
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1336
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe