eli pidättekö korista miesten lajina.. mun mielest se on aika unisex laji, koska ei miehenä olemisessa oo korikses muuta varsinaista hyötyy ku lihakset, pituus ja ponnistusvoima... ja sitähän löytyy meistä naisistaki.. ;)
onko koripallo miesten laji??
7
552
Vastaukset
- mies
Naisethan nimittäin niin innokkaasti apinoivat miehiä ja tasa- arvovaatumuksineen tunkeutuvat kaikkialle, jossa on paljon miehiä vain osoittaakseen, että miesten lajeja ja alueita ei oikeasti ole.
Kumma kyllä, miehet eivät ole innokkaita apinoimaan naisia. - spiral
ei, ei koripallo oo miesten laji, ite oon tyttö ja harrastan korista, se on yhtälailla naisten ku miestenki laji. joskus kyl tapaa ihmisiä jotka kummastelee, miten tyttö voi pelata korista ja jotkut taas sanoo että naiskoris on tyhmää, koska naiset ei osaa donkata...
- pelaaja 87
no moi joo oot oikeessa ei koris oo miesten laji...ja vaik joku väittäis et sen takii se on miesten laji kun niil on lihaksii niin tulee vaan mulle sen sanoo niiinn.....;)
ei muuta- just me
koris ei oo todellakaan miesten laji ainoastaan!
ite pelaan korista...ja "rakastan" koripalloo tosi paljon! mä oon tosi lyhyt koriksen pelaajax tai niin mulle sanotaan,mut porukka sanoo kun ne näkee mut pelaamassa et ei näköjään pituus ratkase! oon kuulemma paras pelaaja meijän joukkueessa ja teen eniten pisteitä pelissä ja nautin kentällä pelaamisesta ja kuulemma näkyy kun nautin koriksesta...korikseen ei aina tartte lihaksia! koris ei oo ainoastaan MIESTEN laji...on tosi hyvä et naiset/tytöt harrastaa myös! :)
- tarzu_88
EI todellakaan ole!!!!!!!!!!!!!!!!
- James White
No tottakai naisetkin voi korista pelata, keskenään. Ei millään pahalla, mut mä en ainakaan voi enää ikinä pelata naisia vastaan erään tapahtuman johdosta, mut ei siitä sen enempää...
Mä oon kuullu et WNBA:ssa ois joku muija joka pystys donkkaamaan, mut en mee vannomaan... -the flight- - Kalle
tosi totta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458580Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472449Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272251- 371995
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221390Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091147Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015