onko koripallo miesten laji??

*erica*

eli pidättekö korista miesten lajina.. mun mielest se on aika unisex laji, koska ei miehenä olemisessa oo korikses muuta varsinaista hyötyy ku lihakset, pituus ja ponnistusvoima... ja sitähän löytyy meistä naisistaki.. ;)

7

570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

Naisethan nimittäin niin innokkaasti apinoivat miehiä ja tasa- arvovaatumuksineen tunkeutuvat kaikkialle, jossa on paljon miehiä vain osoittaakseen, että miesten lajeja ja alueita ei oikeasti ole.

Kumma kyllä, miehet eivät ole innokkaita apinoimaan naisia.

• spiral

ei, ei koripallo oo miesten laji, ite oon tyttö ja harrastan korista, se on yhtälailla naisten ku miestenki laji. joskus kyl tapaa ihmisiä jotka kummastelee, miten tyttö voi pelata korista ja jotkut taas sanoo että naiskoris on tyhmää, koska naiset ei osaa donkata...

• pelaaja 87

no moi joo oot oikeessa ei koris oo miesten laji...ja vaik joku väittäis et sen takii se on miesten laji kun niil on lihaksii niin tulee vaan mulle sen sanoo niiinn.....;)
      ei muuta

• just me

koris ei oo todellakaan miesten laji ainoastaan!
        ite pelaan korista...ja "rakastan" koripalloo tosi paljon! mä oon tosi lyhyt koriksen pelaajax tai niin mulle sanotaan,mut porukka sanoo kun ne näkee mut pelaamassa et ei näköjään pituus ratkase! oon kuulemma paras pelaaja meijän joukkueessa ja teen eniten pisteitä pelissä ja nautin kentällä pelaamisesta ja kuulemma näkyy kun nautin koriksesta...korikseen ei aina tartte lihaksia! koris ei oo ainoastaan MIESTEN laji...on tosi hyvä et naiset/tytöt harrastaa myös! :)

• tarzu_88

EI todellakaan ole!!!!!!!!!!!!!!!!

• James White

No tottakai naisetkin voi korista pelata, keskenään. Ei millään pahalla, mut mä en ainakaan voi enää ikinä pelata naisia vastaan erään tapahtuman johdosta, mut ei siitä sen enempää...
      Mä oon kuullu et WNBA:ssa ois joku muija joka pystys donkkaamaan, mut en mee vannomaan... -the flight-

• Kalle

tosi totta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      177
      11198
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5328
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2565
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2256
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1781
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      43
      1675
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1320
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      36
      1265
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1086
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      112
      1014
    Aihe