Palsta oli tasokkaampi ja viihdyttävämpi. Mitä on tapahtunut?
Vuosi sitten
36
509
Vastaukset
- Anonyymi
Yhteiskuntaan hiipivä moraalinen ja henkinen rappio tietysti näkyy ihan kaikilla alueilla, miksei sitten sinkut-palstallakin.
-harmiseikirj-- Anonyymi
Viimeisen vuoden aikana jatkuva Venäjä-spämmisi on laskenut palstan tasoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeisen vuoden aikana jatkuva Venäjä-spämmisi on laskenut palstan tasoa.
Voi voi :) ala sinä spämmäämään taskkaampia avauksia palastalle jos kykenet :)
-harmiseikirj- - Anonyymi
Sinä oot tosiaankin palstan henkisen rappion lisääjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä oot tosiaankin palstan henkisen rappion lisääjä
Desantti-harmiksen syvin olemus.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Sinä heti kun tulit niin taso laski.
- Anonyymi
Aloittaja laskee keskustelun tasoa aina kun kirjoittaa kirjaimenkin noin -32 prosen5ia
- Anonyymi
Mutta niin kuukausikin on nykyteknologiassa jo muinaishistoriaa, katsos aloittaja, elämä etenee, älä elä kivikaudella..
- Anonyymi
vuoden vanha dinosaurus itkee yksinäisyyttään ja peittelee peitoilla luitaan...
- Anonyymi
Tännekin on eksynyt tuota erehtymätöntä, kaikkitietävää ja kohteliasta ylilaudan nuorisoa.
Siitä se johtuu. Jos vanhat merkit pitävät paikkaansa, niin kohta saavat täälläkin keskustella keskenään. Tietenkin kaikesta muusta, paitsi sinkkujen elämästä. - Anonyymi
Mjaa
Kummallista.
Jos minulta voisi kysyä, niin vastaisin että ei ole mitään muutosta, muuttuvaa tai muuttumatonta.
Seinäkellostani nimittäin on patteri uupunut, uuvahtamassa, tai jopa poissa.
(reps) Mitä täällä tapahtui vielä vuosi sitten? Siis mikä mielestäsi oli niin hurjan tasokasta ja viihdyttävää?
- Anonyymi
Palstalaisista ei puhuta tarpeeksi 😢
Anonyymi kirjoitti:
Palstalaisista ei puhuta tarpeeksi 😢
Voithan toki puhua itsestäsi ja tehdä meidät muut iloisiksi. 🙂
Veikkaus sen puolesta että oppimisprosessi on pahasti pysähtyneessä tilassa hyvinkin monella täällä, voisin sanoa selkosuomellakin mutta en viitsi.
- Anonyymi
Viinamies on osasyyllinen.
Palstan tason laskusta on itketty niin kauan kuin palsta on ollut olemassa. Aina kun tulee joku uusi tyyppi, palsta jaksaa viihdyttää häntä hetken aikaa. Sitten jutut käyvät vanhoiksi ja itketään että taso on laskenut.
- Anonyymi
Mjoo
Nämä tasojutut ovat vähän kummallisia.
Jos itse en näe kuin yhden tason, joka ei muutu, niin missä ihmeessä ne muut tasot ovat?
Elänkö illuusiossa,
(naurua) - Anonyymi
Palstan taso on siis laskenut koko ajan.
Anonyymi kirjoitti:
Palstan taso on siis laskenut koko ajan.
Ainut mikä on vaikuttanut palstan tasoon, on keskustelufoorumikulttuurin kuolema. Ihmiset eivät enää keskustele foorumeilla, vaan ovat jossain instagramissa, twitterissä, tiktokissa tai mikä alusta milloinkin on kovassa huudossa. Foorumeilla viihtyvät vain sellaiset yksilöt, jotka ovat tippuneet ajan pyörästä aka kalkkikset.
Täältä on niin sanotut aktiiviset ja hyvät kirjoittajat lähteneet oikean elämän pariin. Siinä varmaan syy.
- Anonyymi
Mjaa
Kamalasti adjektiiveja sun kommentissa. Jos itse riisuisin äskeistä, niin toteaisin lakonisesti, että kommentissa on adjektiivi.
(hihitystä)
Määrittele "tasokkaampi".
Täällähän käydään mukavia keskusteluja joka päivä. Mihin sinun väittämäsi muka perustuu? Anna esimerkki.- Anonyymi
Viinamies ja 33-vuotias ätmi hallitsevat trollauksillaan palstaa.
Anonyymi kirjoitti:
Viinamies ja 33-vuotias ätmi hallitsevat trollauksillaan palstaa.
Ne viheliäät kiusankappaleet!!
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Ne viheliäät kiusankappaleet!!
Viinamies on trolli, mutta minä olen vain 33-vuotias sinkkumies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viinamies on trolli, mutta minä olen vain 33-vuotias sinkkumies.
Pahempi trolli kuin viinamies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahempi trolli kuin viinamies
Mä en oo trolli, usko jo!
- Anonyymi
En tiiä. Ihmetyttää lähinnä miten kauan ylläpidolla kestää poistaa nimimerkki näkyviltä, siitä luopumisen jälkeen. Hidasta on.
- Anonyymi
Ole hiljaa runkkausmaisteri.
- Anonyymi
Todennäköisesti aloittaja tuli silloin palstalle.
- Anonyymi
Aloittaja on runkkauksen maailmanmestari :D
Palstan ja ylipäätään koko S24:n tasokkuus riippuu meistä kirjoittajista. Jos haluaa tasokkaampia juttuja, on oltava itse se alkuun sysäävä moottori. Paljonhan täällä on sellaista kevyttä jutustelua, puhutaan tai juorutaan esim. julkkiksista. Toinen ovat trollaajat. Itse olen keskustellut siitä mikä mua kiinnostaa, tosin täytyy myöntää, että olen minäkin sortunut tuohon huulenheittoon, jota jotkut varmaan pitää tarpeettomana sekä small talkiin. Mutta minusta tämä foorumi ei ole koskaan ollut varsinainen syvällisten keskustelujen paikka. Toki niitäkin voi täällä kirjoittaa ja ihan asiapitoista tekstiäkin, jos niikseen tulee.
- Anonyymi
Kaikkien S24 palstojen perimmäinen tarkoitus on viihde eli hupi.
- Anonyymi
Kirkot on hieno harrastus 🤭 https://www.is.fi/jalkapallo/art-2000009969660.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262193Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681759Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281200Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631057