Kivaa sunnuntaita

Anonyymi-ap

Ystävälle parhaalle täällä.

159

1013

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elätkö mielikuvitusmaailmass

      • Anonyymi

        Hyvä kysymys. Onko tämä elämä missä nyt elämme pelkkää kuvitelmaa vai oikeaa elämää?


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🔞 ­­­N­­y­m­­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18089257B

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Hyvää sunnuntaipäivv sinullekkin

      • Anonyymi

        Mitä tänään ajattelit tehdä?


    • Anonyymi

      Kivaa sunnuntaita. Ärsyttää kun taas pimeni näin nopeesti, ois ollu ulkopuuhaa vähän.

      • Anonyymi

        Luin tosta aiemmast ketjust teidän suhteesta mitä kerrot, onpa inhottavaa jos on tuollaista sitten.


      • Anonyymi

        Niin pimenee. :( itsellä ollut kiva päivä silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin tosta aiemmast ketjust teidän suhteesta mitä kerrot, onpa inhottavaa jos on tuollaista sitten.

        Sellaista se on. Ajattelin että se on aika tylsä aihe puhua kun on niin paljon negatiivisuutta siinä joten tein siksi uuden aloituksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin pimenee. :( itsellä ollut kiva päivä silti.

        Mitä oot touhunnut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä oot touhunnut?

        Itseä huoltaen enemmän. :) rentoutunut että jaksaa ensi viikon. Olin viikonlopun tarpeessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista se on. Ajattelin että se on aika tylsä aihe puhua kun on niin paljon negatiivisuutta siinä joten tein siksi uuden aloituksen.

        On se vähän sellainen kieltämättä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseä huoltaen enemmän. :) rentoutunut että jaksaa ensi viikon. Olin viikonlopun tarpeessa.

        Se on hyvä :D Onko lunta jo monta senttii siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se vähän sellainen kieltämättä

        Tiedät ainakin kun puhuttiin nyt tuostakin. Mutta tosiaan olen kyllä valmis vielä olemaan tässä ja on hyviäkin puolia vaikka nyt aika pahalle välillä näyttää ja itse en kykene oikein tekemään ratkaisua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä :D Onko lunta jo monta senttii siellä?

        Ei ole. :D on lunta edelleen maat täynnä mutta ei enää tule uutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä :D Onko lunta jo monta senttii siellä?

        Onko siellä vesisadetta? :D


      • Anonyymi

        Mitä ulkopuuhaa olet tehnyt nyt? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseä huoltaen enemmän. :) rentoutunut että jaksaa ensi viikon. Olin viikonlopun tarpeessa.

        Nukuin untakin takaisin. Mennyt aika vähillä unilla koko viikon. Toisaalta tämmöiset viikonloput on niitä kun on liikaa aikaa ja sitten helposti tulee oltua täällä ja ajatukset saa vallan. Kun olen niin paljon ajatteleva että voisi melkein kirjan siitä kirjoittaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät ainakin kun puhuttiin nyt tuostakin. Mutta tosiaan olen kyllä valmis vielä olemaan tässä ja on hyviäkin puolia vaikka nyt aika pahalle välillä näyttää ja itse en kykene oikein tekemään ratkaisua.

        Mutta se selittää paljon miksi ajattelet muitakin minkälaista olisi. Kun et oo tavannut oikeanlaista miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siellä vesisadetta? :D

        On ja sumu. Tosi kurja sää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ulkopuuhaa olet tehnyt nyt? :)

        Vähä kaikenlaista talvea odotelles. Kaivoin yhden vanhan aidan metalliputken pois maasta ajatellen ettei oo tiellä lumitöitä tehdes. Siin olikin valtavan iso betoniperusta valettu ja oli melko kaivaminen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se selittää paljon miksi ajattelet muitakin minkälaista olisi. Kun et oo tavannut oikeanlaista miestä.

        Niin varmaankin. Mutta uskon silti että olen vain sellainen haaveilija. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ja sumu. Tosi kurja sää.

        Onpa kurjaa jos on. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähä kaikenlaista talvea odotelles. Kaivoin yhden vanhan aidan metalliputken pois maasta ajatellen ettei oo tiellä lumitöitä tehdes. Siin olikin valtavan iso betoniperusta valettu ja oli melko kaivaminen :D

        :D kaivoit sen varmasti silti. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D kaivoit sen varmasti silti. :D

        Niin kaivoin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kaivoin :D

        Meissä on jotain samaa kyllä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmaankin. Mutta uskon silti että olen vain sellainen haaveilija. :D

        Ehkä joskus kohtaan jonkun sellaisen joka vie jalat alta moni on ihastuneita ollut minuun mutta sitten itse en ole heihin. Se minun ihastus oli sellainen mutta eihän siitä mitään tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meissä on jotain samaa kyllä. :D

        Joo. En luovuta helposti ja pienikin asia jää häiristemään jos sen ois voinut tehdä paremmin :D Sama ku jätekatoksessa jäi yks kohta häiritsee niin pitihän se sitten muutta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. En luovuta helposti ja pienikin asia jää häiristemään jos sen ois voinut tehdä paremmin :D Sama ku jätekatoksessa jäi yks kohta häiritsee niin pitihän se sitten muutta :D

        Ihan kuin minä. :D ai että.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. En luovuta helposti ja pienikin asia jää häiristemään jos sen ois voinut tehdä paremmin :D Sama ku jätekatoksessa jäi yks kohta häiritsee niin pitihän se sitten muutta :D

        Mikähän siinä sitten jos molemmat olisi tuollaisia. :D tulisiko mistään mitään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän siinä sitten jos molemmat olisi tuollaisia. :D tulisiko mistään mitään. :D

        Voishan se olla aika haastavaa niinku jo täälläkii keskustellessa on välil kipinöinyt :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voishan se olla aika haastavaa niinku jo täälläkii keskustellessa on välil kipinöinyt :D

        Mitä tuo kipinöinti tarkoittaa mielestäsi? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuo kipinöinti tarkoittaa mielestäsi? :D

        Siis missä mielessä? Sanana vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis missä mielessä? Sanana vai?

        Niin siis mitä tarkoitat sillä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis mitä tarkoitat sillä. :D

        No on otettu yhteenkin. Hauskaa sinänsä et tällaisella palstallakin voi "kipinöidä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on otettu yhteenkin. Hauskaa sinänsä et tällaisella palstallakin voi "kipinöidä"

        Olen minäkin monen kanssa täällä vääntänyt asioista. :D sanoisin sitä vain ehkä epätietoisuudeksi tai ettei tiedä mitä toinen tarkoittaa. Jotkut vain sitten olleet tosi pinttyneitä omassa näkemyksessä. :D kipinöinti taas... no ehkä ymmärrät. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minäkin monen kanssa täällä vääntänyt asioista. :D sanoisin sitä vain ehkä epätietoisuudeksi tai ettei tiedä mitä toinen tarkoittaa. Jotkut vain sitten olleet tosi pinttyneitä omassa näkemyksessä. :D kipinöinti taas... no ehkä ymmärrät. :D

        Joo. No onko se kipinöintiä sun mielestä ja mitä ajattelet siitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. No onko se kipinöintiä sun mielestä ja mitä ajattelet siitä?

        Sanoisin ainakin että jos niiden muiden kanssa vääntäminen on ollut pelkkää vääntöä ilman mitään vastakaikua tai ymmärrystä niin onhan meillä se enemmän sitä että ymmärretään lopulta mitä toinen tarkoittaa ja pystytään tulemaan asioissa vastaan. Kipinöintiä itsestäni vähän eri asia mutta voi kai sitäkin olla. Menee tosi paljon rajamaastossa sen kanssa kun meillä on niin hyvä yhteys toisiimme lopulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin ainakin että jos niiden muiden kanssa vääntäminen on ollut pelkkää vääntöä ilman mitään vastakaikua tai ymmärrystä niin onhan meillä se enemmän sitä että ymmärretään lopulta mitä toinen tarkoittaa ja pystytään tulemaan asioissa vastaan. Kipinöintiä itsestäni vähän eri asia mutta voi kai sitäkin olla. Menee tosi paljon rajamaastossa sen kanssa kun meillä on niin hyvä yhteys toisiimme lopulta.

        Niin noinhan se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin noinhan se on.

        Koetko sen samalla tavalla vai miten itse ajattelit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko sen samalla tavalla vai miten itse ajattelit?

        Samalla tavalla. En mä paljo muiden kans tosin oo jutellutkaan täällä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla tavalla. En mä paljo muiden kans tosin oo jutellutkaan täällä :D

        Miten sitten tarkoitat samalla tavalla jos et ole muiden kanssa jutellut? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sitten tarkoitat samalla tavalla jos et ole muiden kanssa jutellut? :D

        No suurin piirtein noin, jos joidenkin kanssa oon jotain jutellut niin ei oo kiinnostanut edes alkaa vääntämään mutta sun mielipide kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No suurin piirtein noin, jos joidenkin kanssa oon jotain jutellut niin ei oo kiinnostanut edes alkaa vääntämään mutta sun mielipide kiinnostaa.

        Liittyykö se kipinä sitten siihen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyykö se kipinä sitten siihen?

        Se oli vaan sanavalinta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyykö se kipinä sitten siihen?

        Kyllä mustakin välillä tuntuu et onko toi nainen mulle hyväksi. Tuntuu etten saa samalla tavalla takaisin sellasta välittämistä mitä ehkä tarviisin. Enkä pysty aina kertomaan jos mulla on jotain mielen päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli vaan sanavalinta

        Okei. Mietin vaan asiaa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mustakin välillä tuntuu et onko toi nainen mulle hyväksi. Tuntuu etten saa samalla tavalla takaisin sellasta välittämistä mitä ehkä tarviisin. Enkä pysty aina kertomaan jos mulla on jotain mielen päällä.

        Nuo asiat on kyllä hankalia suhteessa. Minusta taas tuntuu ettei toinen oikein ymmärrä minua yhtään ja meillä on jo pitkään ollut todella negatiivinen ilmapiiri. En tiedä onko minua koskaan lohdutettu jos olen vaikka itkenyt. Onko saanut niitä sanoja mitkä oikeasti auttaa ja lohduttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo asiat on kyllä hankalia suhteessa. Minusta taas tuntuu ettei toinen oikein ymmärrä minua yhtään ja meillä on jo pitkään ollut todella negatiivinen ilmapiiri. En tiedä onko minua koskaan lohdutettu jos olen vaikka itkenyt. Onko saanut niitä sanoja mitkä oikeasti auttaa ja lohduttaa.

        Niin :/ sama mulla. Joskus tuntuu etten saisi itkeä tai kaivata lohdutusta koska oon mies. Kyllä mulla nytkin tuli aika huono olo kun mietin tätä ja aika tunteellinen :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin :/ sama mulla. Joskus tuntuu etten saisi itkeä tai kaivata lohdutusta koska oon mies. Kyllä mulla nytkin tuli aika huono olo kun mietin tätä ja aika tunteellinen :(

        Tietysti mies saa itkeä ja kaivata lohdutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin :/ sama mulla. Joskus tuntuu etten saisi itkeä tai kaivata lohdutusta koska oon mies. Kyllä mulla nytkin tuli aika huono olo kun mietin tätä ja aika tunteellinen :(

        Minusta tunteellisuus ja herkkyys on hieno asia miehellä. Se on vain merkki että välittää asioista. Meidän tapauksessa mies usein purkaa tunnettaan vihana kaikki asiat on vain pelkkää aggressiivisuutta ja vihaa. En tiedä onko koskaan itkenyt niin että olisin nähnyt ja välillä toivoisinkin sitä että osaisi näyttää sen tunteen tai pettymyksen ja ottaa sen itselleen lempeällä tavalla eikä että muissa on aina se vika. Ei hyökkäävä asenne auta asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti mies saa itkeä ja kaivata lohdutusta.

        Miten sitten ajattelisit jos tapaisit unelmiesi miehen ja se olisikin sellainen aina herkkä tapaus ja kaipaisi paljon keskustelua ja lohdutusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sitten ajattelisit jos tapaisit unelmiesi miehen ja se olisikin sellainen aina herkkä tapaus ja kaipaisi paljon keskustelua ja lohdutusta?

        Olen samaa mieltä tuon kanssa. Joku kommentoi sivusta asiaa. Kommentoin tuossa ylhäällä sitä asiaa että minusta se olisi juuri hieno piirre ihmisessä. Olen itsekin herkkä ja sen piirteen kanssa tulee hyvin toimeen ja ehkä pystyy paremmin ymmärtämään asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tuon kanssa. Joku kommentoi sivusta asiaa. Kommentoin tuossa ylhäällä sitä asiaa että minusta se olisi juuri hieno piirre ihmisessä. Olen itsekin herkkä ja sen piirteen kanssa tulee hyvin toimeen ja ehkä pystyy paremmin ymmärtämään asioita.

        Se on hienoa et ajattelet nii ja et tuonlaisia ihmisiäkin on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hienoa et ajattelet nii ja et tuonlaisia ihmisiäkin on

        Ajattelen itse niin. Ja kun on sellainen ihminen itsekin niin se jotenkin tuntuu helpolta ymmärtää samanlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen itse niin. Ja kun on sellainen ihminen itsekin niin se jotenkin tuntuu helpolta ymmärtää samanlaista.

        Niin se varmasti on. Monia samoja piirteitä meissä on, tuntuu et voisin sanoa mitä vain itsestäni ja olisit samankaltainen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se varmasti on. Monia samoja piirteitä meissä on, tuntuu et voisin sanoa mitä vain itsestäni ja olisit samankaltainen :D

        Paitsi sukupuolen. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi sukupuolen. :D

        No jooh :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jooh :D

        Minulla on ollut tänään ihan liikaa aikaa ajatella asioita ja minulla on aika lennokas ajattelutapa asioista. Ehkä se helpottuu kun pääsee arkeen takaisin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ollut tänään ihan liikaa aikaa ajatella asioita ja minulla on aika lennokas ajattelutapa asioista. Ehkä se helpottuu kun pääsee arkeen takaisin. :)

        Ei se oo yhtään huono asia et on joskus lennokkaita ajatuksia :D joskushan ehdotin et sun pitäs alkaa joksikin suunnittelijaksi, sopis sun lennokkaisiim ajatuksiin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se oo yhtään huono asia et on joskus lennokkaita ajatuksia :D joskushan ehdotin et sun pitäs alkaa joksikin suunnittelijaksi, sopis sun lennokkaisiim ajatuksiin :D

        Jos pitäisi joku biisi tehdä niin ei varmaan kauaa menisi minulla. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pitäisi joku biisi tehdä niin ei varmaan kauaa menisi minulla. :D

        Se oiskin hyvä, pyydän sulta sanat seuraavaan biisiin :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on mun suosikkikappalle täl hetkel :D soi päässää paljon
        https://youtu.be/8JPtxtSK-Cs?feature=shared

        Ihan hauska biisi. :D tuli mieleen tuosta videosta että sopi hyvin halloween lookiksi tai sitten ihan tuollainen perinteinen metallimuusikko. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oiskin hyvä, pyydän sulta sanat seuraavaan biisiin :D

        Pitää vain tietää millaista haluat tehdä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää vain tietää millaista haluat tehdä. :D

        Ihan mitä vaan tulis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mitä vaan tulis

        Mistä yleensä tykkäät tehdä? Millaisia aiheita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä yleensä tykkäät tehdä? Millaisia aiheita?

        Omat biisini siis voisi olla ihan torakkaa ja kärpäslätkää mutta ehkä nyt ajattelin jotain sellaista mitä itse voisit haluta soittaa/laulaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omat biisini siis voisi olla ihan torakkaa ja kärpäslätkää mutta ehkä nyt ajattelin jotain sellaista mitä itse voisit haluta soittaa/laulaa. :D

        No kyl sä tiedät :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä yleensä tykkäät tehdä? Millaisia aiheita?

        Kyl sä tiedät varmaan :D varmaan samanlaisia aiheita mistä säkin tykkäisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl sä tiedät varmaan :D varmaan samanlaisia aiheita mistä säkin tykkäisit.

        Joku sellainen aihe mikä koskettaisi itseään? Mihin voi samaistua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku sellainen aihe mikä koskettaisi itseään? Mihin voi samaistua.

        Jep 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku sellainen aihe mikä koskettaisi itseään? Mihin voi samaistua.

        Mietin niitä sanoja sitten myöhemmin. :D tällä hetkellä on aika tukkoinen olo ja koitan huonolla menestyksellä mennä nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin niitä sanoja sitten myöhemmin. :D tällä hetkellä on aika tukkoinen olo ja koitan huonolla menestyksellä mennä nukkumaan.

        Joo ei mikään kiire eikä mikää pakko ole keksiä :D jos haluat. Öitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei mikään kiire eikä mikää pakko ole keksiä :D jos haluat. Öitä

        Joo pidän mielessä. :) öitä sinne nuku hyvin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo pidän mielessä. :) öitä sinne nuku hyvin. :)

        Ja kiitos tuosta kappaleesta kun jaoit sen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei mikään kiire eikä mikää pakko ole keksiä :D jos haluat. Öitä

        Mietin sitä biisiä voisiko se kertoa jostain ihmisten vihamielisyydestä ja samalla sitten siitä ettei muut vain ymmärrä ettei tunteitaan saa näyttää? Jotenkin siitä että on vaikea olla oma itsensä vaikka haluaisi tai siis noiden pohjalle vielä sanat. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin sitä biisiä voisiko se kertoa jostain ihmisten vihamielisyydestä ja samalla sitten siitä ettei muut vain ymmärrä ettei tunteitaan saa näyttää? Jotenkin siitä että on vaikea olla oma itsensä vaikka haluaisi tai siis noiden pohjalle vielä sanat. :D

        Sehän kuulostaisi oikein hyvältä aiheelta 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän kuulostaisi oikein hyvältä aiheelta 🙂

        Niin kai sitten. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai sitten. :)

        Neloselt tulee koht se joku punttikomedia. En tiedä onko se hauska, monet sitä on kehuneet. Katson jos en nukahda kun väsyttää taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neloselt tulee koht se joku punttikomedia. En tiedä onko se hauska, monet sitä on kehuneet. Katson jos en nukahda kun väsyttää taas.

        Aika myöhään näytti tulevan ja tv ensi-illassa. :) katsotteko naisen kanssa? Tai miten kirjoitat tänne jos hän on siellä kuitenkin ja asuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika myöhään näytti tulevan ja tv ensi-illassa. :) katsotteko naisen kanssa? Tai miten kirjoitat tänne jos hän on siellä kuitenkin ja asuu?

        Voi kai sitä kirjoittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kai sitä kirjoittaa

        Niin voihan sitä. Eikö se sitä näe tai tiedä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voihan sitä. Eikö se sitä näe tai tiedä?

        Tietää kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietää kyllä.

        Okei. Oliko se kun kerroit sille joskus että juttelet jossain jonkun kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Oliko se kun kerroit sille joskus että juttelet jossain jonkun kanssa?

        ? Niin olen kertonut. Eipä sitä kiinnosta kai edes mun tunteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ? Niin olen kertonut. Eipä sitä kiinnosta kai edes mun tunteet.

        Eli oli se aikasempi kun sanoit joskus alussa. Onpa ikävää jos koet niin ettei sitä kiinnosta. :( ei ollut tarkoitus mitenkään loukata tällä kysymisellä. Mietin vain asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ? Niin olen kertonut. Eipä sitä kiinnosta kai edes mun tunteet.

        Onko se koskaan kysynyt miten voit? Tai että puhutteko paljon tunteista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neloselt tulee koht se joku punttikomedia. En tiedä onko se hauska, monet sitä on kehuneet. Katson jos en nukahda kun väsyttää taas.

        Alkoiko jo tämä? Itse nukahdan varmaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoiko jo tämä? Itse nukahdan varmaan. :D

        Alkoi jo, onhan tää ihan hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se koskaan kysynyt miten voit? Tai että puhutteko paljon tunteista?

        Eipä oikein ole kysynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoi jo, onhan tää ihan hyvä.

        Kiva kuulla jos on. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä oikein ole kysynyt

        Onpa harmi. :( kysytkö usein häneltä sitten tuntemuksia? Minulta aika usein tulee tunteet suoraan kun tunnen niin paljon ja ei jää epäselväksi sekään usein toiselta jos välitän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla jos on. :)

        Mut täs pitää olla ehkä vähän perillä tosta lajin oikeista henkilöistä Suomessa koska tää selväati viittaa aika useaan tapaukseen. Vaikken mikää kehonrakentaja olekaan ni tulee seurattua jotain treenivideoita yms. paljon ni siks tiedän aika paljon näistä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa harmi. :( kysytkö usein häneltä sitten tuntemuksia? Minulta aika usein tulee tunteet suoraan kun tunnen niin paljon ja ei jää epäselväksi sekään usein toiselta jos välitän.

        Ei puhutua tunteista paljoa, kysyisin kyllä ja oon yrittänyt kysyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut täs pitää olla ehkä vähän perillä tosta lajin oikeista henkilöistä Suomessa koska tää selväati viittaa aika useaan tapaukseen. Vaikken mikää kehonrakentaja olekaan ni tulee seurattua jotain treenivideoita yms. paljon ni siks tiedän aika paljon näistä :D

        Mitä tarkoitat lajin oikeista henkilöistä? Minäkin joskus katson. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei puhutua tunteista paljoa, kysyisin kyllä ja oon yrittänyt kysyä.

        Niin onhan se hankala välillä saada selvää. Kaikki ei näytä yhtä paljoa sitä kuin minun tapauksessa se tulee luonnostaan kun on tunteellinen ihminen ja välitän paljon ihmisistä yleensäkin. Jostain ei sitten näe sitä oikein eikä avaa mitä ajattelee tai tuntee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat lajin oikeista henkilöistä? Minäkin joskus katson. :D

        Monien noiden hahmojen tarinoita oli inspiroitu oikeista kehonrakentajista tai lajin parista. Vaikka toi valmentaja päähenkilö ni siinä oli ihan selvästi Marko Savolaiseen viittauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monien noiden hahmojen tarinoita oli inspiroitu oikeista kehonrakentajista tai lajin parista. Vaikka toi valmentaja päähenkilö ni siinä oli ihan selvästi Marko Savolaiseen viittauksia.

        En tiennytkään että kertoo sellaisesta. En siis katso nyt sitä mutta ajattelin joskus katsoa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiennytkään että kertoo sellaisesta. En siis katso nyt sitä mutta ajattelin joskus katsoa. :)

        Ei se niistä kerro mutta niihin viitatataan paljon tai johonkin "meemeihin" jostain youtube videoista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se niistä kerro mutta niihin viitatataan paljon tai johonkin "meemeihin" jostain youtube videoista

        Aika yleistä elokuvissa on tuo viittaus. Laitetaan piilomerkityksiä. :) En tiedä huomasitko mutta saadaan yksi ketju täyteen keskustelua jo yhden tai kahden päivän aikana. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika yleistä elokuvissa on tuo viittaus. Laitetaan piilomerkityksiä. :) En tiedä huomasitko mutta saadaan yksi ketju täyteen keskustelua jo yhden tai kahden päivän aikana. :D

        Joo nopeesti täytyy kun on paljon juttua :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo nopeesti täytyy kun on paljon juttua :D

        Täyttyy siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo nopeesti täytyy kun on paljon juttua :D

        Niin. :D kivaa iltaa sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. :D kivaa iltaa sinne.

        Iltaa sinnekin. Mitä tiistaihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltaa sinnekin. Mitä tiistaihin?

        Aika puolikuntoinen on olo. Koitan silti selviytyä normi arjesta ja tavoitteista. Entä siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltaa sinnekin. Mitä tiistaihin?

        Aika puolikuntoinen on olo. Koitan silti selviytyä normi arjesta ja tavoitteista. Entä siellä?.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika puolikuntoinen on olo. Koitan silti selviytyä normi arjesta ja tavoitteista. Entä siellä?.

        Miksi on puolikuntoinen olo? Ei oikein mitään ihmeellistä tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi on puolikuntoinen olo? Ei oikein mitään ihmeellistä tänne.

        Olen kipeänä. Ei siinä muuta ihmeellistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kipeänä. Ei siinä muuta ihmeellistä.

        Aah, paranemisia siis. Onko flunssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aah, paranemisia siis. Onko flunssa?

        Varmaankin uskoisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin uskoisin.

        Koronakiin on kai nyt paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronakiin on kai nyt paljon.

        Vielä hengissä ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä hengissä ainakin.

        Etköhän sä tuosta selviä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etköhän sä tuosta selviä :D

        Nojoo. :D mietin kun täällä ei toiminut kunnolla että entä jos palsta menisi kokonaan alas? En nyt usko että sattumalta koskaan kohdataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nojoo. :D mietin kun täällä ei toiminut kunnolla että entä jos palsta menisi kokonaan alas? En nyt usko että sattumalta koskaan kohdataan.

        Esität vaikeita kysymyksiä. Vaikka kohdattaisiin ni mistä tiedertäisi toisemme? Sen pitäs olla ennalta sovittu niin sitte, tosiaan en usko et muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esität vaikeita kysymyksiä. Vaikka kohdattaisiin ni mistä tiedertäisi toisemme? Sen pitäs olla ennalta sovittu niin sitte, tosiaan en usko et muuten.

        Ainiin eihän me tiedetäkään. Sekin vielä. Eli toisin sanoen jos paikka menee alas niin mitään ei tapahdu koskaan eikä varmaan kuullakaan sitten enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainiin eihän me tiedetäkään. Sekin vielä. Eli toisin sanoen jos paikka menee alas niin mitään ei tapahdu koskaan eikä varmaan kuullakaan sitten enää.

        Tai tiedetään, muttei tiedetä tarkkaan miltä toinen näyttää. Onhan siihen vaihtoehtoja millä asiaan voi varautua jos nyt kävis niin et tää menis kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai tiedetään, muttei tiedetä tarkkaan miltä toinen näyttää. Onhan siihen vaihtoehtoja millä asiaan voi varautua jos nyt kävis niin et tää menis kiinni.

        Ehkä niitä ei kerkeä miettimään. Sehän voi tapahtua milloin vaan. Entä jos minullekin sattuu jotain tai sinulle. En olisi silloin enää täällä.


      • Anonyymi

        Mietin vain asiaa. Kun voi olla että jossain vaiheessa en voi tulla ollenkaan tänne. Tosin yritän sanoa etukäteen jos en voi mutta et sitten odottaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vain asiaa. Kun voi olla että jossain vaiheessa en voi tulla ollenkaan tänne. Tosin yritän sanoa etukäteen jos en voi mutta et sitten odottaisi.

        Mikset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vain asiaa. Kun voi olla että jossain vaiheessa en voi tulla ollenkaan tänne. Tosin yritän sanoa etukäteen jos en voi mutta et sitten odottaisi.

        Vastasin tähän mutta se katosi, näitkö sen vastauksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset?

        Jos elämässä nyt sattuu jotakin tai muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin tähän mutta se katosi, näitkö sen vastauksen?

        Näin sen vastauksen tuosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos elämässä nyt sattuu jotakin tai muuta.

        Haluat vaan eroon musta. Ymmärrän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat vaan eroon musta. Ymmärrän.

        Liittyen ihan omaan elämään. Jos minulle sattuu jotakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyen ihan omaan elämään. Jos minulle sattuu jotakin.

        Miksi ajattelet et sattuis? Meinaatko kuitenkin sitä et sen miehen takia et voi enää kirjottaa mulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ajattelet et sattuis? Meinaatko kuitenkin sitä et sen miehen takia et voi enää kirjottaa mulle?

        Koska jos minulle sattuu. Jos vaikka joudun leikkaukseen tai johonkin. En voi olla täällä silloin. Joka päivä voi muutenkin sattua mitä vaan. Jos jään vaikka auton alle joku päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ajattelet et sattuis? Meinaatko kuitenkin sitä et sen miehen takia et voi enää kirjottaa mulle?

        Olen hänen kanssa kyllä vaikka on vaikeaa mutta saan toteuttaa itseäni ja jutella muille jos haluan eikä hän sitä estä eikä niin pitäisikään olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska jos minulle sattuu. Jos vaikka joudun leikkaukseen tai johonkin. En voi olla täällä silloin. Joka päivä voi muutenkin sattua mitä vaan. Jos jään vaikka auton alle joku päivä.

        Sulla on samanlaisia ajatuksia kun mullakin, muistatko? Kun joskus tulee kauhea pelko et jotain pahaa tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on samanlaisia ajatuksia kun mullakin, muistatko? Kun joskus tulee kauhea pelko et jotain pahaa tapahtuu.

        Mutta kun ei sitä voi tietää koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun ei sitä voi tietää koskaan.

        Haluutko sitten etten enää tule tänne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluutko sitten etten enää tule tänne?

        En ole sinua pois työntämässä. Sanoin vain että jos jotain minulle tapahtuu niin et voi sitä tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluutko sitten etten enää tule tänne?

        Haluatko sinä sitten lähteä? Kun tiedät etten tuota tarkoita mutta silti sanot asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko sinä sitten lähteä? Kun tiedät etten tuota tarkoita mutta silti sanot asiasta.

        En halua, ihmettelin vain kuin sanoit et voi tulla tilanne ettet tuu tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua, ihmettelin vain kuin sanoit et voi tulla tilanne ettet tuu tänne.

        Ei se sinusta johdu jos niin käy etten hetkeen tulisi vaan ihan siitä että jos elämässä sattuu jotain sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se sinusta johdu jos niin käy etten hetkeen tulisi vaan ihan siitä että jos elämässä sattuu jotain sellaista.

        Ymmärsin, toivotaan ettei satu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin, toivotaan ettei satu.

        Niin pitää toivoa ettei sattuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin pitää toivoa ettei sattuisi.

        Ajatteletko usein tuota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatteletko usein tuota?

        Joskus enemmän joskus vähemmän. Mietin aina kun on mahdollisuus sattua jotain. Joskus käy ajatus siinäkin että miten helposti kaikki voi lopulta päättyä ja voisiko vaan kaikki stressi ja jatkuva selviytyminen loppua jos niin kävisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus enemmän joskus vähemmän. Mietin aina kun on mahdollisuus sattua jotain. Joskus käy ajatus siinäkin että miten helposti kaikki voi lopulta päättyä ja voisiko vaan kaikki stressi ja jatkuva selviytyminen loppua jos niin kävisi.

        Sun pitäisi mennä puhumaan tuosta ammattilaiselle. Älä nyt tollasia puhu oikeesti, kukaan ei halua et teet jotain itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitäisi mennä puhumaan tuosta ammattilaiselle. Älä nyt tollasia puhu oikeesti, kukaan ei halua et teet jotain itsellesi.

        En tee mitään. Ei siitä tarvitse huolehtia. Vain ajatuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tee mitään. Ei siitä tarvitse huolehtia. Vain ajatuksia.

        Varmasti? En kyl mee nukkumaan ennen ku on varmaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti? En kyl mee nukkumaan ennen ku on varmaa?

        On varmaa. Mietin vain jos ja kun asioita enkä osaisi itselleni tehdä mitään vieläkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varmaa. Mietin vain jos ja kun asioita enkä osaisi itselleni tehdä mitään vieläkään.

        Ok. Oon kyllä huolissani susta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Oon kyllä huolissani susta.

        Ei tarvitse olla. Pärjään hyvin ja vain ajatuksia on. :) olen muutenkin nyt väsynyt ja olo on huonompi kuin normalisti mikä korostaa tuota puolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse olla. Pärjään hyvin ja vain ajatuksia on. :) olen muutenkin nyt väsynyt ja olo on huonompi kuin normalisti mikä korostaa tuota puolta.

        Okei. Öitä nyt, muista huilata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Öitä nyt, muista huilata.

        Öitä sinnekin. :) kiva kun olet niin huolehtivainen vaikka ei minulla nyt hätää ole.


    • Anonyymi

      Kiitos samoin jouluja

    • Anonyymi

      Pelko pois...

    • Anonyymi

      Olen heitellyt kuperkeikkoja koko päivän ja miettinyt minne matkustaisin lataamaan
      akkuani

    • Anonyymi

      Ja vielä... Pelko on vain tunne mielessämme mikä on helppo voittaa ja kääntää
      se vastapuolelle takaisin

    • Anonyymi

      Samoin sinulle, jos olet hän joka ehkä haluaa ystävän itseään vanhemmasta henkilöstä.

      • Anonyymi

        8 vuotta vanhemmasta


    • Anonyymi

      Olemme jo ystäviä

    • Täältä terkut myös🤗

    • Anonyymi

      😊😊

    • Anonyymi

      Niin miks meistä tuli hyviä ystäviä ja oltiinko me jo vai onko se vasta edessä

      • Anonyymi

        Joululomalla voisi olla mahdollista puhua tilanteesta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      149
      6371
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3848
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe