Sitten ei olisi enää huolta huomisesta kun olisin onnistunut viettelemään sinut pauloihini. Olisit ikään kuin hämähäkinseittiini jäänyt kärpänen jonka luokse tulisin ja muumioisin sinut täydellisesti haltuuni ja pistäisin povitaskuuni <3. Sä manipuloit = Sä voitat. That's it.
Taidanpa nainen alkaa manipulaattoriksesi
13
233
Vastaukset
- Anonyymi
Uuuuu ❤️❤️❤️💋💋
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18089530x
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Hauska hyönteisvertaus. Tuon asetelman voi vaivatta kääntää itseäsi vastaan. Oletko nyt aivan varma tuosta suunnitelmastasi?
T: rukoilijasirkka naaras 😆- Anonyymi
Tiesikkö jot rukoilijasirkka tappaa miehen aina parittelun jälkeen
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä. Eikö tuo ed. viestini ollut aikalailla itsestääselvyys? 😂
- Anonyymi
Niin, ihminen on pirullinen olento. * Devilish 😈. Sitä voi luulla helposti itsestään liikoja niin että oma suojaus on alhaalla ja sitten löytyykin itse sieltä sarkofagista muumiona jos oma kumppani pääsee yllättämään. Selkääni en hänelle käännä, se on selvää. Se olisi minulle varsinainen death sentence naisten luonteenlaadut tuntien 😉.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ihminen on pirullinen olento. * Devilish 😈. Sitä voi luulla helposti itsestään liikoja niin että oma suojaus on alhaalla ja sitten löytyykin itse sieltä sarkofagista muumiona jos oma kumppani pääsee yllättämään. Selkääni en hänelle käännä, se on selvää. Se olisi minulle varsinainen death sentence naisten luonteenlaadut tuntien 😉.
Unohdin mainita olevani aloittaja vaikkei sillä vissiin tässä yhteydessä niin väliä olekaan. Sitten kun seititän naisen niin käärin hänet seittieni ympärille pyörittäen häntä kuin alastonta porsasta grillivartaassa konsanaan 🙂.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo huonosti naista esittävä äijä (sinä) taitaa tietää
Anonyymi kirjoitti:
On hyvä muistaa, kaikkia ei pysty manipuloimaan ja hallitsemaan.
Anonyymi kirjoitti:
Unohdin mainita olevani aloittaja vaikkei sillä vissiin tässä yhteydessä niin väliä olekaan. Sitten kun seititän naisen niin käärin hänet seittieni ympärille pyörittäen häntä kuin alastonta porsasta grillivartaassa konsanaan 🙂.
Ei ole väliä.
Sinun täytyy keksiä itsellesi mielikuvitusnainen. Muuten toiveesi tuskin onnistuu.
- Anonyymi
Kannattaisi palstanaisten nyt hyödyntää ilmaiset kyydit. Manipullaattori väsymättömästi kuljettaa paikasta toiseen turvallisesti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Manipulaattori
-harmiseikirj-- Anonyymi
;D. En tiennytkään että tuo on oikea sana ja teknologinen keksintö. Pitäisikö hankkia sellainen ja modifioida se käyttötarkoitukseen sopivaksi? Varsinainen väsymätön ikiliikkuja. Mennä Leijonan luolaan esittelemään ideansa ja asiakkaana voisi toimia esim. Kaalimato. - Aloittaja.
Inhoan ihmisiä jotka yrittävät manipuloida muita. Parempi puhua asioista suoraan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663025
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252113Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671699Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241560- 281301
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161297Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281170Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621011