Näin:
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009951860.html
Jos ei toinen ole pettänyt sitten varmaan toinen on noilla prosenteilla, harvemmassa varmaan suhteet joissa kumpikin on luotettava. Ei paljon kiinnosta ajautua suhteisiin petturien kanssa, jos ne on pettäneet jotain muuta ne pettää varmaan jatkossakin.
-harmiseikirj-
Lähes kaikissa parisuhteissa pettämistä
168
1973
Vastaukset
Siis miehistä 53,8% on joskus pettänyt ja naisista vain 51,6%.
Siat! Arvasin sen. 🤬- Anonyymi
Ihan niin kuin panokumppanien määrässä naiset varmaan tuossakin pyöristeli alaspäin ja miehet ylöspäin, todelliset luvut siis varmaan toisinpäin.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Ihan niin kuin panokumppanien määrässä naiset varmaan tuossakin pyöristeli alaspäin ja miehet ylöspäin, todelliset luvut siis varmaan toisinpäin.
-harmiseikirj-Taas oli siis väärin tutkittu. 😒
Mitään ei nykyään osata tehdä kunnolla, vai?- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Taas oli siis väärin tutkittu. 😒
Mitään ei nykyään osata tehdä kunnolla, vai?Ei näköjään :D Tuo nyt sentään taisi olla kuitenkin suhteellisen rehellinen galluppi mutta huolestuttavat lukemat. Ei kannata alkaa parisuhteeseen kenenkään kanssa tällaisessa kulttuurissa kun pettäjiä on melkein kaikki.
Ei näköjään :D Tuo nyt sentään taisi olla kuitenkin suhteellisen rehellinen galluppi mutta huolestuttavat lukemat. Ei kannata alkaa parisuhteeseen kenenkään kanssa tällaisessa kulttuurissa kun pettäjiä on melkein kaikki.
-harmiseikirj-Mutta jos verkkokyselytutkimuksessa on liikaa kysymyksiä, vaikeaselkoisia kysymyksiä tai se on liian monimutkainen, ihmiset eivät välttämättä vastaa totuudenmukaisesti. Vastauksiakin saatetaan napsautella miten sattuu vain, että päästään kyselyn loppuun. 🤔
En kuvaisi sellaista sanalla 'rehellinen'.- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Mutta jos verkkokyselytutkimuksessa on liikaa kysymyksiä, vaikeaselkoisia kysymyksiä tai se on liian monimutkainen, ihmiset eivät välttämättä vastaa totuudenmukaisesti. Vastauksiakin saatetaan napsautella miten sattuu vain, että päästään kyselyn loppuun. 🤔
En kuvaisi sellaista sanalla 'rehellinen'.On tuossa ihmiset varmaan rehellisempiä olleet kuin puolisoilleen :D tuollainen missä olevinaan anonyyminä vastataan on sellainen että yllättävänkin rehellisiä vastauksia tulee toisin kuin jossakin jossa ihan oikea ihminen kyselee.
On tuossa ihmiset varmaan rehellisempiä olleet kuin puolisoilleen :D tuollainen missä olevinaan anonyyminä vastataan on sellainen että yllättävänkin rehellisiä vastauksia tulee toisin kuin jossakin jossa ihan oikea ihminen kyselee.
-harmiseikirj-Ja tarkoittaako sanasi 'ihminen' tässä tapauksessa myös naista vaiko ainoastaan miestä, kuten ennenkin? 🤔
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Ja tarkoittaako sanasi 'ihminen' tässä tapauksessa myös naista vaiko ainoastaan miestä, kuten ennenkin? 🤔
Sovitaan sitten vaikka niin että molempia sukupuolia :D
Sovitaan sitten vaikka niin että molempia sukupuolia :D
-harmiseikirj-Kyllä se minulle sopii 🤝
Mutta se on ikävää, kuinka epäluotettavia miehet siis ovat, noiden prosenttien mukaan. 😪- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Kyllä se minulle sopii 🤝
Mutta se on ikävää, kuinka epäluotettavia miehet siis ovat, noiden prosenttien mukaan. 😪On se sellaista, ihmisen luotettavuus mitataan jalkojen välillä.
En yhtään ihmettele tätä maailman menoa. - Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Kyllä se minulle sopii 🤝
Mutta se on ikävää, kuinka epäluotettavia miehet siis ovat, noiden prosenttien mukaan. 😪Eihän se mukavaa ole, jos ei halua pettyä pitäisi varmaan olla sitten jo lähdössä avoin suhde.
Eihän se mukavaa ole, jos ei halua pettyä pitäisi varmaan olla sitten jo lähdössä avoin suhde.
-harmiseikirj-Se nyt on niitä nykyajan hömpötyksiä, mistä en tiedä mitään, enkä muuten aio koskaan edes kokeilla..
- Anonyymi
Joo,
Valtava ero - 2,2 prosenttiyksikköä.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se mukavaa ole, jos ei halua pettyä pitäisi varmaan olla sitten jo lähdössä avoin suhde.
-harmiseikirj-Täytyy muistaa että pitkissä parisuhteissa ihmiset muuttuu, jopa ihan fyysisiä muutoksia voi tulla. Kyllä silloin aikuisten ihmisten täytyy kyetä sopimaan myös siitä, mitä muutoksia tämä tarkoittaa suhteeseen ja sen reunaehtoihin.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Joo,
Valtava ero - 2,2 prosenttiyksikköä.
-keinovaginamies-No onhan se tässäkin tutkimuksessa pitkälti toistasataa henkeä. 🙂 Ja joka tapauksessa, miehiä oli enemmän, vaikka vain kaksi..
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
No onhan se tässäkin tutkimuksessa pitkälti toistasataa henkeä. 🙂 Ja joka tapauksessa, miehiä oli enemmän, vaikka vain kaksi..
Joo,
Päätetään että ne on sikoja jotka puuhailee salaa toisen selän takana sukupuolesta riippumatta :)
Joo,
Päätetään että ne on sikoja jotka puuhailee salaa toisen selän takana sukupuolesta riippumatta :)
-keinovaginamies-No saattaa olla, että halusin tuossa myös hieman vain härnätä harmista, mutta älä kerro hänelle. 😉
Olen flunssassa ja minulla on ollut vähän tylsää..- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
No saattaa olla, että halusin tuossa myös hieman vain härnätä harmista, mutta älä kerro hänelle. 😉
Olen flunssassa ja minulla on ollut vähän tylsää..Teistähän on tullut oikein söpö taistelupari täällä :))
Teistähän on tullut oikein söpö taistelupari täällä :))
-keinovaginamies-Vai niin. Mutta nyt tämä Makepeace lähtee unille, joten hyvät yöt 😴
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Vai niin. Mutta nyt tämä Makepeace lähtee unille, joten hyvät yöt 😴
Nyt pitäisi Demseyn kuitata, mutta se voi myös olla iltaunisia ikäihmisiä :)
Nuoriso jää vielä riekkumaan. Hyvät yöt.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Mitä se kertoo miehistä, jos pettäminenkin on asia, jossa he kokevat positiiviseksi valehdella lukua ylöspäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-netin myötä yleistyi kun kumppanin ja paikan, voitiin järjestää kenenkään tietämättä,
- Anonyymi
Aika tyhmä valinta oli tuo Ritu tiputtaa pois Selviytyjissä, noh Ramiaksasn ei voi älykkyydestä syyttäää...
mutta jooh aamulla ennen päiväuniani muistaakseni sanoin että muutan tuota nimittelijä-ohjelman koodia parilla numerollakin
..siis tuohan tehnyt jo jotain supersankareitaqkin palstan nimistä kuten Xenaman.... ja Citromies... Ei siinä ole lopulta mitään ihmeellistä. Suhteessa se alkuhuuma kestää sen 2 vuotta max. Sen jälkeen se onkin sitten sellaista olemista vaan, ja joku toinen houkuttelee jossain vähän seksillä. Suhteessa on kuiva kausi ja tekee mieli saada. Se on menoa sitten. Tätä se ihmisillä on.
Ja halu on saada välillä muitakin, kun oma jo kyllästyttää. Naisille ei ole riittävästi sitä hellyyttä ja kainaloa, niin sitten hakevat sitä muualta. Mies haluaa muuten vaan panna mahdollisimman monenlaisia naisia.- Anonyymi
"tekee mieli saada".
Nautinto vie ihmistä. Sen näkyy myös kaupan hyllyillä, ruokakin on pelkkää nautintoa, mitään kunnollista perusruokaa on turha etsiä. Anonyymi kirjoitti:
"tekee mieli saada".
Nautinto vie ihmistä. Sen näkyy myös kaupan hyllyillä, ruokakin on pelkkää nautintoa, mitään kunnollista perusruokaa on turha etsiä.Niin. Tätähän se on. Joidenkin mielestä, elämä on vain nautintojen maksimoimista.
Ei pystytä olla ilman seksiä, jos ei pariin viikkoon saa, niin sitten haetaan muualta.
Minun on helppo sanoa, kun olen elänyt seksittömänä melkein koko ikäni tässä. Mutta en ollu suhteessa menossa vieraisiin, vaikka sain vaan 2 kertaa vuodessa.- Anonyymi
Siinäpähän sitä parisuhdepainajaista kerrakseen. Vaimon naama vituttaa nähdä joka päivä ja sen sukulaiset tuntuu ahdistavilta. Lapset tuntui saavutukselta, mutta vastuu koulunkäynnistä ja harrastuksista tuntuu rasittavilta. Vaimo näyttää väsyneeltä ja räjähtäneeltä ja mies haluaa panna 18v kaunottarien kanssa. Ja moni muukin tuntuu paljon houkuttavammalta. Kotona on kolkolta ja ikävä tunnelma, koko elämä tuntuu väärältä etehdykseltä. On paljon hauskempi jutella työkaverin kanssa, jonka mies on unohtanut vaimonsa.
Sanoisin että riippuu niin ihmisestä. Toiset on toki houkutuksille alttiimpia kuin toiset. Haluan silti uskoa ihmisten hyvyyteen. Ei kaikki petä.
Niillä jolla on korkea libido niin voisivat jo alussa harkita avointa suhdetta. Jos tietää että herkästi kettu käy kolossa tai kolo ketussa.
Omakohtainen kokemus on se, että jos itselläni alkaa tulemaankin mieleen, että itse asiassa ton melaa olis kiva ottaa mekkoon. Niin oitis rupean miettimään, että mitä kaipaan juuri tässä suhteessa. Se vaikuttaa aika pitkälti jos ei olla enää samaa tiimiä vaan ihan eri puolilla kehää. Ennen kuin menee tekemään mitään typerää, niin on parempi erota. Mielestäni jos ei itse viihdy parisuhteessa, niin se on raukkamaisin teko mitä voi toiselle tehdä. Se on paskan sysäämistä toiselle. Olisi pitänyt erota ensin ja sen jälkeen vasta miettiä.. mitä tekee..Haaveilija39 kirjoitti:
Sanoisin että riippuu niin ihmisestä. Toiset on toki houkutuksille alttiimpia kuin toiset. Haluan silti uskoa ihmisten hyvyyteen. Ei kaikki petä.
Niillä jolla on korkea libido niin voisivat jo alussa harkita avointa suhdetta. Jos tietää että herkästi kettu käy kolossa tai kolo ketussa.
Omakohtainen kokemus on se, että jos itselläni alkaa tulemaankin mieleen, että itse asiassa ton melaa olis kiva ottaa mekkoon. Niin oitis rupean miettimään, että mitä kaipaan juuri tässä suhteessa. Se vaikuttaa aika pitkälti jos ei olla enää samaa tiimiä vaan ihan eri puolilla kehää. Ennen kuin menee tekemään mitään typerää, niin on parempi erota. Mielestäni jos ei itse viihdy parisuhteessa, niin se on raukkamaisin teko mitä voi toiselle tehdä. Se on paskan sysäämistä toiselle. Olisi pitänyt erota ensin ja sen jälkeen vasta miettiä.. mitä tekee..Olen ihan samaa mieltä tästä. Toki on myös niin, että tilaisuus tekee varkaan.
Jos on vaikka saunailta, ja sattuu olemaan jotain ihastumista työkaveriin... Sen ymmärtää kyllä, että voi jotain pian tapahtua. Onko sitten helppoa elää sellaisen ajatuksen kanssa, että tuli käytyä vieraissa? On toki kaikenlaisia avoimia suhteita ja polyamoriaa ties mitä. Sellainen seläntakana toimiminen on kyllä julmaa toista kohtaan.mustasusi kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä tästä. Toki on myös niin, että tilaisuus tekee varkaan.
Jos on vaikka saunailta, ja sattuu olemaan jotain ihastumista työkaveriin... Sen ymmärtää kyllä, että voi jotain pian tapahtua. Onko sitten helppoa elää sellaisen ajatuksen kanssa, että tuli käytyä vieraissa? On toki kaikenlaisia avoimia suhteita ja polyamoriaa ties mitä. Sellainen seläntakana toimiminen on kyllä julmaa toista kohtaan.Juu toki.. niin voi tehdä.. mutta tuossa tilanteessa se voisi vaikuttaa negatiivisesti työilmapiiriin. Että ihan senkin takia on hyvä ensiksikin miettiä😊
Luulen että minusta näkisi jo kilometrien päähän jos tekisin jotain noin anteeksi antamatonta… Tai vaikka ei näkisikään niin kun olen muutenkin sellainen asioiden märehtijä.. niin huh ei sitä voisi pitää sisällään.. eli kaikkien elämä olisi siinä vaiheessa vaikeata..Haaveilija39 kirjoitti:
Juu toki.. niin voi tehdä.. mutta tuossa tilanteessa se voisi vaikuttaa negatiivisesti työilmapiiriin. Että ihan senkin takia on hyvä ensiksikin miettiä😊
Luulen että minusta näkisi jo kilometrien päähän jos tekisin jotain noin anteeksi antamatonta… Tai vaikka ei näkisikään niin kun olen muutenkin sellainen asioiden märehtijä.. niin huh ei sitä voisi pitää sisällään.. eli kaikkien elämä olisi siinä vaiheessa vaikeata..Tuollaisissa tilanteissa on monesti vielä alkoholi myötävaikuttamassa, niin ettei mikään enää pitele. Näin se vaan ihmisillä menee. Itselleni ei käynyt koskaan noin, mutta täytyy sanoa, että lähellä se oli kuitenkin. Oli työpaikkaihastumisia, ja aviossa seksielämä kuihtunutta.
mustasusi kirjoitti:
Tuollaisissa tilanteissa on monesti vielä alkoholi myötävaikuttamassa, niin ettei mikään enää pitele. Näin se vaan ihmisillä menee. Itselleni ei käynyt koskaan noin, mutta täytyy sanoa, että lähellä se oli kuitenkin. Oli työpaikkaihastumisia, ja aviossa seksielämä kuihtunutta.
Tuo on kyllä paha kombo.. harkintakyky pettää..
Tuli mieleen tuosta Dissen ketjusta. Lueskelin sitä. Niin sanoit, että kaikkien muiden kanssa mielestäsi jutellaan mielummin. Sanoisin ettei pidä paikkaansa, niinkuin olenkin joskus sanonut, että on ollut mukava kun sinäkin osaat puhua ihan asiaa. Kun vaan löydät jonkun mukavan ketjun mihin on mielekästä osallistua. Niin rohkeasti vaan höpöttämään.
Itse olen tämän palstan pelle😂 tai siis kovasti välillä yritän, että täällä olisi enemmän huumoria. Eli ryhdy sinäkin hulluttelemaan🤪😉Haaveilija39 kirjoitti:
Tuo on kyllä paha kombo.. harkintakyky pettää..
Tuli mieleen tuosta Dissen ketjusta. Lueskelin sitä. Niin sanoit, että kaikkien muiden kanssa mielestäsi jutellaan mielummin. Sanoisin ettei pidä paikkaansa, niinkuin olenkin joskus sanonut, että on ollut mukava kun sinäkin osaat puhua ihan asiaa. Kun vaan löydät jonkun mukavan ketjun mihin on mielekästä osallistua. Niin rohkeasti vaan höpöttämään.
Itse olen tämän palstan pelle😂 tai siis kovasti välillä yritän, että täällä olisi enemmän huumoria. Eli ryhdy sinäkin hulluttelemaan🤪😉No niin se tietty, jos on jotain mihin osaa mielestään jotain sanoa, niin kyllä silloin kommentoin. Muuten olen vaan sellainen hiljainen taustalla seurailija ihan normielämässäkin. Tuntuu ettei osaa ottaa osaa mihinkään, eikä mielipiteitäni paljon kysellä.
Toinen juttu tuo, ettei osaa irroitella ja hullutella, kun ei halua ärsyttää ketään omilla tyhmillä jutuilla. Olen hauska vain omassa pienessä piirissäni. Kyllä minulla silti huumorintajua on ja naureskelen paljon.- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Omakohtainen kokemus on se, että jos itselläni alkaa tulemaankin mieleen, että itse asiassa ton melaa olis kiva ottaa mekkoon. Niin oitis rupean miettimään, että mitä kaipaan juuri tässä suhteessa. Se vaikuttaa aika pitkälti jos ei olla enää samaa tiimiä vaan ihan eri puolilla kehää. Ennen kuin menee tekemään mitään typerää, niin on parempi erota. Mielestäni jos ei itse viihdy parisuhteessa, niin se on raukkamaisin teko mitä voi toiselle tehdä. Se on paskan sysäämistä toiselle. Olisi pitänyt erota ensin ja sen jälkeen vasta miettiä.. mitä tekee.."Omakohtainen kokemus on se, että jos itselläni alkaa tulemaankin mieleen, että itse asiassa ton melaa olis kiva ottaa mekkoon. Niin oitis rupean miettimään, että mitä kaipaan juuri tässä suhteessa."
Tästä sivusta totean, että jos mulla käyvät tuollaiset edes mielessä, niin voin todeta suhteen vetelevän viimeisiään. Mä en normaalitilanteessa edes näe muita tarjokkaita, enkä ole vähimmässäkään määrin kiinnostunut muista. Anonyymi kirjoitti:
"Omakohtainen kokemus on se, että jos itselläni alkaa tulemaankin mieleen, että itse asiassa ton melaa olis kiva ottaa mekkoon. Niin oitis rupean miettimään, että mitä kaipaan juuri tässä suhteessa."
Tästä sivusta totean, että jos mulla käyvät tuollaiset edes mielessä, niin voin todeta suhteen vetelevän viimeisiään. Mä en normaalitilanteessa edes näe muita tarjokkaita, enkä ole vähimmässäkään määrin kiinnostunut muista.Ei ainakaan suhteen ollessa tuore, kiinnosta muut ollenkaan kuin oma rakas... Pitkässä juoksussa, puhutaan nyt vaikka 5-7 vuotta yhdessä olemista, viimeistään alkaa jo tulla ensimmäisiä isompia riitoja ja sen suhteen mielekkyyden punnitsemista. Saattaa tulla ihastumisia esim töissä, tai missä vaan, jos tunteet ovat päässeet kovin latistumaan suhteessa. Koska sellaista tapahtuu joskus.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ainakaan suhteen ollessa tuore, kiinnosta muut ollenkaan kuin oma rakas... Pitkässä juoksussa, puhutaan nyt vaikka 5-7 vuotta yhdessä olemista, viimeistään alkaa jo tulla ensimmäisiä isompia riitoja ja sen suhteen mielekkyyden punnitsemista. Saattaa tulla ihastumisia esim töissä, tai missä vaan, jos tunteet ovat päässeet kovin latistumaan suhteessa. Koska sellaista tapahtuu joskus.
Munilla ei vaikuta se onko suhde tuore vai ei. Tilanne on ollut ihan sama 15 vuoden parisuhteessakin. Riidat eivät mulla aiheuta muiden katselua. Pitää todella suuria o gelmia ja tunteet loppu.
Anonyymi kirjoitti:
"Omakohtainen kokemus on se, että jos itselläni alkaa tulemaankin mieleen, että itse asiassa ton melaa olis kiva ottaa mekkoon. Niin oitis rupean miettimään, että mitä kaipaan juuri tässä suhteessa."
Tästä sivusta totean, että jos mulla käyvät tuollaiset edes mielessä, niin voin todeta suhteen vetelevän viimeisiään. Mä en normaalitilanteessa edes näe muita tarjokkaita, enkä ole vähimmässäkään määrin kiinnostunut muista.No tämäpä juuri.👏🏻
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ainakaan suhteen ollessa tuore, kiinnosta muut ollenkaan kuin oma rakas... Pitkässä juoksussa, puhutaan nyt vaikka 5-7 vuotta yhdessä olemista, viimeistään alkaa jo tulla ensimmäisiä isompia riitoja ja sen suhteen mielekkyyden punnitsemista. Saattaa tulla ihastumisia esim töissä, tai missä vaan, jos tunteet ovat päässeet kovin latistumaan suhteessa. Koska sellaista tapahtuu joskus.
Elämme vain kerran.
Olen jättänyt puolison pettämisen takia.
Sitten kohtasin ihmisen,ihanan, varatun.
Salasuhde kestänyt 30 vuotta.
Emme ole tuottaneet kellekään tuskaa.
Rakastaneet vain. mustasusi kirjoitti:
No niin se tietty, jos on jotain mihin osaa mielestään jotain sanoa, niin kyllä silloin kommentoin. Muuten olen vaan sellainen hiljainen taustalla seurailija ihan normielämässäkin. Tuntuu ettei osaa ottaa osaa mihinkään, eikä mielipiteitäni paljon kysellä.
Toinen juttu tuo, ettei osaa irroitella ja hullutella, kun ei halua ärsyttää ketään omilla tyhmillä jutuilla. Olen hauska vain omassa pienessä piirissäni. Kyllä minulla silti huumorintajua on ja naureskelen paljon.”Irrotella ja hullutella.”
Ärsyttääkö sinua itseäsi jonkun palstalaisen näin tekemät asiat?🙄
- Anonyymi
Pelit ja vehkee vie ihmistä. Sen tavallaan huomaa, että ei ole kulunut kauaa kun puusta pudottiin.
Itse näin sinkkuna ei ole sitä ensimmäistäkään, jota voisi pettää. Että vähän ihmetyttää, olenko jotain eri lajia. - Anonyymi
Suhteessa noihin lukuihin voidaan sanoa, että naiset pettävät helpommin koska tarjokkaita on jokaiselle kassialmankin näköisille hempukoille aina.
Suurinosa miehistä ei pääsisi pettämään, vaikka haluaisikin koska ylipäätään suhteeseen pääsy miehelle huomattavan vaikeaa verraten naisiin."Suurinosa miehistä ei pääsisi pettämään, vaikka haluaisikin koska ylipäätään suhteeseen pääsy miehelle huomattavan vaikeaa verraten naisiin."
Höpöhöpö, maksullisen kanssa voi aina pettää jos ei muka muuten "keltään" saa. Tai vaikkei olisi edes maksullinen kyseessä, niin vaikka ihan vaan ulkomaalaisen naisen. Niinhän ne monet miehet ovat täällä sanoneet, että esim. Etelä- tai Itä-Euroopassa heillä on vientiä ihan eri tavalla kuin Suomessa.Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:
"Suurinosa miehistä ei pääsisi pettämään, vaikka haluaisikin koska ylipäätään suhteeseen pääsy miehelle huomattavan vaikeaa verraten naisiin."
Höpöhöpö, maksullisen kanssa voi aina pettää jos ei muka muuten "keltään" saa. Tai vaikkei olisi edes maksullinen kyseessä, niin vaikka ihan vaan ulkomaalaisen naisen. Niinhän ne monet miehet ovat täällä sanoneet, että esim. Etelä- tai Itä-Euroopassa heillä on vientiä ihan eri tavalla kuin Suomessa.Niin, eihän sitä kotomaassa ole niin suosittu koskaan kuin muualla voisi olla. Täällä ylenkatsotaan. Pitäisi olla sitä ja tätä, että kelpaa.
mustasusi kirjoitti:
Niin, eihän sitä kotomaassa ole niin suosittu koskaan kuin muualla voisi olla. Täällä ylenkatsotaan. Pitäisi olla sitä ja tätä, että kelpaa.
Pätee myös sukupuolet toisinpäin. Nuorena ulkomaalaiset miehet (enkä puhu nyt arabeista tai afrikkalaisista, vaan ihan eurooppalaisista) lähestyivät selkeästi enemmän kuin suomalaiset.
Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:
Pätee myös sukupuolet toisinpäin. Nuorena ulkomaalaiset miehet (enkä puhu nyt arabeista tai afrikkalaisista, vaan ihan eurooppalaisista) lähestyivät selkeästi enemmän kuin suomalaiset.
Se on kulttuuri ero, ja isommat kaupungit etc. Ihmiset iloisempia ja sosiaalisempia muutenkin. Ei tarvitse, kuin käydä Ruotsissa, niin huomaa eron siinä, miten ihmiset kohtelee muista. Hymyilevät vastaantulijalle. Täällä, hyvä kun olet edes olemassa kellekään.
- Anonyymi
Johtuu siitä, että Suomalaiset naiset koetaan hyvin ylimielisinä.
Niipä, tasa-arvo öyhötys on suomessa ollut vallalla paljon kauemmin.
Anonyymi kirjoitti:
Johtuu siitä, että Suomalaiset naiset koetaan hyvin ylimielisinä.
Öh, ja senkö takia siis ulkomaiset miehet lähestyy helpommin kun me ollaan heidän mielestään niin ylimielisiä? Eikö ylimielinen ole liian hankala ja vähemmän kiinnostava?
- Anonyymi
Tulikin tästä mieleen että kun se nykyään on niin vaikeaa olla pettämättä vaikka ikuista rakkautta olisi vannottu niin pitäisköhän olla mahdollisuus mennä naimisiin määräajaksi? Vaikka 5 vuotta kumpikin lupaisi olla uskollinen ja rakastaa, määräajan tultua täyteen olisi sitten tarkistus haluaako kumpainenkin jatkaa? tuossa olisi se hyvä että ehkä paremmin sitten myös muistaisi ilmaista välittämistään kun olisi tarkistus tulossa jos on jatkohaluja. Antaisi myös ehkä varmuutta liittoon kun voisi paremmin luottaa että kyllä tämä viisi vuotta varmaan menee ihan hyvin.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Aivan jäätävät prosentit. Pitääköhän tosin paikkansa. Tunnen monia pareja ja tuon mukaan joka toinen mies ja nainen olisi pettänyt puolisoaan enkä todellakaan usko siihen. No kuitenkin saa olla tyytyväinen kun on sinkku on tuo deittailu kyllä niin vaikeaa.
Oon ihastunut ollut ja rakastunutkin. en ole pettänyt. Minulla on puhdas mieli asiasta.
Ehkä tuo Xenasta voisit olla kiinnostua? Aikuistunut jo lapsetkin, etkä niitä lapsia halunnut niin siinä on varmasti oiva ehdokas.
- Anonyymi
Ei ihme, että syntyvien lapsien määrä vähenee kun kukaan ei uskalla enää edes seurustella.
Kaikkia kiinnostaa joku muu enemmän kuin seurustelu, taikka vaatimustasot on jokaisella pilvissä. En toisaalta ihmettele sitä, kun tarjontaa riittää naisilla. Sitä voi itse siirtyä nyt syrjään, täysin kelpaamattomana maan matosena.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kaikkia kiinnostaa joku muu enemmän kuin seurustelu, taikka vaatimustasot on jokaisella pilvissä. En toisaalta ihmettele sitä, kun tarjontaa riittää naisilla. Sitä voi itse siirtyä nyt syrjään, täysin kelpaamattomana maan matosena.
Ainakin sinulla on vaatimustasot pilvissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai kukaan rimaa sentään maahan hautaa? Rima saa jokaisella olla niin ylhäällä kuin haluaa. Siihen ei ole muilla nokan koputtamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai kukaan rimaa sentään maahan hautaa? Rima saa jokaisella olla niin ylhäällä kuin haluaa. Siihen ei ole muilla nokan koputtamista.
Saa saa, vaikka yli eksosfäärin, mutta ehkä silloin voisi olla tyytyväisenä siellä ylhäisessä yksinäisyydessään, eikä valittaa kun alapuolelta ohi hujeltaa sukkulat Venukseen.
Anonyymi kirjoitti:
Minä ihastun, itseäni nuorempiin ja kauniisiin naisiin. Lisäksi tietysti olisi hyvä, jos olisi ihana lämmin ja ystävällinen luonne. Ja se että tykkäisi minustakin. Siinä niitä vaatimuksia. Mutta sellaista ei ole olemassa, joka minusta tykkäisi ja haluaisi, joten ei silloin minunkaan kannata kovin paljon mennä ihastumaan.
Minun pitäisi vaan tyytyä johonkin, joka ei niin paljon kiinnosta. Joku sellainen jonka näkeminen ei liikauta sisällä mitään tunteita. On ihan sama näkeekö toista vaiko ei. Eikä kiinnosta nukkua samassa sängyssä. Jonka kanssa ei viisari värähdä... Sellainen minun pitäisi ottaa, jos täällä kysyy muiden mielipiteitä.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä ihastun, itseäni nuorempiin ja kauniisiin naisiin. Lisäksi tietysti olisi hyvä, jos olisi ihana lämmin ja ystävällinen luonne. Ja se että tykkäisi minustakin. Siinä niitä vaatimuksia. Mutta sellaista ei ole olemassa, joka minusta tykkäisi ja haluaisi, joten ei silloin minunkaan kannata kovin paljon mennä ihastumaan.
Minun pitäisi vaan tyytyä johonkin, joka ei niin paljon kiinnosta. Joku sellainen jonka näkeminen ei liikauta sisällä mitään tunteita. On ihan sama näkeekö toista vaiko ei. Eikä kiinnosta nukkua samassa sängyssä. Jonka kanssa ei viisari värähdä... Sellainen minun pitäisi ottaa, jos täällä kysyy muiden mielipiteitä.Tuossakin annat ymmärtää, että ne olisivat naiset joiden vaatimustasot ovat pilvissä ja siksi jäät ilman seuraa, kun tosiasiassa se olet sinä jonka vaatimustaso on pilvissä ja siksi jäät ilman seuraa. Sitä kai sinulle on koitettu tolkuttaa, ettei naisia voi siitä syyttää jos tilanne on itseaiheutettu, ja koitettu tarjota ratkaisuehdotusta tilanteen korjaamiseksi kun jatkuvasti asian nostat esiin.
Anonyymi kirjoitti:
Tuossakin annat ymmärtää, että ne olisivat naiset joiden vaatimustasot ovat pilvissä ja siksi jäät ilman seuraa, kun tosiasiassa se olet sinä jonka vaatimustaso on pilvissä ja siksi jäät ilman seuraa. Sitä kai sinulle on koitettu tolkuttaa, ettei naisia voi siitä syyttää jos tilanne on itseaiheutettu, ja koitettu tarjota ratkaisuehdotusta tilanteen korjaamiseksi kun jatkuvasti asian nostat esiin.
Itseaiheutettu. Minä en sille voi mitään, että en ihastu ylipainoisiin oman ikäisiin naisiin. Vaan, kuten valtaosa miehistä, kauniisiin ja nuorempiin.
mustasusi kirjoitti:
Itseaiheutettu. Minä en sille voi mitään, että en ihastu ylipainoisiin oman ikäisiin naisiin. Vaan, kuten valtaosa miehistä, kauniisiin ja nuorempiin.
Kukaan mies ei halua kumppaniksi rumapainoista tai wanhaa munasarjakasta. Se on evoluution luoma luonnonlaki, ei mitään itseaiheutettua.
Namisetä kirjoitti:
Kukaan mies ei halua kumppaniksi rumapainoista tai wanhaa munasarjakasta. Se on evoluution luoma luonnonlaki, ei mitään itseaiheutettua.
Sori mutta joudun kumoamaan tuonkin väitteen. Olen nähnyt ja livenä todistanut, että jotkut miehet tykkää todella lihavista naisista. Kyllä heillekin vientiä on. Se että minä en niistä välitä, ei pitäisi olla kellekään ongelma.
mustasusi kirjoitti:
Sori mutta joudun kumoamaan tuonkin väitteen. Olen nähnyt ja livenä todistanut, että jotkut miehet tykkää todella lihavista naisista. Kyllä heillekin vientiä on. Se että minä en niistä välitä, ei pitäisi olla kellekään ongelma.
En aina jaksa kirjoittaa että valtaosa, pääosa, 99,9%, ja niin edelleen. Pieni joukko eri tavoin kieroutuneita on olemassa, homojakin on jotka eivät tykkää yhtään minkäänlaisista munasarjakkaista.
Kun käsitellään jotakin ryhmää, mainiten esim. "miehet", "tytöt", "koirat", "kissat", tms. niin -poikkeuksetta- tarkoitetaan normaalijoukkoa, sitä pääosaa joka on jakauman keskimmäisenä.- Anonyymi
Namisetä kirjoitti:
En aina jaksa kirjoittaa että valtaosa, pääosa, 99,9%, ja niin edelleen. Pieni joukko eri tavoin kieroutuneita on olemassa, homojakin on jotka eivät tykkää yhtään minkäänlaisista munasarjakkaista.
Kun käsitellään jotakin ryhmää, mainiten esim. "miehet", "tytöt", "koirat", "kissat", tms. niin -poikkeuksetta- tarkoitetaan normaalijoukkoa, sitä pääosaa joka on jakauman keskimmäisenä.Sinun harmiksesi tuo pulleammista pitävien luku on huomattavasti suurempi. Myöskin vanhemmista naisista pitävien luku on huomattavasti kuvittelemaasi suurempi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei tällä valituksella ja tosiasioiden vääristelyllä kuitenkaan mitään saavuta, muuta kuin ehkä sen, että nekin naiset joiden vaatimustasoon yltäisit näitä luettuaan päättävät että on paljon parempi olla yksin, kuin huolia sellainen joka nyt on joutunut tyytymään häneen, sellainen joka takuuvarmasti pettäisi heti kun tilaisuus koittaisi.
Useilla miehillä nyt vaikuttaa olevan vähän kaiken, niin kuin esimerkiksi autojen kanssa, että on pakko saada se hienon näköinen, harvinainen munanjatke, joka on tolkuttoman kallis ylläpitää kun eihän siihen varaosiakaan saa mistään, vaikka rahkeet riittäisikin vain siihen paljon ajettuun ja runsaasti pakkeloituun versioon, joka jättää tien päälle ensimmäiseen monttuun ajettaessa ehkä kun pakoputki ottaa maahan päheen matalan maavaran ansiosta ja tipahtaa matkalle. Samalla rahalla saisi uudenuutukaisen söpön, käytännöllisen ja luotettavan pikkuauton, mutta ei, sille nyrpistetään nenää. Anonyymi kirjoitti:
Ei tällä valituksella ja tosiasioiden vääristelyllä kuitenkaan mitään saavuta, muuta kuin ehkä sen, että nekin naiset joiden vaatimustasoon yltäisit näitä luettuaan päättävät että on paljon parempi olla yksin, kuin huolia sellainen joka nyt on joutunut tyytymään häneen, sellainen joka takuuvarmasti pettäisi heti kun tilaisuus koittaisi.
Useilla miehillä nyt vaikuttaa olevan vähän kaiken, niin kuin esimerkiksi autojen kanssa, että on pakko saada se hienon näköinen, harvinainen munanjatke, joka on tolkuttoman kallis ylläpitää kun eihän siihen varaosiakaan saa mistään, vaikka rahkeet riittäisikin vain siihen paljon ajettuun ja runsaasti pakkeloituun versioon, joka jättää tien päälle ensimmäiseen monttuun ajettaessa ehkä kun pakoputki ottaa maahan päheen matalan maavaran ansiosta ja tipahtaa matkalle. Samalla rahalla saisi uudenuutukaisen söpön, käytännöllisen ja luotettavan pikkuauton, mutta ei, sille nyrpistetään nenää.No tuossa meni vertauskuvat itselleni pieleen. Minä tykkään juuri uudenuutukaisista (täysi-ikäisistä) söpöistä, käytännöllisistä ja luotettavista naisista. En niinkään innostu niistä pakkelilla itseään ehostavista, koska he nyt yleensä ovat niitä ylpeimpiä ja vaativimpia supermallinaisia. Niille kelpaa vain jääkiekkoilijat.
Naista ei kuitenkaan hommata yhtä helposti, kuin autoa. Marrsimalla kauppaan ja ostamalla sen mistä sattuu tykkäämään.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No tuossa meni vertauskuvat itselleni pieleen. Minä tykkään juuri uudenuutukaisista (täysi-ikäisistä) söpöistä, käytännöllisistä ja luotettavista naisista. En niinkään innostu niistä pakkelilla itseään ehostavista, koska he nyt yleensä ovat niitä ylpeimpiä ja vaativimpia supermallinaisia. Niille kelpaa vain jääkiekkoilijat.
Naista ei kuitenkaan hommata yhtä helposti, kuin autoa. Marrsimalla kauppaan ja ostamalla sen mistä sattuu tykkäämään.Ihan täysin sivusta totean, että mitä nyt olet tiettyjä julkkiksia palstalla ihaillut, niin tuonne pakkelipissiksen puoleen on päässyt kaartumaan. 👍
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No tuossa meni vertauskuvat itselleni pieleen. Minä tykkään juuri uudenuutukaisista (täysi-ikäisistä) söpöistä, käytännöllisistä ja luotettavista naisista. En niinkään innostu niistä pakkelilla itseään ehostavista, koska he nyt yleensä ovat niitä ylpeimpiä ja vaativimpia supermallinaisia. Niille kelpaa vain jääkiekkoilijat.
Naista ei kuitenkaan hommata yhtä helposti, kuin autoa. Marrsimalla kauppaan ja ostamalla sen mistä sattuu tykkäämään.Lisään edelliseen, että voi tietysti olla, että et erota pakkeloitua ja high maintennance tyyppistä ulkonäköä. Se on ihan tavallista miehille. Moni mies jostain kummallisesta syystä kuvittelee erittäin laitetunkin olevan luonnollista.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Naista ei kuitenkaan hommata yhtä helposti, kuin autoa. Marrsimalla kauppaan ja ostamalla sen mistä sattuu tykkäämään.Ja millaisen auton juuri ostit?
Anonyymi kirjoitti:
Ja millaisen auton juuri ostit?
Ostin sellaisen auton mihin ihastuin heti ensinäkemältä. Tehokkaan ja näyttävän. Siihen kyllä saa varaosia helposti, eikä kuluta liikaa ja on pirun hyvä ajettava.
Anonyymi kirjoitti:
Lisään edelliseen, että voi tietysti olla, että et erota pakkeloitua ja high maintennance tyyppistä ulkonäköä. Se on ihan tavallista miehille. Moni mies jostain kummallisesta syystä kuvittelee erittäin laitetunkin olevan luonnollista.
Kyllä erotan... Viime ihastukseni ei edes käyttänyt meikkejä. Ei se ihastuminen sitä vaadi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ostin sellaisen auton mihin ihastuin heti ensinäkemältä. Tehokkaan ja näyttävän. Siihen kyllä saa varaosia helposti, eikä kuluta liikaa ja on pirun hyvä ajettava.
Pääasia että näyttää hyvältä, monihan sen on jo aiemmin todennut hyväksi ajettavaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Pääasia että näyttää hyvältä, monihan sen on jo aiemmin todennut hyväksi ajettavaksi.
Se on minulle tärkeää, että se näyttää minun silmään hyvältä. Sama naisessakin on, että riittää, että on omaan silmään just passeli ja haluttava.
Minua ei kiinnosta sinun uhkailut. Miksi nettaakaan kiinnostaisi yhtään kuulla minusta mitään? Annan hänen olla ihan rauhassa.
Onhan tuo uhkailemista? Miksi haluaisin että minuun otetaan yhteyttä? Minulle on jo tehty selväksi, että minusta ei tykätä. Ei minua tarvitse kenenkään hakkaamaan tulla.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Onhan tuo uhkailemista? Miksi haluaisin että minuun otetaan yhteyttä? Minulle on jo tehty selväksi, että minusta ei tykätä. Ei minua tarvitse kenenkään hakkaamaan tulla.
no miksi en kertoisi susta?
Anonyymi kirjoitti:
no miksi en kertoisi susta?
Koska häntä ahdistaa kuulla minusta. Niin en halua että hänellä on turvaton olo sen takia. Hän saa nauttia elämästään ilman minua.
Puhuin vain ihastumisesta, en käytä nimiä. Koska sillä nimellä täällä ei ole muille mitään merkitystä.
Sillä ei noissa asiayhteyksissä ole merkitystä, kenestä puhun. En ole täällä laittanut mitään rakkausviestejä enää moneen kuukauteen kellekään. Ei pitäisi ahdistaa yhtään ketään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sinulla se pakkomielle on seurata täällä koko ajan minun kirjoituksia.
mitäs jaat elämääsi täällä kun sulla ei ole oikeassa elämässä edes ystäviä. ite olet valinnut tämän tavan elää.
Mitä pelkään? Sitä, että siellä aletaan taas pelkäämään minua ja sen takia laitetaan kohta hakkaajat perään. Minua vihataan jo ihan tarpeeksi kaikkialla.
Minä kerroin vain ihastumisesta tunteena, en ihmisistä. Siinä nyt on kuitenkin selvä ero. Näillä sivuilla kun puhutaan tällaisista aiheista. Se olis kokonaan eri juttu, jos kirjoitttelisin hänelle jotain rakkausviestejä. Sellaista en ole enää aikoihin tehnyt.
Kyllä minä facebookkiin pääsen omille sivuilleni. Blokatuille sivuille en pääse tietenkään. En minä mitään viestejä laita ihmisille, jotka ei minulta mitään viestiä halua.
Niin, ja tuo kelle kirjoitin tuskin tuntee koko ihmistä taikka tietää kehen olen ollut ihastunut. Ei sillä ole tuossa jutussa merkitystä. Kerroin vain omista kokemuksistani ihastuneena olemisesta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin, ja tuo kelle kirjoitin tuskin tuntee koko ihmistä taikka tietää kehen olen ollut ihastunut. Ei sillä ole tuossa jutussa merkitystä. Kerroin vain omista kokemuksistani ihastuneena olemisesta.
Tuo sun vainoajasi on ihan sairas tyyppi.
Jos se tosiaan olis laittanu viestiä susta jollekin, niin sen sairauden näkisi ne muutkin. Kävisivät täällä lukemassa mitä ootte kirjoitelleet, niin ei ne sua voisi mistään syyttää. Siksipä se ei lähetä mitään vaikka uhkailee.
Älä noteeraa tuota prsreikää millään tavalla. Nyt sä ruokit tuota kokoajan vastailemalla sille.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se tosiaan olis laittanu viestiä susta jollekin, niin sen sairauden näkisi ne muutkin. Kävisivät täällä lukemassa mitä ootte kirjoitelleet, niin ei ne sua voisi mistään syyttää. Siksipä se ei lähetä mitään vaikka uhkailee.
Älä noteeraa tuota prsreikää millään tavalla. Nyt sä ruokit tuota kokoajan vastailemalla sille.
xLinerHe kyllä taisivat hypätä tähän ketjuun toisesta ketjusta tappelemaan, eli there's more to this than meets the eye ehkäpä. - Sivusta
Anonyymi kirjoitti:
xLinerOnhan se voinut viestiä laittaa, kun laittoi aiemminkin kesällä ja minulle tuli sen jälkeen perään soitto, että minun kirjoituksista ei ole tykätty yms...
- Anonyymi
Niin, eikö virallinen tai puolivirallinen pari suhde ole juurikin lupaus tämän intiimeimmän asian jakamisesta vain sopijaosapuolten kera.
Ilmeisesti suomalaiset on lähtökohtaisesti pettäjäkansaa, joiden kanssa turha mitään sopimuksia edes miettiä.
Ja TOTTA, sellaista kansaahan suomalaiset ovat, yksinkertaista ja kädestä suuhun elävää persukansaa."Ilmeisesti suomalaiset on lähtökohtaisesti pettäjäkansaa"
Ja kuitenkin esim. Rankassa on maan tapa ja pitkä perinne se, että vähän jokaisella ukkomiehellä on myös rakastajatar."eikö virallinen tai puolivirallinen pari suhde ole juurikin lupaus tämän intiimeimmän asian jakamisesta vain sopijaosapuolten kera."
Ei ole lupaus jos niin ei ole luvattu.
Lupaus on täysin eri asia kuin oletus.
Kumpikaan eksistäni ei todennäköisesti pettänyt. Mikään ei suhteiden aikana viitannut siihen. Ihan muiden asioiden takia ne jutut kaatuivat.
Tää on vähän sama juttu, kun aina valitetaan että naiset ottaa miehiä jotka hakkaavat niitä. Mua ei ole hakannut yksikään mies, ei kumpikaan eksistäni, ei pitkäaikainen rakastaja eivätkä pari irtonumeroakaan. Eli aina ihmetyttää että mistä nämä legendojen "naiset" aina löytävät niitä hakkaajia ja pettäjiä.
- Anonyymi
Prosenttien valossa todennäköisesti pettivät. Moni nainen on juuri näin tyhmä, ettei usko ennen kuin pitävät todisteet ja todisteiden hakejiä pidetään taas tyhminä.
- Anonyymi
Itselläni on 3 eksää, joista 2 ei pettänyt. Ongelmat olivat tosiaan ihan muissa asioissa. Eikä se kolmaskaan parisuhde suoranaisesti siihen pettämiseen kaatunut.
Anonyymi kirjoitti:
Prosenttien valossa todennäköisesti pettivät. Moni nainen on juuri näin tyhmä, ettei usko ennen kuin pitävät todisteet ja todisteiden hakejiä pidetään taas tyhminä.
Miksi pitäisi epäillä jos mitään sellaista syytä ei suhteissa ilmennyt minkä vuoksi olisi pitänyt epäillä? Itse olet varmaan sitä tyyppiä että suhteessa mustasukkaisesti kyttäät toisen jokaista askelta ja kaikki hänen lähettämänsä tekstarit ja sähköpostitkin haluaisit mieluusti itse syynätä läpi. Tuolla asenteella ei ole koskaan onnellinen.
- Anonyymi
en sanoisi noinkaan, vsan sanoisin että mitä korkempi koulutus sitä suurempi runhnkkari mies on.
mutta jaahah katsoin uutisista että Silvio Berluconi kuollut oho, nooh vanha mies olikin... - Anonyymi
Voi kirjoitella ihmisdille juttujas kuten joku jäi mieleen kirjoitin tuolle Donald Trumpin tyttärelle jotasin Ivsanksa Trumpille jotain juttua joskus ja toivotin että Donald-presidentin vaalit ja sittyen tuo Ivanka Budsineess pyysi tulemaan tutustumaan jonnekin risteilylle..
- Anonyymi
Perusmielenvikaisuus yliopostoissa on tuo älykkyyden puute professorewilla.
- Anonyymi
Olisi ehkä hyvä elokuvva jonkas nimenä... ravintolsa illallinren jossa joku jossa sitten joku kkk-upseeri tapaa feministin... ja sitten klan-herra näyttää twarjoijilsalle; Was odf cash,pyyingf all... minkälaisia kysymyksiäl..
- Anonyymi
miksi sinisilmäinen mies on aina lapsellinen ja huono täten johtoteciin?
- Anonyymi
on todellakin kummalista itselle että miten muka voin olla ihastunut johonkin haaveilijaan jonkun pienen kuvankin kautta... noooh
Mutta niin ei kai hsaverilijss hsittss jos joku pitää hänerdyä dinändä - Anonyymi
Kylillä ajellessani kiinitin huomiota "Postilaatikkoihin" .Kuudessa postilaatikossa jotka olivat rivissä samassa pisteessä oli ,kaikissa sama sukunimi,eri talokohtaisella numerolla.Nämä pienet kyläyhteisöt toimii. Kannattaisi varmasti verta jo vaihtaa,
niin hyvää kun vanha veri onkin.! - Anonyymi
melkoinen Hizbollah sinäkin olet.
- Anonyymi
Jooo kiitos ei. Ei ikinä parisuhteeseen.💩
- Anonyymi
Sitä miehiin kohdistuvaa katkeruuttasi olet muutenkin täällä vuosia jauhanut, että kaikille on selvää jo ettet suhteeseen ikinä pääsisikään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä miehiin kohdistuvaa katkeruuttasi olet muutenkin täällä vuosia jauhanut, että kaikille on selvää jo ettet suhteeseen ikinä pääsisikään.
Äläpäs viitsi höyrytä kun et tiedä elämästäni yhtään mitään. En alennu olemaan katkera, kun ei ole aihettakaan,mutta katkerille annan palautetta ja satasella annankin. Että täältä pesee jatkossakin😄.💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpäs viitsi höyrytä kun et tiedä elämästäni yhtään mitään. En alennu olemaan katkera, kun ei ole aihettakaan,mutta katkerille annan palautetta ja satasella annankin. Että täältä pesee jatkossakin😄.💩
Mutten ala typeriin parisuhteisiin mitkä on nykypäivänä jotain vaskien helinää ja kulkusten kilinää. Ei mistään aidosta sitoutumisesta tietoakaan. Muna vie muna tuo. Himoa ,seksiä ja itsekkyyttä. Ulkonäköä ja rahanahneutta. Tuollaisella parisuhteella ei ole mitään tulevaisuutta,ja se näkyy tässä maailmassa pornoiluina,pettämisinä ja eroina. Kiitti mulle riitti. Pitäkää tunkkinne😄.💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutten ala typeriin parisuhteisiin mitkä on nykypäivänä jotain vaskien helinää ja kulkusten kilinää. Ei mistään aidosta sitoutumisesta tietoakaan. Muna vie muna tuo. Himoa ,seksiä ja itsekkyyttä. Ulkonäköä ja rahanahneutta. Tuollaisella parisuhteella ei ole mitään tulevaisuutta,ja se näkyy tässä maailmassa pornoiluina,pettämisinä ja eroina. Kiitti mulle riitti. Pitäkää tunkkinne😄.💩
Ennen moraalinvartiana oli uskonto. Koulussa opetettiin 'oikeaa ja väärää' . Tänä päivänä se on kiellettyä. Nyt lapset puukottaa ja pahoinpitelee lähimmäisiään,eihän heillä ole ketään kuka moraalia olisi opettanut. Sen vaan luullaan olevan ihmisessä syntymästään. Joillakin on,muttei kaikilla. Se pitää opettaa jo lapsena,se olisi elämässä tärkein oppi aine. Nykyajan oppiaine on porno,omat himot,oma itsekkyys. Minäminä. Tuollainen oppiko ihmisistä vastuuntuntoisia,empatiakykyisiä,lähimmäistä huomioivia,rakastavia ja uskollisia tekee? No näkeehän sen ettei tee. Nauttikaa💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen moraalinvartiana oli uskonto. Koulussa opetettiin 'oikeaa ja väärää' . Tänä päivänä se on kiellettyä. Nyt lapset puukottaa ja pahoinpitelee lähimmäisiään,eihän heillä ole ketään kuka moraalia olisi opettanut. Sen vaan luullaan olevan ihmisessä syntymästään. Joillakin on,muttei kaikilla. Se pitää opettaa jo lapsena,se olisi elämässä tärkein oppi aine. Nykyajan oppiaine on porno,omat himot,oma itsekkyys. Minäminä. Tuollainen oppiko ihmisistä vastuuntuntoisia,empatiakykyisiä,lähimmäistä huomioivia,rakastavia ja uskollisia tekee? No näkeehän sen ettei tee. Nauttikaa💩
Enkä tarkoita nyt mitään lahko tai hihhuli uskontoja vaan ihan perus kristinuskoa joka opettaa elämän perus alkeet. Toisen huomioimisen,rakastamisen,ja terveen syyllisyyden ja vastuuntunnon. Mikä nykypäivän kouluissa sitä opettaa? Ei yhtään mikään. On se kumma että ollaan huuli pyörenä miksi nuoriso on hukassa ja hunningolla kun ei edes vanhemmista ole moraalia opettamaan,tuskin osaavat sitä itsekkään💩
Kysymyksen "ovatko he joskus pettäneet kumppaniaan" sijasta olisi pitänyt kysyä kuinka monta kertaa olet pettänyt.
Tämä lähes satavarma "pettämisen" elämänalue (ilonpito, kokeilunhalu, ym.) kannattaa käsitellä perinpohjin parisuhteen alussa.- Anonyymi
Jos naiset valitsisivat miehikseen kilttejä ja kunnollisia miehiä jotka eivät pahemmin ulkona käy, tätäkään ongelmaa ei olisi.
Tulihan se sieltä, arkamiehen valitus. Kuten linkissä kerrotaan, kummankin sukupuolen edustajat "pettävät".
- Anonyymi
80 luvulla miehet oli vieraissa, mutta kun 90 luvulla naisetkin oli viraissa, niin vasta sitten padeja erosi avioliitosta,
- Anonyymi
Ranskassa on ihan toisenlainen pettämisen perinne. Siellä lähes kaikilla aviomiehillä ja -naisilla on monta rakastajaa liittonsa aikana, muttei niistä keskustella ja liitot kestävät. Tai sitten keskustellaan viinin ääressä ja jatketaan elämää. Tämä tuli Bardot- sarjastakin ilmi. BB petti jokaista miestään, ihan patologisesti.
- Anonyymi
haluaisin ehkä kexsustella koska joku haaveilija39.... kuumia keskusteluja ollutkin joo
juttuja.. - Anonyymi
hyvä lempinimi jollekin haaveilijalle: kalenterityttö, mutta niin itselläkin on monia lempinimiä mm. babyface.
- Anonyymi
MITÄPÄ SITÄ KÄY SÄÄSTÄMÄÄN, KUSI HANKAA KUITENKIN.
TÄMÄ SUKUPOLVI EI MUUTENKAAN SÄÄSTÄ, EIKÄ SEURAAVALLA OLE MITÄ MISTÄ SÄÄSTÄÄ. - Anonyymi
Onkohan olemassa ollenkaan mukavaa naispuolista ihmisträ.-
Pettäminen on surullisen yleistä. Tiedän useita pariskuntia, joissa toinen tai molemmat ovat pettäneet, mutta kumpikaan ei tiedä asiasta. Tai ainakin haluavat sen kuvan ulospäin antaa, mutta muutaman tapauksen tiedän varmasti, että puoliso ei tiedä.
Pettämisen yleisyydestä huolimatta toivon löytäväni miehen, joka on tässä asiassa samalla aaltopituudella kanssani eli jos suhde syystä tai toisesta ei enää toimi, niin sitten erotaan eikä haeta pettämisestä ratkaisua tilanteeseen. Se vaatisi mieheltä suoraselkäisyyttä, tunneälyä ja empaattisuutta ja sellaisia miehiä on aika harvassa. Kuten varmaan naisiakin, mutta sanon tämän nyt heteronaisen näkökulmasta.- Anonyymi
"Tiedän useita pariskuntia, joissa toinen tai molemmat ovat pettäneet, mutta kumpikaan ei tiedä asiasta."
Täydellisen naisellisesti tiedetty. "Pettäminen" aina aiheutuu jostakin.
Luulen että mies ei "pettäisi" unelmiensa kumppania. Mutta pihtaavaa, nalkuttavaa, jäkättävää kumppania saattaa helpostikin "pettää".Anonyymi kirjoitti:
"Tiedän useita pariskuntia, joissa toinen tai molemmat ovat pettäneet, mutta kumpikaan ei tiedä asiasta."
Täydellisen naisellisesti tiedetty.Kiitos mielipiteestäsi.
Tussumies kirjoitti:
"Pettäminen" aina aiheutuu jostakin.
Luulen että mies ei "pettäisi" unelmiensa kumppania. Mutta pihtaavaa, nalkuttavaa, jäkättävää kumppania saattaa helpostikin "pettää".Tietenkin pettämiseen on aina jokin syy.
Mies on aina vapaa lähtemään sen unelmanaisensa luo, jollei nykyinen kumppani miellytä. Eihän sitä sellaisen kumppanin kanssa kannata olla, jonka kanssa ei ole hyvä olla.Aletheias kirjoitti:
Tietenkin pettämiseen on aina jokin syy.
Mies on aina vapaa lähtemään sen unelmanaisensa luo, jollei nykyinen kumppani miellytä. Eihän sitä sellaisen kumppanin kanssa kannata olla, jonka kanssa ei ole hyvä olla."Mies on aina vapaa lähtemään sen unelmanaisensa luo, jollei nykyinen kumppani miellytä. "
Onneksi meillä on tasa-arvo-öyhötys, joten munasarjakaskin on aina vapaa lähtemään sen unelmamiehensä luo jollei nykyinen kumppani miellytä.
"Eihän sitä sellaisen kumppanin kanssa kannata olla, jonka kanssa ei ole hyvä olla."
Noin on, täsmälleen.Tussumies kirjoitti:
"Mies on aina vapaa lähtemään sen unelmanaisensa luo, jollei nykyinen kumppani miellytä. "
Onneksi meillä on tasa-arvo-öyhötys, joten munasarjakaskin on aina vapaa lähtemään sen unelmamiehensä luo jollei nykyinen kumppani miellytä.
"Eihän sitä sellaisen kumppanin kanssa kannata olla, jonka kanssa ei ole hyvä olla."
Noin on, täsmälleen.Ehdottomasti juuri noin. Jokaisella on vapaus päättää itse, kenen kanssa elämänsä haluaa jakaa.
- Anonyymi
Tussumies kirjoitti:
"Pettäminen" aina aiheutuu jostakin.
Luulen että mies ei "pettäisi" unelmiensa kumppania. Mutta pihtaavaa, nalkuttavaa, jäkättävää kumppania saattaa helpostikin "pettää".Jostain se pihtaavuus,jäkättävyys ja nalkuttavuuskin kumpuaa. Olisiko peilin paikka?😄.💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostain se pihtaavuus,jäkättävyys ja nalkuttavuuskin kumpuaa. Olisiko peilin paikka?😄.💩
Jep! Mut ei kannata väkisin jäädä suhteeseen joka ei toimi, vaikka toista rakastaakin.
- Anonyymi
Tussumies kirjoitti:
"Mies on aina vapaa lähtemään sen unelmanaisensa luo, jollei nykyinen kumppani miellytä. "
Noin on, täsmälleen.Kyllä se on miehen velvollisuus lähteä ainakin mun mökistäni. jos vieraalla lammikolla on käynyt soutelemassa. Mun suhteet ovat päättyneet juuri noin. Maantie kutsuu kulkuria!
Mä en selityksiä kuuntele; kun alunperinkin oli sävelelistä sovittu... missä kulkee raja.
Reissumies = reissu mies; turha kuvitella ett yhteen naiseen tyytyisi. Mä puolestani en vapaita suhteita hyväksy! Käryn käydessä on vain yksi ratkaisu olemassa; goodbye!
trollikka Anonyymi kirjoitti:
Jostain se pihtaavuus,jäkättävyys ja nalkuttavuuskin kumpuaa. Olisiko peilin paikka?😄.💩
Pihtaavuus,jäkättävyys ja nalkuttavuus aiheutuu yleensä vaihdevuosista, niiden ensioireet ilmenevät kun munasarjakas on iältään 40v tietämillä.
Pakaramies kirjoitti:
Pihtaavuus,jäkättävyys ja nalkuttavuus aiheutuu yleensä vaihdevuosista, niiden ensioireet ilmenevät kun munasarjakas on iältään 40v tietämillä.
On sinulla huono tuuri ollut, jos olet törmännyt vain pihtaaviin, jäkättäviin ja nalkuttaviin naisiin. Itse en tunne yhtäkään tuohon kuvaukseen sopivaa.
- Anonyymi
Pakaramies kirjoitti:
Otan osaa. Sulla on ilmeisesti käynyt tosi huono tuuri naisten kanssa, vaikkakin oma naismakusi tietenkin on taas sitten sanellut valintaasi. Itse olen kuullut miestenpuolisten valittavan noista "pihtaavuudesta,jäkättävyydestä ja nalkuttavuudesta" usein myös teini-ikäisten kohdalla, että eipä tuo mitenkään liity ikään.
- Anonyymi
joo aina ennen avioliittoa pitää käyttää vaimo monella gynekologilla jotta on varmasti neitsyt
- Anonyymi
Hyvä sarkasmiläppä taas kerran
- Anonyymi
ihminen on varattuna halutunpi itse varvenpi eikä huutele perää,
- Anonyymi
Olen ollut muutamassa pidemmässä suhteessa ja en ole koskaan pettänyt. Ei oikeastaan koskaan käynyt mielessäkään. Jotenkin kokenut että jos suhteessa tulee eripuraa, niin yritetään ratkoa se yhdessä. Jos ei onnistu niin lähdetään eri teille.
Luulen että epävarmat ihmiset tai sellaiset, jotka pelkäävät yksin jäämistä, pettävät herkemmin. Jäädään suhteeseen missä ei viihdytä tai itsevarmuus rakennettu täysin muilta saadun huomion varaan.
Minua ei ole tietääkseni koskaan petetty, mutta en usko että ottaisin tollaista tilannetta kovinkaan vakavasti. Itseä viehättää vahvat ja itsevarmat naiset ja varmaan sen takia välttynyt kaikelta turhalta draamalta.
Olen 36v mies.- Anonyymi
Lisään vielä sen että laittaisin kuitenkin pihalle tuollaisesta käytöksestä, jos tulee joskus eteen 😅
- Anonyymi
niin jo yli puolet avioliitoista päättyvät eroon.
- Anonyymi
Pettämiseen voi olla monia syitä. Pornorunkkarin aivopesu ja luulottelu siihen että hutsut on ihmisarvoisia ja hot. Muusta viis. Kuin myös kosto tai tarpeeksi saanti kaikesta paskasta. Pettäminen voi tapahtua vaikka vihassa. Ja onko se enää silloin edes pettämistä. Eikö pettäjä ole se siihen aivopesijä ja runkkaileva yökötys..💩
- Anonyymi
Tyyliin että tässä sulle hutsua. Ja heippa.💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyyliin että tässä sulle hutsua. Ja heippa.💩
Ja sittenkun se ukko ulvoo ja parkuu että ei erota tahdo mutta antoi aikoinaan ymmärtää että parinvaihtosessiot olisi kiinnostaneet niin juoksin niin pitkälle kun sadaaleissa pohjat kesti. Jo teki itsestään martyyrin kun akka 'petti' ja lähti. Saa miettiä.💩
- Anonyymi
En ole pettänyt ja kohta 40 v täynnä avioliittoa. Puolisosta en tiedä.
- Anonyymi
Ei se ole ihan noin mustavalkoista
- Anonyymi
Minullakin 2018 asti ollut erään naimisissa olevan miehen kanssa suhde. Eikä ole jäänyt kiinni.
- Anonyymi
Totuudella on tapana tulla päivänvaloon.
Tuohan ei kerro juuri sun omasta parisuhteesta yhtään mitään vaan toisten jos jotkut muut pettää se ei tarkoita sitä että se sun kumppanisi pettää tai että sä petät.😄.
- Anonyymi
Joo ei mutta jos etsit parisuhdetta on hyvin suuri mahdollisuus että tuleva löytösi on jo valmiiksi pettäjä, ja jos petti muita miksei pettäisi sinuakin?
Joo ei mutta jos etsit parisuhdetta on hyvin suuri mahdollisuus että tuleva löytösi on jo valmiiksi pettäjä, ja jos petti muita miksei pettäisi sinuakin?
-harmiseikirj-Jokainen parisuhde ja tilanne on erilainen eikä niitä voi verrata keskenään jos joku nyt joskus jotain on sattunut pettämään ei se tarkoita sitä että se tapahtuu välttämättä uudelleen tässä parisuhteessa. Ei mua kiinnosta yhtään mitä aiemmissa parisuhteissa on tapahtunut vaan se mitä tässä nykyisessä tapahtuu enkä mä vertaa niitä millään tapaa tai tasolla keskenään koska kyseessä on olleet eri ihmiset ja eri parisuhde.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Jokainen parisuhde ja tilanne on erilainen eikä niitä voi verrata keskenään jos joku nyt joskus jotain on sattunut pettämään ei se tarkoita sitä että se tapahtuu välttämättä uudelleen tässä parisuhteessa. Ei mua kiinnosta yhtään mitä aiemmissa parisuhteissa on tapahtunut vaan se mitä tässä nykyisessä tapahtuu enkä mä vertaa niitä millään tapaa tai tasolla keskenään koska kyseessä on olleet eri ihmiset ja eri parisuhde.🙂.
Tilastot eivät valehtele. Jos onnistut luomaan kestävän parisuhteen se on enemmän poikkeus kuin sääntö.
Tilastot eivät valehtele. Jos onnistut luomaan kestävän parisuhteen se on enemmän poikkeus kuin sääntö.
-harmiseikirj-Toi oli niin pieni otos että mä uskon asian olevan kyllä toisin eikä mua kiinnosta muutenkaan mitä tilastot tässä asiassa sanoo ne ei vaikuta mun parisuhteeseeni tai sen perustamiseen yhtään millään tapaa.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Toi oli niin pieni otos että mä uskon asian olevan kyllä toisin eikä mua kiinnosta muutenkaan mitä tilastot tässä asiassa sanoo ne ei vaikuta mun parisuhteeseeni tai sen perustamiseen yhtään millään tapaa.🙂.
Ei kai siinä, kukin tyylillään. Vähemmillä pettymyksillä vaan pääsee kun ei laita lusikoita samaan laatikkoon.
Ei kai siinä, kukin tyylillään. Vähemmillä pettymyksillä vaan pääsee kun ei laita lusikoita samaan laatikkoon.
-harmiseikirj-No ei voi myöskään koskaan saada mitään jos ei uskalla yrittää ja olla avoin mahdollisuuksille. Ja pettymykset on osa elämää niitä väistämättä joskus tulee mutta silloin kun tulee ne käsitellään ja jatketaan eteenpäin elämässä eikä jäädä niihin kiinni ja itkemään kovaa kohtaloaan ja katkeroitumaan.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Toi oli niin pieni otos että mä uskon asian olevan kyllä toisin eikä mua kiinnosta muutenkaan mitä tilastot tässä asiassa sanoo ne ei vaikuta mun parisuhteeseeni tai sen perustamiseen yhtään millään tapaa.🙂.
Eihän sulla ole paria? Suhteita voi olla.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Kattavampi selvitys samankaltaisella tuloksella, 94600 kpl osaanottajaa. Uskottomuustilastot (2023) https://hackspirit.com/infidelity-statistics/
Siinä on paljon mielenkiintoisia havaintoja kuten:
- 56 % uskottomuuden syyllistyneistä miehistä ja 34 % uskottomuuden syyllistyneistä naisista pitää avioliittoaan onnellisina tai erittäin onnellisina.
-Avioeroista 69 prosenttia johtuu uskottomuuden paljastumisesta. Anonyymi kirjoitti:
Eihän sulla ole paria? Suhteita voi olla.
No just nyt ei ole mutta vaikka olis ei ne silti mitään vaikuttais eikä oo vaikuttanu sillonkaan kun on ollu sillon vaikutti ihan eri asiat mitkä tulevaan parisuhteeseen ei tuu vaikuttamaan.😄.
Anonyymi kirjoitti:
Kattavampi selvitys samankaltaisella tuloksella, 94600 kpl osaanottajaa. Uskottomuustilastot (2023) https://hackspirit.com/infidelity-statistics/
Siinä on paljon mielenkiintoisia havaintoja kuten:
- 56 % uskottomuuden syyllistyneistä miehistä ja 34 % uskottomuuden syyllistyneistä naisista pitää avioliittoaan onnellisina tai erittäin onnellisina.
-Avioeroista 69 prosenttia johtuu uskottomuuden paljastumisesta.Mitä sitten mä uskon kyllä silti asian olevan toisin ja vaikka ei olisikaan niin eipä ne mun parisuhteeseeni vaikuta kun sellainen on en mä perusta parisuhdettani minkään tilastojen varaan tai välitä pätkääkään siitä mitä tilastot juuri tässä asiassa sanoo ei ne kerro mitään siitä mun parisuhteestani.😄.
- Anonyymi
Millä perusteella otsikko on "Lähes kaikissa parisuhteissa pettämistä"? Numeroiden mukaanhan lähes puolet EI ole pettänyt. Onko aloittajan olettama, että kaksi joskus pettänyttä ei koskaan päädy parisuhteeseen keskenään? Ja kääntäen eikö kaksi pettämätöntä voi päätyä parisuhteeseen keskenään?
Lisäksi tuo esitetty kysymys oli "oletko koskaan pettänyt". Kysymys ei ollut esimerkiksi "oletko pettänyt nykyisessä parisuhteessasi". Outoja tulkintoja taas. - Anonyymi
Parasta elellä yksikseen, ennen kun pettävien sikojen kanssa. Joutaavat kuolla yksin ja onnettomana.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Elän onnellisena sinkkuna. Työpäivän jälkeen en edes jaksais mitään kumppania katsella. Enkä kyllä vapaa ajalla. Joskus juttelen kyllä baareissa ihmisten kanssa,mutta en halua vakituista kumppania elämääni todellakaan. Satunnaisesti on myös seksiä,mutta ei jokaisen juttukaverin kanssa tietenkään. Nautin elämästä ilman draamoja. Maksan vuokrani,elämiseni ihan itse.
- Anonyymi
Yök, enpä haluaisi pimppiä jota toinen ukko on hoonannut, siitähän tarttuu tuon toisen ukon peniksen epiteelisolujä minun anakondaan ja se tuntuu kyllä ihan geille, yök 🤢🤮
- Anonyymi
Kylläpäs on saatu aikaiseksi pitkä ketju pettämisestä, sen lukemiseen menee varmaan enemmän aikaa mitä itse pettämiseen:)
AV - Anonyymi
hirvittävä nopeus joku mostskari tyttttö....
Ihmiset hakeutuvat sitoutumaan ja avioliittoihin liian nuorina keskellä parasta nuoruuttaan ja seikkailujaan.. Kun olisi mahdollisuus mennä ja tulla vapaana, niin kuitenkin valitaan perhe-elämä ja lapsiperheen sidottu velvoitteiden täyttämä elämä.
Jossain vaiheessa arkea kumppani sitten "kylmenee" ja tunteet haalistuu. Sitten aletaan taas olla avoin houkutuksille aidan toisella puolen.
Itse olen valinnut elää vapaana ja mahdollisesti sitoutua sitten vanhoille päivilleni kun vapaudesta on nautittu riittävästi.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23488Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a723241"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin502776IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-542598Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.892417Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭311357Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä211227- 961198
Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä
On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten3391073Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!
Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll14966