Holmanämmä presidentiksi

Anonyymi-ap

Mielestä olisi hyvä valinta, juttua riittää, mistä vain.

T lantalainen

13

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja pekka varalle. nyt on hyvä, vihreät hurraavat

    • Anonyymi

      Tässä on jo ensiluokkaiset ehdokaat!

    • Anonyymi

      Ei homopekkaa, se ois jo liika noloo ja mainehaitta SUOMELLE.

    • Anonyymi

      aak, joo ei homopekkaa, miettikää, antonio siellä linnanjuhlissa kättelemässä.. ai kauheeta.

    • Kiitos, mutta ehkä parempi pysyä kansan riveissä tavallisena kansalaisena.
      Jos hyvin olen osannut reklamoida Valviiralle niin yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki ALKUPERÄISET SUOMALAISET VOITETAAN SOTE-SOTA, koska me ollaan maksettu veroja joilla piti saada HYVIN VOINTIA!

      Outoa hyvin vointia jos saadaan vain puutetta sekä kurjuutta kokoajan lisää!

      Lapin sota on vielä käsittelemättä ja sen piti olla viiminen sota, mutta tuli SOTE- SOTA ja SOME-SOTA!
      Luvattua RAUHAA ei ole pahemmin näkynyt!

      • Anonyymi

        Tuppi-Santeri presidentiksi. Putinikin saattaa säikähtää sen purukalustoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuppi-Santeri presidentiksi. Putinikin saattaa säikähtää sen purukalustoa.

        Katotaan kuinka käy, koska en ole rikokseen syyllistynyt vaan tehnyt jotain muuta joka liittyy meihin alkuperäisiin suomalaisiin.

        Yksin olen toiminut sekä rehellisesti vielä ilmoittanut ja minut on tunnistettu moneen kertaan.
        Kyllä poliisit tietää, että menen kuulusteluihin jos rikokseen olen syyllistynyt.

        Olen omasta mielestä vain todistanut, että Suomen valtion voi kaapata.
        Onneksi tuo olin minä ja lupasin mennä vankilaan jos väärässä olen.
        En ole rahaa ollut vailla, mutta työsyrjinnästä olen ilmoituksen tehnyt.


    • Anonyymi

      Tuolla menolla häkki heiluu

      • Sanna Marin sanoi pääministerinä : Kansa hoitaa!

        Pirkanmaalla asuvat oli ainoat jotka Sanna Marinia pystyi äänestämään.
        En ole pystynyt äänestämään muita, kuin Lapin läänistä olleita ehdokkaita.


      • Anonyymi
        Holomanämmä kirjoitti:

        Sanna Marin sanoi pääministerinä : Kansa hoitaa!

        Pirkanmaalla asuvat oli ainoat jotka Sanna Marinia pystyi äänestämään.
        En ole pystynyt äänestämään muita, kuin Lapin läänistä olleita ehdokkaita.

        Kyllä se saa riittääkin.


    • Anonyymi

      Teen huomenna Holomanämmä instatilin jolla pyrin Suomen Presidentiksi muka ja voin käyttää filttereitä niin eivät tunnista.
      Voin julistaa maailman rauhaa ja kaikkea muuta niin voivat miettiä, että kuka helvetti tuo on…

      • Olen tietoturvallisuus syistä niin salainen Presidentti ehdokas ettei kukaan edes tiedä että olen myös tuleva Presidentti ehdokas!


    • Anonyymi

      Hyvin pyyhkii. Niiles olis hyvä taidetta hän tuo suuri pororuhtinas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4047
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1545
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe