Mielestä olisi hyvä valinta, juttua riittää, mistä vain.
T lantalainen
Holmanämmä presidentiksi
13
247
Vastaukset
- Anonyymi
Ja pekka varalle. nyt on hyvä, vihreät hurraavat
- Anonyymi
Tässä on jo ensiluokkaiset ehdokaat!
- Anonyymi
Ei homopekkaa, se ois jo liika noloo ja mainehaitta SUOMELLE.
- Anonyymi
aak, joo ei homopekkaa, miettikää, antonio siellä linnanjuhlissa kättelemässä.. ai kauheeta.
Kiitos, mutta ehkä parempi pysyä kansan riveissä tavallisena kansalaisena.
Jos hyvin olen osannut reklamoida Valviiralle niin yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki ALKUPERÄISET SUOMALAISET VOITETAAN SOTE-SOTA, koska me ollaan maksettu veroja joilla piti saada HYVIN VOINTIA!
Outoa hyvin vointia jos saadaan vain puutetta sekä kurjuutta kokoajan lisää!
Lapin sota on vielä käsittelemättä ja sen piti olla viiminen sota, mutta tuli SOTE- SOTA ja SOME-SOTA!
Luvattua RAUHAA ei ole pahemmin näkynyt!- Anonyymi
Tuppi-Santeri presidentiksi. Putinikin saattaa säikähtää sen purukalustoa.
Anonyymi kirjoitti:
Tuppi-Santeri presidentiksi. Putinikin saattaa säikähtää sen purukalustoa.
Katotaan kuinka käy, koska en ole rikokseen syyllistynyt vaan tehnyt jotain muuta joka liittyy meihin alkuperäisiin suomalaisiin.
Yksin olen toiminut sekä rehellisesti vielä ilmoittanut ja minut on tunnistettu moneen kertaan.
Kyllä poliisit tietää, että menen kuulusteluihin jos rikokseen olen syyllistynyt.
Olen omasta mielestä vain todistanut, että Suomen valtion voi kaapata.
Onneksi tuo olin minä ja lupasin mennä vankilaan jos väärässä olen.
En ole rahaa ollut vailla, mutta työsyrjinnästä olen ilmoituksen tehnyt.
- Anonyymi
Tuolla menolla häkki heiluu
Sanna Marin sanoi pääministerinä : Kansa hoitaa!
Pirkanmaalla asuvat oli ainoat jotka Sanna Marinia pystyi äänestämään.
En ole pystynyt äänestämään muita, kuin Lapin läänistä olleita ehdokkaita.- Anonyymi
Holomanämmä kirjoitti:
Sanna Marin sanoi pääministerinä : Kansa hoitaa!
Pirkanmaalla asuvat oli ainoat jotka Sanna Marinia pystyi äänestämään.
En ole pystynyt äänestämään muita, kuin Lapin läänistä olleita ehdokkaita.Kyllä se saa riittääkin.
- Anonyymi
Teen huomenna Holomanämmä instatilin jolla pyrin Suomen Presidentiksi muka ja voin käyttää filttereitä niin eivät tunnista.
Voin julistaa maailman rauhaa ja kaikkea muuta niin voivat miettiä, että kuka helvetti tuo on…Olen tietoturvallisuus syistä niin salainen Presidentti ehdokas ettei kukaan edes tiedä että olen myös tuleva Presidentti ehdokas!
- Anonyymi
Hyvin pyyhkii. Niiles olis hyvä taidetta hän tuo suuri pororuhtinas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142561- 842221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai631742- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461516- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281219Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261216