Olihan kunniallinen tempaus.

Olenkin vähän isompi RIKOLLINEN mitä kyseiset mielenosoittajat.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009974622.html

Tuskin saavat mitään vaikka kyseessä on Törkeä kunnianloukkaus, kun viedään vieraan valtion lippu eduskunnan istuntoon jolla halveksutaan sekä väitetään, että Suomen eduskunta on syyllinen sotaan.

6

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kunnialliset ovat liputtaneet ennenkin Suomen eduskuntatalon portailla, mutta en kyllä ole itse ollut edes paikalla.
      Suomen lipun kyllä olen nostanut joskus Suomessa salkoon sekä laskenut alas illalla niin, kuin kuuluu.

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sadat-ihmiset-jalkautuivat-kaduille-helsingissa-mielta-osoitettiin-israelilaisten-seka-palestiinalaisten-puolesta/8143294#gs.03q2cw

      Onhan meillä Suomessa näitä liputus päiviä, mutta kyseisenä päivänä ei ollut Suomessa virallisesti minkään maan liputus päivä.

      • Kyllähän minä YMMÄRRÄN, että Suomi jossa minä olen syntynyt sekä elän on ERI SUOMI jossa toiset suomalaiset on syntyneet sekä elävät, kuin MINUN SUOMI.

        Kyllähän tuo mulle sopii, mutta en kyllä siitä ala maksaan tai vankilaan lähe toista kertaa.
        Minun SUOMESSA ALKUPERÄISKANSAA on SUOMALAISET joiden suvut puolusti Suomen Itsenäisyyttä sekä maksoi nöyrästi sota-korvauksia vaikka Petsamo sekä Kiestinki menetettiin, mutta koko Suomen kansa menetti myös koska nuo oli Suomen valtiolle kuuluvia alueita.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Kyllähän minä YMMÄRRÄN, että Suomi jossa minä olen syntynyt sekä elän on ERI SUOMI jossa toiset suomalaiset on syntyneet sekä elävät, kuin MINUN SUOMI.

        Kyllähän tuo mulle sopii, mutta en kyllä siitä ala maksaan tai vankilaan lähe toista kertaa.
        Minun SUOMESSA ALKUPERÄISKANSAA on SUOMALAISET joiden suvut puolusti Suomen Itsenäisyyttä sekä maksoi nöyrästi sota-korvauksia vaikka Petsamo sekä Kiestinki menetettiin, mutta koko Suomen kansa menetti myös koska nuo oli Suomen valtiolle kuuluvia alueita.

        En ole edes tätä onnistunut tekemään : https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000038495.html

        Olen pessyt sekä silittänyt Suomen lipun.
        Ei koskenut edes lattiaan, kun silitin.
        Voin kyllä tunnustaa, että oli haastava tehtävä ja en edes kiroillut.
        Olis ollut huomattavasti helpompi tehtävä jos olisin ollut vähän pidempi, mutta olin meistä työntekijöistä pisin ja pomon FROUVA ei suostunu silittämään.

        Minähän tein pesulassa aina kaikki paska hommat ja siksi kutsuin sitä ” Paska pesulaksi” pomon Frouvasta tuli omistaja tuon jälkeen ja sanoin itseni irti sekä lähin Espooseen.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        En ole edes tätä onnistunut tekemään : https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000038495.html

        Olen pessyt sekä silittänyt Suomen lipun.
        Ei koskenut edes lattiaan, kun silitin.
        Voin kyllä tunnustaa, että oli haastava tehtävä ja en edes kiroillut.
        Olis ollut huomattavasti helpompi tehtävä jos olisin ollut vähän pidempi, mutta olin meistä työntekijöistä pisin ja pomon FROUVA ei suostunu silittämään.

        Minähän tein pesulassa aina kaikki paska hommat ja siksi kutsuin sitä ” Paska pesulaksi” pomon Frouvasta tuli omistaja tuon jälkeen ja sanoin itseni irti sekä lähin Espooseen.

        Ivalossa pesin sekä silitin tuon Suomen lipun.
        Ei tuota pesulaa enää ole vaan siinä on nykysin autokorjaamo ja kyllä siellä nykysin pestään paskassakin olevia autoja!

        Pesula se on AUTOPESULAKIN.
        En ole käynyt katsomassa mitähän siinä kohdalla nykysin on missä Suomen lipun aikoinaan silitin, koska ei mulla kiinnosta.
        Enkä minä ollut sillä viimisellä pesulan omistajalla töissä vaikka kysy, että tehdänköön minullekin työsopimus.
        Vastasin : Ei tarvi tehdä.


      • Tuolla tavalla ei ainakaan lopu mikään rasismi vaan alkaa just tuolla tavalla.
        Jos noin vain pystyy Suomessa menemään eduskunnan istuntoon ja ei saa mitään niin sinne voi mennä vaikka ne Dödpatrullit ja tehdä mitä huvittaa.

        Luki näin ” Mahdollista rikosilmoitusta koskevaan kysymykseen Ranta vastaa viittaamalla eduskunnan pääsihteerin tiistaina ottamaan kantaan, jonka mukaan mielenilmauksesta ei tule seurauksia tekijöille.

        Eduskunnan puhemies Jussi Halla-aho (ps) sen sijaan suostui kommentoimaan asiaa.

        – Vapaassa ja avoimessa yhteiskunnassa ei voi ennalta estää kaikkea, kyllä tämä on selvä asia. Jos turva olisi tiennyt, mitä aikeita näillä lehteillä olleilla henkilöillä on, niin heitä ei olisi tietenkään sinne päästetty, Halla-aho kommentoi Iltalehdelle.

        – Ja nyt kun he käyttäytyivät niin kuin käyttäytyivät, niin heidät poistettiin sieltä normaalin proseduurin mukaisesti. En tekisi tästä nyt kokoaan suurempaa numeroa. Tietenkin on syytä pitää silmällä sitä, että yleistyvätkö tällaiset tapaukset, ja jos niin sattuisi valitettavasti käymään, niin sitten pitää pohtia uudelleen asioita.”
        ( https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f99123e5-50e1-4f86-94df-67fd542079f0)

        Tuo istunto näky televisiossa samaan aikaan ja ei missään maassa saa hyökätä tuolla tavalla eduskunnan istuntoon.
        Ei Suomessa ole tietoa missä maissa seurataan Suomen asioita.
        Ruotsissa on ammuttu kaduille ministereitä niin Suomessa voi kävellä eduskunnan istuntoon ja ampua kaikki jos on sitä mieltä, että hallitus tekee vääriä päätöksiä eduskunnan kanssa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1815
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe