Pitäskö ilmottaa johonki lehteen

Holomanämmä ilmotti näin ” Sodat loppuvat siihen, kun noiden maiden johtajat ampuu itsensä niin ei tarvi tuhota koko maailmaa!”

Englanniksi näin ” You only winn the war when you kill you self Best Advice from Holomanämmä ”

7

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siin olisi hyvä idea.

      • Pitää vähän miettiä tuota lisää, koska tuosta sais tehtyä ihan ihmisoikeus asian joka liittyy meihin alkuperäisiin suomalaisiin joita syytellään aina joka asiasta.
        Holomanämmän nimellä jos tuon ilmoittaa niin sehän kolahtaa omaan nilkkaan myös, koska nimihän on halventava ja kohdistuu minuun itseeni.

        Mulle ainakin lapsena opetettiin ” Se joka toista haukkuu on itse se.”
        Loppu tappelut hyvin äkkiä.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        💋 ­­­N­­y­­m­f­o­m­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18094265A

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Sota loppuu sitten kun ammukset loppuu. Se on tosi.

      • Tuo vaatii myös sen, ettei sotaa käyviä maita auteta millään tavalla vaan jokainen maa ilmoittaa : Ongelma on teidän maassa joten te hoidatte itse ongelmanne.

        Ammukset loppuu väkisin ja ihmisiä ei saa päästää eikä ottaa muihin maihin turvaan.

        Suomessa toimittiin aikoinaan samalla tavalla ja Lapin evakot jäi evakkoon, koska alueet jossa he oli syntyneet luovutettiin ja kaikki oli Suomen kansalaisia.

        Koltansaamelaisilla sekä karjalaisilla on oma historia sekä näkemys miten Suomen valtio heidän kohdalla on toiminut.

        Vaikka itse olen Petsamosta evakkoon jääneiden suomalaisten jälkeläisiä niin ei Petsamo ollut ainut alue vaan suomalaisia asui Lapissa pitkin itärajaa luovutetuilla alueilla, mutta meitä yritetään vaientaa ja ainoat joita muistetaan on aina KARJALAISET ja KOLTANSAAMELAISET.

        En ymmärrä miksi meidän pitää hävetä SUOMALAISINA, koska Petsamosta suomalaiset on evakoita ja se miten tuo on tehty on ollut raaka teko.
        Talvipakkasella naiset ja lapset kuorma-auton avolavalla kuskattu Rovaniemelle josta heidät on junalla kuljetettu Oulun seudulle toisten ihmisten nurkkiin vaivoiksi jossa ovat saaneet kuulla, että Suomi on luovuttanut Petsamon rauhan vuoksi.
        Matka kuorma-auton avolavalla on kestänyt tuohon aikaan yli 16 tuntia. Tiet on lapioimalla pidetty tuohon aikaan auki ja sota-vangit on hoitaneet tuollaisia tehtäviä, koska MIEHET oli puolustamassa maata.

        Petsamolaiset ei ole halunneet jäädä KOSKA KENENKÄÄN VAIVOIKSI ja minun mummo opetti, että ALISTU JA NIELE KAIKKI koska EI MEILTÄ OLE KYSYTTY KOSKAAN VAAN TOISET ON AINA MÄÄRÄNNEET!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Tuo vaatii myös sen, ettei sotaa käyviä maita auteta millään tavalla vaan jokainen maa ilmoittaa : Ongelma on teidän maassa joten te hoidatte itse ongelmanne.

        Ammukset loppuu väkisin ja ihmisiä ei saa päästää eikä ottaa muihin maihin turvaan.

        Suomessa toimittiin aikoinaan samalla tavalla ja Lapin evakot jäi evakkoon, koska alueet jossa he oli syntyneet luovutettiin ja kaikki oli Suomen kansalaisia.

        Koltansaamelaisilla sekä karjalaisilla on oma historia sekä näkemys miten Suomen valtio heidän kohdalla on toiminut.

        Vaikka itse olen Petsamosta evakkoon jääneiden suomalaisten jälkeläisiä niin ei Petsamo ollut ainut alue vaan suomalaisia asui Lapissa pitkin itärajaa luovutetuilla alueilla, mutta meitä yritetään vaientaa ja ainoat joita muistetaan on aina KARJALAISET ja KOLTANSAAMELAISET.

        En ymmärrä miksi meidän pitää hävetä SUOMALAISINA, koska Petsamosta suomalaiset on evakoita ja se miten tuo on tehty on ollut raaka teko.
        Talvipakkasella naiset ja lapset kuorma-auton avolavalla kuskattu Rovaniemelle josta heidät on junalla kuljetettu Oulun seudulle toisten ihmisten nurkkiin vaivoiksi jossa ovat saaneet kuulla, että Suomi on luovuttanut Petsamon rauhan vuoksi.
        Matka kuorma-auton avolavalla on kestänyt tuohon aikaan yli 16 tuntia. Tiet on lapioimalla pidetty tuohon aikaan auki ja sota-vangit on hoitaneet tuollaisia tehtäviä, koska MIEHET oli puolustamassa maata.

        Petsamolaiset ei ole halunneet jäädä KOSKA KENENKÄÄN VAIVOIKSI ja minun mummo opetti, että ALISTU JA NIELE KAIKKI koska EI MEILTÄ OLE KYSYTTY KOSKAAN VAAN TOISET ON AINA MÄÄRÄNNEET!

        Putin on luvannut maksaa korvauksia ruplissa, koska nykyinen Venäjä eli silloin Neuvostoliitto vaati Petsamon lopullisesti rauhan nimissä takaisin.

        En ole ainut jonka suvut Petsamosta on nykyisen Suomen rajojen sisäpuolelle joutunut jäämään ja näin olen VAHINKONA syntynyt Inarin kuntaan Ivalon kylään.

        Kyllä korvaukset kuuluu maksaa, koska KURITON NUIJAPÄÄ MENIN VOITTAMAAN UIMA-KILPAILUN!
        Isälläni on ilmeisesti ollut KESTO SIITTIÖT, koska näin jumalaton tappelu vielä syntynyt!

        Kyllä minun isä on VARMASTI minun isä ja dna-testi on tehty, mutta ei liittynyt isyyteen vaan terveyteen.

        Minä ja isäni ollaan saman näköisiä ja yhtä hyviä keskustelemaan asioista. Yhtä kiero sekä sairas huumorintaju!

        Kerron välillä vanhemmille RIVOJA vitsejä joita nauravat!

        Viiminen vitsi oli, kun nainen sano miehelle kesken panon ” Voistko olla allani?” Mies suostu ja nainen ehti nukahtaa välissä. Mies tuli ja sano ovella ” Hai olen Allani!” Nainen kysy ” Mikä sulla on kädessä?”
        Mies vastas ” Mie oon Allani ja hain sinun auton pakoputken…”
        Oli kuulemma ymmärtänyt vähän väärin tuon asian!

        Mitäkö mieltä minä olin?
        Olin sitä mieltä, että MIES oli UNELMIEN MIES jonka kanssa ei aika kävis pitkäksi.
        Huono siinä mielessä, koska perheeni sekä monet muut tunkis itsensä suhteeseen ja joutusin taas sanomaan : Hyvä suhde sekä mies, mutta OLIN selvästi liikaa taas tuossa joten parempi lähteä käveleen!


    • Anonyymi

      Seksikkäitä juttuja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe