Onko työsuojeluvaalien voittajan pakko ottaa tehtävä vastaan?
Tehtävästähän voi kyllä erota, mutta helpompaa olisi suoraan kieltäytyä.
Työsuojeluvaltuutetun tehtävästä kieltäytyminen
4
1013
Vastaukset
- Anonyymi
mikäs siinä tehtävässä noin nyppii jo heti kättelyssä. On kuitenkin itse vapaaehtoisesti ehdokkaaksi ja tullut valituksi ja saanut vastuuta. Työsuojelu on tärkeä asia työpaikalla. Lain mukaan yli 10 ihmisen työpaikalla on oltava työsuojeluvaltuutettu,
- Anonyymi
Et vastannut kysymykseen.
3000+ työntekijän firma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen.
3000 työntekijän firmaKieltäytyä varmaan voit tehtävän vastaaottamisesta mutta eroaminen on se menetelmä siihen asiaan. Tee kirjallinen eroilmoitus työsuojelutoimikunnalle
Se sanamuoto tulee protokollaan ja kokouspöytäkirjaan,. Varavaltuutettu astuu samantien tilallesi. Avaa nyt edes pikkasen mikä on ja mistä ihmeen suunnasta tulee. - Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180952960
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561232
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.941226Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171060- 18925
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45813Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114794Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 14730
- 38629
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613