Herkkusuiden suklaatesti

Tässä tulee oikein suklainen testi. Tämä on saattanut olla joskus täällä (minä tai Rande laittanut), mutta kertaus on opintojen äiti niin kuin sanotaan, vaikka perinteisesti uusinnat ärsyttää monia (ainakin teeveessä). Mutta tällä mennään.

Tunnistatko suklaapatukoita ilman kääreitä.? Tee testi ja katso tulos.
Oma tulos 7/10
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009971131.html

55

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9/10 oikein. Muutama oli epävarma eli meni melkein arvaamalla oikein. Yhtä en tunnistanut ollenkaan. Ehkä kaikkia oikeita vaihtoehtoja olin syönyt, miksi menestyin testissä. Myös melkein kaikki muutkin vaihtoehdot olin herkkusuuna maistanut. Kinder oli ainut, jossa en ollut syönyt kaikkia vaihtoehtoja?

      • Anonyymi

        Tykkään suklaasta, jossa sisällä kirsikka

        Muut jääköön


      • Todella mainio tulos!


    • 7/10 vaikka en suklaapatukoista erityisemmin välitä oikeestaan. Mutta yllätys, yllätys taas ollaan samiksia vaihteeks.😀.

      • No sepäs sattuikin. Mutta hyvä tulos kuitenkin .


    • 7/10 🍫

      • Hienoa!


    • Ei ollut paha 👍
      Lion ja Susu meni väärin. - En ole edes varma olenko Lionia edes maistanut. Ja se Kinder piti ainakin arvata 😄

      Tuloksesi: 8 / 10
      Vau, mikä herkkusuu!
      Sinä se taidat pitää suklaapatukoista! Onnittelut loistosuorituksesta. Suklaagurun titteli on ansaitusti sinun!

    • 9 .

    • 8/10. Susu ja Snickers meni väärin. Olin varma, että vedän täydet tästä, kun rakastan suklaata, mutta en näköjään riittävästi. Pitää ostaa enemmän suklaata jatkossa 😁

      • Mainio tulos!


    • Anonyymi

      7 meni oikein. Ihan jees, vaikka vahingossa painoin väärästä kohdasta yhdesti. Eli tiesin 8.

      Muistan kun noin 20 vuotta sitten tenava oli pikkuinen. Lupasin lauantaina, että saa ottaa ihan minkä karkin haluaa.

      Hän otti yhden pätkiksen! Kovasti ihmettelin, että tuoko oikeasti riittää? Mutta ei hän oikeasti halunnut muuta.

      Salaa otin vielä varuilta lauantaipussinkin. Sen söimme illemmalla kaksistaan.

      >simiti<

    • Tuloksesi: 8 / 10.
      Pidän kyllä suklaasta, mutta näitä uudempia suklaapatukoita en tunnista niin hyvin.

      • Hieno tulos silti =)


    • No nyt meni osittain tuurilla aika putkeen, eli 9 oikein. Toki suursuosikkini Kinder Buenon tunnistin, mutta muuten aika lailla tuuriin luottamalla lätkin. Ja yhteen vastasin "vahingossa" oikein, kun oli tarkoitus vastata jotain muuta mutta tuli klikattua Geishaa. :D Ja yksi mun ehdottomista suursuosikeista vielä on Geisha, enkä ilman tuota "virhettä" olisi sitä tunnistanut. Ei tule kauheasti tuijoteltua suklaiden sisälle, ennen kuin ne heittää ääntä kohti.

      • Mainio tulos!


    • Tämä olikin uudempi versio suklaatestistä. Joskus ollut palstalla suklaatesti, joka oli vanhemmista patukoista.

      Tulokseni 7/10.

    • Herkuttelen harvoin suklaapatukoilla. Omat suosikit ovat Fazerina ja Geisha. Osa visan suklaapatukoista oli täysin tunnistamattomia. Ei niistä osannut sanoa, mitä ne oikein ovat.

      7/10

      • Hyvä tulos! Söin tänään Pätkiksen.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä tulos! Söin tänään Pätkiksen.

        Itse en ole syönyt suklaata vähään aikaan. Olen taas innostunut kotitekoisista smoothieista. Ne auttavat makeannälkään. Tänään tein mustikkasmoothien, pakkasessa on reilusti mustikoita jemmassa. 😊🫐🥤


      • tosi.typy kirjoitti:

        Itse en ole syönyt suklaata vähään aikaan. Olen taas innostunut kotitekoisista smoothieista. Ne auttavat makeannälkään. Tänään tein mustikkasmoothien, pakkasessa on reilusti mustikoita jemmassa. 😊🫐🥤

        Ite en oo pitkään aikaan tehnyt smoothieta, vaikka mulla on blenderi olemassa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ite en oo pitkään aikaan tehnyt smoothieta, vaikka mulla on blenderi olemassa.

        Itse innostuin taas, kun piti saada pakastimeen tilaa. Olin jo ehtinyt unohtaa ne mustikat sinne hyllylle alimmaiseksi. Mustikoissa on antioksidantteja.
        En tiedä tappaako pakkanen vitamiinit, vai ei, mutta nyt on mustikat kovassa käytössä.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Itse innostuin taas, kun piti saada pakastimeen tilaa. Olin jo ehtinyt unohtaa ne mustikat sinne hyllylle alimmaiseksi. Mustikoissa on antioksidantteja.
        En tiedä tappaako pakkanen vitamiinit, vai ei, mutta nyt on mustikat kovassa käytössä.

        Pakkastimessa pitäis vitamiinien säilyä ihan hyvin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Pakkastimessa pitäis vitamiinien säilyä ihan hyvin.

        Hyvä, sitten ei ole hätää. 👍


    • Tuloksesi: 5 / 10
      Makea suoritus
      Enpä suklaata kovin paljon edes syö.

      • Mutta puolet oikein on jo puoli voittoa =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mutta puolet oikein on jo puoli voittoa =)

        Yksi suosituimmista meni väärin, Geisha ja sen jälkeen melkein kaikki muutkin 😂


      • mustasusi kirjoitti:

        Yksi suosituimmista meni väärin, Geisha ja sen jälkeen melkein kaikki muutkin 😂

        Siis suosikeista...


    • En ole laittanut, en ehtinyt 😁

      Meni niin sanotusti putkeen, mutta kyllä mä aikamoinen sokerihiiri pentuna olinkin 😂


      Tuloksesi: 9 / 10
      Vau, mikä herkkusuu!

      Sinä se taidat pitää suklaapatukoista! Onnittelut loistosuorituksesta. Suklaagurun titteli on ansaitusti sinun!

      • Tosi hieno suoritus!


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tosi hieno suoritus!

        Tack! Kyllä noi kaikki on tullut muksuna nakerreltua (ja ehkä näpistettyäkin) moneen kertaan 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Tack! Kyllä noi kaikki on tullut muksuna nakerreltua (ja ehkä näpistettyäkin) moneen kertaan 😁

        Mää söin lapsena irtokarkkeja ja jäätelöä. Suklaapatukoita ehkä joskus.




      • Norppa83 kirjoitti:

        Mää tein ton visan vähän aikaa sitten.

        Niin teit ja vastauksesi oli poistettu, siksi tuo linkki.


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin teit ja vastauksesi oli poistettu, siksi tuo linkki.

        No mää teen uudestaan.


    • Anonyymi

      Tuloksesi: 10 / 10
      Vau, mikä herkkusuu!
      Sinä se taidat pitää suklaapatukoista! Onnittelut loistosuorituksesta. Suklaagurun titteli on ansaitusti sinun!

      Hyvin meni tällä kertaa. Läheskään kaikista laaduista en pidä, mikä onni!

      - Sheena

    • Anonyymi

      Minun tulokseni 9/10.

      • Hienoa!


    • Anonyymi

      " (minä tai Rande laittanut) "

      Onko sinulla vain kaksi nimimerkkiä?

      Minua on tänä vuonna ahdistellut kolme suklaista. Kiusallista.

      • Mulla on kyllä ihan vaan tää yks nimerkki. Rande on ihan toinen henkilö.


    • Anonyymi

      Onko sarjapoistaja kuukahtanut pullonsa viereen? Ei ole poistanut sääntöjenvastaisia viestejä pitkään aikaan.

      • Anonyymi

        Vieläkään sarjapoistaja ei ole poistanut yhtään sääntöjenvastaisia viestejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkään sarjapoistaja ei ole poistanut yhtään sääntöjenvastaisia viestejä.

        Sääntöjen vastaisten viestien sarjapoistajalla on nyt selvästi jotain ongelmia. Olisiko pullon henki vieenyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkään sarjapoistaja ei ole poistanut yhtään sääntöjenvastaisia viestejä.

        Olen huolissani sarjapoistajasta kun ei ole poistanut yhtään sääntöjenvastaisia viestejä lisää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huolissani sarjapoistajasta kun ei ole poistanut yhtään sääntöjenvastaisia viestejä lisää..

        Onkohan niin että sääntöjenvastaisten viestien sarjapoistaja on hukannut rillinsä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan niin että sääntöjenvastaisten viestien sarjapoistaja on hukannut rillinsä?

        Nyt pitäisi jonkun piipahtaa katsomassa siellä vanhainkodissa jossa sääntöjenvastaisten viestien sarjapoistaja poisttelee sääntöjenvastaisia viestejä, hänelle on varmasti käynyt huonosti koska ei ole poistanut yhtäkään sääntöjenvastaista viestiä enää.


    • Anonyymi

      MaraBuu vai Fazer.

      Fazer-sinisestä saa tehtyä omiakin keksejä kun hauduttaa ja sulattaa sitä vesihauteessa keksien päälle.

      Nissani on kissani auto. Michael Monroe -elokuva on seuraava mielenkiinnon kohde. Mainoksessa hauskan näköinen kaupunkipyörä millä ajelee, vähän jopo-tyyppimen tuunattu.

      Olen testiajellut kyllä siis lukemattomilla polkupyörillä, koska jos korjailee polkypyöriä niin pitää aina testiajella niillä kaikilla jotta toimivat.

    • Anonyymi

      niin jotkut jutut huvittavat ajatella tuollaiset kun armeijan pyöriäkin kerran työnjohtaja ohjeisti että koeajapa nuo armeijan pyörät että jos niissä on vikoja niin pitää korjata yli 10kpl armeijan polkupyöriä koeajossa.

    • Anonyymi

      armeijan pyörissä on huvittavaa kun niissä on omat rekisterikilpensä. joku pyörä pyörä tuli monta kertaa aina huoltoon vaikka suurta vikaa olekaan, ajattelin että varmaaqn joku kapteeni haluaa pitää pyöränsä hyvässä kunnossa huollattaa viikoittain.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1305
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      73
      861
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      787
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      668
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe