Kexiviikon PeliVisa (ei naisille) - Tunnista ns. videopelejä kuvista

Tuosta:
https://www.is.fi/digitoday/esports/art-2000009705484.html

Jotain on joskus tullut pelattua, sillä historian painolastilla sai nuo pisteet. Puuttuvat pisteet on niitä joista mulla ei ollut havaintoakaan.


Äh, lähellä oli täydellistä tulosta! Kokeillaanko vielä?

Vastasit oikein 9/14 kysymykseen

26

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yksi väärin. Hyvä, en ole siis tietokonenörtti 🤓. Osa oli tavallaan veikkauksia. Pitäisikö siis lotota 🤔? Paljonko Rändomi vaatii rojalteja pääpotista?

      • Loistava tulos!

        Ei tartte maksella rojalteja, kaikki kisaa omaan pussiinsa 😂


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        💋 ­­­N­­­y­­­m­­f­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#180960864

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Kiva kun pyysit mukaan 😉

      No, en ole ensimmäistäkään peliä itse pelannut, joten ei huono:

      Sehän meni ihan hyvin!
      Vastasit oikein 7 kysymykseen

      • Kelpo tulos!

        Pakkohan se oli erikseen pyytää, näin herrasmiehenä 😂


    • Anonyymi
      • Duke oli kovaa kamaa aikanaan, kiistaton ykkönen, eikä se paska ole edelleenkään 👍


    • Anonyymi

      duke nukke.

    • Anonyymi

      Äh, lähellä oli täydellistä tulosta! Kokeillaanko vielä?
      Vastasit oikein 8 kysymykseen.

    • Anonyymi

      No tämä. Vastasin oikein kymmeneen kysymykseen naisena. Pelkästä yllytyksestä oli osallistuttava. Kerrankin jotain jota mitä en tiedä.

      • Hieno tulos!

        Se on pakko vähän yllyttää, niin saadaan naiset mukaan näihin näennäismiehisiin visoihin. Ja kas, tulokset puhuvat puolestaan 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Se on pakko vähän yllyttää, niin saadaan naiset mukaan näihin näennäismiehisiin visoihin. Ja kas, tulokset puhuvat puolestaan 😁

        Kyllä todella. Yllätyin miten paljon nuo mukana ohessa elämää kulkeneet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä todella. Yllätyin miten paljon nuo mukana ohessa elämää kulkeneet

        ...huomioiden vielä ikäni tähän kaikkeen 🤭😂 Palstan nuoren miehet kalpenisivat. Taidan nauttia tästä ajatuksesta 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä todella. Yllätyin miten paljon nuo mukana ohessa elämää kulkeneet

        Se on juuri noin, ikinä ei kannata luovuttaa vain ennakkoaavistuksen vuoksi, kun yleensä sitä osaa/tietää/pärjää paremmin kuin uskoisikaan. Kunhan edes yrittää.


    • Anonyymi

      suurin osa ihan puhtaasi arvailemalla sama tulos kuin sulla :D

      -harmiseikirj-

      • Kelpo tulos!

        Lottokin voitetaan arvaamalla, niin mikäs siinä eli tyyli on vapaa 😁


    • 7/14. Lapsena tuli pelattua Nintendoa ja sitten hieman myöhemmin Pleikkaria, kun eka Pleikkari tuli markkinoille. Super Mariota tuli pelattua aika paljon ja Pleikkarilla Tekkeniä. Nyt en ole aikoihin pelannut millään pelikonsolilla.

      • Kelpo tulos!

        Mariota tuli tahkottua kyllä, Tekkeniäkin hiukan, enemmän muita pelejä.


      • randombypasser kirjoitti:

        Kelpo tulos!

        Mariota tuli tahkottua kyllä, Tekkeniäkin hiukan, enemmän muita pelejä.

        Super Mario oli kyllä yks mun suosikeista aikoinaan.


    • Anonyymi

      Miksi ei naisille? Tilastojen mukaan naiset pelaavat yhtä paljon kuin miehetkin. No mutta en sitten kerro tulostani, kun ei kerran ollut naisille.

      • Siksi ei naisille, että saadaan jo otsikolla yllytettyä naiset ihan piruuttaankin osallistumaan. Ja yleensä se on toiminut hyvin, tulokset ovat olleet hyviä. Sen sijaan jos laittaa tylsästi että vaihdelaatikkovisa, niin tasan ei yksikään nainen edes vilkaise visaa. Vaan jos vähän yllyttää... No teithän tuon visan itsekin yllytettynä 😂


    • 10/14 jotkut ihan säkällä joistain vanhemmista oli jotain tietoo siltä ajalta kun tuli pelailtua edes jonkun verran. Uusimmista ei mitään käsitystä.😄.

      • Hieno tulos!

        Joskus tuli pelattua paljonkin kaikenlaista, mutta siitä on... Aikaa... On paljon 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Joskus tuli pelattua paljonkin kaikenlaista, mutta siitä on... Aikaa... On paljon 😂

        Muksunahan oli kyllä kunnon känsät ohjaimesta käsissä välillä mutta kyllä siitä on kanssa aikaa vaikka kuinka ja kauan.🙂.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe