https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4236a01c-2c3d-49a4-9874-6dae15cfd533
"Omituinen muutos lentomatkustajien käytöksessä
Lentomatkustajien häiriökäytös on lisääntynyt selvästi, mutta selitystä ilmiölle ei ole.
Matkustajat häiriköivät selvästi aiempaa enemmän suomalaisilla lentoasemilla ja suomalaisissa lentokoneissa.
Muutos käynnistyi vuonna 2021, jolloin Liikenne- ja viestintävirasto Traficomille raportoitiin 251 häiriötapausta, mikä oli kaksi ja puoli kertaa enemmän kuin koronapandemiaa edeltävänä vuonna 2019.
Erikoista muutoksessa on se, että vuonna 2021 lentomatkustajien määrä oli pienimmillään koronan vuoksi. Esimerkiksi Helsinki-Vantaan lentoasemalla matkustajia oli viisi kertaa vähemmän kuin vuonna 2019.
Häiriköinti on jatkunut edelleen. Viime vuonna häiriötapauksia kirjattiin 248. Tämän vuoden syyskuun loppuun mennessä Traficomille oli raportoitu jo 184 tapauksesta.
– Vastaava ilmiö on havaittu myös Euroopan tasolla. Mitään erityistä selitystä tälle ei ole löydetty."
Korona piikkien sivuvaikutuksena on rähinöinti, joka on lisääntynyt sen jälkeen, kun rokotukset aloitetiin.
Olisivat samat rähinöijät rähisseet ennen korona rokotuksia, jotka nyt rokotusten jälkeen ovat alkaneet rähisemään lennoilla.
Rokoteen sivuvaikutus: rähinöinti lentomatkoilla
15
234
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa, että tämäkin rokotteen seurausta ? Alkaa mennä aika paksuksi.
Taitaa johtua ennemminkin siitä, kun ihmiset ovat muuttuneet paljon itsekeskeisemmiksi ja turhan tärkeileviksi olemassa olostaan. Mitään eikä ketään sallita eikä suvaita. Jos joku vähänkin poikkeaa itsestä, niin onhan se ihan kauheaa...
Kiitos osittain näiden kaikkien älylaitteiden.
Toki kiitos myös lomilla nautittujen kosteiden eväiden, jotka runsaasti nautittuina aiheuttavat muutoksia joidenkin ihmisten käyttäytymiseen.
Onneksi suurin osa ihmisistä osaa edelleen käytöstavat, ja osaavat ottaa myös muut ihmiset huomioon.- Anonyymi
En ole kokenut kertaakaan lentäessään mitään häiriköitä , ja jos olisin kokenut niin en sitä olisi yhdistänyt mihinkään rokotukseen ainoastaan ihmisen mielentilaan joka ei ole tasapainossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kokenut kertaakaan lentäessään mitään häiriköitä , ja jos olisin kokenut niin en sitä olisi yhdistänyt mihinkään rokotukseen ainoastaan ihmisen mielentilaan joka ei ole tasapainossa.
Näinhän se juuri on.
- Anonyymi
Ne on varmaan olleet kokoomuslaisia. Kokoomuslaiset luulee olevansa muita parempia ja etuoikeutettuja meuhkaamaan miten haluavat muista välittämättä.
Tai sitten ne on ollut persuja kännissä.... - Anonyymi
Tummat mellakoi maalla merellä ja ilmassa.Siitä se johtuu.
- Anonyymi
Erottiin ku vajakki sekos ja alkoi sekoilla piikkien jälkeen
- Anonyymi
Aiis sinä ehkä sekosit itse siitä kun toinen rokotettiin ,saniåomkuten se on
- Anonyymi
Muuttuihan Suomessakin ihmiset vihamielisiksi piikin saatuaan. Todella kauheita puheita niitä kohtaan jotka eivät ottaneet vapaaehtoista rokotetta. Aivan lynkkausmielialan vallassa .
- Anonyymi
Hahhaa oli tuokin taas ihan uusi asia piikki pelkäävien klubista ävaikuttaa että eräillä on elämä mennyt aikaiseksi vikojen etsimiseksi ja aina on rokotuksen syy.
Lapsia rokotetaan jo pienestä pitäen joten kas kun eivät aikaisemmin ole rokotusta ollut tapeetilla kuten nyt. Eikö tuo jo ole hieman yliammuttua sinänsä että matkustava rähistä rähisee siksi kun on rokotettu.
Lopeta tuo rokotus vouhotus sillä se ei ole mitenkään edes loogista tuollaiset päätelmät asioista - Anonyymi
Se kanadalainen lääkäri "vihelsi pilliin" jo pari vuotta sitten, että hänen rokotetuista potilaistaan puolella oli häikkää D-dimeeri-testissä. Eli rokotteen piikkiproteiini oli aiheuttanut pieniä veritulppia jotka tukki pieniä verisuonia esim. aivoissa.
Tämä lääkäri oli ns. perhelääkäri, jonka potilaita ovat paikallisen intiaanireservaatin perheet ja joka tuntee potilaansa hyvin ja haivaitsi muutoksia paitsi fyysisessä kunnossa niin myös esim. potilaan älykkyydessä, luonteessa ja käyttäytymisessä. - Anonyymi
En ihmettele jos lennoilla rokotetut riehuu kun nehän on tosi aggressiivisia täällä maassakin. Monet mukavina ja leppoisina pitämäni ihmiset muuttuivat täysin käytyään piikillä. Silmät seisoen ja suu vaahdossa ne räyhäsivät miten rokottamattomat pitää tappaa ja kertoivat pistäneensä välit poikki rokottamattomiin sukulaisiin. Aivan käsittämätöntä käytöstä.
- Anonyymi
Piikin vaikutusta.Piikin ja pelon.
- Anonyymi
Piikitetyt työkaverit rähisee,
ja käyttäytyy kuin vajaamiset, ylimieliset
tollot.- Anonyymi
Näkeehän sen tuostakin miten boostereita jonottavat ihmiset käyttäytyy. Sylkevät hoitajia ja on jouduttu vartijoiden toimesta poistamaan riehujia. Jotain näillä ihmisillä on piikkien seurauksena pielessä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569