Huippukivan joulukalenteri

Anonyymi-ap

En tiedä minkälainen on, mutta yleensähän jouluaaton luukku on muita isompi.

Mun tuurilla sieltä tulisi yli kaksimetrinen bodattu homo. Hän vain tuumaisi: "sä oot nyt mun toyboy."

Niin siinä kävisi. En uskalla hankkia moista kalenteria.

>simiti<

32

345

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      v.. jatkuasti radiossa por.. kauppojen mainokset

      kuka hölmö mitää rihkama vetkuttimia ostaa? HYI

      • Anonyymi

        Totta turiset itse tekemällä tulee parempi.

        >simiti<


      • Anonyymi

        Niin sitä voi käyttää vaikka kynttilää, taikka kurkkua pllussaan/prseessään.


    • Ajattelin ostaa itselleni kosmetiikkakalenterin. Ihan omaksi iloksi vaan. Mitään en tarvitse, mutta olisihan se ollut kiva avata luukkuja. Mieli muuttuu koko ajan. En osaa päättää.

      - Bare Mineralsin kosmetiikkakalenerissa on vain 12 luukua. On toki kosmetiikkaa, ihonhoitotuotteita, jne. Hinta 166.50 e. (se vaan ei kiinnosta enää)
      - Niche Beauty kiinnosti tasan nanosekunnin. Hinta 250 e. (loppuunmyyty)
      - Dermalogican kosmetiikkakalenteri olisi ollut aivan ihana. Hinta 249 e. (EOS, kova hinta)
      - By Lyko Mind-Glown kosmetiikkakalenteri olisi ollut mielenkiintoinen. Hinta 110 e. (ehkä?)
      - Lumene kosmetiikkakalenteri, sis. meikkejä ja ihnohoitotuotteita. Hinta 94 e. (suosikeista edullisin)
      - By Lyko 25 Days of Bea-you-ty kosmetiikkakalenteri. (loppuunmyyty)

      Onhan se tietysti lapsellista, aikuisen ihmisen, haikailla joulukalentereiden perään, mutta nuo tuotteet tulisivat käyttöön ja olisivat hyödyllisiä.

      Jään miettimään asiaa ...

      Saa laittaa asiaan liittyviä mielipiteitä ja kommentteja.

      • Anonyymi

        Noista on ihan kunnollisia arvosteluita luettavissa. Jos ne vaikka auttaisivat valinna teossa.


      • Anonyymi

        Ai niin ja tuohon edelliseen vielä lisänä, että itseäni eivät nuo kiinnosta. Mua vain ärsyttäisi, kun sieltä luultavasti väistämättä löytyy myös sellaisia tuotteita, joita en käyttäisi. Mä olen muutenkin niin äärimmäisen valikoiva sen suhteen mitä käytän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noista on ihan kunnollisia arvosteluita luettavissa. Jos ne vaikka auttaisivat valinna teossa.

        Kiitos vinkistä. Olen jo ehtinyt googlata useampia kosmetiikkakalentereitä. Mielestäni nuo ovat parhaimmat. Muutama on jo loppuunmyyty (eikä ihme).
        Punnitsen vielä vaihtoehtoja. Teen edelleen salapoliisityötä, jos löytyisi lisää arvosteluja. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin ja tuohon edelliseen vielä lisänä, että itseäni eivät nuo kiinnosta. Mua vain ärsyttäisi, kun sieltä luultavasti väistämättä löytyy myös sellaisia tuotteita, joita en käyttäisi. Mä olen muutenkin niin äärimmäisen valikoiva sen suhteen mitä käytän.

        Ymmärrän täysin. Siksi tämä valinnan tekeminen onkin niin hankalaa. Tässä saattaa käydä niin, etten osta mitään. Harkitsen. Asia on vielä kesken ...


      • Anonyymi

        Mitä lapsellista tuossa on eli kuuluu jouluun


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä lapsellista tuossa on eli kuuluu jouluun

        Kiitos rohkaisusta. Juuri niin! Jouluna on lupa olla lapsenmielinen. 😊


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Kiitos rohkaisusta. Juuri niin! Jouluna on lupa olla lapsenmielinen. 😊

        Ihmiset muutenkin kantavat ihan liikaa huolta siitä, että pitäisi olla "aikuinen". Pakolliset asiat hoidetaan ja lopun aikaa ollaan ku ellun kanat. Mä en halua, enkä aio, koskaan kasvaa mitenkään erityisen aikuiseksi. Lapsellisen elämä on paljon hauskempaa. Osta vaikka useampi kalenteri, jos siitä on sulle iloa. Mä ostan aina joulukalenterin itselleni ja muksulla ja sillonkin, kun mulla ei vielä ollut muksua, niin joulukalenteri oli aina. Noi kosmetiikkakalenterit ym. "aikuisten joulukalenterit" ei tosin ole mun juttuni. Yleensä mulla on joku vähän parempi karkki- tai muu namukalenteri ja sitten mulla on perinteenä hankkia partiolaisten joulukalenteri. Toi perinne on ollut jo yli kymmenen vuotta. Välillä tästä taloudesta saattaa siis löytyä neljäkin joulukalenteria.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset muutenkin kantavat ihan liikaa huolta siitä, että pitäisi olla "aikuinen". Pakolliset asiat hoidetaan ja lopun aikaa ollaan ku ellun kanat. Mä en halua, enkä aio, koskaan kasvaa mitenkään erityisen aikuiseksi. Lapsellisen elämä on paljon hauskempaa. Osta vaikka useampi kalenteri, jos siitä on sulle iloa. Mä ostan aina joulukalenterin itselleni ja muksulla ja sillonkin, kun mulla ei vielä ollut muksua, niin joulukalenteri oli aina. Noi kosmetiikkakalenterit ym. "aikuisten joulukalenterit" ei tosin ole mun juttuni. Yleensä mulla on joku vähän parempi karkki- tai muu namukalenteri ja sitten mulla on perinteenä hankkia partiolaisten joulukalenteri. Toi perinne on ollut jo yli kymmenen vuotta. Välillä tästä taloudesta saattaa siis löytyä neljäkin joulukalenteria.

        Ostaisin mielelläni useamman kosmetiikkakalenterin, mutta kun ne ovat niin pahuksen kalliita. Yksikin riittäisi. Itse en välitä suklaakalentereista. Harvoin syön suklaata ja minulla on vain ne muutamat suklaasuosikit, joista pidän. Lapsille ne tietysti ovat mieleisiä.

        Harkitsen vielä vaihtoehtoja ... 😊


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Ostaisin mielelläni useamman kosmetiikkakalenterin, mutta kun ne ovat niin pahuksen kalliita. Yksikin riittäisi. Itse en välitä suklaakalentereista. Harvoin syön suklaata ja minulla on vain ne muutamat suklaasuosikit, joista pidän. Lapsille ne tietysti ovat mieleisiä.

        Harkitsen vielä vaihtoehtoja ... 😊

        Onhan ne hintavia, mutta voi sen ajatella myös joululahjana itselleen. Tai no ainakin mulla on tapana ostaa itse itselleni joululahjoja. Kukapa muu muka ostaisi parempia kuin itse ostan. 😂


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Ostaisin mielelläni useamman kosmetiikkakalenterin, mutta kun ne ovat niin pahuksen kalliita. Yksikin riittäisi. Itse en välitä suklaakalentereista. Harvoin syön suklaata ja minulla on vain ne muutamat suklaasuosikit, joista pidän. Lapsille ne tietysti ovat mieleisiä.

        Harkitsen vielä vaihtoehtoja ... 😊

        Ja juu, en mäkään suklaakalentereista kauheasti tykkään. On niissäkin muutama ihan ok nykyään, kun noita vaihtoehtoja on tosi paljon. Nykyään löytyy jos sun mitä mahdollisuuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan ne hintavia, mutta voi sen ajatella myös joululahjana itselleen. Tai no ainakin mulla on tapana ostaa itse itselleni joululahjoja. Kukapa muu muka ostaisi parempia kuin itse ostan. 😂

        Noin olen yrittänyt sen itselle selittää. Toisihan se kosmetiikkakalenteri iloa itselle ja olisi mieluisa. Eikä minulla ole mitään muita lahjatoivomuksia. Kaikkea on yllin kyllin. Mitään en tarvitse.

        Kiitos oivaltavasta perustelusta. 😄


    • Anonyymi

      Haluaisin oikein vanhanajan kalenterin jossa olisi työn rasittamia tonttuja, himmeleitä, kauralyhteitä, punatulkkuja ja keltasirkkuja. Kuten Team Ahmassa Alpo Kurkinen sanoi "kaikki turhuus on hyvin pitkälti turhaa".

    • Millaisen joulukalenterin sitä keksisi itselleen ostaa? Mä en nyt välttämättä tänä vuonna halua suklaista, koska mä oon (ainakin näennäisesti) dieetillä. Sitten taas mitkään kosmetiikkakalenterit eivät voisi vähempää kiinnostaa, koska jätän meikkaamiset ja muut ehostukset niihin harvoihin kertoihin kun käyn yöviihteellä. Kalastajan kalenterinkin olen Tokmannilla nähnyt, mutta itse en enää nykyään kalasta. Niin että on vaikea löytää mulle sitä "oikeaa" kalenteria...

      • Anonyymi

        Osta kaalimadosta seksilelu kalenteri eli joka päivä uusi ja erilainen dildo tai dildoja



      • Anonyymi

        Tai ns tinderijoulukalenteri eli hankit joka päivä uuden tinderimiehen tai miehiä ja nauti joulukuusta ja hankit jouluksi tinderimiehii kotiisi ja nauti ja koko loppu vuodeksi eiks olis aika kiva juttu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai ns tinderijoulukalenteri eli hankit joka päivä uuden tinderimiehen tai miehiä ja nauti joulukuusta ja hankit jouluksi tinderimiehii kotiisi ja nauti ja koko loppu vuodeksi eiks olis aika kiva juttu

        Eli 24 miestä, joka päivälle mies ja sen kanssa treffit. Vois olla aika rasittavaa lopulta, sellaista suorittamista.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Eli 24 miestä, joka päivälle mies ja sen kanssa treffit. Vois olla aika rasittavaa lopulta, sellaista suorittamista.

        Jouluaattona kaikki 24 miestä mun luona, voi sentään. Ehkä sitten silloin jouluaattona valitsen niistä yhden itselleni, pidän kaikkia jännityksessä jouluyöhön saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ns tinderijoulukalenteri eli hankit joka päivä uuden tinderimiehen tai miehiä ja nauti joulukuusta ja hankit jouluksi tinderimiehii kotiisi ja nauti ja koko loppu vuodeksi eiks olis aika kiva juttu

        Karsea ajatus, treffit joka päivä. Ei jaksaisi yhtään lässyttävää äijää. 🤣


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Jouluaattona kaikki 24 miestä mun luona, voi sentään. Ehkä sitten silloin jouluaattona valitsen niistä yhden itselleni, pidän kaikkia jännityksessä jouluyöhön saakka.

        Saattaisi olla hikinen tunnelma eteisessä koko kalenterillisen kanssa, riippuu tietty asunnon koosta.


      • randombypasser kirjoitti:

        Saattaisi olla hikinen tunnelma eteisessä koko kalenterillisen kanssa, riippuu tietty asunnon koosta.

        Kyllä ahdasta olisi, siis todella ahdasta. Ei nuo mun eteiseen mahtuisi millään.

        Nyt aloin miettimään, miten saisin mahtumaan 24 miestä yksiööni.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kyllä ahdasta olisi, siis todella ahdasta. Ei nuo mun eteiseen mahtuisi millään.

        Nyt aloin miettimään, miten saisin mahtumaan 24 miestä yksiööni.

        Siinä kun levittelet herrat lattialle. Jokaiselle on se oma noin neliönsä (50x200cm). Jos sekään ei auta, niin sitten jokaiselle oma neljännesneliö seisten, mutta siinä kyllä jalat väsyy aika pian, nimimerkillä Intissä seisoin pressan linnalla muutaman kuukauden 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Siinä kun levittelet herrat lattialle. Jokaiselle on se oma noin neliönsä (50x200cm). Jos sekään ei auta, niin sitten jokaiselle oma neljännesneliö seisten, mutta siinä kyllä jalat väsyy aika pian, nimimerkillä Intissä seisoin pressan linnalla muutaman kuukauden 😂

        Uuvuttavaahan se miesparoille olisi, koko jouluaatto seistä. Kyllä mä ne istumaan laittaisin, vaikka sitten sylikkäin. Siinähän herrat ovat toistensa syleilyssä, kun minä katan juhlapöytää. Pöydän ääressäkään ei paikkoja riitä, kuin kuudelle korkeintaan. Ei tuu mitään.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Uuvuttavaahan se miesparoille olisi, koko jouluaatto seistä. Kyllä mä ne istumaan laittaisin, vaikka sitten sylikkäin. Siinähän herrat ovat toistensa syleilyssä, kun minä katan juhlapöytää. Pöydän ääressäkään ei paikkoja riitä, kuin kuudelle korkeintaan. Ei tuu mitään.

        Varmasti kävisi kunnolle seistä koko aaton, sylikkäin olisi varmasti mukavampi. Siis herrojen.

        Ja sylikkäin saisi 12 herraa kerralla ruokittua, niin kahdessa vuorossa onnistuisi kyllä. Vaan sen jälkeen ne kyllä ehdottomasti kaipaisivat ruokalepoa ja se vaatisi aika kivasti pinta-alaa, neliömetrin per ukkeli minimissään.


    • Anonyymi

      jooh tuo joulukalenteri juttu aika hyväkin idea.

    • Anonyymi

      onko kalenteri ihmis suhteiden korvike joka materisoidaan,

    • Tytär ostaa minulle teekalenterin, koska juon joka aamu ensimmäiseksi kupin teetä. Mielellään vihreää.

      Minä ostan lapsille suklaakalenterit, edelleen 🤗 Tyttärelle Fazerin sininen. Poika haluaa jonkin ison karkkikalenterin.

    • Jo on joulukalentereissa sisältöä.

      Kun olin lapsi, luukun takaa löytyi kömpelö piirros kynttilästä tai lumiukosta.
      Innostu sitten sellaisesta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      107
      1692
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      880
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      640
    Aihe