Pitäis tyttäret päästä paritheleen. Pitkästä aikaa.. Oisko saumaa mishään päin?
Puutheessa
21
738
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö joku mainostanut jostain pommpulinna bileitä syksyllä.
- Anonyymi
törniöläisillä pojilla on parikin vaihtoehtoa , tempoa räpylään tai mennä etsimään haaparannassa pojkkeja🤣
- Anonyymi
Olen kotosin Kemistä saanko.
- Anonyymi
menikö törniöläisellä käsitöiksi🤣
- Anonyymi
Moi,,, asun siis KEMISSÄ ja haen ehdottomasti vain ja ainoastaan MIES seuraa.
- Anonyymi
joko törnesteri paritteli kätensä kanssa🤣
- Anonyymi
Kalenterin palle puhuu paskaa tv 2
- Anonyymi
Kemissä opin kädelle.
- Anonyymi
törnesteri ja käsi ovat erottamattomat❤
- Anonyymi
Tää öömies on kai jotenkin sairas, ja tämä on retorinen kysymys, ei tarvitse kysymysmerkkiä.
- Anonyymi
retorisesti, eikös törnesterin kannattas mennä taikkulaan🤣
- Anonyymi
Piti lopettaa käden käyttö, kun kaverit huomaasivat, että aina sen käytön jälkeen Alko tulla ylimääääärääääisiäää äää äää ja ööö ööö pisteitä. Nyt hääääävetäääää.
- Anonyymi
onneksi olkoon olet aito törnesteri🤣
- Anonyymi
Kävin jälleen kädellä, olen edelleen kemistäääääää.. Ööö.. Äää. Öö. Öö.
- Anonyymi
Mene pohjolan biiliin saat valohoion ja lämpimän käen näätäläisiötä
- Anonyymi
Persjalkaiset H:n päälle puhujat mitään naisia tarvitse. Ovat kuin poroja vailla tietoa miten toimia. Jättäkää ne naiset meidän etelän miesten huoleksi.
- Anonyymi
Etelän miehillä hyvät vaimot, tykkäävät enempi K:STA kuin H:STA.
- Anonyymi
Edelleen puutheessa?
- Anonyymi
en mie törniön poka ole enää, terve käsi hoiti puutheen pois.
- Anonyymi
Pysyisi tuo pöhjöis virtaus, ei haisisi tuo ööö äää miehen hänskään veti.
- Anonyymi
Pidä välillä taukoa tumputtamisesta ja opettele kirjoittamaam.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998