Kävin kylällä aamusta

Kuulin hyvä jutun liekkihotellista.

Liekkihotellin Johtajatar AK oli pitänyt juhlat siellä ja kunnan eliitti väki oli saanut luonnollisesti kutsut myös juhliin.
Joku mustasukkaisuus draama oli syntynyt ja Johtajatar AK oli soittanut Vallesmannin sekä Konstaapelin juhlimaan myös niin saavat lisätiloja käyttöön.
Olivat kiittäneet kauniisti kutsusta ja ilmoittaneet, että he tulevat mukaan iloisiin juhliin kun Lemmenjoelta kylille takaisin tulevat.

Johtatar AK ei ollut saanut pidettyä juhlaväkeä asioissa joten olisko hän keksinyt, että ohjelmaksi turpaan veto kisan ja pääpalkintona pullo Leijoinaa.
Vallesmanni ja Konstaapeli oli just ajaneet pihaan sekä nähneet keittiön ikkunasta, että JK veti turpaan VS:ää.
AK kuulemma syyttää Vallesmannia ja Konstaapelia, että on heidän vika noin pääsi käymään.
Sanoin : Kyllä on ihan heidän oma vika ja ei kukaan ole käskeny juomaan viinaa sekä päissään tappelemaan!

17

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Ivalon Leikkihotellin Johtajatar AK ei ole vielä hakenut toimilupia joten ei sitä voi virallisesti mainostaa.
        Joku säätiö omistaa tuon rakennuksen jota AK eli Liekkihotellin Johtajatar pyörittää ilman toimilupia.
        Käväsin kylällä uudelleen kyseleen tuosta hommasta, niin sanovat että siellä on sala-kapakka sekä bordelli.

        ALKO edessä istuin tunnin ja kyselin ihmisiltä, että onko heillä tietoa mitähän bisnestä ne siellä Liekkihotellissa oikeen pyörittää, koska piha täynnä autoja kun ohi ajaa ja liikettä ei näy missään…


    • Anonyymi

      Ja mä kävin aamulla paskalla mitä Holoämmä siihen sanoo.

      • Anonyymi

        Tulee haistelee tuotostasi?


      • Kunniattomat käy vessassa paskalla, mutta kunniallisilla ei toimi edes suoli.
        Tuli mieleen taas, että Presidentti Martti Ahtisaari kuoli koronaan ja väittävät ettei ole muka vaarallinen tauti.
        Pelottaa vähän, että monikohan koronan sai Presidentti Ahtisaaren hautajaisiin tulleista vieraista…


    • Anonyymi

      Höpö höpö

      • Tuskin ne kylällä sentään valehtelee.
        Jos valehtelevat niin tuohan on syrjintää minua kohtaan, koska minua yksin syytetään kunnianloukkauksesta ja täällä asuu 7000 ihmistä, matkailijat, kissat, koirat, porot, lehmät, lampaat muut elämet päälle.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Tuskin ne kylällä sentään valehtelee.
        Jos valehtelevat niin tuohan on syrjintää minua kohtaan, koska minua yksin syytetään kunnianloukkauksesta ja täällä asuu 7000 ihmistä, matkailijat, kissat, koirat, porot, lehmät, lampaat muut elämet päälle.

        Mulla on maanantaina työvoimatoimiston ja kunnan kanssa työllisyyssuunnitelma aika.

        Jos hyvän työpaikan saan niin ehkä voin jäädä tänne siivoamaan. Puts plank siivouksissa olen edennyt huipulle eli P1 vedetty moneen kertaan ja aika harva tuohon on tässä kunnassa päässyt ja vielä etulinjassa!


    • Anonyymi

      Mitä se tuleva kunnanjohtaja siivouksesta höpisee.

      • Ei minun nimeä ollut haastatteluihin kutsustuissa.
        Minähän laitoin sähköpostia ja ilmoitin, että ovat valinnan tehneet suurella luottamuksella. Ilmoitin vain asiat jotka olis aiheellista hoitaa kuntoon, koska ne olis kuulunut hoitaa jo monta kymmentä vuotta sitten.
        Lupauksen pidin edelleen eli ihan sama kuka kunnanjohtajana istuu, koska vain hoitelin terveyteen sekä turvallisuuteen liittyvät puutteet eli varmistin että saavat hyvän kunnanjohtajan niin, kuin jokaisessa kunnassa kuuluu olla!
        Inarin kunnasta tein Valviiralle ja ilmoitin, että laiminlyönnit on alkaneet ennen Hyvinvointi alueen luontia mutta ei ole kunnanjohtajillakaan kiinnostanut.

        Rahat kyllä on kelvannut, mutta kuntalaiset on päässeet unohtumaan!

        Siivousta tuokin on ja makso kuka makso, mutta tänne ei tarvi tulla ihmisiä tietoisesti tappamaan, kaltoinkohtelemaan sekä laiminlyömään TIETOISESTI hätäavun saantia!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Ei minun nimeä ollut haastatteluihin kutsustuissa.
        Minähän laitoin sähköpostia ja ilmoitin, että ovat valinnan tehneet suurella luottamuksella. Ilmoitin vain asiat jotka olis aiheellista hoitaa kuntoon, koska ne olis kuulunut hoitaa jo monta kymmentä vuotta sitten.
        Lupauksen pidin edelleen eli ihan sama kuka kunnanjohtajana istuu, koska vain hoitelin terveyteen sekä turvallisuuteen liittyvät puutteet eli varmistin että saavat hyvän kunnanjohtajan niin, kuin jokaisessa kunnassa kuuluu olla!
        Inarin kunnasta tein Valviiralle ja ilmoitin, että laiminlyönnit on alkaneet ennen Hyvinvointi alueen luontia mutta ei ole kunnanjohtajillakaan kiinnostanut.

        Rahat kyllä on kelvannut, mutta kuntalaiset on päässeet unohtumaan!

        Siivousta tuokin on ja makso kuka makso, mutta tänne ei tarvi tulla ihmisiä tietoisesti tappamaan, kaltoinkohtelemaan sekä laiminlyömään TIETOISESTI hätäavun saantia!

        Inarin kunnanjohtajakaan ei tuo vertaan ymmärtänyt vaikka hän on Kauppatieteiden MAISTERI!
        Raha roikkuu ilmassa niin yli 8000€ pitää maksaa palkkaa ja se vielä palkkas työntekijän niin saa kehittää kuntaa!
        Kehitys on jumissa, koska puuttuu palveluita jotka liittyy henkeen, terveyteen sekä turvallisuuteen.

        Saan 707€ kuussa ja ei ole asuntoa, autoa eikä töitä niin vielä piti Inarin kunnanjohtajan työt tehdä!

        Olen tehnyt omat työni jo, mutta en hakenu Inarin kunnanjohtaksi koska ei ollut autoa.
        En olis kyllä pärjännyt tuolloin, koska kävin vankilassa sen jälkeen ja opin siellä sekä sen jälkeen miten voin toimia kaikkien edun mukaan.

        Pakolaisina tulleiden raiskaajien tekemää ruokaa ei pitäis Suomessa edes eläimille syöttää, mutta söin koska ei ollut muuta tarjolla!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Inarin kunnanjohtajakaan ei tuo vertaan ymmärtänyt vaikka hän on Kauppatieteiden MAISTERI!
        Raha roikkuu ilmassa niin yli 8000€ pitää maksaa palkkaa ja se vielä palkkas työntekijän niin saa kehittää kuntaa!
        Kehitys on jumissa, koska puuttuu palveluita jotka liittyy henkeen, terveyteen sekä turvallisuuteen.

        Saan 707€ kuussa ja ei ole asuntoa, autoa eikä töitä niin vielä piti Inarin kunnanjohtajan työt tehdä!

        Olen tehnyt omat työni jo, mutta en hakenu Inarin kunnanjohtaksi koska ei ollut autoa.
        En olis kyllä pärjännyt tuolloin, koska kävin vankilassa sen jälkeen ja opin siellä sekä sen jälkeen miten voin toimia kaikkien edun mukaan.

        Pakolaisina tulleiden raiskaajien tekemää ruokaa ei pitäis Suomessa edes eläimille syöttää, mutta söin koska ei ollut muuta tarjolla!

        Toivottavasti ei tarvi sentään alkaa opettamaan miten vankilassa pärjätään.
        Tupakalla ei pärjää enää, koska saavat käydä vain kerran päivässä ulkoilun yhteydessä tupakalla.

        Vangeilla on vain muitakin vieroitusoireita eikä vaan tupakasta johtuvia, mutta nuohan on ongelmia jotka olis voitu hoitaa jo vuosia sitten mutta ei ole kellään kiinnostanut kuin vain raha.

        Sossut tekee nykysin vain tutkimuksia ja tuon luin työpaikka ilmoituksista. He tutkii miten pilataan ihmisten elämät.


    • Anonyymi

      Kukahan sulle muka kylällä juttuja kertoo?taitaa kaikki karkuun pötkiä.

      • Ettet vaan sattunut olemaan yksi heistä.
        Mehän sovittiin, että en kerro kuka kertoi vaan kirjoitan mitä kyliltä kuulin sekä kyselin.
        Enhän minä muuten saa luottamusta sekä kunniaa heille joiden kunnioita olen loukannut.
        Luottotietotoimistot pidetään salassa ja pihalla saa jutella sekä keskustella vapaasti.
        Facebookissa en saa kirjoittaa enkä olla, koska Rouva Seppänen os Guttorm ilmoitti sovittelussa, että hän oli vaatimassa minun poistumista facebookista mutta oli huomannut että olin poistanut profiilin niin sille olis pitäny maksaa 500€!
        Sanoin : Mennään käräjille koska en ala maksamaan mitään!


      • Oli kyllä tarkoitus alunperin joku muu asia, mutta en pysty tuota tekemään koska eräs joka toimii Suomen yrittäjissä paskoo kokoajan asioita ja vaatii minua kunnioittamaan häntä.
        En hänen ja muiden yrittäjien asioita ala hoitamaan, koska Inarin kuntaan on palkattu useita työntekijöitä joiden pitäis hoitaa tuo asia mutta ei taida KORKEAT HIENOT KOULUTUKSET RIITTÄ edes TUOHON!


    • Anonyymi

      Oot sie h.....

      • Mitä se sulle kuuluu mitä minä olen, koska ei sulla ole edes todisteita NAAMATON ANONYYMI!
        Onko Teräsmiehelle ruostetta SUPER HESSUN KALSAREISSA?
        Huomenna voitas aloittaa ASKEL kohti SUOMALAISUUTTA niin saat sinäkin olla ihan HULLU oma ittes!
        Vedetään suoraan Tsaareiksi niin saamelaiset, koltat, romanit sekä ruotsalaiset voi olla Keisareita jos eivät halua olla suomalaisia Tsaareja ja Tsaaritaria.
        Kaikki ulkomaalaiset on tavallisia Suomen tasavallassa asuvia suomalaisia niin loppuu RASISMI sekä SYRJINTÄ, koska alkuperäiskansat ollaan yhdenvertaisia omia kansan ryhmiä.
        Jos ryssit niin menetät Tsaariuteen liittyvän tittelin ja palaat tavis suomalaiseksi.

        Nollataan tilanne ja aloitetaan kaikki alusta niin minäki voin lopettaa piruamisen ja alkaa kiltiksi niin, kuin ennen olin.
        Tää on kansan oman juttu.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1815
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe