Lauantai iltaa

Anonyymi-ap

Miten menee tänään?

45

455

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muistan et myös Michael Jacksonia tuli lapsena kuunneltua :D

      • Anonyymi

        Oletko alkanut jo harjoittelemaan pianolla noita kappaleita? :D kivaa lauantaita sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko alkanut jo harjoittelemaan pianolla noita kappaleita? :D kivaa lauantaita sinne.

        En ole vielä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vielä :D

        Ajattelitko? En yhtään ihmettelisi jos tekisit niin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelitko? En yhtään ihmettelisi jos tekisit niin. :D

        Ehkäpä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelitko? En yhtään ihmettelisi jos tekisit niin. :D

        No en halua häiritä lauantai iltaa enempää, öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä :D

        Mitähän naisesi ajattelisi tai entä jos teen ne sanat ja harjoittelet sitä kappaletta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en halua häiritä lauantai iltaa enempää, öitä.

        Et sinä ole häiriöksi ollut. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en halua häiritä lauantai iltaa enempää, öitä.

        Kivaa isänpäivää, menen näkemään tänään omaani. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en halua häiritä lauantai iltaa enempää, öitä.

        Kivaa sunnuntaita ja alkavaa viikkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa isänpäivää, menen näkemään tänään omaani. :)

        Niin mäkin kävin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa sunnuntaita ja alkavaa viikkoa.

        Sitä samaa sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mäkin kävin

        Okei onpa kiva juttu. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä samaa sinne.

        Ajattelin että olisi joskus kiva yhdessä tehdä asioita. Haluaisin oppia kaikkea uutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin että olisi joskus kiva yhdessä tehdä asioita. Haluaisin oppia kaikkea uutta.

        Ai mun kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mun kanssa?

        Niin miksipä ei. Mutta en tiedä tuleeko sitä koskaan tapahtumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin miksipä ei. Mutta en tiedä tuleeko sitä koskaan tapahtumaan.

        Nii jaa a :D mitä sä sitten haluisit oppia? En mä nyt kaikkee osaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii jaa a :D mitä sä sitten haluisit oppia? En mä nyt kaikkee osaa :D

        No ehkä opettelen vain itse. Eihän siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä opettelen vain itse. Eihän siinä.

        Äläpä suutu kun ei oo mitään syytä :,D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä suutu kun ei oo mitään syytä :,D

        Enpä sitten niin.


      • Anonyymi

        Eihän sinun tarvitse välittää meidän väleistä kun sinulla on se nainen. Eli olen ystävänäkin yhdentekevä? Et oikein vastaa mihinkään siihen naiseen liittyen mitään ja muutenkin tuntuu lähtevän kaikki ajatukset minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sinun tarvitse välittää meidän väleistä kun sinulla on se nainen. Eli olen ystävänäkin yhdentekevä? Et oikein vastaa mihinkään siihen naiseen liittyen mitään ja muutenkin tuntuu lähtevän kaikki ajatukset minusta.

        No ei kyllä ole noin. Mitä siitä naisesta pitäs sanoa? No ei mene kovin hyvin meillä nyt, siinäpä kuulit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kyllä ole noin. Mitä siitä naisesta pitäs sanoa? No ei mene kovin hyvin meillä nyt, siinäpä kuulit.

        Kerrankin sanoit jotain suoraan. En minä niinkään että se asia olisi jotenkin hävettävää myöntää vaan se että myöntää sen voi jo olla yksi asia eteenpäin. En tiedä auttaako se teitä jos kumpikaan ei sano asioita suoraan toiselle. Oletko sitä tehnyt? Minusta se auttaa kun puhuu toisen kanssa ihan kunnolla asioista eikä aina lakaise pölyjä maton alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrankin sanoit jotain suoraan. En minä niinkään että se asia olisi jotenkin hävettävää myöntää vaan se että myöntää sen voi jo olla yksi asia eteenpäin. En tiedä auttaako se teitä jos kumpikaan ei sano asioita suoraan toiselle. Oletko sitä tehnyt? Minusta se auttaa kun puhuu toisen kanssa ihan kunnolla asioista eikä aina lakaise pölyjä maton alle.

        Ei mua huvita tänne tulla syyllistettäväks. Aina mussa on joku vika vaikka itsehän sanoit vasta vähän aikaa sitten ettet ehkä tuu juttelemaan enää tänne. Ei kun sehän oon mä taas joka olenkin nyt se joka tässä on lopettamas kaiken. Sinä saat loukata ja sanoa pskaa sillä verukkeella että oot vaan sellainen. Ei se niin voi mennä. Hyvvä yötä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua huvita tänne tulla syyllistettäväks. Aina mussa on joku vika vaikka itsehän sanoit vasta vähän aikaa sitten ettet ehkä tuu juttelemaan enää tänne. Ei kun sehän oon mä taas joka olenkin nyt se joka tässä on lopettamas kaiken. Sinä saat loukata ja sanoa pskaa sillä verukkeella että oot vaan sellainen. Ei se niin voi mennä. Hyvvä yötä!

        Koitin vain auttaa enkä viaksi ole sanonut mitään. Ei se ole vika jos ei sano suoraan asioita vaan enemmän luonteessa että joidenkin on vaikeampi sanoa. Mietin onko siinä apua teille jos puhuisit sen naisen kanssa kunnolla. En ole sanonut noin etten tulisi juttelemaan enää tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua huvita tänne tulla syyllistettäväks. Aina mussa on joku vika vaikka itsehän sanoit vasta vähän aikaa sitten ettet ehkä tuu juttelemaan enää tänne. Ei kun sehän oon mä taas joka olenkin nyt se joka tässä on lopettamas kaiken. Sinä saat loukata ja sanoa pskaa sillä verukkeella että oot vaan sellainen. Ei se niin voi mennä. Hyvvä yötä!

        Jos olen vain tuollainen syyllistävä, loukkaava ja sanon aina vain pskaa miksi sitten juttelet minulle? Olen vain sellainen. Olen vain niin monta kertaa sanonut ettei sinussa mitään vikaa ole ja suorastaan olen ihaillut sitä millainen olet ja olen yrittänyt vain auttaa mutta se on vaikeaa kun en vain tiedä suoraan mitä tarkoitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olen vain tuollainen syyllistävä, loukkaava ja sanon aina vain pskaa miksi sitten juttelet minulle? Olen vain sellainen. Olen vain niin monta kertaa sanonut ettei sinussa mitään vikaa ole ja suorastaan olen ihaillut sitä millainen olet ja olen yrittänyt vain auttaa mutta se on vaikeaa kun en vain tiedä suoraan mitä tarkoitat.

        Et aina. Yleensä et, vaan harvoin. En tiedä mitä mun pitäisi suoremmin sanoo? Kivaa maanantaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et aina. Yleensä et, vaan harvoin. En tiedä mitä mun pitäisi suoremmin sanoo? Kivaa maanantaita.

        En tiedä mitä minunkaan pitäisi sanoa parempi ettei mitään kun puutun liikaa asioihin. Ei sinun tarvitse sanoa mitään suoremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä minunkaan pitäisi sanoa parempi ettei mitään kun puutun liikaa asioihin. Ei sinun tarvitse sanoa mitään suoremmin.

        Et ole puuttunut. Haluisin vaan tietää mitä tarkoitit et sanoisin suoremmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole puuttunut. Haluisin vaan tietää mitä tarkoitit et sanoisin suoremmin?

        En tiedä mitä tarkoitin sillä. En luultavasti yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä tarkoitin sillä. En luultavasti yhtään mitään.

        Joskus kysyt hankalia kysymyksiä myös joihin en osaa suoraan vastata kyllä tai ei :D Jos kysyt vaikka tavataanko joskus niin mahdoton siihen on sanoa kyllä tai ei suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä tarkoitin sillä. En luultavasti yhtään mitään.

        Ja oon mäkin mun mielestä keksinyt juttuja vaikka ne laulunsanat ja keneltä julkkikselt näytettäs jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus kysyt hankalia kysymyksiä myös joihin en osaa suoraan vastata kyllä tai ei :D Jos kysyt vaikka tavataanko joskus niin mahdoton siihen on sanoa kyllä tai ei suoraan.

        Eihän tuota voi tietää enkä minäkään voi tietää.


      • Anonyymi

        Miksi olisin vihainen eli en. Oletko sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olisin vihainen eli en. Oletko sinä?

        En ole. Ajattelin vaa kun sanoin niin eilen ja vaikutat vähän myrtsiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole. Ajattelin vaa kun sanoin niin eilen ja vaikutat vähän myrtsiltä.

        Ei sitä aina tarvitse hymyilläkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä aina tarvitse hymyilläkään.

        Ei niin. No hyvää illan jatkoo ja mukavaa tiistaita sitten huomenna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin. No hyvää illan jatkoo ja mukavaa tiistaita sitten huomenna.

        Samoin sinne.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­­N­y­­m­­f­­o­m­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18101394W

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Miks tappelette aina?

      • Anonyymi

        Ei kukaan täydellinen ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan täydellinen ole.

        Ok. Mietin vain miksi tappelette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Mietin vain miksi tappelette.

        Riitoja ei synny ilman tunnelatausta. Harvoin sitä riidellään jonkun hyvän päivän tutun kanssa. Hyvät ystävät, parhaat kaverit, parisuhteessa olevat jne riitelevät.

        Toki on erialsitakin tappelua missä toista vihataan ja kyseessä on ihan vihanpitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Mietin vain miksi tappelette.

        Kaksoisliekit riitelee usein koska asioilla on merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksoisliekit riitelee usein koska asioilla on merkitystä.

        Jaa


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6680
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      3977
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2025
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1525
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe