Miten muistatte isää, saako jonkun omien kätösten tuotoksen, kirjan tai jotain muuta.
Osa sytyttää kynttilän muistoksi.
Mites äidit muistavat nyt kumppaniaan, jonka kunniaksi ja osaksi on tullut se isän rooli?
Onneksi oikea isäinpäivä on ihan jokainen päivä.
AV
Hyvää isäinpäivää
22
317
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä net persaukista ihimistä kiusaavat, vetäköhön kätehen saatana- kyllä isä osaa kiteyttää ja aina ne rikollisten sokeri-iskät ei pelasta puhutettuine laina- tai sijoitusmasseineen (hei hei hymkut ikinä et näe) tilannetta
- Anonyymi
Lapset ja lapsenlapset arvostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapset ja lapsenlapset arvostaa
Ihan niinku en tietäis tilannetta ja ihan niinku tekisit tallenteella jotain K
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18101806C
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Kiitos. Isälle täytyy soittaa ainakin. Toistaiseksi minua ei ole muistanut vielä kukaan... Onhan tässä päivä aikaa. ☕😄
- Anonyymi
sun pojat ei arvosta sua isänä.
Isäni siirtyi ajasta ikuisuuteen v. 2012. Sytytän kynttilän hänen muistolleen. 🕯️
- Anonyymi
minä toivotin omalle isälleni jo viikko sitten isäinpäivää, koska kukaanhan ei tiedä milloin kukaqkin kuoleekin
mutta niin toivottavasti tuo on palstalasiselle hassu jutu tuo nimittelijä-juttu joka tekee nimiä... toivottavasti hassu sinänsä tuo - Anonyymi
niin en aina viitsisi käyttää tuota nimittelijää vaikka vain sekuntien päässä hiirelläkin painaa jotta tuo tekee jotaqin uusia nimiä palstawlaisista, vaikka niin sinänsä hauska juttu
- Anonyymi
Vein jo eilen kynttilän omalle isälleni ja isoisilleni. Mitä lapseni isään tulee, niin hän ei ole minun isäni. Mä en siis mitenkään erityisemmin muista häntä. Olen tukena ja apuna niissä jutuissa mitä lapsi haluaa isälleen järjestää ja mahdollistan heille häiriövapaata yhteistä aikaa puuhailla.
- Anonyymi
Itsekästä, mutta ei yllätä. Lasten isä tekee naisesta äidin. Kyllä kiitos on isälle silloin paikallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekästä, mutta ei yllätä. Lasten isä tekee naisesta äidin. Kyllä kiitos on isälle silloin paikallaan.
Sinusta on itsekästä antaa isälle häiriövapaata aikaa touhuta lastensa kanssa? No ei kai sitten auta muu, kun alkaa miettiä miehelle jotain kotiaskareita, joita hänen pitäisi tuossa samalla hoitaa, kun lapsi haluaa hänen touhuavan kanssaan. Jos mä sitten vaikka nakitan ton pyykkihuollon, jonka ajattelin juuri aloittaa, sittenkin miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin ja minä kyllä näen sen niin, että minun lapseni teki minusta äidin. Mies oli omalta osaltaan apuna ja minun oma kroppani vielä suuremmalta osalta, mutta lapseni on hän, joka teki minusta äidin. Mä olen lapseni äiti, en mieheni ja samalla tavalla mieheni on lapseni isä, ei minun.
- Anonyymi
Ei ikäciä ikäviä asioita, mutta tuli mieleen että mitähän tuo nimittewlijä voisi tosi-typystäkin muodostaa jotqani nimiä... Tosimies?
- Anonyymi
Meillä on juhlittu isänpäivää aina perjantaista asti; ensin oli 2 veljeäni lapsineen ja vaimoineen. Päivällisellä ja illan mittaan vielä kahvit ja täytekakkua mukulille myös jäde annokset hedelmillä. Eilen oli sisareni perheineen päivällisellä ja samanlainen kattaus heillekin. Järjestin isänpäivän tällä kertaa näin; pääsee toisetkin viettämään isänpäivää oman perheensä parissa.
Mimmin isä pyysi saada Mimmi luokseen tänään; jo hyvissä ajoin alkuviikosta, tekstiviestillä. Mä juttelin asiasta Emon ja Faijan kanssa... mä tein lounaan heille ja saivat viettää Mimmin ja hänen isänsä kanssa isänpäivää naapurissani.
Joten tein vielä suklaamousekakun; marsipaani kukkasilla, kahvin kera nautittavaksi. Iitu lyöttäytyi vielä ruokailemaan heidän kanssaan; karjalanpaistia peurasta ja perunamuusia, salaattien kera!
Itselleni tein pitaleivän kalapuikoilla (3kpl) majoneesia, jäävuorisalaattia ja suolakurkkua. Ihan tautisen hyvää oli sekin ja pärjään kyllä iltapuuroon asti.
Puolukka vispipuuroa; perheelleni klo 20.00 ja silloin ei vierailla mun huusholliin enää ole tulemista.
Faija haki vieraan portilta ja saattaa hänet illalla myös portista ulos!
Jonkinlaisen sovinnon eleen olen nähdäkseni tehnyt. Jos tuo exä nyt tajuaisi ett vain mun luvalla saa käydä NAAPURISSAni. Tänne mun puolelleni ei ole tulemista; ei edes palauttaessaan Mimmiä kotiin. Jollei sanoma mene vihdoinkin perille, ei tule porttia pidemmälle! Tuon parempaan sopuun mä en pysty.
Onnittelut kaikille iseille tämän päivän johdosta!
Älkää murehtiko; ei se aina ole helppoa meillä naisillakaan.
trollikka Ei ole oikein muodostunut mitään perinnettä moiseen muistamiseen. Olisi vähän kuin yhteiskunnan paineille antautumista tehdä isänpäivästä jokin numero. Ilmankin on tarvittaessa pärjätty.
- Anonyymi
Jaa-a. No mun perheessäni (myös lapsuudenperheessäni) isänpäivä (ja myös äitienpäivä) olivat kaikkein eniten lasten juttu. Noi molemmat päivät olivat muksuille paljon isompi ja tärkeämpi juttu, kuin sille juhlittavalle itselleen. Itsekin tuli aikanaan mietittyä ja suunniteltua omille vanhemmille ruoat ja leivonnaiset ja päivän ohjelmat jne. ja he sitten koettivat parhaansa mukaan mukautua mm. siihen että mm. aamulla oli pakko "nukkua" väkipakolla paljon pidempään jne. Lapsen isän perheessä taas ei ylipäänsä ole tunnettu sellaista kuin isänpäivä, eli tässä taloudessa isänpäivä (ja äitienpäivä) ovat eritoten lapsen päiviä. Ne eivät ole päiviä, jolloin on tarkoitus jotenkin lisätyöllistää sitä toista vanhempaa (eli näin isänpäivänä äitiä), muuten kuin korkeintaan lapsen apuna niissä mitä hän nyt on halunnutkaan leipoa ja kokata ja hankkia lahjaksi jne. Toisen osapuolen tärkein homma on pysyä poissa tieltä ja antaa tilaa ja aikaa ja sitten osallistua, jos pyydetään.
Tarjosin lounaan.
- Anonyymi
Tuo on hyvä juttu, voi olla hetken aikaa yhdessä ja jutella ruokailun ohessa.
AV
- Anonyymi
tuollqainen tosi hqassu juttu jos näkee untakin jostqani tosi-tv-tytöistä
- Anonyymi
Soitin omalle isälleni. En muistuttanut erikseen lastani ottamaan yhteyttä entiseen puolisooni. Sellainen lapsi kuin isänsä ansaitsee.
- Anonyymi
Muistin jo kesällä. Ihan juuresharjalla ja fairyvedellä enimmät jäkälät kivestä poistin. Sitten huuhtelin booraksivedellä ja jätin kuivumaan. Se boori kun on myrkkyä niin jäkälille kuin muurahaisillekin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 868119
- 896208
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344711- 363224
- 493217
- 442769
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432651
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562442