Kun koitti suuri henkilöitymispäivä, suurta messiasta ei löytynyt mistään. Katsoimme sohvan alta, liinavaatekaapista ja jopa jääkaapista, mutta hänestä ei näkynyt jälkeäkään. Leivänpaahtimessa hän ei ollut. Äiti sanoi, että suuri messias on sulautunut materiaan, haihtunut keittiön ilmastointiventtiilin kautta taivaalle, tai muuttunut taloksi ympärillemme. Meidän mielestä äiti oli hullu. Ei suuri messias ollut mikään reikä seinässä, vaan suuri mannertenvälinen seikkailija, jolla oli merirosvolaiva aarrekartta. Ja hän meitä rakasti kovin, mutta ei banaanisaarelta käsin voinut halata meitä. Messiaalla oli paljon paljon aarteita, jotka hän toisi jonain päivänä kotiin. Sikäli jos äiti voisi paremmin.
Piirsin suurelle hahmolle kortin, jonka allekirjoitin.
(hirn)
Funeaun isänpäiväkortti
21
316
Vastaukset
- Anonyymi
Funeaun sellokonsetto suurelle hahmolle
Sellokonsertoissa on se hyvä puoli, että niihin ei tarvitse kovin montaa sanaa kirjoittaa.
Esmes vol (jotain) on ihan jees ja käypää valuuttaa.
Ei turhia lätinöitä.
(hihitystä)- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18102369B
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Isyys
Äitiyteen verrattuna isyys kuulostaa varsin oudolta sanalta. Nykyään on olemassa sellaisia sanoja kuin isänmaa ja miestenvessa. Tästä viimeisestä sanasta on sittemmin muodostunut unisex ja sitä edellisestä henkilömaa.
Äiteihin ei juurikaan kosketa, sillä sellaisessa ei olisi mitään järkeä.
(naurua)- Anonyymi
Isyys kvanttimekaniikassa
Katselin tuossa sekunti sitten maailmankarttaa sen selittävimmässä muodossa, mutta en oikein osannut sijoittaa isyyttä kehyksiin. Isyys tuntuu olevan jotain ei niin ymmärrettävää, kuten gluonit taas ovat.
Bosoni?
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isyys kvanttimekaniikassa
Katselin tuossa sekunti sitten maailmankarttaa sen selittävimmässä muodossa, mutta en oikein osannut sijoittaa isyyttä kehyksiin. Isyys tuntuu olevan jotain ei niin ymmärrettävää, kuten gluonit taas ovat.
Bosoni?
(reps)Isäparkki
Tämän sanan syntyy suhtauduin puhtaalla ällistyksellä.
Kenen aivoista voi lähteä jotain niin typerää, kuin tämä sana?
Lähden liikkeelle sanan ulkopuolelta, sillä muuten sanaa ei voi ymmärtää.
Kun lausutaan sana isäparkki, niin lauseen ulkopuolelle muodostuu välittömästi hälisevä, rättejä hiplaileva kaaos, joka on loputon. Siellä on sanaja, tutteja ja verbaalista vaihtokauppaa siinä määrin, että sitä selventämään tarvitaan isäparkki.
Minusta isäparkki on kuin lastentarha, jossa luetaan päivän lehdet ja ollaan hiljaa. Ehkä kupillinen kahvia?
Samaan aikaan tämän pysähtyneen tilan ympärillä käy sellainen kuhina, jota on vaikea ymmärtää - jos on joutunut isäparkkiin.
(hihitystä)
- Anonyymi
Jos Funeau ja sisarukset sikisi pyhästä Hengestä?
Näppärä muuten postittaa tuo kortti.
-keinovaginamies-Vähän ehkä todennäköisyyksien vastaista että isä lähti banaanisaarelle eikä kadonnut matkalla kiskalle tupakkia hakemaan. Isänpäiväkortinkin voisi käydä naulaamassa lähibaarin eteisen seinälle ja säästyisi postimerkin ostamiselta.
Sähän oot kuin peppi pitkätossu. 😁
- Anonyymi
Peppi Pitkätossu ja kadonnut villasukka, trilleri jännityselokuvakin voisi olla.
,,, mutta mieleen vinkaisi juttu noista avaruusohjelmista, jutuista niin todella hyvä on olla jotain grafiikkakiihdytin juttuja koska ne pystyvät tekemään noita juttuja simuloimaan hyvin kuvana juttuja.
Jotta ei ole vain joku ikivanha IBM PC jossa on käytössä vain 4 värejä. Onpa surullinen tarina 😪
- Anonyymi
Mjaa
Ei se ole surullinen tarina, vaan fiktiivinen sellainen.
Tuohon Peppi-juttuun mua ei saa koskaan.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Ei se ole surullinen tarina, vaan fiktiivinen sellainen.
Tuohon Peppi-juttuun mua ei saa koskaan.
(naurua)Eikö fiktiivinen tarina voi olla surullinen?
Parastahan näissä herrarouva Funeaun taidepläjäyksissä on se, että koskaan ei tiedä mistä päin tuulee.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö fiktiivinen tarina voi olla surullinen?
Parastahan näissä herrarouva Funeaun taidepläjäyksissä on se, että koskaan ei tiedä mistä päin tuulee.
-keinovaginamies-Aattelepa ite
Heti alkuun esitän kaiken kunnioitukseni edesmenneelle, sillä harvoin matkin, lainaan tai edesautan informaatiokentän sisäistä dynamiikkaa.
Eli otin tuon Jopen repertuaarista, koska siinä on jotain aiwan erilaista. Mieletön helmi (otsikkoni).
Kun tuon lauseen, pläjäyksen tms antaa toiselle ihmiselle kadulla, niin tämä (ainakin täällä) kadottaa kaikki aseensa yhdessä hetkessä.
Jopelle respektiä
(hihitystä) Anonyymi kirjoitti:
Aattelepa ite
Heti alkuun esitän kaiken kunnioitukseni edesmenneelle, sillä harvoin matkin, lainaan tai edesautan informaatiokentän sisäistä dynamiikkaa.
Eli otin tuon Jopen repertuaarista, koska siinä on jotain aiwan erilaista. Mieletön helmi (otsikkoni).
Kun tuon lauseen, pläjäyksen tms antaa toiselle ihmiselle kadulla, niin tämä (ainakin täällä) kadottaa kaikki aseensa yhdessä hetkessä.
Jopelle respektiä
(hihitystä)Tästä en taas ymmärtänyt mitään, koska kiinnekohtaa ei löydy.
Mutta tuosta avaustarinasta sain sellaisen mielikuvan, että joko isä teki aina kovasti töitä hankkiakseen perheelleen hyvän kodin, mutta ei itse ehtinyt koskaan olla siellä tai sitten isä oli kokonaan poissa, lähtenyt tai kuollut, eikä lasten äitikään voinut (psyykkisesti) kovin hyvin. - Surullista joka tapauksessa, vaikka se ei olisi kenellekään todellisuutta. - Jollekuille on voinut ollakin.
Ajattelepa ite -Jopella oli ainakin ilmeisen ongelmallinen isäsuhde.Xena-183 kirjoitti:
Tästä en taas ymmärtänyt mitään, koska kiinnekohtaa ei löydy.
Mutta tuosta avaustarinasta sain sellaisen mielikuvan, että joko isä teki aina kovasti töitä hankkiakseen perheelleen hyvän kodin, mutta ei itse ehtinyt koskaan olla siellä tai sitten isä oli kokonaan poissa, lähtenyt tai kuollut, eikä lasten äitikään voinut (psyykkisesti) kovin hyvin. - Surullista joka tapauksessa, vaikka se ei olisi kenellekään todellisuutta. - Jollekuille on voinut ollakin.
Ajattelepa ite -Jopella oli ainakin ilmeisen ongelmallinen isäsuhde.Aattelepa - ilman auto correctia
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Aattelepa - ilman auto correctia
Mjaa
Katsos kun minä tunnen sinut ja sinä et mistään minusta.
On kuin tunkisi madon koukkuun.
Sua on kiinnostanut isäongelmat since 2005.
(hirn) Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Katsos kun minä tunnen sinut ja sinä et mistään minusta.
On kuin tunkisi madon koukkuun.
Sua on kiinnostanut isäongelmat since 2005.
(hirn)Jaaha, mutta kuinka minä nyt liityn sinun surulliseen tarinaasi? Tai ylipäätään mihinkään, mikä liittyy sinuun.
Pahoititko mielesi kun kommentoin kirjoittamasi tarinan olevan surullinen? Enhän edes puolella sanalla epäillyt tarinasi olevan omakohtainen, ennen kuin riensit vakuuttelemaan, että niin ei ole.- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Jaaha, mutta kuinka minä nyt liityn sinun surulliseen tarinaasi? Tai ylipäätään mihinkään, mikä liittyy sinuun.
Pahoititko mielesi kun kommentoin kirjoittamasi tarinan olevan surullinen? Enhän edes puolella sanalla epäillyt tarinasi olevan omakohtainen, ennen kuin riensit vakuuttelemaan, että niin ei ole.No problemo
Sanat ja sanajärjestykset ovat mielen mitta.
Muuta ei ole.
Yksi sana ei selitä mitään, mutta jos äärettömällä määrällä sanoja selittää edes niistä yhden, niin on aika nero.
(hihitystä)
- Anonyymi
Jos tietokoneessa on vain neljä erilaista väriä käytössä olisi tympeää vähän.
mutta niin itselläni on monia tietokoneita kuten ohjelmoijalla pitääkin olla jos johonkin koneeseen tulee joku vika niin voi ottaa heti käyttöön toisen koneen. - Anonyymi
todella hauska tuollainen hp-läppäri probook, intelin piirisarjalla, pidän tuosta koneesta kyllä hausks peli.
- Anonyymi
illalla pitää muistaa katsoa selviytyjät uusi jakso, suosikkisarjojani.
tosi huvittavaa jos tuo ohjelma tekee vaikka jonkin nimen Prinseman, eli prinssi... sinänsä tuo on hyvä tuo koska ei tee loukkasvis
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888149
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344741- 503245
- 363234
- 442789
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462730- 462687
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562602