Isälle laulu.

"Ole isä, mutta elä koskaan unohda, että olet ihminen, ja ihmisen isä".

"Onnea on yhteinen siks isä kanssa".

"Minun esikuvanii on isäni".

"Viisas isä tuntee lapsensa".

"Isä on hän, joks huolehtii sinusta kasvoitpa kuinka isoksi hyvänsä".

"Minun idäni opetti minut arvostamaan itseäni".

"En ole prinssi siksi, että minulla olisi prinsessa, vaan koska isäni on kuningas".

"Isä on ainut ystävä johon voin aina luottaa".

"Isi on aina isi"

Noin luki pojan kortissa. ❤️

Ja koitin löytää isi/isä-biisin joka sopisi tähän...vain yksi löytyy...muissa isiä, isää ei kovin hyvällä muistella...

https://youtu.be/0gJN9LGn3yQ?si=lj0dvKuyShC7OrK2

Oman isin haudalle en muistanut hommata kynttilää, mutta sahasin kuivasta koivupölkystä jätkänkynttilän, jonka sytytän illalla hänen kotipaikallaan. ❤️

56

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tainu isi tietää minkä pedarin ulos pökki

      • No hae apua....ei isät kaikkea tiedä...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No hae apua....ei isät kaikkea tiedä...

        Olet kuitenkin pedofiili ja ansaitset kuolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kuitenkin pedofiili ja ansaitset kuolla

        Vain otettu lääke auttaa.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet kuitenkin pedofiili ja ansaitset kuolla

        Ai sä tarkoitit minua?

        No en pidä nuoria tyttöjä, tyttöjä yleensäkään seksuaalisesti viehättävinä, joten huoli pois.

        Likipitäin omanikäiset kiinnostaa siinä mielessä. Kumma, mistä olet tuollaisen ajatukaen päähäsi saanut? Ri ainakaan liity kirjoitteluihini.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vain otettu lääke auttaa.

        xLiner

        Mutta ei dosettia pidä ihan mistä tahaansa tyhjentää.. 😁
        Saattaa heittää toiseensuuntaan iso ratas. 😆


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Mutta ei dosettia pidä ihan mistä tahaansa tyhjentää.. 😁
        Saattaa heittää toiseensuuntaan iso ratas. 😆

        No joo, onhan täällä se yksi joka taitaa napsia enemmänkin ylimääräisiä pillereitä aina välillä 😂

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo, onhan täällä se yksi joka taitaa napsia enemmänkin ylimääräisiä pillereitä aina välillä 😂

        xLiner

        Yks? Taitaa olla useempi. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Yks? Taitaa olla useempi. 😁

        Ai... No voi kyllä olla, nyt kun sanoit 😬

        xLiner


      • Anonyymi

        Siis tapasit jonkun palstalaisen ja...? 😳

        Joo, tuo että uskoo omiin satuihinsa... Voi, raskasta seurattavaa. Ongelmia, ja lisää ongelmia, ja aina muka toisten syytä. Multa loppuu voimat tuollaisten kanssa ihan kokonaan 😔

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tapasit jonkun palstalaisen ja...? 😳

        Joo, tuo että uskoo omiin satuihinsa... Voi, raskasta seurattavaa. Ongelmia, ja lisää ongelmia, ja aina muka toisten syytä. Multa loppuu voimat tuollaisten kanssa ihan kokonaan 😔

        xLiner

        No, multa loppuu nykyään voimat melkein kaikkien ihmisten kanssa. Ihme pelejä...

        Tavoite on päästä erakoksi omavaraistalouteen elukoiden kanssa, sellainen oma lauma. Täytyy vaan ottaa ekana selvää kuka tai ketkä voivat tehdä tuurausta jos itse sairastuu. Se on ainoa isompi murhe tällä hetkellä. Että ihan ilman muita ihmisiä en pärjää minäkään.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis tapasit jonkun palstalaisen ja...? 😳

        Joo, tuo että uskoo omiin satuihinsa... Voi, raskasta seurattavaa. Ongelmia, ja lisää ongelmia, ja aina muka toisten syytä. Multa loppuu voimat tuollaisten kanssa ihan kokonaan 😔

        xLiner

        Ei ollut palstalta... oli ettinyt mut jostain tuttavista, joka muka ehdotti ottaa minuun yhteyttä...sekin selkis myöhrmmin valheeks... oli mridän yhteinen tuttu kyllä, mutta ei ollut minusta hälle mitään puhunut...olis korkrintaan varoittanut minua, jos olisi tiennyt tyypin touhuista...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ei ollut palstalta... oli ettinyt mut jostain tuttavista, joka muka ehdotti ottaa minuun yhteyttä...sekin selkis myöhrmmin valheeks... oli mridän yhteinen tuttu kyllä, mutta ei ollut minusta hälle mitään puhunut...olis korkrintaan varoittanut minua, jos olisi tiennyt tyypin touhuista...

        Voi ei. Kiusallisia tilanteita kaikille. Tosin voi olla ettei kaikki edes ymmärrä mikä meni pieleen.

        Onhan noita kaikenlaisia tullu nähtyä itsekin. Joskus uuden tutun kanssa lähdin reissuun, ja ensimmäisessä paikassa tyyppi pelasi kaikki rahansa. Esimerkiksi.

        Välillä loppuu usko, että olis ihan asiallisesti asiansa hoitavia ihmisiä enää missään.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei. Kiusallisia tilanteita kaikille. Tosin voi olla ettei kaikki edes ymmärrä mikä meni pieleen.

        Onhan noita kaikenlaisia tullu nähtyä itsekin. Joskus uuden tutun kanssa lähdin reissuun, ja ensimmäisessä paikassa tyyppi pelasi kaikki rahansa. Esimerkiksi.

        Välillä loppuu usko, että olis ihan asiallisesti asiansa hoitavia ihmisiä enää missään.

        xLiner

        On ksi niitä ollut iän ajan, mutta ri niihin ole ollut aikaa jäädä miettimään...eikä ne ole saaneet samanlaista huomiota kuin nyt tässä ajassa. .🤔


    • Ihana kortti ja muisto 🤗

      Onnittelut kaikille isille! 💐🎂🇫🇮

      Tuosta ensimmäisestä ajatuksesta tuli heti mieleeni Yö yhtyeen Ihmisen poika, mutta linkkaan kuitenkin toisen, vähän vanhemman biisin 😊

      https://youtu.be/-qKD9XDYzvs?si=8PVSrQLr6iGx3094

      Vein jo eilen isäni ja vaarin haudoille kynttilät.
      Tänään onnittelin lasteni isää sekä työtiimiä whatsappilla ja soitin veljelleni. - Siinä tämän päivän juhlallisuudet. 🙂 - Tänään pitäisi hoitaa yksi kirjoitushomma huomiseksi, kunhan saisin vähän inspiraatiota siihen. 👍

      • Minä ihastuin eniten kohtaan:

        "Minun isäni opetti minut arvostamaan itseäni".

        Minä opin jo pätkän verran enempi kuin oma isäni, jos poikani vielä pistää saman verran paremmaksi, ollaan kokonaisuudessa plussalla. 😁


    • Anonyymi

      pilleri hilleri.... muistelin väärin että isälle laulu tuon salla krok, vaan se olikin äidille eli väärä.

    • Onnittelut Disselle kivasta pojasta! Hyvää isänpäivää kahden nuoren isälle! :)

    • Anonyymi

      ... niin tuon Salla Krok oikea nimi on kyllä Salla Heikkilä.... en välttämättä tuon lauluäänestä liian miesmäinen.

    • Anonyymi

      Kyllä aika vahvasti omakehu haisee nyt.

      -harmiseikirj-

      • No tässä kortista kuva...

        https://aijaa.com/h4nekK

        Mutta oon perkrleen ylpeä tuosts jätkästä. Se hiffaa ihan hiton pdljon kaikkee jo nyt...mietippä mikä idkä siitä tulee?😁

        Kyllä tässä ollaan sukupolvia myöten kraindattu miestä etiäpäin isänä hitosti.

        Mä diggaan isääni, mutta ukki se vasta on ollut se, jonks mä tiedän pistäneen pyörät pyörimään. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No tässä kortista kuva...

        https://aijaa.com/h4nekK

        Mutta oon perkrleen ylpeä tuosts jätkästä. Se hiffaa ihan hiton pdljon kaikkee jo nyt...mietippä mikä idkä siitä tulee?😁

        Kyllä tässä ollaan sukupolvia myöten kraindattu miestä etiäpäin isänä hitosti.

        Mä diggaan isääni, mutta ukki se vasta on ollut se, jonks mä tiedän pistäneen pyörät pyörimään. 😁

        Minusta vähän surullinen tuo kohta jossa "isä on ainut ystävä, johon voi aina luottaa", soisi että olisi niin hyviä kavereitakin joihin voisi luottaa. No ihan hyvä muuten mutta se vähän ärsytti tuolla yllä kun kerrot sairaan ihmisen saamasta kohtauksesta ja lääkejutuista, olen sulle joskus aiemminkin huomauttanut ettei muiden asioita täällä palstalla ole hyvä käsitellä vaikka ne ikäänkuin hauskoja olisikin, ihan kaikkea ei kannata laittaa yleiseen jakoon.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No tässä kortista kuva...

        https://aijaa.com/h4nekK

        Mutta oon perkrleen ylpeä tuosts jätkästä. Se hiffaa ihan hiton pdljon kaikkee jo nyt...mietippä mikä idkä siitä tulee?😁

        Kyllä tässä ollaan sukupolvia myöten kraindattu miestä etiäpäin isänä hitosti.

        Mä diggaan isääni, mutta ukki se vasta on ollut se, jonks mä tiedän pistäneen pyörät pyörimään. 😁

        Olipas se liikuttava kortti...

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olipas se liikuttava kortti...

        xLiner

        Jep...

        Mä just mietin, että minun otannassa ukki teki jo peliliikkeen, iskä jatkoi ja mä myös ja tulos näkyy tuossa kortissa nyt. 😍❤️

        Ja se menee siitäkin eteenpäin.

        Pojasta tulee vahva, upea mies ja mitä hänen lapsistaan tuleekaan? 😍

        Välillä on vituttanut jopa olla mies, mut nyt ei. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta vähän surullinen tuo kohta jossa "isä on ainut ystävä, johon voi aina luottaa", soisi että olisi niin hyviä kavereitakin joihin voisi luottaa. No ihan hyvä muuten mutta se vähän ärsytti tuolla yllä kun kerrot sairaan ihmisen saamasta kohtauksesta ja lääkejutuista, olen sulle joskus aiemminkin huomauttanut ettei muiden asioita täällä palstalla ole hyvä käsitellä vaikka ne ikäänkuin hauskoja olisikin, ihan kaikkea ei kannata laittaa yleiseen jakoon.

        -harmiseikirj-

        Mä luulen, että isyys tuo jonkun "verenperinnön siirtymisen" turvan, mitä muutkaan ystävät eivät kykene saamaan...

        Tuleeks sinustakin woke-tyyppi. Pahastut muitten puolesta? 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Mä luulen, että isyys tuo jonkun "verenperinnön siirtymisen" turvan, mitä muutkaan ystävät eivät kykene saamaan...

        Tuleeks sinustakin woke-tyyppi. Pahastut muitten puolesta? 😁

        Minä kiinnitän huomiota sanoihin ja tässä painotan mielessäni tuota sanaa AINA.❤️


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Jep...

        Mä just mietin, että minun otannassa ukki teki jo peliliikkeen, iskä jatkoi ja mä myös ja tulos näkyy tuossa kortissa nyt. 😍❤️

        Ja se menee siitäkin eteenpäin.

        Pojasta tulee vahva, upea mies ja mitä hänen lapsistaan tuleekaan? 😍

        Välillä on vituttanut jopa olla mies, mut nyt ei. 😁

        Ihan pikkuinen kyynelkin saattoi silmäkulmasta vierähtää. En kyllä tunnusta.. 😬

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan pikkuinen kyynelkin saattoi silmäkulmasta vierähtää. En kyllä tunnusta.. 😬

        xLiner

        Mulla on piiiiitkästä aikaa, aikaa miettiä mitä on. 😊

        Mä poltan jätkänkynttilää tuossa ukkini trkemän talon edessä ja kuuntelen tätä...

        https://youtu.be/Kp_kNvPQlq8?si=TYgYCT7oTOqK6UOh

        Lähetän fiilingin savuna sinne taivaisiin..😊


      • Xena-183 kirjoitti:

        Minä kiinnitän huomiota sanoihin ja tässä painotan mielessäni tuota sanaa AINA.❤️

        Sr on kyllä vahva sana, tai merkitys...😊

        Vierellähän mä lapsille oon...AINA. Kävi mitä kävi...


      • Kortista näkee, että Disse on juurikin tuollainen eikä esitä mitään mitä ei olisi.😬

        Minuunkin takonut viime aikoina, että arvosta vielä vähän enemmän itseäsi. Eli varmasti huippu isi niin kuin ystäväkin!🤗


    • Anonyymi
      • Uijui... en löytänyt, kiitos. 😁


    • Anonyymi

      tuo juttu nimittelijä vboisi tehdä disseisback uudeksi nimeksi disselle Backman.

      Tuon tarjoitus ei ole tehdä palstalaisille jotain uusia nimiä, mutta kokeilin

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mjoo, ei tullut korttia kuin 7-vuotiaalta, omin kätösten tehdyn palapelin kera.
      Vanhemmat lapset eivät lähetä kuin tekstiviestejä, se on kai nykyaikaa se.

      Isäinpäivä on yhteisen ajan päivä. Nuorimmainen ei antanut isälleen mitään armoa, ei edes isäinpäivänä, juoksutti pelissä henkihieveriin, nauroi iloisena kun isäpappa ravasi kuin ravihevonen porkkanan perässä. Pelattiin myös UNOA, tietysti hävisin, olihan isäin päivä ja kaikki.

      Näin meillä,
      https://www.youtube.com/watch?v=HX9QEHv2HMc

      AV

      • Anonyymi

        Oikein sinulle, juokse kuin humma!


      • Meillä toinrn ei oo mitään tuuminut....mut en mä laske isyyttäni sen varaan. Isyys ri ole sidottu mihinkään erityiseen päivään. Olkoot vaika joku isäinpäivä. 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein sinulle, juokse kuin humma!

        No, hauskaa se on välillä olla hevosenakin.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, hauskaa se on välillä olla hevosenakin.

        AV

        Laukkaa ratsu Reima, kiddap!


    • Anonyymi

      tuollaInwn coiai olla hassua jos petikacvereinasi olisi joku haaveilijaq tai tosi-typuy tai...

      tein jotain nimiä mitä tuo tekee jotain tosi hassuja tuo tekee

      Hicklakei
      Supalshygi
      Kirf
      Kutoigat
      Pulono
      Luksiheiyo
      Veirigapa
      Rotamis
      Ni
      Piehaa
      Muspassnai
      Lina
      A
      Li
      Tamipieko
      Pals
      Bye

      • Noilla lääkkehillä veikkaan, että mikä tahaansa on hassua. 🤣


    • Täältä ulkosaunasta on näköjään viety: makkaratikut- chek!
      Pyyhkeet-scek!
      Pesuaineet- scheekkiävittujshep...noh?

      Huomenna tai ylihuomenns pitää olla raikas tai jotsin.. 😆 fihän tää saunomista haittaa?

      Pikkurilli pystyyn ja...

      https://youtu.be/eNvUS-6PTbs?si=fGHqedrpuST1dMdV

      Uuhjeah! 🤣

    • Mukavia saunahetkiä! Mä yhdyn näihin kappaleisiin varmaan myöhemmin.. kunhan saan vaan nuo muksut nukkuu.🙏

      • Yhtyminrn kuullostaa hyvälle. 🤣







    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "Minun idäni opetti minut arvostamaan itseäni".

      Ei ole ainakaan kirjoittamaan poikaansa opettanut. Ja mikä hemmetti on "yhteinen siks isän kanssa"?

      • Vittu, Reino! Sä opit lukemaan! Eiissaatanana!...

        Mä tarjoon tään illan. Eikä mitään muttia nyt..😆

        Viikkoon ei nähdä kotia? Nyt lähetään tsekkeihin haistelee pirihuorien pyllyjä viikoks. Siisti juttu hei..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1026
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      56
      742
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe