Laita appelsiinin syönnit sekä ostamiset lapsuus perinteeni mukaan boikottiin.

Ruotsissa opettivat koulussa, että aina kun Israelissa on sota niin APPELSIINEISSÄ on ELOHOPEAA!
Heidän tarkoitus on TAPPAA KAIKKI MAAILMAN IHMISET!

Olen jo kunnioita loukannut niin monesti joten ei haittaa vaikka tuolla perustelen kirjoittamalla miksi EN SYÖ ENKÄ OSTA APPELSIINEJÄ!

Kunniattomalla on oikeus boikotoida asioita vaikka ei minun ostamatta appelsiinit mihinkään vaikuta, mutta saahan sitä yrittää jos vaikka voiskin vaikuttaa!

10

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Israelin appeliineissä on niin paljon myrkkyjä, että he tappaa toisiaan maan sisällä joka päivä!
      Pistän kaikki hedelmät mitä Israelista tuovat boikottiin, koska tanskalaiset sanoo ” Ihminen on sitä mitä syö.”
      En kyllä halua noin hullu olla mitä Israelissa asuvat on!

      • Anonyymi

        Antisemitismi ja muu rasismi lisääntyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Antisemitismi ja muu rasismi lisääntyy.

        Kirjoitin niin hartaasti sekä pitkään vastausta, että ehti kirjaamaan minut ulos.

        Joten vastaus on tässä ole hyvä :

        Lopetetaan Suomessa tai ainakin tarkoitus on saada tuo loppumaan.
        En tietääkseni kuulu mihinkään puolueeseen enkä muuhunkaan kansanliikkeeseen.
        Olen Fennomaani eli Aito Suomalainen ollut syntymästäni asti ja minut on kasvatettu SUOMALAIS MIELISEKSI ja tuo ei ole rikos.
        Jos edustaisin jotain puoluetta tai kansan ryhmää niin silloin kyseessä on rikos.

        Olen istunut kunnianloukkauksesta sakko vankina joka tarkoittaa myös, että he ei hyväksyä minua ja minun Aito Suomalaisuutta eli Suomalais mielisyyttä vaan he halveksuu kaikkea mikä liittyy minuun.

        Jos suvut olis jääneet Petsamoon niin minähän olisin Venäjällä venäläis mielinen luonnollisesti, koska olisin syntynyt Venäjällä en Suomessa.

        Ruotsissa sekä Norjassa olin suomalainen ja en ole voinut tuota salata, koska minä itse sanon ” Nej jag är finsk.”
        Kerron englanniksi yleensä, että ” Olen Suomesta ja pohjoisesta eli kylästä nimeltä Ivalo joka on 300kilometriä pohjoiseen Napapiiriltä joka sijaitsee Rovaniemellä jossa asuu Joulupukki.”

        Ulkomaalaiset hämmästyy, kun joku täällä osaa kertoa heille tyyliin ” Yes we have Firefox on the night’s up on the sky!”
        Kysyvät ” Dont you have the Northenlights or Aurora borealis?”
        Vastaan ” Not anymore because the tourist business did buy everything so we lokal people did only get the FIREFOX, but its not the MOZZILLA…”


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Kirjoitin niin hartaasti sekä pitkään vastausta, että ehti kirjaamaan minut ulos.

        Joten vastaus on tässä ole hyvä :

        Lopetetaan Suomessa tai ainakin tarkoitus on saada tuo loppumaan.
        En tietääkseni kuulu mihinkään puolueeseen enkä muuhunkaan kansanliikkeeseen.
        Olen Fennomaani eli Aito Suomalainen ollut syntymästäni asti ja minut on kasvatettu SUOMALAIS MIELISEKSI ja tuo ei ole rikos.
        Jos edustaisin jotain puoluetta tai kansan ryhmää niin silloin kyseessä on rikos.

        Olen istunut kunnianloukkauksesta sakko vankina joka tarkoittaa myös, että he ei hyväksyä minua ja minun Aito Suomalaisuutta eli Suomalais mielisyyttä vaan he halveksuu kaikkea mikä liittyy minuun.

        Jos suvut olis jääneet Petsamoon niin minähän olisin Venäjällä venäläis mielinen luonnollisesti, koska olisin syntynyt Venäjällä en Suomessa.

        Ruotsissa sekä Norjassa olin suomalainen ja en ole voinut tuota salata, koska minä itse sanon ” Nej jag är finsk.”
        Kerron englanniksi yleensä, että ” Olen Suomesta ja pohjoisesta eli kylästä nimeltä Ivalo joka on 300kilometriä pohjoiseen Napapiiriltä joka sijaitsee Rovaniemellä jossa asuu Joulupukki.”

        Ulkomaalaiset hämmästyy, kun joku täällä osaa kertoa heille tyyliin ” Yes we have Firefox on the night’s up on the sky!”
        Kysyvät ” Dont you have the Northenlights or Aurora borealis?”
        Vastaan ” Not anymore because the tourist business did buy everything so we lokal people did only get the FIREFOX, but its not the MOZZILLA…”

        Aito suomalainen opettaa ulkomaalaiselle sanomaan oikein Sauna, Makkara sekä Kalja.
        Sanoo vielä : Sinä menet saunaan ja laitat makkaran folion sisälle sekä asetat sen kiukaalle ja samalla, kun saunot niin juot kylmää kaljaa niin makkara kypsyy samalla. Ymmärrät miten hulluja me AIDOT SUOMALAISET ollaan.
        Kyllä saat käyttää meidän perinteisiä tapoja, mutta Aito Suomalainen tuon perinteen on luonut Suomessa.

        Aidoilla suomalaisilla on vaikka mitä Sauna perinteitä, mutta aito suomalainen on ainut joka valmistaa vielä ruokaakin saunassa niin saa syödä saunan jälkeen, kun on käynyt pesulla!


    • Tuossa olikin jo aiheesta kirjoitettu https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009961576.html

      En osta edes muiden maiden sitruksia ja tuotteita joita Israelista on Suomeen tuotu, koska en voi olla varma vaikka toiset maat olis ostaneet Israelista ja myyvät oman tuotteiden seassa.
      Ei ole luulosairautta, koska maailma toimii noin eli isoilla yrityksillä on aina alihankkijoita joiden kanssa tekevät yhteistyötä.

      • Löytyy vaikka mitä Israeliin liittyvää jotka laitan boikottiin!

        https://ilonpolku.fi/kategoria/israel/

        https://www.nainenkaivolla.fi/collections/moraz

        En käytä KOSMETIIKKAA ja olen lopettanut noiden tuotteiden käytön jo vuosia sitten.

        Vittu ei PETSAMOSSA ollut meikkiä eikä paljon muutakaan joten en kai minä nyt IDIOOTTI sentään ole joka ELÄÄ PERINTEEN MUKAAN ja VETÄÄ MEIKIT NAAMAAN!

        Vaatteet ja kengät kuului meidän suvun perinteiseen, mutta ei meillä ole ollut Petsamossa kansallispukua vaan meillä oli pyhä ja arki vaatteet erikseen.

        Äidin äidin Peräpohjolan kansallispuku oli hänen höpötystä joka liittyi Ruotsin suomalaisuuteen.


      • Ei se ole mikään olla päästämättä minua töihin jos tiedän, että nikama jossa on kuluma lysähtää jossain vaiheessa ja ala-raajat halvantuu.
        Minä olen tuohon valmistanut itseni joten tämmönen vitun YLI-SUOJELU on minusta sairasta jossa ihmistä rajoitetaan elämästä NORMAALIA ELÄMÄÄ johon tottunut!

        Ehkä se on heistä mukavaa, kun vittuilen somessa joka asiasta!


    • Anonyymi

      Poronliha säteilee ja koko porotalus on eettisesti ja luonnon kannalta todella tuhoisaa.

      Kaiken lisäksi poronliha maistuu nykyään rehulle ja aiheuttaa brutaalia ripulia!

    • Anonyymi

      Ei ne sinun boikotit taida vaikuttaa mihinkään tässä maailmassa. Heitä höpinät pois hyvä ihminen. Ja pyhi persees kerran päivässä.

      • Kyllä vaikuttaa…
        Just laskin, että jää 5000€ enemmän omaan käyttöön kun jättää nuo turhat tuotteet ostamatta!
        Onneksi ei ole edes tatuointeja jotka on hyvin yleisiä noissa Itämaissa.
        Hiuksetkin on onneksi itekseen harmaantuneet ja EN VIITTI värjätä vaikka värin olen ostanut ennen, kuin Israelin sota alkoi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe