Lenkkeily/ystävän seuraa Kemistä!

NaNa016

Haluaisitko löytää ystävän täältä Kemistä, ite olen 24 -vuotias tyttö, jonka kaverit ovat muuttaneet kuka minnekin opiskelujen loputtua. Mies on, joten pelkästään haen ystävää lenkille, kaupungille, kyläilemään... Laitahan tänne viestiä jos kiinnostaa...

7

1927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutulta..

Samanlaisessa tilanteessa olen minäkin. Joten eiköhän lähetä lenkille?!

• hei!mie itse olen vähän samanlaisessa tilanteessa.että etsin uusia kavereita, koska vanhat ovat nykysi ties missä ja lenkillekkin olisi mukava saada seuraa kun yksin ei tule niin helposti lähettyä. iältäni mie olen kohta 19 nii ja nainen olen:) mutta jos haluat musta uuden kaverin ilmoittele :) tv:sanna

• alkuper.

Tuolla ylempänä on mun sähköpostiosoite, kirjoittele sinne.

• Milla^

Hei! Miekin olen vähän samanlaisessa tilanteessa ko sieki.. muutin vuos sitten syksyllä Kemiin, mutta en ole onnistunut löytämään kovinkaan paljoa kavereita, muutaman.. Mies on minullakin.. Elikkä oon 20 vuotias tyttö.. jos tarviit vielä kaveria olisi kiva jos kelpaa. :) mailaa osotteeseen.. [email protected]

• H. Ärmä

Mie saattasin kans lähtiä! Vai joko sie olet menny lenkille?

• GeeGan

Mikäli vanhat merkit paikkansa pitävät, nii nää vanhat kuntoilukärpäsen iskemät on nyt tanttalahnoja jotka tuskin taipuvat edes kengännauhoja sitomaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      48
      6012
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      243
      5542
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      236
      3001
    4. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      85
      2777
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      150
      2515
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      71
      2154
    7. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      51
      2041
    8. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      71
      1878
    9. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      213
      1794
    10. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      187
      1399
    Aihe