Lenkkeily/ystävän seuraa Kemistä!

NaNa016

Haluaisitko löytää ystävän täältä Kemistä, ite olen 24 -vuotias tyttö, jonka kaverit ovat muuttaneet kuka minnekin opiskelujen loputtua. Mies on, joten pelkästään haen ystävää lenkille, kaupungille, kyläilemään... Laitahan tänne viestiä jos kiinnostaa...

7

1952

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutulta..

Samanlaisessa tilanteessa olen minäkin. Joten eiköhän lähetä lenkille?!

• alkup.

Jos ystävää etsit, niin kirjoita os. [email protected]

• hei!mie itse olen vähän samanlaisessa tilanteessa.että etsin uusia kavereita, koska vanhat ovat nykysi ties missä ja lenkillekkin olisi mukava saada seuraa kun yksin ei tule niin helposti lähettyä. iältäni mie olen kohta 19 nii ja nainen olen:) mutta jos haluat musta uuden kaverin ilmoittele :) tv:sanna

• alkuper.

Tuolla ylempänä on mun sähköpostiosoite, kirjoittele sinne.

• Milla^

Hei! Miekin olen vähän samanlaisessa tilanteessa ko sieki.. muutin vuos sitten syksyllä Kemiin, mutta en ole onnistunut löytämään kovinkaan paljoa kavereita, muutaman.. Mies on minullakin.. Elikkä oon 20 vuotias tyttö.. jos tarviit vielä kaveria olisi kiva jos kelpaa. :) mailaa osotteeseen.. [email protected]

• H. Ärmä

Mie saattasin kans lähtiä! Vai joko sie olet menny lenkille?

• GeeGan

Mikäli vanhat merkit paikkansa pitävät, nii nää vanhat kuntoilukärpäsen iskemät on nyt tanttalahnoja jotka tuskin taipuvat edes kengännauhoja sitomaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      85
      1355
    2. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      35
      1071
    3. Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?

Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk
      Kuhmo
      19
      875
    4. Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..

Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita
      Maailman menoa
      154
      705
    5. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      690
    6. Hei sinä nainen

Haluaisin koko ajan olla kiinni sinussa😟❤️❤️
      Ikävä
      46
      669
    7. Kuka oli kuskina

Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?
      Suomussalmi
      13
      637
    8. Nythän todellisuus on kuitenkin se

että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja
      Sinkut
      185
      631
    9. Onko kaivattusi

hyvä ihminen? Kerro
      Ikävä
      33
      560
    10. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      39
      548
    Aihe