Kuinka paljon?

Anonyymi-ap

Me loppujen lopuksi elämämme aikana tapaamme uusia ihmisiä?

17

210

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä tapaaminen tässä yhteydessä tarkoittaa?

• Anonyymi

Ihmisiä, jotka tulevat tutuiksi.

• Anonyymi

mitä vähemmän sen parempi, tuntemisen arvoisia sitäkin vähemmän

• Anonyymi

Samaa mieltä.

• Kysymys on hyvä enkä ole koskaan nähnyt vastausta siihen vaikka en tosin kysymystäkään esitettävän. Kysyin "tekoälyltä" ja se kaivoi ensimmäiseksi arvion kymmenentuhatta. Luku ei luonnollisesti ole mikään vakio ja siihen vaikuttavat esim. asuinpaikka, ammatti, harrastukset jne. Sen lisäksi iso valinta on, haluaako aktiivisesti tavata uusia ihmisiä vai olla tapaamatta.

• Anonyymi

V*tusti liikaa.

• Anonyymi

Riippuu esimerkiksi henkilön ammatista, asuinpaikasta, matkustamisesta, mielenkiinnon kohteista.

- Sheena

• Anonyymi

Itse tapaan ammatin puolesta todella paljon ihmisiä,osa on ohimeneviä..

• No.. nähdäkseni oikeaa tapaamista tapahtuu harvoin. Sellaisia siis kun ihminen oikeasti kohdataan.

Ihmisiä tulee ja ihmisiä menee, mutta monenko sitä on oikeasti kohdannut. Sillain aidosti.

• Anonyymi

Olen aika pro kohtaamaan ihmisiä oikeasti 🤷‍♀️. Vaikka lyhyemmänkin aikaa. Ja pidemmän ajan ihmisiäkin kohdannut monelta eri puolelta... Se onkin jännä miten juttu alkaa joidenkin kanssa luistaa sanasta.

Itseasiassa viime vuosina olen oikein ilahtunut baarissa (päivällä) asioidessani miten valtavan hienoja kohtaamisia ja keskusteluja siellä on saatu aikaan. Tämä tietysti enimmäkseen edellyttää, että olen liikkeellä yksin.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Olen aika pro kohtaamaan ihmisiä oikeasti 🤷‍♀️. Vaikka lyhyemmänkin aikaa. Ja pidemmän ajan ihmisiäkin kohdannut monelta eri puolelta... Se onkin jännä miten juttu alkaa joidenkin kanssa luistaa sanasta.

Itseasiassa viime vuosina olen oikein ilahtunut baarissa (päivällä) asioidessani miten valtavan hienoja kohtaamisia ja keskusteluja siellä on saatu aikaan. Tämä tietysti enimmäkseen edellyttää, että olen liikkeellä yksin.

- Sheena

Mutta ovatko he tulleet osaksi elämääsi? Tapaat ihmisiä ja kohtaat heidät. Keskustelet ja olet läsnä. Samaistut ja ymmärrät. Jäävätkö he elämääsi vai ovatko vain hetken huvi?

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Mutta ovatko he tulleet osaksi elämääsi? Tapaat ihmisiä ja kohtaat heidät. Keskustelet ja olet läsnä. Samaistut ja ymmärrät. Jäävätkö he elämääsi vai ovatko vain hetken huvi?

Sekä että. En tosin sanoisi, että ovat "huvia" vaan ihan kiinnostavaa asiallista asiaa. Tooosi mukavaa on myös kohdata uudelleen ihmisiä esim 35 vuoden takaa sattumalta 🤣. Aivan valtavan hienoa itseasiassa.

Keskustelu ja läsnäolo; ne voi hyvinkin olla mukana parin tunnin, tai jopa parin minuutin kohtaamisessa. Enemmän kuin ajaltaan pidemmissä kohtaamisissa.

Vanhemmiten myös arvostaa sitä, että kohtaminen on kohtaaminen, ei vaadi sen enempää kuin juuri nyt ja tässä. Hyvin harvojen kanssa alkaa enää vaihtaa puhelinnumeroita ja vartavasten sovitaan uusia tapaamisia. Monen kanssa tietää mistä tarvittaessa löytää, se riittää mainiosti.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Sekä että. En tosin sanoisi, että ovat "huvia" vaan ihan kiinnostavaa asiallista asiaa. Tooosi mukavaa on myös kohdata uudelleen ihmisiä esim 35 vuoden takaa sattumalta 🤣. Aivan valtavan hienoa itseasiassa.

Keskustelu ja läsnäolo; ne voi hyvinkin olla mukana parin tunnin, tai jopa parin minuutin kohtaamisessa. Enemmän kuin ajaltaan pidemmissä kohtaamisissa.

Vanhemmiten myös arvostaa sitä, että kohtaminen on kohtaaminen, ei vaadi sen enempää kuin juuri nyt ja tässä. Hyvin harvojen kanssa alkaa enää vaihtaa puhelinnumeroita ja vartavasten sovitaan uusia tapaamisia. Monen kanssa tietää mistä tarvittaessa löytää, se riittää mainiosti.

- Sheena

Niin.. mutta onko se aito kohtaaminen kuitenkaan ..?
        En pysty tai jaksa uskoa muutaman minuutin aiheuttavan aitoa ihmisen kohtaamista. Satunnainen hetki ohikiitävässä ajassa.
        Toki noin voi olla, joskus. Jokainen ihminen, jonka tapaat. En todellakaan usko, että kohtaat heidät kaikki, vaikka itse uskoisitkin olevasi pro.

Ja vaikka olisitkin kuinka pro, en silti usko siihen, että aito kohtaaminen tapahtuu joka kerta. Sula mahdottomuus.

Itse kohtaan harvoin ihmisen.. sellaisen joka on minulle niin merkityksellinen, että haluan kohdata hänet. Sellaisen, jonka haluaisin tuntea ja ottaa osaksi elämääni.

Minulle ihmisiä vaan tulee ja ihmisiä menee. Harvan heistä edes kohtaan aidosti. Satunnaisia tuttavuuksia ilman sen syvällisempää merkitystä.

• Anonyymi

Nyt luin väärin. Luin että paljonko tapamme uusia ihmisiä...

>simiti<

• Satunnaisia tapaamisia on lukematon määrä. Ei niitä kaikkia voi edes muistaa.
      Ne muutamat, kohtaamamme ihmiset, jotka jäävät elämäämme ja joista tulee läheisiä ystäviä, heidät muistaa aina.

• Se riippuu ihan ihmisestä, siitä kuinka paljon ihminen saa kohtaamisia elämässään ja kuin sosiaalinen on ehtiäkseen edes hieman tutustumaan kaikkiin/joihinkin kohtaamisiinsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      88
      8139
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6238
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6178
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4731
    5. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3235
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3224
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2779
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      42
      2711
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      43
      2661
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2562
    Aihe