Huomiselle ostin maksalaatikkoa, maksamakkaraa ja perunasosetta.
Okei joo on valmista mutta aivan sama. Noita kun lätkäisee paistinpannulle, niin ei mikään ole niin hyvää! Noh ehkä verilettu puolukkahillolla
Joku päivä voisin oikein ökyillä ja laittaa pinaattikeittoa kananmunalla.
>simiti<
Nyt leuhkin
23
248
Vastaukset
- Anonyymi
Osallistun:
Tein eilen itse kasvatetuista porkkanoista porkkanasosetta ja pakastin sen odottamaan jouluista porkkanalaatikoiden tekemistä.
Riisiä en ole vielä yrittänyt kasvattaa suomen ilmastossa.
Soseen määrästä päätellen jouluna syödään paljon porkkanalaatikkoa.
Nythän minä tietysti petin Saarioisten äidit :(
-keinovaginamies-- Anonyymi
Voiih sinua. Nyt rouva Saarioisella tuli paha mieli.
>simiti<
Lämmin pinaattikeitto on hyvää, kun sen tekee oikein. Kylmällä säällä se lämmittää mukavasti. Ilman kananmunanpuolikasta se jää vain pinaattilitkuksi.
- Anonyymi
Tosimies laittaa siihen kokonaisen kanamunan.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Tosimies laittaa siihen kokonaisen kanamunan.
>simiti<Tuohan jo selvää liiottelua. Itsensä hemmottelun maksimointia. Vähempikin riittää. 😀
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Tuohan jo selvää liiottelua. Itsensä hemmottelun maksimointia. Vähempikin riittää. 😀
Voi pahus.
Kerran otin jopa toisen lautasellisen ja leuhkasti juustosämpylän. Se oli jo ökyilyä!
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Voi pahus.
Kerran otin jopa toisen lautasellisen ja leuhkasti juustosämpylän. Se oli jo ökyilyä!
>simiti<Kuulostaa hurjalta. Ylensyönti on kohtalokas harrastus. Vaivuitko totaaliseen ruokakoomaan?
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Kuulostaa hurjalta. Ylensyönti on kohtalokas harrastus. Vaivuitko totaaliseen ruokakoomaan?
Lähes vaivuin. Sitten hullluttelin ja söin kolmannen lautasellisen.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Lähes vaivuin. Sitten hullluttelin ja söin kolmannen lautasellisen.
>simiti<Nyt on parasta ottaa vatsa syliin ja köllähtää itsensä viereen lepäämään. Sinulta on "mopo" lähtenyt lapasesta. Tuollaisessa hulluttelussa voi olla vakavat seuraukset. Kuten himo ja vielä uusi lautasellinen soppaa. Hjälp!
Minäpä paistoin tänään pitsaa uunissa. Omin kätösin väkersin taikinankin. Päälle jauhelihaa ja kanaa. Oli hyvää.
- Anonyymi
Aina pitää leuhkia.. varmaankin laitoit joukkoon jotain muutakin herkkua!
Kerran muuten laitoin pizzaan kylmäsavulohta. Siitä tuli hyvää.
>simiti< Kuulostaa herkulliselta. Omat pizzan päällystesuosikit ovat salami, punasipuli ja Kalamata kivettömät oliivit. Herkkua! 😄🍕
Anonyymi kirjoitti:
Aina pitää leuhkia.. varmaankin laitoit joukkoon jotain muutakin herkkua!
Kerran muuten laitoin pizzaan kylmäsavulohta. Siitä tuli hyvää.
>simiti<Oli siinä oliiveja, metukkaa ja homejuustoa.
Lohipitsa menee jo gourmet puolelle. Kyllä kelpaisi.tosi.typy kirjoitti:
Kuulostaa herkulliselta. Omat pizzan päällystesuosikit ovat salami, punasipuli ja Kalamata kivettömät oliivit. Herkkua! 😄🍕
Minä tykkään nimenomaan salamirouheesta pitsan päällä. Omat suosikkini on jauheliha, kebab ja paljon kauhisteltu ananas.
Palstakamu kirjoitti:
Minä tykkään nimenomaan salamirouheesta pitsan päällä. Omat suosikkini on jauheliha, kebab ja paljon kauhisteltu ananas.
Salami on sopivan suolaista, sipuli muuttuu paistaessa hieman makeaksi. Yhdessä ne maistuvat täydellisiltä. Olen tapojeni vanki. En ole kokeillu kebabia pizzan päälle. Kuulostaa kyllä herkulliselta.
Ananas pois. Se ei kuulu pizzaan. Heitä se vaikka seinään! 😀- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Salami on sopivan suolaista, sipuli muuttuu paistaessa hieman makeaksi. Yhdessä ne maistuvat täydellisiltä. Olen tapojeni vanki. En ole kokeillu kebabia pizzan päälle. Kuulostaa kyllä herkulliselta.
Ananas pois. Se ei kuulu pizzaan. Heitä se vaikka seinään! 😀Kerran tein pizzapohjan sekä sangen maukkaan tomaattikastikkeen. Täytteeksi laitoin Gorv Goranin kebabbia ja mustaleima emmendal juustoa.
Ihan maukasta tuli.
>simiti< tosi.typy kirjoitti:
Salami on sopivan suolaista, sipuli muuttuu paistaessa hieman makeaksi. Yhdessä ne maistuvat täydellisiltä. Olen tapojeni vanki. En ole kokeillu kebabia pizzan päälle. Kuulostaa kyllä herkulliselta.
Ananas pois. Se ei kuulu pizzaan. Heitä se vaikka seinään! 😀Tämä pitsa saa sinut syömään sanasi: Kebab, ananas, aurajuusto, majoneesi, jalapeno.
Anonyymi kirjoitti:
Kerran tein pizzapohjan sekä sangen maukkaan tomaattikastikkeen. Täytteeksi laitoin Gorv Goranin kebabbia ja mustaleima emmendal juustoa.
Ihan maukasta tuli.
>simiti<Kuulostaa hyvältä. Mustaleima emmental on vahva juusto ja varmasti antaa makua.
Palstakamu kirjoitti:
Tämä pitsa saa sinut syömään sanasi: Kebab, ananas, aurajuusto, majoneesi, jalapeno.
Minulla on ongelma ananaksen kanssa. Se kuuluu mielestäni jälkiruokaan. En tykkää sotkea makeaa ja suolaista sekaisin. Nuo muut lisukkeet olis ihan bueno!
Tykkään pinaattikeitosta kananmunalla.
- Anonyymi
Ei pinaattikeittoa voi syödä ilman kanamunaa!!!
>simiti<
- Anonyymi
Itse tein keitettyi nakkei ja sinappii ja sämpylää mietein lihapiirakkaa nakeilla mut päädyin nakkeihin ja sämpylään
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532