Olen tänään ollut pitkin kyliä liituamassa sekä keskustelemassa ihmisten kanssa joten sometus jäi väliin.
Jätin TEKO-ÄLYNI luonnollisesti kotiin niin, kuin HYVIIN TAPOIHIN kuuluu, kun ollaan IHMISTEN KANSSA KASVOSTUSTEN KESKUTELEMASSA!
Kunniattomat ihmiset toimii noin.
Kyllä tapasin KUNNIATTOMIA ja KUNNIATTOMAT TERVEHDETTIIN TOISIAMME niin, kuin KUNNIATTOMILLA TAPANA.
Ikäväksenne ilmoitan, että olen edelleen hengissä.
3
193
Vastaukset
- Anonyymi
Juu. Mä bongasin sut kulmilla. Et moikannut vaikka mä huiskutin. Olit niin söpöliini.
Anteeksi, kun en sattunut huomaamaan.
Kunniattomana en luonnollisesti vilkuile pahemmin ympärilleni, koska en halua aiheuttaa turhaa pahennusta.
En voi tietää missä kunniansaloukanneet milloinkin ovat.
En suostu vainoamaan heitä kylillä ja olen keskittänyt kaupassa käynnit Petsamontien K-kauppaan joka on Kiusaamisvapaa kauppa ja muista kaupoista haen vain paketit jotka on säilössä heidän tiloissa olevissa lokerikoissa.
Jos K-kaupasta en löydä jotain tuotetta niin en ala vaatiin myyntiin vaan joko tilaan netistä tai lainaan autoa vanhemmilta sekä ajelen Norjaan ostamaan sen mitä tarvin.
ALKOn pihalla olin lauantaina, mutta sain selville asian joka mua vaivas joten en sille puolen kylää pahemmin katsele eikä mulla ole tapana mennä muuten kuin kutsuttuna.
Kyllä saan tietä pitkin mennä autolla, mutta ei mulla ole Inariin, Saariselälle tai Sevettiin mitään asiaa jonka takia noilla alueilla pitäis pysähtyä.Holomanämmä kirjoitti:
Anteeksi, kun en sattunut huomaamaan.
Kunniattomana en luonnollisesti vilkuile pahemmin ympärilleni, koska en halua aiheuttaa turhaa pahennusta.
En voi tietää missä kunniansaloukanneet milloinkin ovat.
En suostu vainoamaan heitä kylillä ja olen keskittänyt kaupassa käynnit Petsamontien K-kauppaan joka on Kiusaamisvapaa kauppa ja muista kaupoista haen vain paketit jotka on säilössä heidän tiloissa olevissa lokerikoissa.
Jos K-kaupasta en löydä jotain tuotetta niin en ala vaatiin myyntiin vaan joko tilaan netistä tai lainaan autoa vanhemmilta sekä ajelen Norjaan ostamaan sen mitä tarvin.
ALKOn pihalla olin lauantaina, mutta sain selville asian joka mua vaivas joten en sille puolen kylää pahemmin katsele eikä mulla ole tapana mennä muuten kuin kutsuttuna.
Kyllä saan tietä pitkin mennä autolla, mutta ei mulla ole Inariin, Saariselälle tai Sevettiin mitään asiaa jonka takia noilla alueilla pitäis pysähtyä.Inarin kunnan sosiaaliohjaajalle annoin puhelinnumeron niin hän voi laittaa viestin jos tapaamispaikka vaihtuu.
Helmikuussa 2024 on seuraava tapaaminen Ivalon vanhalla lukiolla, koska mulle on varattu netin kautta palaveri aika.
Omaehtoista opiskelua ollut jo vuosia toimittajaksi, mutta kielsivät helvetti tuonki multa.
Somessa pitää pystyä kestämään myös KRITIIKKIÄ lukijoiden myös.
Jos FACEBOOKISSA yksi on julkisuuden henkilö niin silloin on yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki!
Minulta kielsivät julkkiksena olon omalla nimellä, koska tuo kävi heidän kunnialle.
Ei tuo minua haittaa, koska TOIMITTAJA opiskelijaa syrjivät sekä vaativat kunnioittamaan vielä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102523- 842211
- 561727
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai621719- 1621633
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1571517Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461506- 1181270
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket271207Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261206