Sellasta se on

Anonyymi-ap

Ystävät häipyy sillon kun ei mene hyvin.

60

631

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pätee ihan molemmin puolin sitten näköjään. Ei jaksa olla ainut joka ylläpitää keskustelua.

      • Anonyymi

        Ikävää sellainen :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää sellainen :(

        Niin se taitaa olla.


    • Anonyymi

      Joo no itepähän et eilenkää kovin innokas ollut juttelemaan. Mutta mähän se taas oon häipynytkin. Vttu mitä pskaa.

      • Anonyymi

        En jaksa olla ainut joka ylläpitää keskustelua. Siinä sen huomaa jos en ylläpidä niin tässä lopputulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa olla ainut joka ylläpitää keskustelua. Siinä sen huomaa jos en ylläpidä niin tässä lopputulos.

        Ok. Jos noin koet niin antaa olla. Olen mielestäni myös keskustellut mut jos se ei riitä ni antaa olla. En mä ala väkisin muuttumaan erilaiseksi mitä oon. Ei sitten keskustella enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Jos noin koet niin antaa olla. Olen mielestäni myös keskustellut mut jos se ei riitä ni antaa olla. En mä ala väkisin muuttumaan erilaiseksi mitä oon. Ei sitten keskustella enää.

        Ei sinun tarvitsekaan. On vain outoa että heti kun juttelen niin kuin sinäkin niin olet lähdössä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun tarvitsekaan. On vain outoa että heti kun juttelen niin kuin sinäkin niin olet lähdössä pois.

        Juttelen miten? Jos niin pska juttelija oon niin mun on syytä häipyäkin! Toivottavast löydät paremman kaverin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun tarvitsekaan. On vain outoa että heti kun juttelen niin kuin sinäkin niin olet lähdössä pois.

        Etkö kestä itseäsi nähdä minussa vai mikä homma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö kestä itseäsi nähdä minussa vai mikä homma?

        Kestän kyllä. Totesin vaan et jos noin ilkeä olen niin parempi et häivyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttelen miten? Jos niin pska juttelija oon niin mun on syytä häipyäkin! Toivottavast löydät paremman kaverin.

        Et ole huono juttelija etkä kaveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kestän kyllä. Totesin vaan et jos noin ilkeä olen niin parempi et häivyn.

        Miten niin ilkeä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ilkeä?

        Onko se ilkeää jos sanoo asian kuten kokee? Minä avaudun asioista tosi laajalti ja yhtäkkiä kun en avaudukaan niin se on ilkeää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kestän kyllä. Totesin vaan et jos noin ilkeä olen niin parempi et häivyn.

        Onko se ilkeää jos sanoo asian kuten kokee? Minä avaudun asioista tosi laajalti ja yhtäkkiä kun en avaudukaan niin se on ilkeää.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se ilkeää jos sanoo asian kuten kokee? Minä avaudun asioista tosi laajalti ja yhtäkkiä kun en avaudukaan niin se on ilkeää.?

        Teet tällaisen ketjun vaikket itse eilen selvästi halunnut jutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teet tällaisen ketjun vaikket itse eilen selvästi halunnut jutella.

        Tuo ketju ei edes ollut minun tekemä. Vastasin vain siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teet tällaisen ketjun vaikket itse eilen selvästi halunnut jutella.

        Tuolla ajatuksella sinäkään et halua jutella melkein milloinkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla ajatuksella sinäkään et halua jutella melkein milloinkaan.

        Niin mutta kun sellanen mä oon, enkö kelpaa sellaisena? Et sä ole täällä jutellessa sellainen kun eilen. Eikä se mua haitannut et jos et halunnut eilen jutella. Epäreilulta tuntuu et pitäisi sitten esittää erilaista kun on, kai sä nyt itsekin tiedät sen kun asiasta on puhuttu niin paljon. Haluan jutella mut minkäs voin jos tyylini vastailla on sellainen. Enpä ole mikään taitavin kassakävijä maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta kun sellanen mä oon, enkö kelpaa sellaisena? Et sä ole täällä jutellessa sellainen kun eilen. Eikä se mua haitannut et jos et halunnut eilen jutella. Epäreilulta tuntuu et pitäisi sitten esittää erilaista kun on, kai sä nyt itsekin tiedät sen kun asiasta on puhuttu niin paljon. Haluan jutella mut minkäs voin jos tyylini vastailla on sellainen. Enpä ole mikään taitavin kassakävijä maailmassa.

        Kelpaat. Halusin jutella mutta juttelin samalla tavalla kuin sinäkin eli ei mitään ylimääräistä enkä avautunut ajatuksistani koska on vain se olo että avaudun asioistani ja ajatuksistani vain itse. Toivoisin sinulta sitä että osoittaisit sen välillä että sinua kiinnostaa jutella ja avautuisit asioista. Ei siihen tarvitse mitään ihmeellistä osaamista. Tunteiden ja omien asioista avautuminen voisi antaa uutta näkökulmaa ja se on mielestäni ystävyyden ideakin että luottaa ja pystyy purkamaan omia ajatuksiaan toiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaat. Halusin jutella mutta juttelin samalla tavalla kuin sinäkin eli ei mitään ylimääräistä enkä avautunut ajatuksistani koska on vain se olo että avaudun asioistani ja ajatuksistani vain itse. Toivoisin sinulta sitä että osoittaisit sen välillä että sinua kiinnostaa jutella ja avautuisit asioista. Ei siihen tarvitse mitään ihmeellistä osaamista. Tunteiden ja omien asioista avautuminen voisi antaa uutta näkökulmaa ja se on mielestäni ystävyyden ideakin että luottaa ja pystyy purkamaan omia ajatuksiaan toiselle.

        Varmasti asia on niinkin ja kolikolla on kääntöpuolensa. Ei kaikki ole sellaisia et haluavat niin avoimesti asioitaan kertoa. Ja lisäksi tää on julkinen palsta jota voi lukea kuka vaan, en halua kertoa asioita miettimättä. Voin yrittää olla avoimempi mut jos olen tällainen ihminen luonteeltani ei se määrittele sitä haluanko jutella. Siksi eilen kysyinkin mistä ajattelet et mum pitäs olla avoimempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti asia on niinkin ja kolikolla on kääntöpuolensa. Ei kaikki ole sellaisia et haluavat niin avoimesti asioitaan kertoa. Ja lisäksi tää on julkinen palsta jota voi lukea kuka vaan, en halua kertoa asioita miettimättä. Voin yrittää olla avoimempi mut jos olen tällainen ihminen luonteeltani ei se määrittele sitä haluanko jutella. Siksi eilen kysyinkin mistä ajattelet et mum pitäs olla avoimempi?

        Ei täällä kukaan tunnista ja se onkin juuri hyvä mahdollisuus sellaiselle kirjoittamiselle kun ei kukaan pysty todistamaan kuka olet ja mitä olet kirjoittanut. Jos me kirjoiteltaisiin kahdestaan niin sitten sanoisit ettet halua avautua viestillä koska se on sinulta ja sen pystyy lukemaan sekä se jää elämään sinun sanomana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä kukaan tunnista ja se onkin juuri hyvä mahdollisuus sellaiselle kirjoittamiselle kun ei kukaan pysty todistamaan kuka olet ja mitä olet kirjoittanut. Jos me kirjoiteltaisiin kahdestaan niin sitten sanoisit ettet halua avautua viestillä koska se on sinulta ja sen pystyy lukemaan sekä se jää elämään sinun sanomana.

        No enpä voi mitään jos haluat noin ajatella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enpä voi mitään jos haluat noin ajatella.

        Tekisi sinullekin hyvää jos voisit avautua eikä kukaan voi tunnistaa. Lisäksi tiedät että jos tekisit niin se otettaisiin hyvin vastaan kun en minäkään ole mikään hirviö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekisi sinullekin hyvää jos voisit avautua eikä kukaan voi tunnistaa. Lisäksi tiedät että jos tekisit niin se otettaisiin hyvin vastaan kun en minäkään ole mikään hirviö.

        No kysyn nyt vielä kolmannen kerran et mistä pitäs avautuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kysyn nyt vielä kolmannen kerran et mistä pitäs avautuu?

        Omista tuntemuksista ja ajatuksista. Ihan mitä vain tulee mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omista tuntemuksista ja ajatuksista. Ihan mitä vain tulee mieleen.

        Kokoajanhan tässä avaudun niistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoajanhan tässä avaudun niistä

        Et vaan ihan omasta elämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vaan ihan omasta elämästä.

        Tiedätkö kun olen yrittänyt mut kun musta tuntuu ettei se sua juuri kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö kun olen yrittänyt mut kun musta tuntuu ettei se sua juuri kiinnosta.

        Miten niin ei kiinnostaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei kiinnostaisi?

        Yleensä sillon et halua jutella. Ja kerrankin kun oli paha olo ja halusin siitä kertoa niin sanoit vaan ettet halua mitään negatiivista elämääsi ja kehotit menee psykiatrille. Se tuntui tosi pskalle sillon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä sillon et halua jutella. Ja kerrankin kun oli paha olo ja halusin siitä kertoa niin sanoit vaan ettet halua mitään negatiivista elämääsi ja kehotit menee psykiatrille. Se tuntui tosi pskalle sillon.

        Kerroit ja autoin silloin. Tuo negatiivisuus liittyi eri hetkeen ja asiaan kun minulla oli vaikea olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroit ja autoin silloin. Tuo negatiivisuus liittyi eri hetkeen ja asiaan kun minulla oli vaikea olla.

        Et auttanut sillon. Kun pointti on tossa et mun pitäs avautua sillon ku se sulle vain sopii. Jos sulla on huono päivä niin sitten se ei käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et auttanut sillon. Kun pointti on tossa et mun pitäs avautua sillon ku se sulle vain sopii. Jos sulla on huono päivä niin sitten se ei käy.

        Ei ole totta. Minulle voi ja on voinut avautua ja olen kyllä yrittänyt auttaa vaikka olen ollut itsekin huonolla päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole totta. Minulle voi ja on voinut avautua ja olen kyllä yrittänyt auttaa vaikka olen ollut itsekin huonolla päällä.

        Miksi sitten sanoit sillon ettet halua kuunnella negatiivisia juttuja etkä ole mikää psykiatri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten sanoit sillon ettet halua kuunnella negatiivisia juttuja etkä ole mikää psykiatri?

        Olin silloin itse sekaisin ja siitä on aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin silloin itse sekaisin ja siitä on aikaa.

        Okei. No nytpähän avauduin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. No nytpähän avauduin.

        Kerroit mitä olen joskus tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroit mitä olen joskus tehnyt.

        Kerroin et se aiheuttaa tunnetta etten tiedä uskallanko avautua ajatuksistani. Kun tuostakin tulee tunne et se oli väärin avauduttu. Mitäs mä saan sitten tästä keskustelusta jos mun pitää olla tietynlainen et kelpaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroin et se aiheuttaa tunnetta etten tiedä uskallanko avautua ajatuksistani. Kun tuostakin tulee tunne et se oli väärin avauduttu. Mitäs mä saan sitten tästä keskustelusta jos mun pitää olla tietynlainen et kelpaan?

        Olet aikaisemmin sanonut että minuun voi luottaa ja että olen hyvä ystävä. Miks sitten hyvälle ystävälle jota on sanottu luotettavaksi ei uskolla avautua jos minäkin olen avautunut sinulle kaikesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroin et se aiheuttaa tunnetta etten tiedä uskallanko avautua ajatuksistani. Kun tuostakin tulee tunne et se oli väärin avauduttu. Mitäs mä saan sitten tästä keskustelusta jos mun pitää olla tietynlainen et kelpaan?

        Pitääkö aina keskusteluista saada jotain? Hyötyäkö olet vailla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aikaisemmin sanonut että minuun voi luottaa ja että olen hyvä ystävä. Miks sitten hyvälle ystävälle jota on sanottu luotettavaksi ei uskolla avautua jos minäkin olen avautunut sinulle kaikesta?

        Olet myös huijannut ikäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö aina keskusteluista saada jotain? Hyötyäkö olet vailla?

        Kuule anna olla kun kaikki mitä sanon on nyt niin kirjaimellista ja selkeästi väärin. Etsi se parempi kaveri kuka osaa avautua asioista siten kun toivot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet myös huijannut ikäsi.

        En sinulle koskaan sanonut sitä suoraan vaan sinne suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule anna olla kun kaikki mitä sanon on nyt niin kirjaimellista ja selkeästi väärin. Etsi se parempi kaveri kuka osaa avautua asioista siten kun toivot.

        Tuo oli vain kysymys johon yleensä voi vastata että ei niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli vain kysymys johon yleensä voi vastata että ei niin.

        Tuota kutsuttaisiin vuorovaikutukseksi jos kysyn jotain niin vastataan kysymykseen eikä sen kysymyksen ylitulkinnaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota kutsuttaisiin vuorovaikutukseksi jos kysyn jotain niin vastataan kysymykseen eikä sen kysymyksen ylitulkinnaksi.

        Tämä vuorovaikuttaja lähtee nyt nukkumaan. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä vuorovaikuttaja lähtee nyt nukkumaan. Hyvää yötä.

        Hyvää yötä.


    • Anonyymi

      Päinvastoin.

    • Anonyymi

      Mistä tunnet sä ystävän onko oikea sulle hän
      Anna meren se selvittää kuka viereesi jää
      Ja jos silloin kun myrsky soi
      Vain sun kumppanis vaikeroi
      Vene lähimpään rantaan vie
      Jääköön pois mikä lie
      Mistä tunnet sä ystävän onko oikea sulle hän
      Anna tunturin selvittää kuka viereesi jää
      Kun on kaukana kaikki muu
      Ja kun päättyvät pitkospuut
      Kuka rinnallas ruikuttaa takaisin mennä saa
      Mistä tunnet sä ystävän onko oikea sulle hän
      Ajat ankeimmat selvittää kuka viereesi jää
      Kun on sinulla vaikeaa
      Ja kun tarvit'set auttajaa
      Silloin ystävyys punnitaan
      Menee muut menojaan siitä tunnet sä ystävän
      Kun on vierelläs vielä hän
      Turhat tuttavat luotas ois
      Hävinneet pian pois.

    • Anonyymi

      Eikö ne kuuntele vai eivätkö tiedä sun huonoista ajoista?

    • Anonyymi

      Ei ne oo silloin ystäviä.

      • Anonyymi

        Eikä ole koskaan halunneet ollakaan vaikka nuorempi kai niin ajatteli, mutta vanhempi henkilö ei sitä koskaan halunnut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole koskaan halunneet ollakaan vaikka nuorempi kai niin ajatteli, mutta vanhempi henkilö ei sitä koskaan halunnut!

        En nyt tiedä mistä puhutte.


    • Anonyymi

      Niin se menee. Enemmistö ihmisistä on todella itsekkäitä. Silloin kun itse avaudun niin mökötetään vain hiljaa ja kun yritän aktivoida viestittely-yhteyttä niin sama juttu. Siis vaikkei mitään estoja olisikaan päällä yhteyksien välillä. Siispä ghostaan. Varoittamatta. Olen tehnyt niin siksi jotta se toinen menisi itseensä ja alkaisi miettimään miksi niin kävi. Haamuksi olen tuolloin myös jäänyt eli en ole madellut takaisin toisen luokse enää myöhemmin.

    • Anonyymi

      Hei mä voisin olla sun ystävä ja tykkään nähdä sinut surkeudesssa, että rahkeet riittäisi edes fantasian tasolla t predator

    • Anonyymi

      Ystävyys näköjään loppuu myös silloin kun ohittaa ystävän elintasossa ja tuloissa.

      • Anonyymi

        Tuolla ei ole mitään merkitystä. Paitsi jos on ä ä l i ö


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      jumalan siunausta sulle ystäväin 😇

    • Anonyymi

      joo huomasin kans ku yks kaveri saanut asiat kuntoon ni alko mua haukkumaan selän takana mitä kyl vähän tehnyt aina, ku ite en oo sellainen luonne et puhuisin selän takana. nyt toki sit haukkunut sitä vastapalloon ni se suuttuu iha hirvesäti ja esti mut vaikka ite tehnyt vuosikaudet ihan samaa. vähän vaaaälystä toimintaa. lisäks se nussii aina kaikien ukot ja kavereitten ukot mikä on tosi rasittavaa käytöstä. tavallaan vähän ikävä sitä et oli se kontakti mut toisaalta toi sen muu käytös on nii pöyristyttävää ettei ole edes ikävä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3035
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2122
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1953
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1807
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1237
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe