Lasitko epäseksikkäät?

katryh

Sain tänään lasit jotka on minusta hyvännäköset mun päässä,muistuttaa vähän sitä mitä Anastacialla on eräässä videossa.Nyt kysyn ihan vaan mielenkiinnosta miehiltä mielipidettä laseista.Koska minulla on plus-näkö lasit myös suurentavat silmiäni hieman,mutta itse linssit eivät ole paksut.Kysymys siis kuuluukin että VIEKÖ RILLIT SEKSIKKYYDEN?Älykkään näköseksihän ne kyllä tekee,miksi Viivi muuten käyttäis blondina laseja..heh. ;o)

25

4655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitun

      idioottiiiiiiiiiiiii,
      sinusta nyt ei seksiä löydy etsimälläkään.

      • katryh

        sulle tuli nyt tosi hyvä mieli vai etkö osaa lukea?Kysyin LASEISTA en ITSESTÄNI.Tiedän että moni mies ei pitäisi minunlaisestani mutta on myös miehiä(ainakin muutama :0),jotka pitää.)


      • katryh
        katryh kirjoitti:

        sulle tuli nyt tosi hyvä mieli vai etkö osaa lukea?Kysyin LASEISTA en ITSESTÄNI.Tiedän että moni mies ei pitäisi minunlaisestani mutta on myös miehiä(ainakin muutama :0),jotka pitää.)

        luettavaa oli kaikki nämä viestit.Mun epävarmuus laseistahan juontaa tuonne yläaste aikoihin kun olin koulukiusattu mm.laseista.Onpa kiva kuulla että ihmiset tosiaan on muuttuneet niistä ajoista tai ehkäpä lasit on kaunistuneet? Enivei.OIKEIN HUIPPUHAUSKAA JA LÄMMINMIELISTÄ KESSÄÄ KAIKILLE! ;0D


    • Shosanna79

      Olen nainen mutta vastaan silti.
      Laseja käyttänyt 15 vuotta, vielä paksua miinusta, mutta eipä ole haitannut.

      Sopivalla kehyksellä päinvastoin voit tasapainottaa kasvojasi sopusuhtaisiksi (pyöreälle neliskanttiset kehykset, pitkille kasvoille leveät yms), kasvot saa ryhtiä ilman meikkiäkin, uskottavuus lisääntyy jos olet kärsinyt liiasta "tyttömäisyydestä" (jos et valitse pinkkejä liukuvärjättyjä laseja :)
      Vaisut kasvot voivat saada ihan uutta ilmettä ja iskevyyttä. Huomiota.

      Flirtissä vasta toimiikin: Lasit voi napata päästä ja kieputella niitä flirttailevasti kahvipöydässä istuessasi.. voit katsella kehysten yli viettelevästi, riisut ne niinkuin et miesten katsetta huomaisikaan ja räpsäytät silmäsi auki..

      Moni mies pitää must-juttuna silmälaseja naisella, ihan sen eroottisen "älykkö-lookin" takia. Haluaisivat päästä ne riisumaankin, vastaa ihan kuin hiukset heitetään auki kiihkeällä hetkellä.

      Tietysti tyylin voi pilata isoisänaikaisilla naamalaseilla tai dame Ednan taikka Elton Johnin strassimuovihirvityksillä.. mutta ei nykyajan kehysvalikoimilla ja ammattitaitoisen optikon avustuksella pääse sellaista vahinkoa tapahtumaan!

      Toisaalta, mieshän ei lajina välitä LASEISTA tai KEHYKSISTÄ tai niiden muodikkuudesta pätkääkään, kokonaisuus on pääasia. Jos olet viehättävä ja seksikäs nainen tähän asti, ei lasit vähennä sitä tippaakaan. Ehkä jopa saat lisää ihailijoita niistä jotka ihannoivat naisia laseilla varustettuna.

    • m26v

      Lasit naisella jees ja kyllä musta ihan baariinkin voi laittaa. Enpäs ole tainnut yhtään typykkää tavata jota lasit huonontais.

      Ite oon vaan miehenä huomannut muutaman kuukauden piilareita käyttäneenä että ei ne rillit tainneet mun päähän sopia, positiivista palautetta tulee ihan uudella tavalla flirtin muodossa. Taisinpa näyttää nörtiltä ja semmoisiahan naiset pelkää? :)

    • Asiasta huvittunut

      En osaa sanoa miksi, mutta itseäni ei lasit ole naisen päässä ikinä säväyttäneet. Kummallista sinänsäkin, koska itselläni on kyllä lasit.

      • tuttunut

        Minua taas on aina ne lasit säväyttäneet,
        ei niinkään nainen.


    • welholainen

      Nyt kun oikein asiaa ajattelen, niin olen usein huomannut, että laseja käyttävät naiset ovat usein mielenkiintoisia. Se tekevätkö ne seksikkääksi; siihen lasit eivät vaikuta puoleen eikä toiseen. Aivan sama juttu, ovatko punatukkaiset naiset seksikkäitä; voivat olla tai eivät. Jotenkin vaan laseja käyttävät naiset ovat usein mielenkiintoisia. Se mielenkiintoisuus voi sitten tuoda mukanaan myöskin sen, että tuohon naiseen haluaisin tutustua. Käytä vaan rohkeasti lasejasi.

    • TTTP
    • pppas

      Eivät rillit mielestäni ketään kaunista, mutta eivät ne haittaakaan.

    • joissain tapauksissa jopa päinvastoin.Sitäpaitsi eikö suuret silmät naisella ole yks länsimäisista kauneusihanteista siinä missä paksut huuletkin.

    • ddhm

      Itse olen huomannut, että yökerhossa kerään enemmän iskuyrityksiä piilarit päässä, mutta pubissa ja kaikissa muissa ympyröissä (bileissä, kahvilla, puistossa, töissä, bussissa jne.) lasit tuntuvat vetävän enemmän populaa. Tiedä sitten mitä siitä pitäisi päätellä...

    • Nainen

      Kun oon ruvennut käyttämään piilareita baarissa niin on mulla alkanut "flaksaamaan". Aikaisemmin pidin rillejä eikä iskuyrityksiä tullut juuri muilta kuin silmälasipäisiltä tai muilta "tylsän" oloisilta miehiltä. Asiaan on varmasti vaikuttanut sekin, etten aiemmin käynyt baareissa yksin, vaan aina kaverin/kavereiden kanssa. Yksin kun lähtee niin pääsee tutustumaan uusiin ihmisiin. Kerran yksin lähtiessäni laitoin rillit, mutta en muista tavanneeni ketään miestä sinä iltana. Ehkä mä muistan väärin, en tiedä. Mutta piilarit päässä tutustuu vähintään, yhteen mieheen illassa, yleensä useampaan. En tiedä sitten mikä niissä laseissa on. Olenko niin hyvän näköinen laseissa, ettei kukaan uskalla tulla puhumaan (I don't think so) vai että näytän niin tavalliselta lasit päässä, etten herätä kenenkään mielenkiintoa. Olen aika eri näköinen ilman laseja; isommat silmät ja muutenkin eri mittasuhteet kasvoilla. Äidin mielestä näytän paremmalta laseissa. Omasta mielestäni taas näytän paremmalta ilman laseja. Mutta molemmat on hyvät.

      • Nalle Puuh

        "...silmälasipäisiltä tai muilta 'tylsän' oloisilta miehiltä..."

        Rinnastatko silmälasipäiset miehet ja tylsyyden? Noin suoralla logiikalla saanen kysyä että pidätkö sinä itseäsi tylsänä? Mitenkäs ne silmälaseja käyttävät IHMISET toisistaan poikkeaisivat.


      • yleistys
        Nalle Puuh kirjoitti:

        "...silmälasipäisiltä tai muilta 'tylsän' oloisilta miehiltä..."

        Rinnastatko silmälasipäiset miehet ja tylsyyden? Noin suoralla logiikalla saanen kysyä että pidätkö sinä itseäsi tylsänä? Mitenkäs ne silmälaseja käyttävät IHMISET toisistaan poikkeaisivat.

        Riippuu siitä kuka niitä kantaa. Joillekin sopii, joillekin ei. Yleensä ottaen silmälasipäiset miehet (joita olen tavannut) ovat olleet nössähtäviä, ja sillä tavalla tylsiä, ettei mun kiinnostus ole herännyt. Siis sellaisia liian rauhallisia tapauksia, joista puuttuu täysin virta. Mä haluun jonkun energisemmän tyypin, jossa on vähän draivia. :) Tulipa juuri mieleen, että tämän hetkinen kiinostuksen kohteeni käyttää silmälaseja. Ne sopii sille. :)


      • metsäkissa
        yleistys kirjoitti:

        Riippuu siitä kuka niitä kantaa. Joillekin sopii, joillekin ei. Yleensä ottaen silmälasipäiset miehet (joita olen tavannut) ovat olleet nössähtäviä, ja sillä tavalla tylsiä, ettei mun kiinnostus ole herännyt. Siis sellaisia liian rauhallisia tapauksia, joista puuttuu täysin virta. Mä haluun jonkun energisemmän tyypin, jossa on vähän draivia. :) Tulipa juuri mieleen, että tämän hetkinen kiinostuksen kohteeni käyttää silmälaseja. Ne sopii sille. :)

        Joo, on se hassua, miten helposti sitä niputtaa silmälasit ja "nössöyden" tai miten sitä nyt sitten haluaakaan kuvata (ja tämäkin niputtaminen on varmasti vain jotain, mitä olemme sisäistäneet ympäröivästä kulttuurista ja sen stereotypioista - elokuvat, tv-ohjelmat, sarjakuvat jne.). Kuitenkin, itsekin ihastuin ja rakastuin mieheen, joka on kaikkea muuta kuin niitä asioita mitä silmälasipäisyydestä muka pitäisi nousta mieleen. Mutta hänellä on kuin onkin ne lasit. Eli loppupeleissä asialla ei ole yhtään mitään merkitystä. Ei NIIN MITÄÄN.

        Ja kun asiaa oikein rupeaa pohtimaan ja miettimään tuntemiaan silmälasillisia ja -lasittomia miehiä (ja naisia) niin yhtä lailla kummastakin porukasta löytyy niitä joissa "on sitä draivia" ja niitä, jotka ovat vähän nössähtävänoloisia. Ja sitten on se kirjava joukko joka julkisilla paikoilla pitää useimmiten piilareita ja jotka vain harvoin pääsee näkemään lasit päässä. Eikä ne silloin näytä yhtään sen nössömmiltä. Ehkä pikemminkin päinvastoin.


    • black...rose

      Itse käytän rillejä ja oon käyttänyt jo reilusti yli kymmenen vuotta, luulen kyllä että niistä jonkin sortin leima tulee otsaan eikä niinkään monia miehiä kiinnosta mutta toisaalta on sitten niitäkin jotka taas pitävät rilleistä naisella. Itse en piilareita ikinä oppinut käyttämään vaikka joskus mielellään kokeilisinkin että muuttuuko suosio jos menisi piilarit päässä baariin. Omat rillit on kuitenkin niin suuri osa identiteettiä etten aina edes oikein tajua että mulla on rillit päässä :P En osaa itseä kuvitella ilman niitä.

    • Tyttö

      Itse pidän piilareita ihan koko ajan, monestakin syystä. Olen ensinnäkin mielestäni kauniimpi ilman (näin minulle on sanottukin) ja lisäksi ne ovat huolettomammat. Itsellänikin on pluslasit, mikä tosiaan tarkoittaa, että lasit suurentavat silmiä. Itse pidän laseja lähinnä iltaisin kotona ja joskus vapaapäivinä. Minuakin hieman kiusattiin koulussa lasien vuoksi, mikä on kai lasten keskuudessa normaalia. Siitä tulin ujoksi: Olen kauhean ujo laittamaan lasit päähän ensimmäistä kertaa jonkun poikaystävän kanssa. Kuvittelen jotenkin, ettei hän enää pidäkään minusta. Se on luonnollisesti täysin järjetön ajatus, mutta kai ne lapsuusajan jutut ovat niin pinttyneet ja jättäneet epävarmuuden tässä asiassa. Lisäksi, ulkonäkööni kiinnitetään kauheasti huomiota, minua kehutaan kauniiksi jne. Näin ollen sitten jään miettimään, kuinka moni todella pitää minusta ihmisenä: Kuka pitää minusta niin paljon, että haluaa olla kanssani, vaikka näyttäisin lasit päässä minkälaiselta tahansa. Tämä ehkä kuulostaa pinnalliselta, mutta varmasti jokainen tyttö laseissa tunnistaa näitä ajatuksia.

    • xks309

      Harvinaisen hölmö kysymys tämä. Naisen ulknäöllä ei enää ole niin suurta merkitystä kuin ehkä joskus aiemmin. Nykyään ratkaisevaa on se, miten nainen käyttäytyy.

    • XC.XC.XC

      Noh, ensinnäkin on oltava jotakin siellä lasien takanakin. Eli kyllähän se jossakin määrin kauniita kasvoja vaatii, mutta siitä viis.

      Mun mielestä nainen jolla on oikeanlaiset lasit on jumalaisen seksikäs ilmestys. Kunhan ne lasit on oikeanlaiset ja oikeanlaisilla kehyksillä.

      Mä olen mies joka arvostaa kauneutta ehkä enemmän kuin keskivertoihminen ja baareissa/rafloissa keskityn niihin kauneimpiin naisiin. Jos näen naisen jolla on lasit ja jotka sopii sille niin en voi olla menemättä puhumaan sille. Jostakin syystä se vain vetoaa muhun hyvin paljon...mut hei, ei kiitos mitään jakkupukua siihen sekaan.

      Pidä rohkeasti niitä laseja ja kanna niitä ylpeydellä. Ne tekevät naisesta joko seksikkäällä tavalla fiksun näköisen tai sitten äärettömän söpön näköisen. Ex kuului tähän jälkimmäiseen ja en voinu mitään mut aina oli pakko kinuta se sohvalta makkariin ku se lasit päässä iltaisin katteli telkkua. Harmi ettei muutoin niitä käyttänyt/tarvinnut. Mua ei olis ikinä haitannut. Tosin hän kuului tähän ryhmään "jokaisen miehen päiväuni" muutoinkin.

    • merkitystä

      kyllä se on joku muu kuin ulkonäkö joka tämän jätkän huomion saa.

    • kobra

      että jos on baarissa tai missä vaan ilman laseja, niin kontakteja miehiin syntyy helpommin. tällöin myös pelimies-tyyppiset miehet kiinnostuvat helpommin. jos minulla on lasit päällä, jälkimmäiset jättävät todellakin rauhaan, mikä kyllä on plussaa vaan.. minulle kyllä sopii lasit, ainakin omasta mielestäni..mutta jos lasit päässä on baarissa, ei kukaan alle 30-v paljoakaan katso tai osoita kiinnostusta. voi tietysti johtua siitäkin että näytän vanhemmalta lasit päässä. minua ei koskaan kiusattu laseista, sain ne joskus yläasteella..mutta silti häpeilin monta vuotta pitää laseja. kerran mietin laseria, mutta olen tyytyväinen etten mennyt. vähän vaihtelua ulkonäköön..

    • Rowen82

      Mielestäni silmälasit eivät vähennä naisen seksikkyyttä yhtään, kunhan ne ovat tyylikkään malliset. Silmälasipäiset naiset ovat minusta usein jotenkin söpöjä, ja esim. ravintoloissa aika harvalla tuntuu olevan silmälasit, joten silmälasipäinen nainen erottuu massasta. Ne voivat siis lisätäkin naisen kiinnostavuutta.

    • Anonyymi

      silmälasipäiset naiset on tosi kauniita kun on valmiiksi kauniit kasvot ja siihen laitetaan lasit niin nainen kaunistuu.

    • Anonyymi

      Ihanat varmaan nuo pluslinssit kauniiden silmiesi takana, millaiset tehot sulla, mulla 3

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe