Tyhmä hallitus

Anonyymi-ap

34

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Orpo on omituinen höpöttäjä, jonka uskottavuus on täysi nolla.

      • Anonyymi

        Niin vieläkö pilkkaatte häntä, jonka mielestä Marin hallitus oli 100 % IHANNE hallitus. Ohisalo esim voisi voittaa vaikka Miss Universum kisat, myös meidän ei-vasemmistolaisten mielestä, nykyistä riistohallitusta Kemijärvellä ei kannateta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin vieläkö pilkkaatte häntä, jonka mielestä Marin hallitus oli 100 % IHANNE hallitus. Ohisalo esim voisi voittaa vaikka Miss Universum kisat, myös meidän ei-vasemmistolaisten mielestä, nykyistä riistohallitusta Kemijärvellä ei kannateta!

        Lisään vielä, että jos hallituksen toiminta sapettaa niin halailkaa pöllejä. Hän tietää kuinka se tuo ONNENTUNTEEN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin vieläkö pilkkaatte häntä, jonka mielestä Marin hallitus oli 100 % IHANNE hallitus. Ohisalo esim voisi voittaa vaikka Miss Universum kisat, myös meidän ei-vasemmistolaisten mielestä, nykyistä riistohallitusta Kemijärvellä ei kannateta!

        Kommari mikä kommari, vasemmistolainen on oltava jos Marinin hallitusta komppaa.


    • Anonyymi

      Presidentti on puolustusvoimain ylipäällikkö, rauhan aikana.
      Suomi ei ole sodassa ketään valtiota vastaan.
      Presidentiltä odotetaan toimia, vai onkoo mennyt pupu pöksyyn.

      • Anonyymi

        Venäläiset ostaneet yli 100 kiinteistöä Suomesta tänä vuonna.

        Kuka tätä maata johtaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäläiset ostaneet yli 100 kiinteistöä Suomesta tänä vuonna.

        Kuka tätä maata johtaa?

        Ei ilmeisesti kukaan kun kokoomus ja ps hoitamassa asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ilmeisesti kukaan kun kokoomus ja ps hoitamassa asioita.

        Persut pois vallasta, ovat nössöjä rajat auki hyysääjiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäläiset ostaneet yli 100 kiinteistöä Suomesta tänä vuonna.

        Kuka tätä maata johtaa?

        Aiemmin TVO arvioi, että laitosyksikkö palaisi tuotantoon tiistaina puolen päivän aikaan. Täyden tuotannon arvioitiin alkavan tiistain ja keskiviikon välisenä yönä.


      • Anonyymi

        Presidentti on puolustusvoimien ylipäällikkö tasan tarkkaan niin kauan kuin puolustusvoimia ei tarvita maata suojelemaan, sillä hetkellä kun tarvitaan, presidentti luopuu ylipäällikkyydestä.


      • Anonyymi

        Presidentillä ei ole minkäänlaista sisäpoliittista valtaa, joten turha odotella. Tässä tapauksessa kannattaa odottaa sisäministeriltä toimia, koska aihe kuuluu hänen ministeriölle.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ju****ta näitä hallituksen tunareita ⚡️🤬⚡️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ju****ta näitä hallituksen tunareita ⚡️🤬⚡️

        Hallitus on luvannut tarkkaan seurata tilannetta. Televisiostahan sen näkee kuinka paljon vielä Venäjän turvallisuuspalvelu ehtii rahdata rajalle ennenkuin se saadaan kiinni, jos saadaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallitus on luvannut tarkkaan seurata tilannetta. Televisiostahan sen näkee kuinka paljon vielä Venäjän turvallisuuspalvelu ehtii rahdata rajalle ennenkuin se saadaan kiinni, jos saadaan?

        Kaikkihan sitä tilannetta seuraa. Missä toimenpiteet? Onko Orpolla taas sormi suussa?!?!?

        Elina Valtosesta pääministeri ja HETI. Siinä on niin fiksu ja selkeäsanainen ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan sitä tilannetta seuraa. Missä toimenpiteet? Onko Orpolla taas sormi suussa?!?!?

        Elina Valtosesta pääministeri ja HETI. Siinä on niin fiksu ja selkeäsanainen ihminen.

        Persut ja Kokoomus ulos hallituksesta! Ovat heikkoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ja Kokoomus ulos hallituksesta! Ovat heikkoja

        Sisäministerin hommia, se on persu Rantanen jonka pitäisi toimia, persuthan sanoi, että nyt saa suomalaiset nukkua yönsä rauhassa kun Rantanen sisäministerinä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Näyttää tulevan turvapaikanhakijoita lisää Sallaan. Mihinkähän nämä sijoitetaan, jäävätkö Sallaan tai Kemijärvelle vai viedäänkö etelään?

      • Anonyymi

        Kyllä kemppaan mahtuu.Tehtaantekijöille tarkotetut kerrostalot tyhjillään ollu jo 10 vuotta. Onnentunnetta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kemppaan mahtuu.Tehtaantekijöille tarkotetut kerrostalot tyhjillään ollu jo 10 vuotta. Onnentunnetta !

        Oli hyvä ettei ole ehditty purkaa kaikkia tyydyttävässä kunnossa olevia asuntoja, eikä pidäkkään purkaa. Näyttää siltä että asuntoja vielä tarvitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli hyvä ettei ole ehditty purkaa kaikkia tyydyttävässä kunnossa olevia asuntoja, eikä pidäkkään purkaa. Näyttää siltä että asuntoja vielä tarvitaan.

        Kelposivat hyvin ilotalo käyttöön 😝 aijaijjj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelposivat hyvin ilotalo käyttöön 😝 aijaijjj

        Niin ne ovat miehiä, toivottavasti edullisia, voisivat palvella niin naisia kuin miehiäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ne ovat miehiä, toivottavasti edullisia, voisivat palvella niin naisia kuin miehiäkin.

        Antinega varmaan muuttaisi asumaan sinne 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antinega varmaan muuttaisi asumaan sinne 😂

        Siellä hän viihtyisi.


    • Anonyymi

      Tässä sitä taas nähdään miten hyvin hallitus on varautunut asiaan. V***jen kevät 🤬

      Apulaisoikeuskansleri on pysäyttänyt itärajan rajoitustoimia tiukentavan hallituksen esityksen, koska siinä ei olisi riittävästi turvattu mahdollisuuksia hakea turvapaikkaa, kertoo Yle.

      Ylen mukaan apulaisoikeuskansleri Mikko Puumalainen on arvioinut tänään toimitetun sisäministeriön esityksen päätösluonnoksen, muistioluonnoksen ja salassa pidettävän muistion.

      • Anonyymi

        Miksi aina nää korkeat virkamiehet ja rohvessorit puhuvat ihmisoikeuksien noudatamisesta kun pakolaisia väkisin pukataan Suomeen ?
        Koskahan nää yhteiskunnan elätit sanoisivat ees jonku sanan suomalaisten oikeuksista kotimaassaan `? Kansamme pelon alla ja nää vain hyyssäävät tulijoita. Putin kiittää !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aina nää korkeat virkamiehet ja rohvessorit puhuvat ihmisoikeuksien noudatamisesta kun pakolaisia väkisin pukataan Suomeen ?
        Koskahan nää yhteiskunnan elätit sanoisivat ees jonku sanan suomalaisten oikeuksista kotimaassaan `? Kansamme pelon alla ja nää vain hyyssäävät tulijoita. Putin kiittää !

        Ja vassut ja vihreet samassa laivassa lässyttämässä ihmisoikeuksista...Oman maan kansalaiset toissijaisia.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tänään tulee pari bussilastillista wagner isis taistelijoita rajalle.
        Uraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään tulee pari bussilastillista wagner isis taistelijoita rajalle.
        Uraa.

        Kempan työttömys lapin korkein
        Missä tehtas?
        Kemoin jo toinen tehdas rakenteilla


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe