Tyhmä hallitus

Anonyymi-ap

34

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Orpo on omituinen höpöttäjä, jonka uskottavuus on täysi nolla.

      • Anonyymi

        Niin vieläkö pilkkaatte häntä, jonka mielestä Marin hallitus oli 100 % IHANNE hallitus. Ohisalo esim voisi voittaa vaikka Miss Universum kisat, myös meidän ei-vasemmistolaisten mielestä, nykyistä riistohallitusta Kemijärvellä ei kannateta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin vieläkö pilkkaatte häntä, jonka mielestä Marin hallitus oli 100 % IHANNE hallitus. Ohisalo esim voisi voittaa vaikka Miss Universum kisat, myös meidän ei-vasemmistolaisten mielestä, nykyistä riistohallitusta Kemijärvellä ei kannateta!

        Lisään vielä, että jos hallituksen toiminta sapettaa niin halailkaa pöllejä. Hän tietää kuinka se tuo ONNENTUNTEEN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin vieläkö pilkkaatte häntä, jonka mielestä Marin hallitus oli 100 % IHANNE hallitus. Ohisalo esim voisi voittaa vaikka Miss Universum kisat, myös meidän ei-vasemmistolaisten mielestä, nykyistä riistohallitusta Kemijärvellä ei kannateta!

        Kommari mikä kommari, vasemmistolainen on oltava jos Marinin hallitusta komppaa.


    • Anonyymi

      Presidentti on puolustusvoimain ylipäällikkö, rauhan aikana.
      Suomi ei ole sodassa ketään valtiota vastaan.
      Presidentiltä odotetaan toimia, vai onkoo mennyt pupu pöksyyn.

      • Anonyymi

        Venäläiset ostaneet yli 100 kiinteistöä Suomesta tänä vuonna.

        Kuka tätä maata johtaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäläiset ostaneet yli 100 kiinteistöä Suomesta tänä vuonna.

        Kuka tätä maata johtaa?

        Ei ilmeisesti kukaan kun kokoomus ja ps hoitamassa asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ilmeisesti kukaan kun kokoomus ja ps hoitamassa asioita.

        Persut pois vallasta, ovat nössöjä rajat auki hyysääjiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäläiset ostaneet yli 100 kiinteistöä Suomesta tänä vuonna.

        Kuka tätä maata johtaa?

        Aiemmin TVO arvioi, että laitosyksikkö palaisi tuotantoon tiistaina puolen päivän aikaan. Täyden tuotannon arvioitiin alkavan tiistain ja keskiviikon välisenä yönä.


      • Anonyymi

        Presidentti on puolustusvoimien ylipäällikkö tasan tarkkaan niin kauan kuin puolustusvoimia ei tarvita maata suojelemaan, sillä hetkellä kun tarvitaan, presidentti luopuu ylipäällikkyydestä.


      • Anonyymi

        Presidentillä ei ole minkäänlaista sisäpoliittista valtaa, joten turha odotella. Tässä tapauksessa kannattaa odottaa sisäministeriltä toimia, koska aihe kuuluu hänen ministeriölle.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ju****ta näitä hallituksen tunareita ⚡️🤬⚡️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ju****ta näitä hallituksen tunareita ⚡️🤬⚡️

        Hallitus on luvannut tarkkaan seurata tilannetta. Televisiostahan sen näkee kuinka paljon vielä Venäjän turvallisuuspalvelu ehtii rahdata rajalle ennenkuin se saadaan kiinni, jos saadaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallitus on luvannut tarkkaan seurata tilannetta. Televisiostahan sen näkee kuinka paljon vielä Venäjän turvallisuuspalvelu ehtii rahdata rajalle ennenkuin se saadaan kiinni, jos saadaan?

        Kaikkihan sitä tilannetta seuraa. Missä toimenpiteet? Onko Orpolla taas sormi suussa?!?!?

        Elina Valtosesta pääministeri ja HETI. Siinä on niin fiksu ja selkeäsanainen ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan sitä tilannetta seuraa. Missä toimenpiteet? Onko Orpolla taas sormi suussa?!?!?

        Elina Valtosesta pääministeri ja HETI. Siinä on niin fiksu ja selkeäsanainen ihminen.

        Persut ja Kokoomus ulos hallituksesta! Ovat heikkoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ja Kokoomus ulos hallituksesta! Ovat heikkoja

        Sisäministerin hommia, se on persu Rantanen jonka pitäisi toimia, persuthan sanoi, että nyt saa suomalaiset nukkua yönsä rauhassa kun Rantanen sisäministerinä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Näyttää tulevan turvapaikanhakijoita lisää Sallaan. Mihinkähän nämä sijoitetaan, jäävätkö Sallaan tai Kemijärvelle vai viedäänkö etelään?

      • Anonyymi

        Kyllä kemppaan mahtuu.Tehtaantekijöille tarkotetut kerrostalot tyhjillään ollu jo 10 vuotta. Onnentunnetta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kemppaan mahtuu.Tehtaantekijöille tarkotetut kerrostalot tyhjillään ollu jo 10 vuotta. Onnentunnetta !

        Oli hyvä ettei ole ehditty purkaa kaikkia tyydyttävässä kunnossa olevia asuntoja, eikä pidäkkään purkaa. Näyttää siltä että asuntoja vielä tarvitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli hyvä ettei ole ehditty purkaa kaikkia tyydyttävässä kunnossa olevia asuntoja, eikä pidäkkään purkaa. Näyttää siltä että asuntoja vielä tarvitaan.

        Kelposivat hyvin ilotalo käyttöön 😝 aijaijjj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelposivat hyvin ilotalo käyttöön 😝 aijaijjj

        Niin ne ovat miehiä, toivottavasti edullisia, voisivat palvella niin naisia kuin miehiäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ne ovat miehiä, toivottavasti edullisia, voisivat palvella niin naisia kuin miehiäkin.

        Antinega varmaan muuttaisi asumaan sinne 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antinega varmaan muuttaisi asumaan sinne 😂

        Siellä hän viihtyisi.


    • Anonyymi

      Tässä sitä taas nähdään miten hyvin hallitus on varautunut asiaan. V***jen kevät 🤬

      Apulaisoikeuskansleri on pysäyttänyt itärajan rajoitustoimia tiukentavan hallituksen esityksen, koska siinä ei olisi riittävästi turvattu mahdollisuuksia hakea turvapaikkaa, kertoo Yle.

      Ylen mukaan apulaisoikeuskansleri Mikko Puumalainen on arvioinut tänään toimitetun sisäministeriön esityksen päätösluonnoksen, muistioluonnoksen ja salassa pidettävän muistion.

      • Anonyymi

        Miksi aina nää korkeat virkamiehet ja rohvessorit puhuvat ihmisoikeuksien noudatamisesta kun pakolaisia väkisin pukataan Suomeen ?
        Koskahan nää yhteiskunnan elätit sanoisivat ees jonku sanan suomalaisten oikeuksista kotimaassaan `? Kansamme pelon alla ja nää vain hyyssäävät tulijoita. Putin kiittää !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aina nää korkeat virkamiehet ja rohvessorit puhuvat ihmisoikeuksien noudatamisesta kun pakolaisia väkisin pukataan Suomeen ?
        Koskahan nää yhteiskunnan elätit sanoisivat ees jonku sanan suomalaisten oikeuksista kotimaassaan `? Kansamme pelon alla ja nää vain hyyssäävät tulijoita. Putin kiittää !

        Ja vassut ja vihreet samassa laivassa lässyttämässä ihmisoikeuksista...Oman maan kansalaiset toissijaisia.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tänään tulee pari bussilastillista wagner isis taistelijoita rajalle.
        Uraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään tulee pari bussilastillista wagner isis taistelijoita rajalle.
        Uraa.

        Kempan työttömys lapin korkein
        Missä tehtas?
        Kemoin jo toinen tehdas rakenteilla


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe