Mietin näitä asioita.

Maantaina olin työvoimatoimiston palaverissa jossa tehtiin aktivointi suunnitelma mulle.
Sanoin, että : On aika haasteellista asua kunnassa jossa puhutaan vain saamea sekä suomea, koska itse puhun suomea, ruotsia, norjaa sekä englantia mutta en saamea vaikka olen syntynyt Inarin kunnassa sekä ollut avoliitossa saamelaisen miehen kanssa.

Minun pitäis teoriassa osata saamea jos olen oppinut sekä suomea, ruotsia, norjaa ja englantia puhumalla.
Ei kyseinen saamelainen, koskaan puhunut saamea eikä hänen siskonsa eikä vanhemmat puhuneet myöskään.
Jos he olis puhuneet niin lapsi olis osannut saamea ja minä olisin puhunut hänen kanssa saamea joka olis johtanut siihen, että minun kaikki lapset sekä minun vanhemmat puhuis myös saamea.

Ymmärrän kyllä, että saamelainen osaa suomea, ruotsia sekä norjaa ja englantia voi käyttää tarvittaessa lisänä. Ei saamelaisilla ole edes Suomessa yhteistä saamen kieltä joten miten heitä pystyy edes tukemaan saamelaisina!?

Äidin suku asui Petsamossa Salmijärvellä joka oli Norjan rajalla ja isän suku asu Petsamossa taas lähempänä Venäjän rajaa.
Meidän suvussa näkyy selvänä kulttuuri erona ihan suvun sisällä.
Olen sen takia outo kaikkien mielestä, koska norjalainen kulttuuri näkyy minussa niin, kuin ruotsalainen mutta asun kunnassa joka on aina ollut Venäjän raja naapuri.

En minä sopeudu venäläisten kanssa jos olen elänyt sekä asunut ruotsalaisten sekä norjalaisten kanssa ja oppinut heidän kanssa, että paras venäläinen on venäläinen joka pysyy Venäjällä!

Jos keräävät hyväntekeväisyyden kautta rahaa niin kysyn : Keräätkö rahaa niin pakolaiset ja turvapaikan hakijat pysyy Suomesta poissa?
Eivät kuulemma kerää sitä varten varoja joten sanoin: En ala vapaehtoisesti enää tukemaan noiden Suomessa oloa, koska Suomessa on pakkolaki joka määrää tukemaan heitä verojen maksamisella!

23

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      saamelaiset on väkkärää kansa.... ei niitten kanssa kannata vääntää

      • En sanois että kaikki olis, mutta sattu vaan minun kohdalle.
        On kyllä hänen oma syy ja en auta häntä enkä hänen muiden lasten äitejä, koska me ei olla heidän kanssa kavereita.

        Joku oli sanonut tuolle toiselle äidille, että hän suosittelee olemaan kaveri tuon toisen äidin kanssa.
        Haasto minut kunnianloukkauksesta käräjille ja ei kunnioita edes omia kavereitaan!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        En sanois että kaikki olis, mutta sattu vaan minun kohdalle.
        On kyllä hänen oma syy ja en auta häntä enkä hänen muiden lasten äitejä, koska me ei olla heidän kanssa kavereita.

        Joku oli sanonut tuolle toiselle äidille, että hän suosittelee olemaan kaveri tuon toisen äidin kanssa.
        Haasto minut kunnianloukkauksesta käräjille ja ei kunnioita edes omia kavereitaan!

        Kirjoitin Facebookiin jossa mietin omia asioita ja kävin paskaa vanhaa suhdetta läpi.
        Mietin tuota saamelaista ja tuli mieleen, että hänet on varmaan raiskattu ja noin viety poikuus.
        Minusta tuli hänen uhri ja kohteli huonosti sekä teki kaikki mahdolliset ihmisoikeus rikokset.

        Luin niin raiskatut ihmiset käyttäytyy noin ja raiskaajat syyttää heitä jotka puolustaa raiskattuja miehiä!

        Totta videolle vetänyt tuon seksin session niin voi näyttää faktaa ettei ole raiskannut!
        Mietin sekä kirjoittelin omia miettimisiä Facebookiin niin sain ajatuksia tyhjennettyä samalla!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Kirjoitin Facebookiin jossa mietin omia asioita ja kävin paskaa vanhaa suhdetta läpi.
        Mietin tuota saamelaista ja tuli mieleen, että hänet on varmaan raiskattu ja noin viety poikuus.
        Minusta tuli hänen uhri ja kohteli huonosti sekä teki kaikki mahdolliset ihmisoikeus rikokset.

        Luin niin raiskatut ihmiset käyttäytyy noin ja raiskaajat syyttää heitä jotka puolustaa raiskattuja miehiä!

        Totta videolle vetänyt tuon seksin session niin voi näyttää faktaa ettei ole raiskannut!
        Mietin sekä kirjoittelin omia miettimisiä Facebookiin niin sain ajatuksia tyhjennettyä samalla!

        Saamelaiset miehet ei kehtaa kertoa edes poliisille, että suomalaiset naiset tulee etelä Suomesta tänne ja käyttävät heitä seksuaalisesti sekä rahallisesti hyväksi.

        Tiiän vaikka kuinka monta tuollaista saamelaista miestä ja heillä on menny koko elämä eli perhe, rahat, talot, autot ja kaikki mitä vaan ovat irti saaneet!

        Minun on käyny myös ONNEKSI niin voin auttaa raiskattuja saamelaisia.

        Vaihan IPhonen äijä mallin puhelimeen niin oon yhdenvertainen miesten kanssa!
        Tästä IPhonesta puuttuu Laser ja Infrapuna valot jotka ÄIJÄ MALLIN puhelimissa on!
        Siinä on mittareita sekä voi sukeltaa vaikka hankeen sekä kuvata niin se kuulemma toimii.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­N­­­y­­­m­­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18109565T

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      ööö nyt ei pysy kärryillä... te teki työllistymissuunnitelman mitä tää muu sukujuttu on

      • Anonyymi

        saamelainen hämäs sua


      • Sama se suvulle, mutta työttömyys jatkuu koska mulla on näitä omia asioita vielä joita työttömänä hoitelen.
        Seuraavaksi työttömien terveystarkastus ja siellä voin ilmoittaa vainouksesta jolla lähetään hoitamaan uusi henkilöllisyys.
        Voin samalla ilmoittaa, että kaikkien alkuperäisten suomalaisten AITO SUOMALAISUUS on pilattu ja minä en ole YHTÄÄN ULKOMAALAISTA kutsunut Suomeen asumaan. Jos olisin niin asuisin hänen kanssa sekä olisin elatusvastuussa hänestä enkä elättäis Suomen kansalle häntä.


      • Ei tuo ole rasismia eikä syrjintää vaan oikeuden mukaista ja jos ALKUPERÄISET SUOMALAISET ollaan MAAILMAN AINOAT RASISTIT niin kyllä meillä on OIKEUS RASISTEINA saada omat passit niin voidaan olla REHELLISIÄ SUOMI RASISTEJA!

        Rasistit kuuluu merkata ja Suomen lippu passin kannessa niin ei tarvi hävetä vaan voidaan häpäistä itse Suomen valtio joka kerta, kun passia pitää näyttää.

        Olokoot muut kunnon ihmisiä jotka ei häpäse Suomen valtiota eikä kansaa, koska AIDOT SUOMALAISET osaa tehdä tuon itsekkin ja ei me olla pyydetty ULKOMAILTA APUA vaan ulkomaalaiset on itse tulleet Suomeen omasta vapaa tahdosta!

        Ei rasisteja AITOJA SUOMALAISIA saa VAINOTA vaan meillä on oikeus olla Suomessa mitä halutaan, mutta ei muista maista saa Suomeen tulla sekä vaatia RASISTIEN OIKEUKSIA!
        Nuo oikeudet kuuluu vain Suomen alkuperäiskansalle joita suomalaiset ollaan.
        Saamelaiset, koltansaamelaiset, romanit, karjalaiset, viipurilaiset sekä Suomen ruotsalaiset saavat olla mitä itse haluavat, mutta vain alkuperäiset suomalaiset ollaan RASISTEJA ja ei tuosta päästä eroon edes SUN saippualla tai Fairyllä!
        Meistähän tulee käveleviä ZOMBEJA joilta viedään elämän ilo ja lyödään pilleri purkki kouraan jossa lukee ” Rasismin hoitoon”


    • En koe kärsiväni tuosta, että en saamea osaa.
      Enemmän kärsin siitä, että minun pitää hävetä olevani Petsamon suomalaisia evakko sukuja ja sitä, että olen kasvanut suomalaisena ulkomailla ja molemmissa eli Ruotsissa sekä Norjassa on aina painotettu sanomalla ” Du är finsk.” Eli sinä olet suomalainen.

      Olen elänyt molemmissa maissa suomalaisten kanssa eli suomen kieli sekä suomalaisuus on pysynyt vahvana ja molempien maiden omat kansalaiset ovat tukeneet sitä, että olen suomalainen joka asuu heidän maassa.

      Suomessa jos toimittas samalla tavalla niin ei meillä olis mitään ongelmia.
      Ongelmat on syntyneet, koska pakolaiset sekä maahan muuttajat vaihtaa kansallisuutta eli he häpeää itseään ja häpäisevät samalla kaikki suomalaiset!

      Kyllä mulla on vara joustaa sekä antaa suomalaisille periksi jos heidän mielestä AITO SUOMALAISUUS ON HÄPEÄ, mutta jos vähän somalia, venäläistä, arabia sekä muuta itämaan ihmettä lisätään niin kyllä SUOMALAINEN on ARVOSSA IHMISENÄ!

    • Kyllä varaan psykiatrille ajan niin saan AdHd lääkkeet joissa AMFETAMIINIÄ sen verran paljon niin loppuu AIVOJEN KÄYTTÖ ja minäkin voin olla normaali ihminen!

      Eihän tästä tuu enää hevon helevtin vittuakaan jos minun pää sanoo toista ja lääkkeet vaan pahentaa tilannetta vaikka niiden piti helpottaa minun elämää!

      Pitää saada kunnon amfetamiini kuuri välillä niin loppuu tämä aivoilla ajattelu ja mietin asioita vitun kautta niin, kuin toisetkin!
      Voin ottaa vaikka lääke kannabista jos siitä on todettu hyötyä aivojen käytön tilapäiseen lamaannuttamiseen!

      • Anonyymi

        Eihän se sun syy ole, että työkkärin muija ottaa tilanteen noin. Jos hänen on vaikea tehdä työnsä, se on ihan hänen oma ongelmansa.

        Sinä saat asua ihan missä haluat ja olla juuri sellainen kuin olet.


      • Holomanämmä

        Näin unta ja heräsin siihen, kun seisoin punaisen talon pihalla.
        Joku tuttu mies vielä sano: Painu saatana sisälle siitä!
        Sanoin : En vittu kyllä sun kämpille tuu asuamaan.
        Sano, että on pakko koska ei pysty hoitamaan minun asiota jos ei saa katkaistua minua ajattelua vähäksi aikaa.

        Sano vielä : Et hullu ole vaan ajattelet nykyisin liikaa ja tuo on hyvä, mutta sinun pitää asua minun luona niin sinun ajattelusta on jotain hyötyä!
        Heräsin siihen, kun sanoin : Tuo on hyväksikäyttöä ja ei niin saa tehdä!

        En ole vastuussa Suomen valtion varoista vaan Perussuomalaisten puolueen Riikka Purra istuu Valtioinvaraministerinä ja ei ymmärrä senkään vertaa mitä muutakaan!

        Olisin kyllä olettanut, että Alexendar Stubb joka omasta mielestä on niin isänmaallinen olis Italista katkaissut tämän Suomi alamäkeen teemaan, mutta mitä voi odottaa mieheltä jolla Englannin hienosto alueelta vaimo jonka arvo on varmaan tyyliin joku Lady joka on paljon sivistyneempi mitä me TURVENUIJA SUOMALAISET!


      • Ei kai noin hullua psykiatria voi olla olemmassa joka määrää ihmiselle lääkkeet joiden avulla voi ajatella vielä syvemmin sekä keskittyä kunnolla.
        Työvoimatoimiston ammatinvalinnan psykologi ehdotti kuntousta joka olis kestäny 2vuotta ja oli AdHd ihmisille luotu ja olisin saanut asunnon sekä asiat kuntoon.
        Psykiatri sano, ettei mua voi laittaa uudelleen kuntoutukseen koska lopetin edellisen kuntoutuksen.

        Lopetin tuon, koska kuntouttaja oli epäpätevä ja Rovaniemeltä kävi AdHd ohjaajia sekä sanovat, että : Voisit tulla Rovaniemelle jos sulla on kerta AdHd.

        Kysyin ohjaalta, että : Miksi minua ei voi päästää sinne jos siellä kerta on ammattilaisia jotka ymmärtää sekä osaa ohjata oikealle alalle.
        Oli niin pätevä ohjaaja, että sano : Et lähe Ivalosta mihinkään.

        Olisin ehtinyt tässä 2vuodessa kouluttaumaan AdHd tukihenkilöksi, mutta joku SKITSOFRENIKKO ihan selvästi oli palkattu Coronariaan ohjaajaksi jolla ei ole pätevyyttä mihinkään!
        Korona rajoitus aikana oli istunut kotona monta kertaa karanteenissa ja minun kuntoutus aikana tuo TÖHELÖ SAIRASTU koko perheensä kanssa koronaan!
        Minä istuin Coronaria toimistolla ja netin kautta tiimeissä tuon töhelön kanssa sekä JAUHOIN PASKAA!

        Minä suutuin kyseiselle ohjaajalle, koska hänen sukunimi oli avioliiton kautta Guttorm ja kerto, että he oli Nuvvuksesta muuttaneet Ivaloon koska Utsjoen kunnassa ei ole mitään.
        Kysyin häneltä : Eikö Utsjoen kunnan lääkäri Exxxxx ole Nuvvuksen Guttormeja vai olenko ymmärtänyt väärin?

        Tuo ohjaaja kerto, että kyseinen lääkäri oli saanut sydänkohtauksen.
        Sanoin : En yhtään ihmettelis vaikka olis saanut aivohalvauksenki jos tuollaisia idiootteja niin, kuin sinä asuu siellä sekä muuttaa pois ja syy on EI OLE MITÄÄN!

        Ihan selvä skitsofrenikko sekä psykopaatti tuo ohjaaja on!
        Eihän ole edes YMMÄRTÄNYT miten korona rajoitusten aikana toimitaan jos onnistui KORONAN saamaan koko perheelle!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Ei kai noin hullua psykiatria voi olla olemmassa joka määrää ihmiselle lääkkeet joiden avulla voi ajatella vielä syvemmin sekä keskittyä kunnolla.
        Työvoimatoimiston ammatinvalinnan psykologi ehdotti kuntousta joka olis kestäny 2vuotta ja oli AdHd ihmisille luotu ja olisin saanut asunnon sekä asiat kuntoon.
        Psykiatri sano, ettei mua voi laittaa uudelleen kuntoutukseen koska lopetin edellisen kuntoutuksen.

        Lopetin tuon, koska kuntouttaja oli epäpätevä ja Rovaniemeltä kävi AdHd ohjaajia sekä sanovat, että : Voisit tulla Rovaniemelle jos sulla on kerta AdHd.

        Kysyin ohjaalta, että : Miksi minua ei voi päästää sinne jos siellä kerta on ammattilaisia jotka ymmärtää sekä osaa ohjata oikealle alalle.
        Oli niin pätevä ohjaaja, että sano : Et lähe Ivalosta mihinkään.

        Olisin ehtinyt tässä 2vuodessa kouluttaumaan AdHd tukihenkilöksi, mutta joku SKITSOFRENIKKO ihan selvästi oli palkattu Coronariaan ohjaajaksi jolla ei ole pätevyyttä mihinkään!
        Korona rajoitus aikana oli istunut kotona monta kertaa karanteenissa ja minun kuntoutus aikana tuo TÖHELÖ SAIRASTU koko perheensä kanssa koronaan!
        Minä istuin Coronaria toimistolla ja netin kautta tiimeissä tuon töhelön kanssa sekä JAUHOIN PASKAA!

        Minä suutuin kyseiselle ohjaajalle, koska hänen sukunimi oli avioliiton kautta Guttorm ja kerto, että he oli Nuvvuksesta muuttaneet Ivaloon koska Utsjoen kunnassa ei ole mitään.
        Kysyin häneltä : Eikö Utsjoen kunnan lääkäri Exxxxx ole Nuvvuksen Guttormeja vai olenko ymmärtänyt väärin?

        Tuo ohjaaja kerto, että kyseinen lääkäri oli saanut sydänkohtauksen.
        Sanoin : En yhtään ihmettelis vaikka olis saanut aivohalvauksenki jos tuollaisia idiootteja niin, kuin sinä asuu siellä sekä muuttaa pois ja syy on EI OLE MITÄÄN!

        Ihan selvä skitsofrenikko sekä psykopaatti tuo ohjaaja on!
        Eihän ole edes YMMÄRTÄNYT miten korona rajoitusten aikana toimitaan jos onnistui KORONAN saamaan koko perheelle!

        Sanoin tuolle töhelölle ohjaajalle, että olen saanut 2 kunnianloukkaus tuomiota.
        Yritti että haastasin hänet kunnianloukkauksesta käräjille.
        En kai minä noin tyhymä ole, että NAIMISSA olevan kunniallisen töhelön rouvan kanssa alan kunnioista tappelemaan!

        Ei eronneilla naisilla ole KUNNIAA vaan he on olleet aina tuomittuja sekä siveettömiä Suomessa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se sun syy ole, että työkkärin muija ottaa tilanteen noin. Jos hänen on vaikea tehdä työnsä, se on ihan hänen oma ongelmansa.

        Sinä saat asua ihan missä haluat ja olla juuri sellainen kuin olet.

        Nykyisin siirretään työkyvyttömyys eläkkeelle suomalaisia joilla on pitkät työhistoriat.
        Näin saadaan velvoitettua pakolaiset sekä turvapaikan saaneet hakeutumaan töihin.

        Minun CV on muistaakseni 4 sivua ja tuo kansio jonka olen tehnyt niin se on kirja, koska siinä on 15 muovitaskua joissa on 2 todista ja välissä on lisä papereita.

        Työvuosia ilmeisesti kertynyt liikaa joten voi olla, että Suomessa muuttuu eläkkeelle jäänti niin että mennään työvuosien mukaan. En ole ainut suomalainen joka töitä tehnyt ja koulutukset on jääneet väliin, koska töitä on ollut ja ollaan tehty niitä töitä jotka ei ole johtajille kelvanneet.

        Kyllä saan edelleen hakea töitä sekä mennä töihin, mutta voin kyllä keskittyä nyt yhteiskunnan asioihin ja lähteä politiikkaan mukaan eli alkaa kansanedustajaksi.
        Mullahan on aikaa opetella ennen kuin seuraavat vaalit on.

        Olen jo tunnesti vittumainen sekä ärsyttävä ämmä!
        Kunnianloukkaaja kyllä osaa kysästä : Kumpi meistä linnaan lähtee lusimaan? En tarkoita Presidentin linnaan…


    • Anonyymi

      Onko siis Petsamon menettäminen siis työvoimaviranomaisten syytä?

      • SaKä:n lakia jos käyttää niin on, koska työvoimatoimisto on Suomen valtion perustama alunperin.
        Yhdenvertaisuuslain mukaan saan käyttää tarvittaessa SaKä:n pykäliä joita voin keksiä vaikka omasta päästä ja sanoa, että Aikion Leon pykälät on kaikki myös SaKä:n pykäliä ja käytän siihen asti niitä että saan omat pykälät joita vain Aito suomalaiset saa käyttää!

        Koltansaamelaiset on myös Petsamosta ja heilläkin on omia pykäliä joten kyllä ainakin minulle kuuluu AITO SUOMALAISEN oikeudet, koska nuo syrjivät ja se on rikos vaikka tarkoitus olikin hyvä.


    • Joku on yrittänyt soittaa ja mulla ei ollu mitään asiaa.
      Ajattelin, että jos tilaan uuden puhelimen niin voin vastata ja sanoa : Olipa mukava, kun soitit ja olet ensimmäinen joka soitti minun uuteen ostamaan puhelimeen. Joten asian on kyllä pakko olla tärkeä, koska tarkistin numeron niin olet tuohon vanhaan puhelimeen soittanut saatana niin monesti, että nostaa puhelin häirinnästä syytteen!

    • Anonyymi

      Koloämmä asutko Petsamossa?

      • En asu, koska SUOMALAISET EVAKOITIIN kun Petsamo luovutettiin Rauhan nimissä Neuvostoliitolle joka on nykyisin Venäjä.
        Ei kai nuo koltansaamelaisetkaan jotka kolttien asioita hoitaa ole Petsamossa olleet tai asuneet asuntoloissa joissa ovat muka saaneet huonoa kohtelua.

        Yhdenvertaisuuslain mukaan minulla on oikeus olla AITO SUOMALAINEN jonka suvut asui Petsamossa ja Suomen valtio halusi Petsamon sekä minun suvut ainakin liitettävän Suomeen!
        Koltansaamelaiset olis saaneet palata, koska heillä jäi suvut Neuvostoliittoon eli nykyiseen Venäjään, mutta he eivät halunneet vaan he halusi jäädä Suomeen.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        En asu, koska SUOMALAISET EVAKOITIIN kun Petsamo luovutettiin Rauhan nimissä Neuvostoliitolle joka on nykyisin Venäjä.
        Ei kai nuo koltansaamelaisetkaan jotka kolttien asioita hoitaa ole Petsamossa olleet tai asuneet asuntoloissa joissa ovat muka saaneet huonoa kohtelua.

        Yhdenvertaisuuslain mukaan minulla on oikeus olla AITO SUOMALAINEN jonka suvut asui Petsamossa ja Suomen valtio halusi Petsamon sekä minun suvut ainakin liitettävän Suomeen!
        Koltansaamelaiset olis saaneet palata, koska heillä jäi suvut Neuvostoliittoon eli nykyiseen Venäjään, mutta he eivät halunneet vaan he halusi jäädä Suomeen.

        Jos asuisin Petsamossa niin Petsamo kuuluis edelleen Suomelle ja kaikki suomalaiset oltais miljonäärejä, koska Suomi olis omavarainen maa.
        Meillä olis öljynporaus oikeudet ja paljon muuta mitä ihmiset ei tuohon aikaan ymmärtäneet eikä nähneet.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Jos asuisin Petsamossa niin Petsamo kuuluis edelleen Suomelle ja kaikki suomalaiset oltais miljonäärejä, koska Suomi olis omavarainen maa.
        Meillä olis öljynporaus oikeudet ja paljon muuta mitä ihmiset ei tuohon aikaan ymmärtäneet eikä nähneet.

        Petsamossa Suomella vois olla vaikka KALA-TEHTAITA jonne kalastajat kalastaa mereltä kalaa.
        Olin Norjassa noin 200kilometrin päässä Liinahamarista kala-tehtaalla töissä ja kyllä kalaa pyydettiin Petsamossa myyntiin, kun kuului Suomelle.
        Maailma alkoi kehittymään vasta sotien jälkeen enemmän.
        Nikkelin kaivos joka oli Salmijärven kylän vieressä oli ainut josta Saksa, Neuvostoliitto nykyinen Venäjä, Englanti sekä monet muut maat kiisteli, koska kaikki halusi kaivos-oikeudet joka aiheutti turhaa levottomuutta ja he soti keskenään, mutta suomalaiset asui Petsamossa sodan keskellä.
        He oli jo tottuneet siihen, että toiset soti keskenään ja ei he koskaan saaneet tietää mistä he sotivat!
        Kyllä tässä ihmetellään vieläkin, että mikähän väläys oli evakoida ihmiset jos Petsamoon oli saatu lopullinen rauha!
        Kiitoksena kaikesta pääsivät maksamaan sota-korvauksia muiden kanssa, mutta pitää lukea sekä kuunnella miten HUONOSTI KOLTANSAAMELAISIA sekä SAAMELAISIA on kohdeltu SUOMESSA!

        Kyllä minua on kuule saamelaiset sekä koltansaamelaiset KOHDELLEET Inarin kunnassa AINA ja varsinkin Muddusjärven ja Vätsärin paliskuntiin kuuluvat! Yhdenvertaisuuslaki toimii niin ja iteppä alottivat MAALITTAMISEN!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe