Kivaa keskiviikkoa

Anonyymi-ap

Kaverille. :) jospa voitaisiin olla sovussa.

137

1153

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa minäkin toivon, niin paljon ja että minun asiat järjestyisivät ja sinun asiat järjestyisivät.

      • Anonyymi

        Vastasit melko nopeasti. Olitko täällä jo muuten?


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­­­N­­­y­­­m­­­f­o­­­m­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#181097639

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Olinhan minä mutta ihan oikeasti toivon, että sinun asiat järjestyy. Olet hyvä tyyppi. Ansaitsisit vaikka mitä. Minun asiani ovat vähän niin ja näin mutta vielä tässä miehessä roikutaan. Hän on kuitenkin minun rakkaus. Sinä olet turvallinen, tällaiselle kodittomalla ihmiselle se tuntuu niin hyvältä, ja siksi vedät vähän puoleen edelleen🤔

      • Anonyymi

        Nainen on tämäkin aloittaja. :)


      • Anonyymi

        Ootko oikeasti koditon? Missä sä punkkaat sit?


    • Anonyymi

      Eiköhän tämä tästä ala järjestymään meille molemmille. Kiva, kun kuitenkin olet kaveri. Olen myös yksinäinen, ja se vaikuttaa. Pysytään vaan palstakavereina, se ainakin minulle riittää.

      • Anonyymi

        Onko sinulla se nainen seurana useasti vai oletko muuten yksin? Jos saan kysyä.


    • Anonyymi

      Hyvä, kun pystytään kirjoittelemaan näin suoraan.

    • Anonyymi

      Näkemiin siis taas, päästän sinut omaan elämääsi ja minäkin menen taas omaani. Onko tässä kuitenkin jotakin ongelmaa?

    • Anonyymi

      En ole koditon, se oli väärä sananvalinta. Minulla on koti, sinun ei tarvi huolehtia. Kai vaan vähän tykkäämme toisistamme, luulen, että elämä tyrkkää meidät samaan vanhainkotiin😀

    • Anonyymi

      Kuitenkin, ihan oikeasti, näen elämän avautuvan nyt sinulle. Olet kuitenkin kärsinyt. Ota siitä kaikki ilo irti. Minä suon sen sinulle, jos jollekin.

      • Anonyymi

        Minulle vai kenelle? Mitä oikein tarkoitat?


    • Anonyymi

      Minulla on aina hyvin asiat, minä olen perusselviytyjä. Minulla on aina ollut asunto, minulla on aina ollut rahaa ja aina myös sosiaalisuutta.

    • Anonyymi

      Kiitos, kun huolehdit😊

    • Anonyymi

      Palaillaan😊

    • Anonyymi

      Ei ole aiemmat viestit multa. Oishan se kiva olla sovussa. Toivottavasti sitten osaan olla avoimempi.

      • Anonyymi

        Olisi joo. Kyllä sinä osaat uskon niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi joo. Kyllä sinä osaat uskon niin.

        Niin kai. Vähän kaikenlaista vastailijaa nyt tässä sotkemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai. Vähän kaikenlaista vastailijaa nyt tässä sotkemassa.

        En oikein saa selvää kuka on kuka. Sinut tosin nyt tunnistin mutta en noita muita. Millainen fiilis ollut tänään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein saa selvää kuka on kuka. Sinut tosin nyt tunnistin mutta en noita muita. Millainen fiilis ollut tänään?

        Ihan hyvä on ollut. Tein pitkän kävelyn ja sitten olen yhtä kappaletta tehnyt, siinä on vasta pelkkä melodia ei mitään sanoja. Tai erikoiselle tuntuu kun nyt huomasin et se ketä täällä kaipasin silloin onkin eronnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä on ollut. Tein pitkän kävelyn ja sitten olen yhtä kappaletta tehnyt, siinä on vasta pelkkä melodia ei mitään sanoja. Tai erikoiselle tuntuu kun nyt huomasin et se ketä täällä kaipasin silloin onkin eronnut.

        Kiva kuulla että on ollut hyvä. Minä en tunne omaa kaivattuani hyvin enkä oikein näkisi mistään olisiko se suhteessa vai ei. Mitä ajattelet siitä jos se on nyt sinkku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla että on ollut hyvä. Minä en tunne omaa kaivattuani hyvin enkä oikein näkisi mistään olisiko se suhteessa vai ei. Mitä ajattelet siitä jos se on nyt sinkku?

        Ajattelen et nyt mulla ois mahdollisuus häneen ja mietin millaista hänen kanssaan olisi kun nykyiselle en tunnu olevan tärkeä. Ei nykyistä kiinnosta kuunnella asioitani jos ne on ikäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen et nyt mulla ois mahdollisuus häneen ja mietin millaista hänen kanssaan olisi kun nykyiselle en tunnu olevan tärkeä. Ei nykyistä kiinnosta kuunnella asioitani jos ne on ikäviä.

        Miten se nykyinen on sitten reagoinut jos olet yrittänyt sanoa jotain ikävää? Samoin minäkin ajattelin siitä minun kaivatusta silloin että millaista hänen kanssaan olisi jos hänkin olisi ollut ihastunut minuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen et nyt mulla ois mahdollisuus häneen ja mietin millaista hänen kanssaan olisi kun nykyiselle en tunnu olevan tärkeä. Ei nykyistä kiinnosta kuunnella asioitani jos ne on ikäviä.

        Tai siis jotenkin outoa kun elät vähän kuin minä silloin kun ihastuin siihen. Paitsi luulin että se oli palstalla lukemassa tarinoitani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis jotenkin outoa kun elät vähän kuin minä silloin kun ihastuin siihen. Paitsi luulin että se oli palstalla lukemassa tarinoitani.

        En mä kovinkaan vakavasti asiaa mieti, mut kun vähän mietityttää nykyinen suhde niin asia käy mielessä. Pitäisi yrittää puhua tuolle nykyiselle enemmän miten koen, uskon et se ymmärtäisi ja haluisi kuunnella sitten enemmänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä kovinkaan vakavasti asiaa mieti, mut kun vähän mietityttää nykyinen suhde niin asia käy mielessä. Pitäisi yrittää puhua tuolle nykyiselle enemmän miten koen, uskon et se ymmärtäisi ja haluisi kuunnella sitten enemmänkin.

        Sehän se onkin. Niin minäkin monesti yritin saada omaa toimimaan ettei alkaisi miettimään muita. Kannattaa tietysti puhua toisen kanssa kun vielä vierellä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se onkin. Niin minäkin monesti yritin saada omaa toimimaan ettei alkaisi miettimään muita. Kannattaa tietysti puhua toisen kanssa kun vielä vierellä on.

        Enhän ole nyt liian ilkeä tai jotenkin sellainen etten kuuntele jos on jotain asiaa? Kuten ymmärrät sen että ihmiset muuttuu ja niin minäkin. Ne asiat mitä sekoilin silloin ei ole enää minussa joten jos on jotain asiaa niin voit sanoa minulle ja ei täältä kukaan voi sinua todistetusti tunnistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se onkin. Niin minäkin monesti yritin saada omaa toimimaan ettei alkaisi miettimään muita. Kannattaa tietysti puhua toisen kanssa kun vielä vierellä on.

        En koe et oltaisiin eroamassa, vasta opetellaan miten toinen toimii ja miten haluaa keskustella. Haluan myös kuunnella häntä ja ottaa hänen näjemykset huomioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En koe et oltaisiin eroamassa, vasta opetellaan miten toinen toimii ja miten haluaa keskustella. Haluan myös kuunnella häntä ja ottaa hänen näjemykset huomioon.

        Tietysti ja niin kannattaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän ole nyt liian ilkeä tai jotenkin sellainen etten kuuntele jos on jotain asiaa? Kuten ymmärrät sen että ihmiset muuttuu ja niin minäkin. Ne asiat mitä sekoilin silloin ei ole enää minussa joten jos on jotain asiaa niin voit sanoa minulle ja ei täältä kukaan voi sinua todistetusti tunnistaa.

        Et ole ilkeä. Et sä oo ollut ilkeä kuin silloin ja ei sillon tiedetty edes niin hyvin toisiamme, et varmaan enää sanoisi mulle niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ilkeä. Et sä oo ollut ilkeä kuin silloin ja ei sillon tiedetty edes niin hyvin toisiamme, et varmaan enää sanoisi mulle niin.

        Toivon että pystyt sen näkemään etten ole samanlainen enää kun sanoit ettet pysty luottamaan kun olen joskus ollut ilkeä ja senkin miksi en sanonut ikääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon että pystyt sen näkemään etten ole samanlainen enää kun sanoit ettet pysty luottamaan kun olen joskus ollut ilkeä ja senkin miksi en sanonut ikääni.

        No olin vähän kiihtynyt enkä niin tarkoittanut. Näenhän mä selkeästi miten olet muuttunut ja olen sen sanonitkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon että pystyt sen näkemään etten ole samanlainen enää kun sanoit ettet pysty luottamaan kun olen joskus ollut ilkeä ja senkin miksi en sanonut ikääni.

        Tai kun sanoit että se vaikuttaa siihen ettet pysty sanomaan vapaasti omia tuntemuksia ja ajatuksia. Toivon että pystyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai kun sanoit että se vaikuttaa siihen ettet pysty sanomaan vapaasti omia tuntemuksia ja ajatuksia. Toivon että pystyt.

        Pystyn ja oon mä mielestäni kertonutkin miten tunnen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyn ja oon mä mielestäni kertonutkin miten tunnen.

        Okei tuli vain sellainen olo kun sanoit ettet luota ja voi lukea kuka vaan että joudut miettimään mitä sanot tai että jotenkin tuomitsen kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei tuli vain sellainen olo kun sanoit ettet luota ja voi lukea kuka vaan että joudut miettimään mitä sanot tai että jotenkin tuomitsen kaiken.

        No siis et tuomitse, mut esimerkiksi ajattelen et petyt vaikka jostain mitä sanon ja et halua jutella. Jos vaikka sanon et on epätodennäöistä et sattumalta nähtäisiin niin ettet pety ja ajattele sitä niin etten haluisi jutella tai etten haluisi vaikka joskus nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis et tuomitse, mut esimerkiksi ajattelen et petyt vaikka jostain mitä sanon ja et halua jutella. Jos vaikka sanon et on epätodennäöistä et sattumalta nähtäisiin niin ettet pety ja ajattele sitä niin etten haluisi jutella tai etten haluisi vaikka joskus nähdä.

        Et ole pettymys missään vaiheessa ja kyllä kestän sen jos minulle sanotaan että nyt laukkaa mielikuvitus liian lujaa. Ne on vain minun ajatuksia ja mielellään pidänkin siitä jos sanoo suoraan sen että on epätodennäköistä että kohdataan tuossa tilanteessa koska tiedän sen itsekin mutta se ajatus vain sanoo muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole pettymys missään vaiheessa ja kyllä kestän sen jos minulle sanotaan että nyt laukkaa mielikuvitus liian lujaa. Ne on vain minun ajatuksia ja mielellään pidänkin siitä jos sanoo suoraan sen että on epätodennäköistä että kohdataan tuossa tilanteessa koska tiedän sen itsekin mutta se ajatus vain sanoo muuta.

        Okei :D no tässähän sitä opitaan paremmiksi keskustelijoiksi molemmat samal 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei :D no tässähän sitä opitaan paremmiksi keskustelijoiksi molemmat samal 🙂

        Aina sitä voi oppia uutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina sitä voi oppia uutta.

        Miten ajattelet oisko meil paljon kinasteluu jos seurusteltais? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ajattelet oisko meil paljon kinasteluu jos seurusteltais? :D

        Ei sitä paljoa enempää voi olla kun on nykyään. Eli minun mielestä ei paljon vaikka sitä olisi joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä paljoa enempää voi olla kun on nykyään. Eli minun mielestä ei paljon vaikka sitä olisi joskus.

        En mäkään luule. Ja tässä palstalla on helpompi ymmärtää toinen väärin vahingossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mäkään luule. Ja tässä palstalla on helpompi ymmärtää toinen väärin vahingossa.

        Ei kumpikaan vaikuta oikein sellaiselle räjähtävälle riitelijälle. Minun kanssa aika helposti lopulta pärjää kun vain sanoo mitä ajattelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kumpikaan vaikuta oikein sellaiselle räjähtävälle riitelijälle. Minun kanssa aika helposti lopulta pärjää kun vain sanoo mitä ajattelee.

        Mahtaisinkohan ihastua jos kohdattaisiin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaisinkohan ihastua jos kohdattaisiin :D

        En minä osaa sanoa sitä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä osaa sanoa sitä. :D

        Voi olla, että alkaisi haluttaa (.)(.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla, että alkaisi haluttaa (.)(.)

        Miten niin haluttaa? En nyt ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaisinkohan ihastua jos kohdattaisiin :D

        Jotenkin aloin miettimään taas tuota kohtaamista että miten outoa se olisi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin haluttaa? En nyt ymmärrä.

        Ei ole multa nuo halutukset tai ihastumiset, jollakin ollut hauskaa matkia. Mut saattaisinhan mä jollain tasolla ihastua tai viehättyä, ei sitä voi tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin aloin miettimään taas tuota kohtaamista että miten outoa se olisi. :D

        Olis se outoa varmasti :D Kivaa torstaita muuten. Mä jos kuvittelen sitä tapaamista niin tulee mieleen et jossain kahvilassa nähtäisiin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin haluttaa? En nyt ymmärrä.

        Alkaa haluttaa pimppaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis se outoa varmasti :D Kivaa torstaita muuten. Mä jos kuvittelen sitä tapaamista niin tulee mieleen et jossain kahvilassa nähtäisiin :D

        Ei kun otetaan hotellihuone ja rakastellaan kiihkeästi koko yö <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole multa nuo halutukset tai ihastumiset, jollakin ollut hauskaa matkia. Mut saattaisinhan mä jollain tasolla ihastua tai viehättyä, ei sitä voi tietää.

        Näköjään on hauskaa. Niin ei voi tietää sitä kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis se outoa varmasti :D Kivaa torstaita muuten. Mä jos kuvittelen sitä tapaamista niin tulee mieleen et jossain kahvilassa nähtäisiin :D

        Kivaa torstaita. Ei välitetä tuosta yhdestä. Itse kuvittelen sen johonkin missä on paljon ihmisiä. :D näen että olisi jossain kauppakeskuksessa ja "tunnistaisi" toisen siellä. :D on vain niin outo se ajatus. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis se outoa varmasti :D Kivaa torstaita muuten. Mä jos kuvittelen sitä tapaamista niin tulee mieleen et jossain kahvilassa nähtäisiin :D

        Mitä siellä kahvilassa tapahtuisi? Oltaisiinko jotenkin yksin siellä ja nähdään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siellä kahvilassa tapahtuisi? Oltaisiinko jotenkin yksin siellä ja nähdään. :D

        Oishan siellä siellä muitakin ja siellä sitten tavattaisiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oishan siellä siellä muitakin ja siellä sitten tavattaisiin

        Onko se sinusta outoa vai miten näkisit sen mitä tapahtuu? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sinusta outoa vai miten näkisit sen mitä tapahtuu? :D

        Ois se outoa jos sattumalta se tapahtuisi, kyl miettisin onko sattumaa enää :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois se outoa jos sattumalta se tapahtuisi, kyl miettisin onko sattumaa enää :D

        Näetkö siinä ajatuksessa mille näytän? Niin se varmaan olisi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näetkö siinä ajatuksessa mille näytän? Niin se varmaan olisi. :D

        Vähän joo näen miltä näytät. Ehkä vähän siltä laulajalta Bess vai mikä se on :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän joo näen miltä näytät. Ehkä vähän siltä laulajalta Bess vai mikä se on :D

        Ehkä vähän. :D en osaa sanoa en ainakaan käytä noin paljoa meikkiä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä vähän. :D en osaa sanoa en ainakaan käytä noin paljoa meikkiä. :D

        En uskokaan niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä vähän. :D en osaa sanoa en ainakaan käytä noin paljoa meikkiä. :D

        Eikun se olikin Behm, siltä siis. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikun se olikin Behm, siltä siis. :D

        Behm on kyllä kaunis. :D on minussa varmasti ainakin jotain samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Behm on kyllä kaunis. :D on minussa varmasti ainakin jotain samaa.

        Niin Behm on mun mielestä aika tyylikäs :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin Behm on mun mielestä aika tyylikäs :D

        On joo. :D en tiedä olenko niin kaunis tai tyylikäs. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joo. :D en tiedä olenko niin kaunis tai tyylikäs. :D

        Olet varmastikin jos kaikki miehetkin tuijottaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmastikin jos kaikki miehetkin tuijottaa :D

        Ehkä olen vain erottuva omalla tavallaan vaikka en haluaisi erottua. Siksi katsovat. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmastikin jos kaikki miehetkin tuijottaa :D

        Entä sinä sitten jos naiset kuolaa varmasti. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sinä sitten jos naiset kuolaa varmasti. :D

        No en tiedä kuolaavatko :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedä kuolaavatko :D

        Kuitenkin kuolaa. :D miehistä näkee sen tosi helposti jos vähäänkään katsoo siihen malliin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin kuolaa. :D miehistä näkee sen tosi helposti jos vähäänkään katsoo siihen malliin. :D

        Aijaa :D miten me sitten katotaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa :D miten me sitten katotaa?

        Vähän sillä silmällä. :D vaikea selittää. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän sillä silmällä. :D vaikea selittää. :D

        Onpa ikävää jos se on niin selvää :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa ikävää jos se on niin selvää :D

        No kun sen näkee kaikista. :D tänäänkin yksi mies aluksi vilkaisi minua ja kohta kun olin hänen perässään vilkaisi minua uudestaan. Selkeästi herätin kiinnostusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa ikävää jos se on niin selvää :D

        Monesti huomaan miehen katseesta sellaisen lempeän katseen. Siitä huomaa jo että on todella tunteet pelissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun sen näkee kaikista. :D tänäänkin yksi mies aluksi vilkaisi minua ja kohta kun olin hänen perässään vilkaisi minua uudestaan. Selkeästi herätin kiinnostusta.

        Nii no onhan se tietysti joo selvää jos useamman kerran katsoo. Uskotko et selkeä välttely voi kertoa ihastumisesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii no onhan se tietysti joo selvää jos useamman kerran katsoo. Uskotko et selkeä välttely voi kertoa ihastumisesta?

        Miehillä harvemmin. Olen huomannut sen että jos kiinnostusta on niin mies katsoo eikä peitä sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehillä harvemmin. Olen huomannut sen että jos kiinnostusta on niin mies katsoo eikä peitä sitä.

        Jotkut ujommat saattavat yrittää vältellä katsomista mutta suurin osa katsoo siitäkin huolimatta. Ujoista huomaa sitten käytöksestä sen muuten jos ei ole katsonut mutta onkin sitten hermostunut lähellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehillä harvemmin. Olen huomannut sen että jos kiinnostusta on niin mies katsoo eikä peitä sitä.

        No totta kyllä, voin samaistua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No totta kyllä, voin samaistua.

        Olette siinä mielessä vähän helpompia huomata kuin me naiset. Ja aika usein mieheltä tulee todella suoraan kaikki mitä tarkoittaa. Harvemmin on näitä lipeviä miehiä jotka saattaa lausua rakkautta ja kauniita sanoja ja ei tarkoita sitä. Nekin kyllä tunnistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette siinä mielessä vähän helpompia huomata kuin me naiset. Ja aika usein mieheltä tulee todella suoraan kaikki mitä tarkoittaa. Harvemmin on näitä lipeviä miehiä jotka saattaa lausua rakkautta ja kauniita sanoja ja ei tarkoita sitä. Nekin kyllä tunnistaa.

        No joo naiset osaa olla hankalia, ei millään pahalla :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo naiset osaa olla hankalia, ei millään pahalla :D

        Entä koetko et naisissa löytyy tota et lausutaan tyhjiä sanoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo naiset osaa olla hankalia, ei millään pahalla :D

        Kyllä sanon että jotkut miehetkin voi olla todella itsepäisiä pässejä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sanon että jotkut miehetkin voi olla todella itsepäisiä pässejä. :D

        En kiellä sitä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kiellä sitä :D

        Kaikella rakkaudella omaani kohtaan. <3 :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä koetko et naisissa löytyy tota et lausutaan tyhjiä sanoja?

        Kysyitkö tätä minulta? Koetko itse tuota naisissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikella rakkaudella omaani kohtaan. <3 :D

        Nii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyitkö tätä minulta? Koetko itse tuota naisissa?

        No keltäs sitten? No en tiedä, en oo kovin monen kanssa seurustellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No keltäs sitten? No en tiedä, en oo kovin monen kanssa seurustellut.

        En minäkään miesten kanssa. Tiedän vain niistä silti koska moni ollut kiinnostunut ja tietysti nykyisen kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään miesten kanssa. Tiedän vain niistä silti koska moni ollut kiinnostunut ja tietysti nykyisen kautta.

        Enemmänkin koen et naiset voisi sanoa enemmänkin tunteistaan. Monesti naiset haluavat miehen puhuvan enemmän tunteistaan mutta naisilta saa oikein kysymällä kysyä asioita :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No keltäs sitten? No en tiedä, en oo kovin monen kanssa seurustellut.

        Naiset ovat ystävinä jotkut hyviä ja lojaaleja ja sitten suurin osa melkoista esittämistä ja siksi puhuvat täysin eriä mitä tarkoittavat. Tuo pätee myös mitä tulee miehiin testaavat itseään kelpaako. Myös melko moni puhuu muista selän takana toisistaan. Lopulta melko kateellisia suurin osa toisilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmänkin koen et naiset voisi sanoa enemmänkin tunteistaan. Monesti naiset haluavat miehen puhuvan enemmän tunteistaan mutta naisilta saa oikein kysymällä kysyä asioita :D

        Riippuu naisesta. Jotkut puhuvat oikein vuolaasti omista tuntemuksista ja kokemuksista (melkein kuin minä). Jotkut sitten taas ei ollenkaan.


      • Anonyymi

        Mutta itsekin tarvitsen tietyn mielentilan ja hetken kun alan puhumaan tunteista ehkä sellainen luottamuksellinen ja vapautunut ilmapiiri. Puhun todella paljon mitä koen ja tunnen mutta sitten taas syvälliset tunteet tulee oikealla hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta itsekin tarvitsen tietyn mielentilan ja hetken kun alan puhumaan tunteista ehkä sellainen luottamuksellinen ja vapautunut ilmapiiri. Puhun todella paljon mitä koen ja tunnen mutta sitten taas syvälliset tunteet tulee oikealla hetkellä.

        Ihmiset on erilaisia, ei varmaan mitään tiettyä muottia voi asettaa miehestä tai naisesta. Et ehkä palstan perusteella usko mut mä oon oikeasti tosi avoin tunteistani mut se vaatii myös mulla oikean ympäristön. Koen myös et oon aika hyvä ihmistuntija ja pystyn lukemaan toisen tunnetiloja aika hyvin ja huomaan nopeasti ihmisen kelle en voi olla avoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset on erilaisia, ei varmaan mitään tiettyä muottia voi asettaa miehestä tai naisesta. Et ehkä palstan perusteella usko mut mä oon oikeasti tosi avoin tunteistani mut se vaatii myös mulla oikean ympäristön. Koen myös et oon aika hyvä ihmistuntija ja pystyn lukemaan toisen tunnetiloja aika hyvin ja huomaan nopeasti ihmisen kelle en voi olla avoin.

        Olet kuin minä eli tavallaan uskon. Täällä on vain vaikea tuollaista näyttää muuten kuin kertomalla. Koetko sitten että et voi olla minulle avoin ihan vain palstan perusteella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä kovinkaan vakavasti asiaa mieti, mut kun vähän mietityttää nykyinen suhde niin asia käy mielessä. Pitäisi yrittää puhua tuolle nykyiselle enemmän miten koen, uskon et se ymmärtäisi ja haluisi kuunnella sitten enemmänkin.

        Kirjoita kirje. Kynä änd paperia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun otetaan hotellihuone ja rakastellaan kiihkeästi koko yö <3

        Millä rahalla? Käpylän Park Hotel? Homohotelliin. Kiitos nej.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siellä kahvilassa tapahtuisi? Oltaisiinko jotenkin yksin siellä ja nähdään. :D

        Eihän me ennenkään missään kahvilassa käyty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Behm on kyllä kaunis. :D on minussa varmasti ainakin jotain samaa.

        Rotan kasvot. Katsopa suun alue tarkemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehillä harvemmin. Olen huomannut sen että jos kiinnostusta on niin mies katsoo eikä peitä sitä.

        Et tykkää niinku hullu puurosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sanon että jotkut miehetkin voi olla todella itsepäisiä pässejä. :D

        Luupäitä suorastaan. Ilkimyksiä. Pelottavia. Despootteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmänkin koen et naiset voisi sanoa enemmänkin tunteistaan. Monesti naiset haluavat miehen puhuvan enemmän tunteistaan mutta naisilta saa oikein kysymällä kysyä asioita :D

        Vittuuksillä enää välii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ovat ystävinä jotkut hyviä ja lojaaleja ja sitten suurin osa melkoista esittämistä ja siksi puhuvat täysin eriä mitä tarkoittavat. Tuo pätee myös mitä tulee miehiin testaavat itseään kelpaako. Myös melko moni puhuu muista selän takana toisistaan. Lopulta melko kateellisia suurin osa toisilleen.

        Sulla oudon suppea otos? Mistä oot haalinut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset on erilaisia, ei varmaan mitään tiettyä muottia voi asettaa miehestä tai naisesta. Et ehkä palstan perusteella usko mut mä oon oikeasti tosi avoin tunteistani mut se vaatii myös mulla oikean ympäristön. Koen myös et oon aika hyvä ihmistuntija ja pystyn lukemaan toisen tunnetiloja aika hyvin ja huomaan nopeasti ihmisen kelle en voi olla avoin.

        Yhteinen elämä ja yhteinen koti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kuin minä eli tavallaan uskon. Täällä on vain vaikea tuollaista näyttää muuten kuin kertomalla. Koetko sitten että et voi olla minulle avoin ihan vain palstan perusteella?

        Missä täällä? Virtuaalitodellisuudessa?

        Mielikuvituksessasi. Omassa päässäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai. Vähän kaikenlaista vastailijaa nyt tässä sotkemassa.

        Siellä vanhainkodissa puhut enemmän kuin koskaan ennen ja kaikille. Et edes tunnista minua.
        Muutenkin usein jään ihmisten joukossa näkymättömiin. Ei yletä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä on ollut. Tein pitkän kävelyn ja sitten olen yhtä kappaletta tehnyt, siinä on vasta pelkkä melodia ei mitään sanoja. Tai erikoiselle tuntuu kun nyt huomasin et se ketä täällä kaipasin silloin onkin eronnut.

        Sävellät jotain renkutusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis jotenkin outoa kun elät vähän kuin minä silloin kun ihastuin siihen. Paitsi luulin että se oli palstalla lukemassa tarinoitani.

        Oonhan sun jorinoita kuunnellut vuosikausia ihan livenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon että pystyt sen näkemään etten ole samanlainen enää kun sanoit ettet pysty luottamaan kun olen joskus ollut ilkeä ja senkin miksi en sanonut ikääni.

        Tiedän sotunkin. Mitä ukko horisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyn ja oon mä mielestäni kertonutkin miten tunnen.

        Just jå.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kuin minä eli tavallaan uskon. Täällä on vain vaikea tuollaista näyttää muuten kuin kertomalla. Koetko sitten että et voi olla minulle avoin ihan vain palstan perusteella?

        Ei vaan koen et voin olla avoin, mut tätä lukee moni muukin ja sotkee :D voin luottaa suhun täysin ei siinä ole mitään. Sillon kun sanoit mulle sen mistä puhuttiin niin et tarkottanut sitä varmaan ja sulla oli itsekin huono hetki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan koen et voin olla avoin, mut tätä lukee moni muukin ja sotkee :D voin luottaa suhun täysin ei siinä ole mitään. Sillon kun sanoit mulle sen mistä puhuttiin niin et tarkottanut sitä varmaan ja sulla oli itsekin huono hetki.

        Teen kohta vaikka uuden ketjun ku tää on pitkä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan koen et voin olla avoin, mut tätä lukee moni muukin ja sotkee :D voin luottaa suhun täysin ei siinä ole mitään. Sillon kun sanoit mulle sen mistä puhuttiin niin et tarkottanut sitä varmaan ja sulla oli itsekin huono hetki.

        Ei ne sotkijat ymmärrä mitään. Jos lukevat kuinka olen syönyt vaikka pullaa tänään ja masennuin samalla esimerkkinä niin tuskin kukaan sitä jaksaa lukea tai kiinnittää enempää huomiota. Ja nimenomaan kun muutkin tekee ja kokee samaa niin ei kukaan voi tunnistaa. Oli joo huono hetki silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen kohta vaikka uuden ketjun ku tää on pitkä

        Joo jos haluat. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne sotkijat ymmärrä mitään. Jos lukevat kuinka olen syönyt vaikka pullaa tänään ja masennuin samalla esimerkkinä niin tuskin kukaan sitä jaksaa lukea tai kiinnittää enempää huomiota. Ja nimenomaan kun muutkin tekee ja kokee samaa niin ei kukaan voi tunnistaa. Oli joo huono hetki silloin.

        Mut miten ajattelet et jos se miehesi tietäisi tästä et jossain täällä kirjoittelet, niin kertoisitko silti avoinesti teidän ongelmista täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut miten ajattelet et jos se miehesi tietäisi tästä et jossain täällä kirjoittelet, niin kertoisitko silti avoinesti teidän ongelmista täällä?

        Olen ne hänelle itselleenkin sanonut joten hän tietää ne kyllä varmaan vaan pyörittelisi silmiä että puhut jonkun muun kanssa aijaa.


    • Anonyymi

      Minä tiedän ainoastaan sen, että en halua tätä jatkaa. Minulla on suhde ja asiat ihan hyvin. Sinun ei tarvitse pelastaa minua. Voin auttaa sinua myös pelkästään kaverina. Päästän sinut lähtemään omaan elämääsi ja minä tyydyn kaverin osaan.

      • Anonyymi

        Ei tässä olla ketään pelastamassakaan vaan ihan kaverina haluan olla mukavalle.


    • Anonyymi

      Minulla on myös epäluuloa sinun suhteesi, haluatko toiselle hyvää vai pahaa. Haluatko, että toinen selviää? Haluatko olla oikeassa vai onnellinen?

      • Anonyymi

        Hyvää haluan muille.


    • Anonyymi

      Oletko siis tiimityöntekijä?

    • Anonyymi

      Ollaan vaan kavereita, niin on helpompaa. Välitetään kuitenkin vaikka vähänkin toisistamme. Se on kuitenkin mukavaa tässä kylmässä maailmassa. On joku kaveri tuolla, joka vähän välittää😊Se ei ole keneltäkään pois.

    • Anonyymi

      Minun elämänmottoni on ollut, että pyrin terveyttä kohti. Se on mielestäni hyvä vai?

      • Anonyymi

        Hyvähän se on tosiaan.


    • Anonyymi

      Ollaan palstakavereita, välillä jutellaan. Kerrot minulle, onko elämässäsi tapahtunut edistystä ja minä raprtoin sinulle, että olen edelleen kaidalla tiellä. Puolustetaan toisiamme. Sinussa mies, ei ole mitään vikaa. Olet hieno mies ja voit tehdä vielä vaikka mitä😊Ensin pikkuhiljaa lähdet palstalta pois…

    • Anonyymi

      Minä olisin sinun kummitätisi😊

    • Anonyymi

      Olet hyvä tyyppi, minä olen paljon epäluuloisempi☹️😮

    • Anonyymi

      Pistän välit poikki kun kaveruus ja ystävyys on itsepetos mistä sydän särkyy vaan lisää.
      Mut kaikkea hyvää kuka oletkin.

    • Anonyymi

      Ollaan kavereita, sitä todella toivon. Sinä olet ykkönen ja minä kakkonen. Ehkä siihen vielä päästään😊

    • Anonyymi

      Minä en enää halua vaikuttaa mihinkään. En ole presidentti enkä pääministeri. Heidän pitää saada tehdä omaa työtään. Arvoasioista pitää päättää yhteisesti. Teen itseni naurettavaksi tällä ”vaikuttamisella”.

    • Anonyymi

      En voi olla sovussa yhdenkään sellaisen ihmisen kanssa jonka nimen tiedän. Pysyvä lähestymiskielto ja yhteyden ottokielto kaikilla tavoilla!

      • Anonyymi

        Pakko kertoa, mutta pelkästään kävelytyylikin aiheuttaa vastenmielisyyden tunteita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko kertoa, mutta pelkästään kävelytyylikin aiheuttaa vastenmielisyyden tunteita!

        Oletko harkinnut hoitoon hakeutumista ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko harkinnut hoitoon hakeutumista ?

        Ei minulla ole sellaiseen tarvetta jolla kyllä muulla kyllä on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ole sellaiseen tarvetta jolla kyllä muulla kyllä on!

        Oletko aivan varma ? Lukitseko vastauksen ?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      204
      8284
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4678
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2250
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1835
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1746
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe