🧑🎄 Onko joulukalenterit vain lapsille?
Joko sinulla on joulukalenteri hankittuna? Onko se suklaakalenteri, eroottinen joulukalenteri, teekalenteri, perinteinen kuvakalenteri, partiolaisten adventtikalenteri vai mikä?
Teetkö joulukalenterin itse vai ostatko sen valmiina? Haluatko saman kalenterin joka vuosi? Jos saisit vapaasti valita, millaisen kalenterin haluaisit? 🙂
Joulukalenteri
29
452
Vastaukset
Ihan vain joku kuvakalenteri, jos mulla on joulukalenteri. Viime vuonna oli muistaakseni sellainen, jonka luukuista tuli joitain mietelauseita. Vähän laiskasti kuitenkin avasin kalenterin luukkuja. Taidan ostaa kalenterin vaan siskon tytölle, jos sellaisen ostan.
- Anonyymi
Perinteinen kuvakalenteri tai sanoisin vanhanaikainen, koska pidin niistä kuvista lapsena, joissa joulu estettiin kauniina ja onnellisena. Niissä on oikeanlaista sadun tuntua (jota ei ole olemassa), bambeja, enkeleitä, peikkoja, tonttuja, joulukuusia metsämaisemassa yms.
Ei oo itellä ollu joulukalenteria kyllä en edes muista koska viimeks. Veljenpojille ostin silloin kun ne oli pienempiä mutta nyt ne on jo vähän vanhempia niin ei kuulemma niin kiinnosta enää. Voishan sitä tietysti jonkun suklaakalenterin ostaa kyllä niille suklaa kelpaa kuitenkin vielä.😀.
Minulla on jo perinteisesti tyttäreni ostama teekalenteri sekä kuvakalenteri. Lapsilleni ostin suklaakalenterit, tytölle Fazer ja pojalle M&M.😋
- Anonyymi
Olutkalenteri löytyy.😋
- Anonyymi
Palstafemakot on aina arvostelemassa kristinuskoa, Räsästä yms, mutta sitten ollaan "ihanien" joulukalenterien perään.
- Anonyymi
Minulle juolu on kulttuurinen juhla ja perhejuhla. Sen kristillinen tausta on mulle yhdentekevä. Anteeksi, jos se loukkaa sinua. Joulunaikaan on liittynyt Suomessakin juhla jo ennen kristinuskoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle juolu on kulttuurinen juhla ja perhejuhla. Sen kristillinen tausta on mulle yhdentekevä. Anteeksi, jos se loukkaa sinua. Joulunaikaan on liittynyt Suomessakin juhla jo ennen kristinuskoa.
Itse en kuulu mihinkään uskontoon, joten minua sarkastinen anteeksipyytösi ei hetkauta, vaan pyytäkää anteeksi niiltä joita tarkoituksella loukkaatte uskontovihoissanne. Eli joulut kelpaa arkipyhävapaineen päivineen, mutta muu aika vttuillaan kristinuskoa harjoittaville.
Niin ja myös yrittäjänä tämän sanon, kun aloitat seuraavan arvausleikkisi arkipyhistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en kuulu mihinkään uskontoon, joten minua sarkastinen anteeksipyytösi ei hetkauta, vaan pyytäkää anteeksi niiltä joita tarkoituksella loukkaatte uskontovihoissanne. Eli joulut kelpaa arkipyhävapaineen päivineen, mutta muu aika vttuillaan kristinuskoa harjoittaville.
Niin ja myös yrittäjänä tämän sanon, kun aloitat seuraavan arvausleikkisi arkipyhistä.Missä ilmaisin vihaa? Olen korkeintaan väliinpitämätön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja myös yrittäjänä tämän sanon, kun aloitat seuraavan arvausleikkisi arkipyhistä.Mä olen yrittäjä itsekin ja arkipyhät eivät lainkaan haittaa minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ilmaisin vihaa? Olen korkeintaan väliinpitämätön.
Vastasit kohtaan "palstafemakot" eli vihaa kohteessa yksi. Puhut kristillisyyden sinulle olevan yhdentekevä, mutta joulua vietät. Eli vihaat kuten teillä feministeillä on tapana myös kristittyjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasit kohtaan "palstafemakot" eli vihaa kohteessa yksi. Puhut kristillisyyden sinulle olevan yhdentekevä, mutta joulua vietät. Eli vihaat kuten teillä feministeillä on tapana myös kristittyjä.
Kyllä, vietän juhlaa nimeltä joulu. En tiedä voiko kukaan suin surminkaan väittää sitä meillä erityisen kritilliseksi versioksi ko. juhlasta. Voisin viettää sitä millä tahansa nimellä. mutta minä nyt satun puhumaan Suomea. Millähän nimellä ne täällä muinoin tuota juhlaa viettivät? Sekin nimi kävisi minulle, tai voi sitä olla myös nimittämättä yhtään miksikään. Meillä pakanoilla ei ole tapana vihata, kunhan muut eivät puutu siihen, että en tosiaan ole lainkaan kristillinen yksilö.
- Anonyymi
Ennen ostin itselleni kadulta aina partiolaisten joulukalenterin. Nyt se on jäänyt pois.Kallis yksin asuvan rahoihin.
Suklaakalenteri on pelkkää kidutusta kahdesta syystä.
Sitä ei saa syödä kerralla.
Suklaa on kehnompaa kuin toivoisi ja jokainen päivä on pieni pettymys.Paitsi ehkä tuo voisi olla kunnollinen, mutta siinäkin on se ensimmäinen vika:
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/809107/Anthon-Berg-Christmas-Calendar-joulukalenteri-325-g
- Anonyymi
Viime vuonna tuli ostettua alennuksesta suklaajoulukalenterin, mikä lie aikuista pisti lapsettamaan☺️. Muuten ei ole tullut kalentereita ostettua.
Jos kalenterin ostaisin, katsoisin ensin miten setämiehet valkkaa parhaat...
https://youtu.be/Y-8YMeKk6QY?si=Chxb-ZoAYgduSAel
Sitten vaan hommaa sen parhaan. :o)- Anonyymi
Hauska video. Naurattaa setämiesten jutut.
Anonyymi kirjoitti:
Hauska video. Naurattaa setämiesten jutut.
Joo. Setämiehet on huikeita. 😁
- Anonyymi
On mulla aina joulukalenteri. Tällä vuonna meillä on 3, yksin mun, yksi muksun ja yksi yhteinen. Molemmilla on oma herkkukalenteri (kummallakaan ei suklaa) ja yhteinen kuvakalenteri.
- Anonyymi
Mä oon nähnyt myytävän sellaista peliä, jonka pelaaminen vie 25 päivää, ja on ilmeisesti siis ihan aikuisillekin soveltuva, eli ei mikään helpoin. Siinä siis tarvitaan älyllistä päättelyä 😅 Se vähän houkuttais mut 40 euroa on aika hintava kalenteri.
N - Anonyymi
Jeren joulukalenteri on hyvä. Olis mustalle miehelle laittanut kunnon palan sianlihaa kun oli niin mälkäisen näköinen. Hihh. Kyllä muslimit syö sianlihaa se on saletti joka kerta tarjoan niin johan kelpaa.
No eipä tullut hankittua tänäkään vuonna... Olen tylsä. 😔
- Anonyymi
51 vuotiaan miehen ei tartte ostaa joulukalenteria. No noi hinkuat kalenteria niin vielä niitä saa. oot kyllä tosi lapsellinen kun joulukalenterin puuttuminen tekee ihmisen tylsäksi. Kasva jooko jani aikuiseksi.
Anonyymi kirjoitti:
51 vuotiaan miehen ei tartte ostaa joulukalenteria. No noi hinkuat kalenteria niin vielä niitä saa. oot kyllä tosi lapsellinen kun joulukalenterin puuttuminen tekee ihmisen tylsäksi. Kasva jooko jani aikuiseksi.
Haluan salmiakkikalenterin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Haluan salmiakkikalenterin.
sä voit ostaa salmiakki pussin jos salmiakkia tekee mieli
Anonyymi kirjoitti:
sä voit ostaa salmiakki pussin jos salmiakkia tekee mieli
Niin mä varmaan joudun tekemään.
- Anonyymi
Minulla on sellainen kaljalaatikko. Joka luukuussa on 1 kalja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1013078GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431157- 831132
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja511025Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32987- 67858
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53847
- 44822
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24781