Pakko kehua kun menee niin hyvin

Anonyymi-ap

Olen keski-ikäinen mies. Menestynyt ja varmaan ihan komeakin.
Seurustelen itseäni yli 10vuotta nuoremman kauniin naisen kanssa, joka ymmärtää miten mies pidetään tyytyväisenä

Aina kun pyydän, hän menee polvilleen ja ottaa suihin. Viimeksi tänään aamulla aamukahvia juodessani alkoi tehdä mieli kunnon suihinottoa

Meneehän meillä muutenkin oikein hyvin enkä minä nyt kokoajan ole pyytämässä. Mutta tuollainen pieni juttu vaikuttaa paljon. Sitten itsekin haluaa vastavuoroisesti olla niin hyvä mies kuin vain osaa.

Ihan turhaa väittä että tie miehen sydämeen kulkee vatsan kautta, kyllä se reitti on kymmenkunta senttiä alempana

19

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Just oli joku juttu lehdessä. Että 12 vuotta nuorempi nainen miehestään katuu ettei ottanut aikoinaan oman ikäistään miestä.

      • Anonyymi

        Kyllähän ikäero tekee suhteeseen tietynlaisen dynamiikan. Meillä tosin nainenkaan ei ole mikään 18vuotias teini joten en pidä ongelmana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän ikäero tekee suhteeseen tietynlaisen dynamiikan. Meillä tosin nainenkaan ei ole mikään 18vuotias teini joten en pidä ongelmana

        Et sinä tietenkään pidä 😅 Mielikuvitus naiset voivat olla hyvinkin näpsäköitä.


    • Anonyymi

      Just joo ja kukaan ei uskonut. Aivan ala -arvoista shaissea. 👎💩

      • Anonyymi

        Mitäs epäuskottavaa tuossa oli?

        En oikeastaan edes viitsinyt ihan kaikkea kertoa, mutta kun naiselle näyttää että häntä pitää arvossa ja kykenee antamaan tietynlaisen turvallisuuden tunteen niin kyllä ne yleensä haluavat vastavuoroisesti huolehtia että mies on tyytyväinen valintaansa ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs epäuskottavaa tuossa oli?

        En oikeastaan edes viitsinyt ihan kaikkea kertoa, mutta kun naiselle näyttää että häntä pitää arvossa ja kykenee antamaan tietynlaisen turvallisuuden tunteen niin kyllä ne yleensä haluavat vastavuoroisesti huolehtia että mies on tyytyväinen valintaansa ;)

        Jaa että pitää arvossa?? Pitää kuin pahaista h...aa. Tuoko on mielestäsi arvossa pitämistä? Siitäkö sitten mukamas turvallisuudentunteella tms maksat. Tuollaisesta 'arvostamisesta'?😳🤥.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että pitää arvossa?? Pitää kuin pahaista h...aa. Tuoko on mielestäsi arvossa pitämistä? Siitäkö sitten mukamas turvallisuudentunteella tms maksat. Tuollaisesta 'arvostamisesta'?😳🤥.💩

        Nuolee nuppias aina kun tarvii lisää rahaa. Tottakai tahtoo pitää rahahanat auki. Aikansa kun joutuu 'pakkotöitä tekemään' niin voi alkaa katsella ympärilleen. Siinä vaiheessa sinä olet köyhä ja seniili. Hyvää loppuelämää😁.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että pitää arvossa?? Pitää kuin pahaista h...aa. Tuoko on mielestäsi arvossa pitämistä? Siitäkö sitten mukamas turvallisuudentunteella tms maksat. Tuollaisesta 'arvostamisesta'?😳🤥.💩

        taidat olla mies? Et uskoisi miten moni nainen haluaa että heitä kohdellaan kotona kuin huoraa ;)

        Ja julkisella paikalla sitten arvostaen. Naiset on outoja eläimiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taidat olla mies? Et uskoisi miten moni nainen haluaa että heitä kohdellaan kotona kuin huoraa ;)

        Ja julkisella paikalla sitten arvostaen. Naiset on outoja eläimiä

        Olet aineissa tai jotain. Et ansaitse kommenttejani. Pyh.💩


    • Anonyymi

      Ymmärrän hyvin...

      Erosin aikanaan huonosta ja seksittömästä avioliitosta. Nykyisin suhteessa erittäin kivalla ja vahvalla kemialla samaan tahtiin vähän kaikessa sykkivän naisen kanssa. Toki meillä ei ikäeroa ole juurikaan. Mutta olin aluksi varsin ihmeissäni, kun hän usein ilmaisi että saat kun haluat, otat vaan sulla on siihen lupa.... Tästä on pienen ajatusmallin kääntämisen omassa päässä jälkeen kehittynyt melkoinen liima meidän välille.

      Ja kyllä se toimii tietty molemmin päin, kyllä meillä nainenkin saa pyytämättä suuseksiä ja orkkuja. Jos minä otan mitä haluan ja vedän housut nilkkoihin kesken ruuanlaiton. Ja eihän elämä pelkästään seksiä ole toki, mutta kyllä se kemia näkyy ihan kaikessa meidän välillä. Kyllä me ollaan toistemme saatavilla kaikessa ja kokoajan.

      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvältä! Eikä mitenkään epätavallista kun homma toimii


    • Anonyymi

      Säälittävä. Nainen kuulostaa lähes epätoivoiselta. Ilmeisesti köyhä raukka. Hirren silmussa roikkuu. Itse kunnioitan itseäni enemmän. En alistuisi. Minua ei unesta miestä varten herätetä tai saa turpaan

      • Anonyymi

        Se on juurikin näin💪


      • Anonyymi

        Ei ole köydä. Päinvastoin.
        Ehkä itse olen hieman varakkaampi, mutta hän on kaikkea muuta kuin tyhjätasku.

        Aika päinvastoin. Hän on tosi itsetietoinen nainen ja näyttää lähestulkoon halveksiman miehiä jotka eivät osaa pitää puoliaan. Samaa olen huomannut monessa muussakin naisessani.
        Mitä voimakkaampia ovat ulospäin, sitä enemmän he tuntuvat haluavat tulla otetuiksi ja tavallaan jopa alistetuiksi


    • Anonyymi

      On miehiä ja on Miehiä.

      Keski-ikäinen mies "jonka on pakko kehua" aamusuihin otoilla, ei ole Mies !

      • Anonyymi

        Kannattaa opetella oikeinkirjoitus.
        Se antaa lisää uskottavuutta ja auktoriteettiä samoin kuin verbaalinen lahjakkuus.

        Ja ehkäpä sinäkin pääset sitten myöhemmin kehuskelemaan samalla asialla ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa opetella oikeinkirjoitus.
        Se antaa lisää uskottavuutta ja auktoriteettiä samoin kuin verbaalinen lahjakkuus.

        Ja ehkäpä sinäkin pääset sitten myöhemmin kehuskelemaan samalla asialla ;)

        Justjoo, oikeinkirjoituksen tarkastaminen on tämän palstan tarkoitus. No, jos ei muuta ole niin tuollahan sitä mennään. Miehet, eli siis isolla kirjoitettuna, ovat niitä, jotka eivät aamusuikkareilla rakenna identitettiään mutta miehet, pienellä, kyllä sen tekevät.

        Voisi olla aihettakin kehuskella mutta terve itsetuntoni ei sitä tarvitse eikä kenenkään muunkaan.


    • Anonyymi

      Ap. aina on hyväi haaveilla, varsinkin kun se kohottaa oloasi! hihihihihihihiiiiiiii

    • Anonyymi

      Joo, mäkin oon kuusikymppinen mies ja saan seksiä alla parikymppisiltä naisilta paljon enennmän kuin mitä tämä Peter Nygård saa ja aivan vapaaehtoisesti tyttelit antautuvat minulle ilman mitään paratiisisaarella tapahtuvaa bumtsi-bum bileitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe