On se ihanaa!

Anonyymi-ap

38

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin. Kyllähän se on vammaiseksi mennyt tämä maailman meno.

      Kun sulla on selvästi pillu ja olet tyttö, mutta kun sun on saatava kokea ja ajatella itsesi mieheksi, niin sä voit nyt ostaa miehille tarkoitetun pilluun laitettavan tamppoonin. Tämä selvä.

      • Anonyymi

        Luulin että ne on tarkoitettu pyllyyn.


    • Anonyymi

      No jo piti tämäkin nähdä🙄 ei ole enää missään päätä ei häntää.💩

    • Anonyymi

      En ole koskaan huomannut, että tamponipakkauksessa lukisi niiden olevan naisille. Silloin ne siis olisivat olleet kaikille sukupuolille. Pitääkö nyt vaatia tamponeita naisille ja muunsukupuolisille? Onko tämä syrjintää?

      • Anonyymi

        Näinpä. On tämä mukamas olevinaan tasa-arvoisuus lähtenyt niin lapasesta ,että tämä on jo naurettavaa. Yritetään väkisin tehdä päästä häntää,vaikka jokainen normijärkinen näkee niiden eron. Sairasta,sanonpa vaan. Mielipide se on minullakin, ja saa olla.Näin tasa-arvon aikoina.💩


      • Anonyymi

        En ole minäkään nähnyt. Jos se onkin designkysymys? Näyttävät että on tarkoitettu naisoletetuille? Tuo nais-/miesOLETETTU se vasta syrjivältä musta sitäpaitsi kuulostaakin. 🤔


      • Tämä tuotehan on siis nimenomaan tarkoitettu transmiehille (joilla kenties hormonihoito on kesken tai käymättä), sukupuolettomille ja muunsukupuolisille, joilla voi myös olla kuukautiset.
        - Kyse on vain "miehisestä" värimaailmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole minäkään nähnyt. Jos se onkin designkysymys? Näyttävät että on tarkoitettu naisoletetuille? Tuo nais-/miesOLETETTU se vasta syrjivältä musta sitäpaitsi kuulostaakin. 🤔

        Aika neutraaleita nuo pakkaukset muistaakseni ovat, värityskin joku sininen tai vihreä. Onhan siinä usein tuotekuva, mutta saa kai sen pötkylän tunkea vaikka verta vuotavaan nenään kuukautisetonkin yksilö jos siltä tuntuu.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Tämä tuotehan on siis nimenomaan tarkoitettu transmiehille (joilla kenties hormonihoito on kesken tai käymättä), sukupuolettomille ja muunsukupuolisille, joilla voi myös olla kuukautiset.
        - Kyse on vain "miehisestä" värimaailmasta.

        Siinä lukee miehille, lontooksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä lukee miehille, lontooksi.

        Juuri ymmärrän sen kyllä 😄
        Mutta nimenomaan miehille, joilla on kuukautiset, eli mm. noille mainitsemilleni ryhmille.


    • Anonyymi

      Ei vittu... :D

      Milloin ihmiset alkaa uskomaan sitä mitä näkee? Tai vieläkö mennään kaikenmaailman sukupuoliasiantuntijoiden ohjauksessa?

      Pahimmanlaatuista tyhmyyttä on luulla tietävänsä, muttei tietää luulevansa. :D

    • Anonyymi

      Kaikkea sitä. Luulis tulevan iso ristiriita tuonkin suhteen.

      Ex Huitale

      • Anonyymi

        Mistä kukaan edes tietää kelle niitä tamponeja ostaa ja mihin käyttää? Ostaahan naisetkin ihan ne munattomat kondomeja ja ei nekään niitä itselleen ylle pue?

        Ex Huitale


    • Miehet ja tampoonit. Serkun miehelle laitettiin kerran ob-tampooni nenään. koska verenvuoto ei meinannut tyrehtyä. Se oli kompastunut ja satuttanut itsensä.
      Hyvin se auttoi.

      • Anonyymi

        Miten se mahtui? Isonenäinen mies ilmeisesti.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten se mahtui? Isonenäinen mies ilmeisesti.

        -keinovaginamies-

        Hyvin mahtui. Sitä tampoonia muokattiin vähän ja väännettiin kapeammaksi. Lopulta verentulo sieraimesta tyrehtyi. Hyvä idea myös siihen tarkoitukseen.


    • Anonyymi

      Aika hyvin on suomalaisilla asiat kun tämä asia saa niin paljon kuohuntaa aikaan

    • Anonyymi

      Onko Mikkojuhan jo käynyt ostaa omansa? :D

    • Pitäisi työntää tuollainen perseeseen, mikä varmaan aiheuttaisi jonkun sisäisen verenvuodon. Sitten vaan haastamaan firmaa oikeuteen.

      • Anonyymi

        Ei se aiheuta jos ei väkivalloin sinne runno. Ja miksi niin tekisit, etkö supon saa perseeseen helpommallakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se aiheuta jos ei väkivalloin sinne runno. Ja miksi niin tekisit, etkö supon saa perseeseen helpommallakin.

        Minulla on jäänyt kamalat traumat suposta lapsuudesta. En ole koskaan tuntenut oloani niin raiskatuksi kuin supon jäljiltä.


    • Ei ole todellista…🤦🏼‍♀️ jotenkin pistää vihaksi tässä maailmassa se, miten tällaisistakin asioista keksitään loukkaantua. Olen edelleenkin sitä mieltä, että miehellä ei ole kuukautisia. Vain naisilla on kuukautiset ja se on biologinen fakta, jota ei voida muuttaa.

      Joo, on olemassa transihmisiä. Tiedän sen, eikä mulla ole mitään heitä vastaan. Kyseisessä ihmisryhmässä vain suorastaan raivostuttaa se saivartelu, kun kaikki on syrjintää ja kaikesta tehdään ongelma.

    • Anonyymi

      Sitä ihmettelen kun jonkun jutun mukaan nuo on tarkoitettu sukupuoltaan vaihtaville transuille niin nehän nyt jää ilman kun tehtiin miehille jotka ei noita taas tarvitse, niin eikö olisi pitänyt tehdä transsukupuolisten tompooni eli tarpeen mukaan.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Yritä nyt vähän.. mikä loistava mahdollisuus taas propagandaan!

        Tässä maailmantilanteessa tarvittais vieläkin ärhäkämmin maskuliinisesti pakattuja tampooneja. Pakkaukseen voisi painaa vaikka luodinkuvia.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä nyt vähän.. mikä loistava mahdollisuus taas propagandaan!

        Tässä maailmantilanteessa tarvittais vieläkin ärhäkämmin maskuliinisesti pakattuja tampooneja. Pakkaukseen voisi painaa vaikka luodinkuvia.

        xLiner

        Varmaan Suomen armeija luodinkuvatompooneista tekeekin jättitilauksen, tilaa heti kerralla ziljoona pakettia.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan Suomen armeija luodinkuvatompooneista tekeekin jättitilauksen, tilaa heti kerralla ziljoona pakettia.

        -harmiseikirj-

        Sinähän luet paljon uutisia, niin oliko jossain juttu (muistelisin), että venäläisten sotilaiden oli käsketty ottaa mukaan tuonne Ukrainaan lähtiessään tamponeja, jotka voi siis tökätä sitten itseensä luodinreikiin? Monikäyttöisiä härpäkkeitä kertakaikkiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän luet paljon uutisia, niin oliko jossain juttu (muistelisin), että venäläisten sotilaiden oli käsketty ottaa mukaan tuonne Ukrainaan lähtiessään tamponeja, jotka voi siis tökätä sitten itseensä luodinreikiin? Monikäyttöisiä härpäkkeitä kertakaikkiaan.

        Harmishan voisi lähettää noita tampooneja Venäjän armeijalle 😉

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmishan voisi lähettää noita tampooneja Venäjän armeijalle 😉

        xLiner

        Ei taitaisi mennä lähetys nyt perille, mutta voisi siellä olla kyllä tullissa naurussa pitelemistä...


    • Anonyymi

      Eniten mua vtuttaa että tällainen mielisairas aikakausi on juuri nyt kun itse tallustelen tällä pallolla. Siis tämä on Sairasta!

    • Anonyymi

      Minusta on hieno asia, jos tuollainen tuote saa jonkun tuntemaan olonsa ja itsensä paremmaksi. ☺️

      Meidän muiden ei tarvitse siitä pahastua tai kommentoida sitä ikävästi. Minä ainakin aion ostaa noita tamponeja omaan käyttööni ja sitä kautta kannattaa tuota valmistajaa.

      Tässä näkyy mielestäni markkinatalouden kauneus: kun jollekin asialle on tarvetta, sellainen tehdään. 🥰👍

      🦄

      • Anonyymi

        Aivan samaa mieltä. Miksi pillastua moisesta. En osaa niistä pahastua tai vieroksua. N51.


      • Anonyymi

        "Minä ainakin aion ostaa noita tamponeja omaan käyttööni"

        Olet siis trans-mies?


    • Anonyymi

      Mulle tuli tuosta hyvät fiilikset!

      Hyvä idea ja saivat ilmaista mainosta 😄

      xLiner

    • Anonyymi

      Voihan joku mies tarvita tulpan perseeseen, jos on ongelmia pidättelyn suhteen, mutta itselleni ei ole sellaisia ongelmia.

      • Anonyymi

        Ei varmasti kannata sinne survaista. Se aukko johtaa pitkään putkeen, jonka toisessa päässä on myös aukko (suu), eikä voi tietää kuinka pitkälle sinne sijoitettu vierasesine voi vaeltaa saati miten sen saa pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti kannata sinne survaista. Se aukko johtaa pitkään putkeen, jonka toisessa päässä on myös aukko (suu), eikä voi tietää kuinka pitkälle sinne sijoitettu vierasesine voi vaeltaa saati miten sen saa pois.

        Kurkustaan voi sit jossain kohtaa kaivella, mahtanee maistua hyvälle.


    • Voihan Veikkoset..

      Mutta tuota, eikö tämmöiset nyt niinku alleviivaa sitä et näitä ostava on trans🤔 siinä missä "perinteisiä" tampooneja tahi muita kuukautissuojia ostava miesoletettu olis ihan tavallinen näky (vaikkakin oletuksella et on ostamassa niitä jollekin toiselle, mut mitä helvettiä se kellekkään kuuluu kenelle niitä kukakin ostaa.)

      Ja tähän: "Valitsemme kaupan hyllyltä sellaiset tuoksut, shampoot ja ihovoiteet, jotka ovat itsemme näköisiä."

      Itse käytän miesten deodorantteja/anti-perspirantteja, koska valtaosa naisille suunnatuista vastaavista tuotteista alkaa haista suunnilleen kissanpissalle mun iholla. Se miltä ostamani tuote näyttää, on herttaisen yhdentekevää.

    • Anonyymi

      Miehet ostaa jatkuvasti tyttöystävilleen, vaimolle jne tamponeja. Tuskinpa sitä kukaan missään ihmettelee. Mut luulis olevan vaan leimaavaa ostaa tamponeja miehille tarkoitettuna oikein alleviivata sitä asiaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 54
      741
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      673
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      564
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe