Pyöräilin kesäkautena 3500 km enkä laitunut yhtään. Sitten kävin kuntosalilla kuukauden 3 kertaa viikossa. Laihduin 2 kiloa.
Johtopäätös: lihastyö kuluttaa paljon energiaa ja laihduttaa.
Pyöräilyä ei tietenkään kannata lopettaa, koska se lisää kestävyysominaisuuksia ja hengitys ja verenkiertoelimistön kuntoa mikä on helppo huomata kun on pyöräillyt muutaman tuhat kilometriä. Hyväkuntoisena kuntosaliharjoittelukin sujuu miellyttävästi.
Mikä oikeasti laihduttaa?
4
213
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, että jos aikaa ja mahdollisuutta on niin
keho voi hyvin eri liikuntamuotoja harrastaen.
Kuntosalilla ei ole hyvä rasittaa lihaksia joka päivä,
koska lihas vahvistuu lovon aikana rasituksen jälkeen.
Kun taas välipäivinä kävely on omiaan.
Minulle kävelyt on kuin ravintoa keholle ja mielelle.
Siinäkin luusto vahvistuu, varsinkin kun pistää hölkäksi
vähää väliä. Googlasin, miten rasva poistuu kehosta?
Rasva poistuu kuulema hengityksen ja hikoilun kautta.
Pyöräillessä on omat hyötynsä. - Anonyymi
Kevyt jumppa ja kanasalaattidieetti laihduttaa varmasti.
- Anonyymi
Juu. Proteiinia ja salaattia laihdutukseen, ja kevyttä jumppaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Proteiinia ja salaattia laihdutukseen, ja kevyttä jumppaa.
Mitä kevyen jumpan kanssa pitäisi sitten syödä? Kävisikö salaatti, kana ja muu proteiini?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425646Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304094Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192394Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2952220Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481451Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611309Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321202Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1311190- 35984
- 169895