Mukavaa viikonloppua

Anonyymi-ap

Luottoystävälle. Mä oon väsynyt kun tein vähän pidemmän päivän tänään.

100

780

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samoin sinne kivaa iltaa. Tein minäkin pitkän päivän ja väsyttää. Koitan nollailla. :)

      • Anonyymi

        Miten nollaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten nollaat?

        Harvemmin alkoholilla. Enemmän vain teen kaikkea muuta kuin arkena eli ajatukset muualle. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvemmin alkoholilla. Enemmän vain teen kaikkea muuta kuin arkena eli ajatukset muualle. :)

        Okei :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei :D

        Huomenna ajattelin mennä treenaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna ajattelin mennä treenaamaan.

        Onko huomenna jokin tietty treeni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko huomenna jokin tietty treeni?

        Ihan jonkun kevyen vaan niin saa ajatuksia liikkeelle. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan jonkun kevyen vaan niin saa ajatuksia liikkeelle. :)

        Tulipa hyvä fiilis saunoa ja samalla laitoin sellaista tuoksua sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulipa hyvä fiilis saunoa ja samalla laitoin sellaista tuoksua sinne.

        Ai sehän kiva :D Kyllähän siellä rentoutuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sehän kiva :D Kyllähän siellä rentoutuu.

        Saunotko itse paljon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saunotko itse paljon?

        No jonkun verran, pari kertaa viikossa ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jonkun verran, pari kertaa viikossa ainakin.

        Okei kiva. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei kiva. :)

        Entä sä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sä?

        Tulee saunottua useinkin. :) pidän tuoksuista ja siksi tykkään käyttää sellaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee saunottua useinkin. :) pidän tuoksuista ja siksi tykkään käyttää sellaisia.

        Mikä on paras tuoksu? Mä oon joskus jotain tervan tuoksuu laittanut ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on paras tuoksu? Mä oon joskus jotain tervan tuoksuu laittanut ainakin.

        Tykkään tuosta savusaunasta. Tervakin on hyvä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään tuosta savusaunasta. Tervakin on hyvä. :)

        Haluaisin ostaa erilaisia ja testailla. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään tuosta savusaunasta. Tervakin on hyvä. :)

        Koivu on myös kiva. Tulee mieleen että olisi jossain metsässä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koivu on myös kiva. Tulee mieleen että olisi jossain metsässä. :)

        Onhan se varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se varmasti.

        On se sellainen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se sellainen. :)

        Aloin miettimään mikä olisi suosikkituoksu saunaan, varmaan joku metsä ois kyllä hyvä. Tosin sulla taitaa olla sähkökiuas ni se on aika hajuton ilman mitään hajuja. Mul tulee puukiukaasta jos puun tuoksua itsessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se sellainen. :)

        Joku tuolla alhaalla sanoi et kurkkuviipaleet silmille, niin mä oon joskus laittanut. Se tekee tosi hyvää silmille, pitäskii laittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloin miettimään mikä olisi suosikkituoksu saunaan, varmaan joku metsä ois kyllä hyvä. Tosin sulla taitaa olla sähkökiuas ni se on aika hajuton ilman mitään hajuja. Mul tulee puukiukaasta jos puun tuoksua itsessään.

        Niin onhan se. :) toisaalta helppo ettei tarvitse olla koko ajan puita lisäämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onhan se. :) toisaalta helppo ettei tarvitse olla koko ajan puita lisäämässä.

        On joo. Kuivilla puilla yks pesällinen puuta ni sillä saa jo 60 astetta lisäilemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku tuolla alhaalla sanoi et kurkkuviipaleet silmille, niin mä oon joskus laittanut. Se tekee tosi hyvää silmille, pitäskii laittaa.

        En ole itse koskaan kokeillut. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joo. Kuivilla puilla yks pesällinen puuta ni sillä saa jo 60 astetta lisäilemättä.

        Sähköllä saa todella helposti ja lämpeää. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköllä saa todella helposti ja lämpeää. :)

        En epäile sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole itse koskaan kokeillut. :)

        Kauniita unia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En epäile sitä

        Itsekin ottaisin puukiukaan mutta sitten taas sähköllä pääsee todella helpolla sitten toisaalta ja hyvät löylyt saa silläkin. Ja kiva se on kun voi itse säätää lämpötilatkin ja ajan. Puulla tulee mikä on tullakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniita unia

        Kivaa lauantaita. Mitä ajattelit tänään tehdä? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin ottaisin puukiukaan mutta sitten taas sähköllä pääsee todella helpolla sitten toisaalta ja hyvät löylyt saa silläkin. Ja kiva se on kun voi itse säätää lämpötilatkin ja ajan. Puulla tulee mikä on tullakseen.

        On sähkössä puolensa, ei tule puista roskaa lattialle ja on niin helppo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa lauantaita. Mitä ajattelit tänään tehdä? :)

        Mennään syömääb johonkin ja illalla tulee vieraita kylään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sähkössä puolensa, ei tule puista roskaa lattialle ja on niin helppo.

        On toki. Ja ei tarvitse niitä itse puitakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mennään syömääb johonkin ja illalla tulee vieraita kylään.

        Onpa kiva. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kiva. :)

        Oliko hyvä treeni? Mäkin treenasin lisäks tänää aiemmin ja oli kyllä hyvä, jalois tuntuu :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko hyvä treeni? Mäkin treenasin lisäks tänää aiemmin ja oli kyllä hyvä, jalois tuntuu :D

        Mekin käytiin syömässä. :) ei tosin mitään melko terveellistä mutta hyvää silti. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko hyvä treeni? Mäkin treenasin lisäks tänää aiemmin ja oli kyllä hyvä, jalois tuntuu :D

        Oli yllättävän raskas. Luulin että olisi ollut kevyempi kun oli sellainen ohjattu treeni. :D tuntuu kyllä jaloissa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko hyvä treeni? Mäkin treenasin lisäks tänää aiemmin ja oli kyllä hyvä, jalois tuntuu :D

        On kyllä tosi hyvä fiilis nyt. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä tosi hyvä fiilis nyt. :D

        Kiva kun niin, onko sille joku erityinen syy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun niin, onko sille joku erityinen syy.

        Nautiskelin ihan itse pienesti ja sitten suunnittelin ensi vuodelle asioita. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nautiskelin ihan itse pienesti ja sitten suunnittelin ensi vuodelle asioita. :)

        Sepäs kiva sitten :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepäs kiva sitten :D

        Voihan se olla että alkoholilla on vaikutusta asiaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se olla että alkoholilla on vaikutusta asiaan. :D

        Ok. No hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. No hyvää yötä.

        Mikä sinulla on? Oletko vihainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. No hyvää yötä.

        Tai siis täällä on jotenkin tosi tönkköä keskustella. Normaalisti kysyisin kaikkea missä kävitte syömässä ja mitä söit ja sitten oliko kivoja ne vieraat ja sitten oletko väsynyt ja sen takia nukkumaan. Kun jos ei sano mitään että vaikka on väsynyt ja menee sen takia nukkumaan niin tulee vain se olo että sanoin jotain tönkköä tai et pidä siitä että otin yhden lasin jotain juomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis täällä on jotenkin tosi tönkköä keskustella. Normaalisti kysyisin kaikkea missä kävitte syömässä ja mitä söit ja sitten oliko kivoja ne vieraat ja sitten oletko väsynyt ja sen takia nukkumaan. Kun jos ei sano mitään että vaikka on väsynyt ja menee sen takia nukkumaan niin tulee vain se olo että sanoin jotain tönkköä tai et pidä siitä että otin yhden lasin jotain juomaa.

        Ei kun ajattelin jos olet kovin humalassa niin ei sillon oo fiksua ehkä jutella. Mut et sä ilmeisesti oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun ajattelin jos olet kovin humalassa niin ei sillon oo fiksua ehkä jutella. Mut et sä ilmeisesti oo.

        Ehkä olisit voinut kysyä sitä etkä olettaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä olisit voinut kysyä sitä etkä olettaa?

        No ehkäpä sitten niin olisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkäpä sitten niin olisin.

        Hyvää yötä nyt. Toivoisin jos olisi vähän helpompaa tämä puhuminen eikä aina vääntämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä nyt. Toivoisin jos olisi vähän helpompaa tämä puhuminen eikä aina vääntämistä.

        En mä ole vääntänyt omasta mielestäni. Ajattelin vaan väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä ole vääntänyt omasta mielestäni. Ajattelin vaan väärin.

        Et voi sitä tietää jos et kysy. Oletit vaan ja minulle tuli siksi tunne että sanoin jotain väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi sitä tietää jos et kysy. Oletit vaan ja minulle tuli siksi tunne että sanoin jotain väärin.

        Sanoit siihen maalliin et luulin, mut ei kai nyt aleta siitä asiasta vääntämään? Tuli jo selväksi et sanoin väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit siihen maalliin et luulin, mut ei kai nyt aleta siitä asiasta vääntämään? Tuli jo selväksi et sanoin väärin.

        Joo no tuntuu muutenkin että on luonnotonta tämä keskustelu. Johtuu varmaan palstasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no tuntuu muutenkin että on luonnotonta tämä keskustelu. Johtuu varmaan palstasta.

        No ehkä sulla on sitten niin täydellistä ettet mua tarvii enää. Ei väkisin tarvii keskustella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä sulla on sitten niin täydellistä ettet mua tarvii enää. Ei väkisin tarvii keskustella.

        Ehkä sinulla on niin täydellistä ettet tarvitse keskustella minun kanssa mistään omista asioista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sinulla on niin täydellistä ettet tarvitse keskustella minun kanssa mistään omista asioista?

        En taas ymmärrä. Olenhan mä keskustellut omista asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En taas ymmärrä. Olenhan mä keskustellut omista asioista.

        Niin mutta annoin tuolla yläpuolella esimerkin että minua kiinnostaisi kyllä muutenkin kuulla että miten on mennyt eikä vain pelkästään sanomana esimerkiksi että tulee vieraita ja siinä se. Kiinnostaisi tietää millaisia vieraita ja millaista ollut niiden kanssa yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta annoin tuolla yläpuolella esimerkin että minua kiinnostaisi kyllä muutenkin kuulla että miten on mennyt eikä vain pelkästään sanomana esimerkiksi että tulee vieraita ja siinä se. Kiinnostaisi tietää millaisia vieraita ja millaista ollut niiden kanssa yms.

        Keskustellut joo mutta vähän tavallaan enemmän jos haluat. Minäkin aika avoimesti kerron kaikesta mitä teen ja ajattelen siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustellut joo mutta vähän tavallaan enemmän jos haluat. Minäkin aika avoimesti kerron kaikesta mitä teen ja ajattelen siitä.

        Mutta on sekin jos keskustelee edes jotain joka päivä enemmän kuin keskustelen yleensä muun kuin oman miehen kanssa. Eli tavallaan ihan sekin riittää mutta toki olisin kiinnostunut muutenkin tietämään asioista kuin vain pintapuolisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta annoin tuolla yläpuolella esimerkin että minua kiinnostaisi kyllä muutenkin kuulla että miten on mennyt eikä vain pelkästään sanomana esimerkiksi että tulee vieraita ja siinä se. Kiinnostaisi tietää millaisia vieraita ja millaista ollut niiden kanssa yms.

        En ajatellut pahalla sitä et jos oisit ollut humalassa. Vieraat oli tuttava pariskunta. Tilattiin pizzaa ja pelailtiin pleikkarii, katseltiin telkkaria ja juteltiin. Oli ihan kivaa ja rentoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustellut joo mutta vähän tavallaan enemmän jos haluat. Minäkin aika avoimesti kerron kaikesta mitä teen ja ajattelen siitä.

        Aina voit kysyä lisää asiasta jos se on kiinnostava niin kerron enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ajatellut pahalla sitä et jos oisit ollut humalassa. Vieraat oli tuttava pariskunta. Tilattiin pizzaa ja pelailtiin pleikkarii, katseltiin telkkaria ja juteltiin. Oli ihan kivaa ja rentoa.

        Okei. Onpa kiva. :) meillä ei taida olla tuollaista tuttavaa pariskuntaa jonka kanssa tehdä tuollaista. Tykkäätkö yleisesti syödä pizzaa ja mitä pelasitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina voit kysyä lisää asiasta jos se on kiinnostava niin kerron enemmän.

        Ajattelin vain että kerroit yleisesti vain ja välillä ajattelin että kehtaanko kysyä tarkemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Onpa kiva. :) meillä ei taida olla tuollaista tuttavaa pariskuntaa jonka kanssa tehdä tuollaista. Tykkäätkö yleisesti syödä pizzaa ja mitä pelasitte?

        Tykkään syödä pizzaa ja hamppareita kyllä :D viikonloppusin on kiva herkutella. Pelattiin hogwarts legacyy :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin vain että kerroit yleisesti vain ja välillä ajattelin että kehtaanko kysyä tarkemmin.

        Aina saa kysyä jos en itse tajua kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin vain että kerroit yleisesti vain ja välillä ajattelin että kehtaanko kysyä tarkemmin.

        Äläkä jooko suutu jos en tajua aina enempää kertoa. Olen vähän tällainen et ajattelen helposti et alan kertomaan omista asioista liika aja et tuleeko toiselle tunne etten ois kiinnostunut hänen asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään syödä pizzaa ja hamppareita kyllä :D viikonloppusin on kiva herkutella. Pelattiin hogwarts legacyy :D

        Minäkin välillä.:D enemmän pizza kuin hamppari. Mietin joskus itsekin tuota peliä mutta oli turhan kallis. Siinä eniten houkuttelisi opetella kaikki kielletyt loitsut ja niillä vain pelata. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina saa kysyä jos en itse tajua kertoa.

        Kiva jos saa kysyä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin välillä.:D enemmän pizza kuin hamppari. Mietin joskus itsekin tuota peliä mutta oli turhan kallis. Siinä eniten houkuttelisi opetella kaikki kielletyt loitsut ja niillä vain pelata. :D

        Nythän se on gigantis 40 euroo vissii. Tykkäätkö muuten Pottereista sitten? Me kyl tykätään ja usein katsotaan ne leffat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläkä jooko suutu jos en tajua aina enempää kertoa. Olen vähän tällainen et ajattelen helposti et alan kertomaan omista asioista liika aja et tuleeko toiselle tunne etten ois kiinnostunut hänen asioista.

        En suutu. Mietin vain asiaa. Kerro vain omista asioista. Minusta on mielenkiintoista kuulla ajatuksiasi ja niinkin ettei tarvitse kysyä erikseen. Olet sinä ollut kiinnostunut minun jutuista eikä se poissulje sinun juttuja.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nythän se on gigantis 40 euroo vissii. Tykkäätkö muuten Pottereista sitten? Me kyl tykätään ja usein katsotaan ne leffat.

        Aika halvalla olis sitten. Kyllä oon kattonut ne kaikki. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika halvalla olis sitten. Kyllä oon kattonut ne kaikki. :)

        Mikä on sun suosikki niistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on sun suosikki niistä?

        Tykkään ihan niistä alkupään elokuvista eniten. Ennen kaikkea voldemortin häsellystä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on sun suosikki niistä?

        Mistä itse tykkäät eniten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä itse tykkäät eniten?

        Puoliverinen prinssi on mun mielestä paras. Ne on hyviä elokuvia kun niistä löytää aina jotain uutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä itse tykkäät eniten?

        Jännä tää facebook, heti ku puhuin Harry Potterista niin facebookkii ilmaantu kaikkia memejä siintä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä tää facebook, heti ku puhuin Harry Potterista niin facebookkii ilmaantu kaikkia memejä siintä :D

        Tulikohan minulle sama. :D voi apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puoliverinen prinssi on mun mielestä paras. Ne on hyviä elokuvia kun niistä löytää aina jotain uutta.

        On sekin hyvä. :) ja niinpä. Niissä on omat merkitykset aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä tää facebook, heti ku puhuin Harry Potterista niin facebookkii ilmaantu kaikkia memejä siintä :D

        Outoa että ne seuraa noin paljon tai siis tämäkin ihan eri paikka ja sitten se menee sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa että ne seuraa noin paljon tai siis tämäkin ihan eri paikka ja sitten se menee sinne.

        Niinpä. Kyllä ne vaan seuraa, mut en olettamut et ihan tällasesta keskustelustakin nappaisi. Google hauista tulee tietenkin heti mainoksii :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa että ne seuraa noin paljon tai siis tämäkin ihan eri paikka ja sitten se menee sinne.

        Haluun testata vähän, puhun vaikka Samsungin puhelimista täs ja katson tuleeko mainoksia. Kun ajattelin Black Fridaysta katsoo jos löytys alennuksella vaikka s22 tai s23.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Kyllä ne vaan seuraa, mut en olettamut et ihan tällasesta keskustelustakin nappaisi. Google hauista tulee tietenkin heti mainoksii :D

        Mitenhän voi täältäkin. :D sain jonkun memen missä oli jotain lohikäärmeitä siitä potterista. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluun testata vähän, puhun vaikka Samsungin puhelimista täs ja katson tuleeko mainoksia. Kun ajattelin Black Fridaysta katsoo jos löytys alennuksella vaikka s22 tai s23.

        Tuliko niitä. :D itsekin mietin jos uuden puhelimen ostaisi. Jos facebook kuuntelee niin iphone. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenhän voi täältäkin. :D sain jonkun memen missä oli jotain lohikäärmeitä siitä potterista. :D

        Ai hassuu :D on tää melkoista vakoilua :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko niitä. :D itsekin mietin jos uuden puhelimen ostaisi. Jos facebook kuuntelee niin iphone. :D

        Mikä tekee Iphonesta parhaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko niitä. :D itsekin mietin jos uuden puhelimen ostaisi. Jos facebook kuuntelee niin iphone. :D

        Tuli Gigantin Black Friday mainoksia 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai hassuu :D on tää melkoista vakoilua :D

        On vähän liikaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tekee Iphonesta parhaan?

        Olen vain tottunut käyttämään. :D ja tykkään kun ei tarvitse googlen kanssa olla tekemisissä paljoa ja tietoturva yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli Gigantin Black Friday mainoksia 🙂

        Tuliko puhelimesta. :D on se kyllä ovela.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli Gigantin Black Friday mainoksia 🙂

        Taas tuli harry potter ehdotus. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko puhelimesta. :D on se kyllä ovela.

        Oli puhelimia siinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vain tottunut käyttämään. :D ja tykkään kun ei tarvitse googlen kanssa olla tekemisissä paljoa ja tietoturva yms.

        Okei. Mul on aina ollut Samsung :D Jotenkin ei viittis maksaa tuhatta euroa puhelimesta ni ois kiva jos ois jotain alennuksii. Käytän kyllä sitten monta vuotta samaa puhelinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli puhelimia siinä

        On se outoa miten nykyään on noin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Mul on aina ollut Samsung :D Jotenkin ei viittis maksaa tuhatta euroa puhelimesta ni ois kiva jos ois jotain alennuksii. Käytän kyllä sitten monta vuotta samaa puhelinta.

        Oli minullakin joskus. :D usein ostanut omat puhelimeni hyvään hintaan alle 500e saa useasti. Käytän minäkin monta vuotta samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli minullakin joskus. :D usein ostanut omat puhelimeni hyvään hintaan alle 500e saa useasti. Käytän minäkin monta vuotta samaa.

        Jep. Onko sulla nyt jotain aihetta mistö haluisit multa kysyä enemmän sitten? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Onko sulla nyt jotain aihetta mistö haluisit multa kysyä enemmän sitten? :D

        Aika vähän kerroit siitä sinun työstä. Kivaa alkavaa viikkoa muuten. :)


    • Anonyymi

      Minä en ole kenenkään luottoystävä ja sen teen selväksi sellaisilla saboilla että varmasti menee perille!

      • Anonyymi

        Kurja juttu tämä ätmi, eikö sulla oo yhtään mitään uusia bestiksiä?


    • Anonyymi

      Nosta jalat hetkeksi ylös ja laita kurkkuviipaleet silmille

    • Anonyymi

      Hyvää sitä sammoo sinullehhiin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      155
      6469
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3888
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2005
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1508
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe