Miksi ei saa

Anonyymi-ap

Miksi minä en saa hiihtää ladulla rauhassa. Kohta on pikakiituri takana huitomassa sauvalla ja hoputtamassa, että vauhtia pitää olla. Puuskutti takana ja työntää minua edellä ylämäessä, ähkää ja puhkaa takana. Että pitää mukamas laittaa suksea toisen eteen ja työntää sauvoilla rivakammin ja juosta ne ylämäet. Miksei himohiihtäjä mene itse ohi? Olin ladun lopussa aivan puhki ja kaaduin vatsalleni hankeen kun yritin siinä kiiruhtaa ja kunto ei riittänyt ja lopussa olin aivan loppu ja punainen, ja himohiihtäjä vain huutaa että mene siitä edestä. Miksi ei saa hiihtää rauhassa jokainen? Yritin rentouta, mutta kotona olin aivan stressissä ja sain varmaan marssimurtumankin vasempaan nilkkaan. Suksen pohjassa ei ollut enää voidettakaan jäljellä. Ei ladulle uskalla enää mennä jos sama himohiihtäjä on siellä odottamassa taas.

34

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      pikakiituri kuin joku nuo ampumahiihtäjä-tytöt, ja vielä kivääritkin selässän, Amazing Race Finland, Kaisa ja Mari.

    • Anonyymi

      Oletan että tässä puhuttiin Prinsessa Theresestä tai manageritoimistostaan.

      Kyllä lajia pitäisi saada kaikkien harrastaa ihan yhtä lailla, vaikka MM-kisoihin osallistuisikin vain yksi maa.

    • Tuo on selvästi laturauhan rikkomista ja hitaampien hiihtäjien syrjimistä. Olisi huutanut sille pikakiitäjälle, kitarisat ammollaan: - "Minua ei saa HOPUTTAAA!!!" 📢.
      Oppiipahan olemaan! 😊

      • Anonyymi

        Näin on. Kaikkien ei ole pakko hiihtää siellä stretshit nivusissa vinkuen. Halkokoon jokainen nokallaan tuulta omaan tahtiin.


    • Itse olisin kysynyt ihan suoraan, että miksi et mene edelle sitten? tuo on kyllä ärsyttävää. Kaikki saa hiihdellä omaan tahtiin, jotkut siellä rehkii niin kuin olisi jotkut mm-kisat meneillään. ⛷

      • Anonyymi

        Se muuten sattuu kun sauva osuu. :(

        Ei pienempää hiihtäjää saisi ainakaan lyödä, pitäisi etsiä edes oman kokoisensa ja huitoa sitten, että saman kokoinen voi tasapuolisesti antaa vastusta jos on sitä mieltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se muuten sattuu kun sauva osuu. :(

        Ei pienempää hiihtäjää saisi ainakaan lyödä, pitäisi etsiä edes oman kokoisensa ja huitoa sitten, että saman kokoinen voi tasapuolisesti antaa vastusta jos on sitä mieltä.

        En minä mitään sauvalla huutamista tai lyömistä tarkoittanut. Enkä tee sellaista. Mutta sanallisesti huomautan tarvittaessa. ⛷


      • Prinsessasi kirjoitti:

        En minä mitään sauvalla huutamista tai lyömistä tarkoittanut. Enkä tee sellaista. Mutta sanallisesti huomautan tarvittaessa. ⛷

        Siis huitomista, ei huutamista🗣


    • Anonyymi

      luulen että joku poliisin pikkuinen .22 kaliiberin pistooli auta jos toisella on kivääri hehehe

      • Anonyymi

        Niinkö on ätmi laturaivo saanut uusia piirteitä viimeaikoina?


      • Anonyymi

        Ladulla?


    • Anonyymi

      niin poliisin tehtävähän ei ole tappaa ihmisiä vaan äärimmäisenä keinona vahingoittaa, mutta niin kivääriasee juurikin tarkoitettu lähinnä eläintenkin tappaqmiseen juurkin.

      • Anonyymi

        En tiiä ätmi tuostakaan, mutta eläinten lopetus kuuluu toimenkuvaan inhimillisyyden nimissä ja sen voi tehdä muutenkin kuin teleskooppopatukalla keskellä kylää ja traumatisoida asiasta ilmoittaneet iäksi heittäen linnun roskiin ilman hautajaisia. Perustuu tositapahtumiin😅


    • Anonyymi

      Itselleni ovat aika suosikkeja nuo amazing race -kilpailijat Kaisa ja Mari.... mutta tarkemmin ehkä kaikki tytöt ovat muutenkin suosikkeja koska olen heteromies.

    • Anonyymi

      Juu, tuo on yksi sellainen syy, joka vähentää monen intoa edes kokeilla hiihtoa. Monellahan on koulusta jo traumoja hiihtoon liittyen ja tietp, että laduilla on (aina) tuollaisia wannabe-kilpahiihtäjiä vie innon kokeilla. Noille laduille pitäis saada samanlainen systeemi kuin monissa uimahalleissa on. Pikakiitureille omat ladut tai vielä mielummin omat vuorot.

      • Anonyymi

        Eikö tosi urheilijat voisi siirtyä korkeanpaikan leireille niinku Hollenkolleniin?


    • Anonyymi

      Seuraavalla kerralla kun takanasi joku menomies huutaa latua, niin esiinnyt siinä tilanteessa hämmentyneen yksinkertaisena ja viittaat epämääräisesti ohittamaan ja kun tuo on vierelläsi, niin "vahingossa" söhläät porkan hänen kinttuihinsa, minkä jälkeen pyytelet kohteliaasti anteeksi kömpelyyttäsi. Muista nyökytellä ja myötäillä hänen oikeassa olemistaan. - cu-

    • Anonyymi

      Pelottaa mennä ladulle, minut käskettiin ”kannon nokkaan istumaan pois tieltä!!!”

      Miten me suomalaiset emme valtavassa metsämaassamme mahdu hiihtämään yhdessä 😢

    • Anonyymi

      Älä valehtele itse poliisipäällikkökö käski noin?

    • Anonyymi

      Saat hiihtää rauhassa omaan tahtiin, mutta kannattaa sille pikakiitäjälle selkeästi ilmaista jotain.

      • Anonyymi

        Uskaltaisitko itse sanoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskaltaisitko itse sanoa?

        Pakkohan se ois uskaltaa.


    • Anonyymi

      Enpä usko ap, että tuollainen on nykypäivänä enää niin ongelma, sillä kyllä ne suurimmat niukoissa stretreissä kiitäjät (kiitos hauskasta mielikuvasta ylempänä) nykyään luiteluhiihtää.

      • Anonyymi

        Niin hiihtävät ja yli hiihtävät. Vee-tyylillä luistelulla. Huohottavat ja kädet hakkaa kuin neula mummon Singerissä. Hiihtoliiton pitäisi puuttua tähän. Ei niistä kuitenkaan tule Wassbergin veroisia.


    • Anonyymi

      V..u tökkää sauvan silmään ja sanoo "ohoh" niin eiköhän se enin into siitä laannu.

      -harmiseikirj-

    • Anonyymi

      kuin jossain ämpäreitä jonotamassa menee kato kyynärpäillä jonon väliin ja sanoo että toinen yritti ohittaa minus jonossa....

    • Anonyymi

      Jos poliisipäällikkö tökkäisi sauvalla hallintokantelu, käsittely kestää ehkä noin 2-5 vuotta...

    • Armeijassa keuhkokuumeen jälkeen olin surkeassa kunnossa ja piti silti ajaa polkupyörällä.
      Porukkaa johtava päätti kannustaa minua innokkaasti huutamalla.
      Kuuntelin sitä jonkin aikaa ja ilmoitin, että en jaksa enää ajaa, mutta jaksan silti lyödä häntä yhden kerran ja sen jälkeen siirryin kävelemään. Kannustus loppui.

      • Keuhkoputkentulehdukseni ei muuten näköjään ole vieläkään poissa, sillä kävin kaupassa ja alkoi väsyttää yllättävän paljon.
        Pöh.


    • Anonyymi

      niin no silloin tuo kersa-antti armeijassa teki väärin koska olisi pinänyt tajuta että olet äärie3ajoilla hwh

    • Anonyymi

      jos itse komentavsns lutina: ensimmäinen harjoius on : tarkkuussammuntaa rynnäkkökiväärillä..

    • Anonyymi

      eikö tuollainenkin aika selvää... luti yrittää valikoida sniper-ihmisiä..

    • Ei tarvitse väistää. Takaa kovempaa tulevan asia se on ohittaa sivusta.

      Eriasia jos kyseessä on joku erämaalatu, josta ei yksinkertaisesti pääsi sivusta ohittamaan kun ei ole tilaa. Tällöin edessä olevan kuuluu tietysti pyytämättä mennä sivuun toisen tieltä.

      Minua on usein jopa ärsyttänyt kun edellä hiihtävät menevät oma aloitteisesti sivuun kun tulen takaa hoidetuilla valaistuilla leveillä laduilla. Minä nimittäin menen sivusta ohi kyllä jos siltä tuntuu. Saatetaan pökkäytyä keskellä nousua ja alkaa vilkuilemaan taakse.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1809
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1187
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      73
      1083
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      939
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      35
      779
    Aihe