Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tunnistaako kukaan kyseistä henkilöä

Anonyymi-ap

Etsin Kemi- Tornio- Keminmaa väliseltä alueelta erästä henkilöä, jos häntä vaikka kiinnostaisi tutustua uudestaan "puhtaalta pöydältä". Itseäni on jäänyt hieman ihmetyttämään, miksi kyseinen henkilö muutti Helsingin seudulta lappiin. Olen siis vanha työkaveri Vantaalta, ja meidän yhteys loppui vuonna 2010 hieman ikävästi. Eli seuraavat tuntomerkit varmuuden vuoksi vielä tänne; nainen, ikä 45-55 vuotta, vuonna 2010 asui ja työskenteli vielä Vantaalla, mutta ainakin vuonna 2019 työskenteli keminmaalla sijaitsevassa puutarhamyymälässä. tämä tieto on peräisin nimen googlettamalla kemi- tornio kaupunkilehdestä. Lisäksi twitterissä on profiili, jonka taustakuvana on Ford Mustang.

Varmasti joku tunnistaa kyseisen henkilön, mutta haluaisin itse varmuuden olisiko meillä enää mitään. Nykyään olen toisenlainen ihminen kuin vuonna 2010

21

1482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voihan olla, etä ko henkilö ei halua edes tulla "löydetyksi". Jos ihmisellä on nimi tiedossa niin Suomesta kyllä henkilön löytää ihan epämääräisiä viestejä lähettämättä. en neuvoisi ketään tässä asiassa tuon "kadonneen henkilön" jäljille.

      • Anonyymi

        Mitäpä sitten jos en nimenomaisesti halua ottaa häneen henkilökohtaisesti kontaktia? Jos tiedän hänen nimensä, ja että hänellä on twitter ja facebook, niin tottakai voisin halutessani ottaa häneen yhteyttä. Kysymys on siitä, että koen sen helpommaksi saada jotain muuta kautta tiedon siitä, kuin kysymällä suoraan. Enkä ole lähtemässä ajelemaan 800 kilometriä näillä hinnoilla, että ihan rauhassa voi olla sen suhteen, että ei kiinnosta henkilön asuinpaikka. Enkä ole edes maininnut henkilön pelkkää etunimeä, koska jo noilla ylhäällä olevilla tiedoilla joku kyllä tunnistaa. Enkä olen ollut vuoden 2010 jälkeen missään yhteydessä kyseiseen henkilöön, eli en senkään vuoksi lähde suoraan kysymään. Siinä olet kyllä oikeassa, että en nyt itsekään oikein tiedä mikä olisi järkevin tapa toimia.


      • Anonyymi

        Suosittelen kuitenkin, että älkää ruvetko vetämään omia johtopäätöksiä asiaan liittyen. Kun sanoit ettei hän ehkä halua tulla löydetyksi. Itse en valitettavasti osaa ajatella tuolla tavalla, koska Vantaalla ollessaan hänellä oli käsitykseni mukaan avioliitto, ja kaiken järjen mukaan hän ei lähtenyt ainakaan minua piiloon. Ja sanotaan vielä varmuuden vuoksi, että minä en ole se aviomies, vaan pelkkä työkaveri, ja kaiken lisäksi nuorempi ja pienempi. Itselläni ei ole mitään sosiaalisen median kanavia, joten hän ei itsekään voi ottaa minuun yhteyttä. Mutta jos joku tunnistaa niin voi kertoa minulta terveiset, että vähän jäin ihmettelemään


    • Anonyymi

      aika pahasti olet sitten ryssinyt jos henkilö on lähtenyt kauaksi pois.tuon perusteella tuskin on kiinnostunut enää sinusta.

      • Anonyymi

        Nyt et kyllä yhtään ymmärtänyt lukemaasi. Tietenkin osaisin itsekin arvioida tilannetta paremmin, jos tietäisin minä vuonna hän muutti Vantaalta lappiin. Itselläni oli siihen aikaan melko sekava elämäntilanne, ja olin sotkenut asiani siinä työpaikassa, ja kenkää tuli. Nykyään elämäni on täysin erilaista kuin 13 vuotta sitten. Mutta, jos näin kyseisen henkilön viimeisen kerran vuonna 2010, enkä sen jälkeen ole ollut missään yhteydessä häneen, niin jos hän on muuttanut lappiin vaikka vuonna 2012, niin miten se voi liittyä minuun, jos en ole ollut missään yhteydessä 2 vuoteen? 2 vuotta on pitkä aika, puhuttamakkaan 4 vuodesta. Kyllä se liittyy johonkin muuhun kuin minuun, ellei se muutto tapahtunut alkuvuodesta 2011 tms..


    • Anonyymi

      Juu pysy sää vaan siellä ja vetelehän kouraan, tänne ihan suotta itseäsi raahaat naurettavaksi. 👍

    • Anonyymi

      Moro,

      Tuttu tunne ja kun ikää tulee niin harmittaa entistä enemmän vanhojen kontaktien menetykset syystä tai toisesta.

      Paras asia mitä voit tehdä on ottaa suora kontakti itse rohkeasti ilman välikäsiä. Kerrot avoimesti tuntemuksistasi ja jos on anteeksipyydettävää niin pyydä. Elämä on oikeasti liian lyhyt jossitteluun ja liialliseen analysoimiseen. Siinä vaan menee tilaisuudet ohi ja aika rientää armotta.

      Jos roolit olisivat toisin päin, niin varmasti myös itse arvostaisit enemmän jos sinuun otettaisiin yhteys ilman välikäsiä vilpittömästi. Olen itse samassa tilanteessa, mutta omasta mokastani on vain 2 kuukautta. Anteeksipyytäminen on kyllä hankala paikka toisinaan kun pelkää rejektoiduksi tulemista ja kasvojen menetystä..

      • Anonyymi

        Jotenkin tuntuu tosi omituiselta, että joku tuntematon henkilö sanoo "ota rohkeasti yhteyttä siihen henkilöön". Mistä voit tietää, vaikka hän ei haluaisi enää ikinä kuulla minusta mitään? Täytyy myöntää että on kuitenkin edelleen erittäin kaunis, kun katsoin hänen kuvaansa twitterissä joka perustettu 2 vuotta sitten. Eli kuva ei ilmeisesti kovinkaan vanha. Itsekin olen melko samanlainen kuin 2010, yhtä laiha, mutta toki normaalimpi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin tuntuu tosi omituiselta, että joku tuntematon henkilö sanoo "ota rohkeasti yhteyttä siihen henkilöön". Mistä voit tietää, vaikka hän ei haluaisi enää ikinä kuulla minusta mitään? Täytyy myöntää että on kuitenkin edelleen erittäin kaunis, kun katsoin hänen kuvaansa twitterissä joka perustettu 2 vuotta sitten. Eli kuva ei ilmeisesti kovinkaan vanha. Itsekin olen melko samanlainen kuin 2010, yhtä laiha, mutta toki normaalimpi

        No siinä tapauksessa haudo ajatuksiesi kanssa hautaan asti katuen sitä, että jäi asia selvittämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinä tapauksessa haudo ajatuksiesi kanssa hautaan asti katuen sitä, että jäi asia selvittämättä.

        Onko sinulla tietoa, asuuko kyseinen neiti edelleen lapissa, vai onko palannut etelään? Jos kuitenkin tarkkoja ollaan, niin oikeastaan twitter on ainoa kanava jossa voisin ottaa yhteyttä. Facebookista löytyy samalla nimellä henkilö, mutta profiilissa ei ole kuvaa eikä muutakaan tietoja. Itselläni ei myöskään ole twitteriä valmiina


    • Anonyymi

      Ei se hakkamalla parane.

    • Anonyymi

      onko lähestymis kielto vieläkin päällä.

    • Anonyymi

      V ä y r y n e ?

    • Anonyymi

      En tiedä miten teillä etelän vetelillä on tapana, mutta täällä mennään käymään ja kysytään suoraan, tai vähintään soitetaan.
      Sontasiionissa oli aikoinaan henkilökohtaista palsta munattomia varten jotka eivät muuten kyenneet itseään ilmaisemaan.

    • Anonyymi

      Älkää missään nimessä antako pienintäkään neuvoa!!

    • Anonyymi

      PulloEki?

      • Anonyymi

        nyt on kyseessä varmaankin nainen


    • Anonyymi

      Voin työnää kieleni todella pitkäksi...

    • Anonyymi

      Et perhana tule tutustumaan minun akkaan.

    • Anonyymi

      On Paavon kanssa naimisissa.niin että älä yritä.

      • Anonyymi

        Pöljä. Sehän on Paavo.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      87
      2305
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      51
      1997
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      89
      1837
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1432
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1390
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1351
    Aihe