mitä Kekkonen tähän liittyy?

Anonyymi-ap

Ei voi olla ihmettelemättä tämän professorin ajatuksenjuoksua. Tai paremminkin -ryntäilyä.

https://yle.fi/a/74-20060868

"– Emme me enää elä Kekkosen ajassa, jolloin Neuvostoliitto omista intresseistä halusi estää kaikenlaisen rajan ylittämisen ja tätä kautta tuli vartioineeksi myös Suomen itärajaa."

Kekkonen sattui olemaan presidentti Neuvostoliiton aikana. Olisiko ollut syytä mainita muutkin sen ajan presidentit Suomessa?

Onko tämä Martin Scheinin sama professori, joka on konsultoinut saamelaiskäräjiä?

14

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan sama professori.

      Luki näin ” Se tarkoittaa, että Suomi on nyt uusi Kreikka tai Italia, johon kohdistuu valtava turvapaikanhakemusten paine. Suomella pitäisi olla puskurit, joilla pystytään käsittelemään suuriakin määriä ihmisiä yksilöllisesti ja laillisesti ja ihmisoikeuksia kunnioittaen, Scheinin sanoo.”

      Jos Martin Sheinin on ihmisoikeus professori niin luulis professorin tietävän, että jokaisella maalla on velollisuus huolehtia omaan kansalaisten ihmisoikeuksista ja antaa tarvittaessa apua muille maille niin heidän maiden kansalaisten ihmisoikeudet toteutuu heidän omissa kotimaissaan.
      Kotimaa ei ole maa johon pakenet tai haet turvapaikka. Kotimaa on maa josta pakenet toiseen maahan, mutta maa josta pakolainen saa turvapaikan antaa hänelle apua niin hän voi hoitaa turvallisesti omaan kotimaahansa liittyvät ongelmat niin voi palata turvallisesti takaisin omaan kotimaahan.

      • SDP:n Kansanedustaja Nasima Razmyar väittää, että Suomi on Chilen tasolla.
        Jos hän on noin älykäs ja on huomannut tuon niin miksi hän ei ole hoitanut asiaa kuntoon?

        Afganistan näky oleva HUIPPU älykköjen maa ja teknologia
        niin edellä, etteivät tarvi edes sähköjä vaan teltta majoitus on SIVISTÄVÄÄ asumista.
        Vedenpuhdistamotkin on turhia, koska on paljon terveellisempää juoda kusta janoonsa jos ei satu muuta vettä tai lätäkköä löytymään.


    • Anonyymi

      Kekkosen aikaan kun ei eletty demokratiassa, siinä mielessä se oli otettu artikkelissa esille.

      • Anonyymi

        "Kekkosen aikaan kun ei eletty demokratiassa"

        Tälläkään hetkellä ei eletä demokratiassa. Voin listata sinulle useita maita tarvittaessa. Väitän, että koko Suomen olemassaolon aikana ei ole eletty demokratiassa. Tilanne toki paranee koko ajan, mutta hitaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kekkosen aikaan kun ei eletty demokratiassa"

        Tälläkään hetkellä ei eletä demokratiassa. Voin listata sinulle useita maita tarvittaessa. Väitän, että koko Suomen olemassaolon aikana ei ole eletty demokratiassa. Tilanne toki paranee koko ajan, mutta hitaasti.

        "lastata maita" mitä muut maat tähän kuuluu, Kekkosen jälkeen on päästy demokratiaksi, nykyisin se toimii Suomessa hyvin, täällä eletään nykyisin oikeusvaltion sääntöjä kunnioittaen. Näkeehän se jo tuosta rajanb sulkemisesta, sitä ei pistetty kiinni jonkun mielihalun perusteella, vaan päätöksen tarkistettiin olevan lain mukainen. Äänestyksen ovat rehellisiä ja muutenkin Suomessa mennään aina lakien mukaisesti, korruptio on pientä jne.


    • Anonyymi

      Että kaikki tänne... Ei näin ollut Kekkon aikana...

      • Anonyymi

        Niin Kekkulin aikaan elettiin jonkinlaisessa diktatuurissa jota yritettiin naamioida muka demokratiaksi. Unkari elää nykyisin siinä kurjuudessa.


    • Anonyymi

      Scheinin oli Kekkosen aikaan kommunistipuolueen stalinistisiipeen kuuluva henkilö.

      • Anonyymi

        Kekkosen valinta viimeiselle kaudelle on Suomen kansallinen häpeätahra. Mutta stalinistit ovat vielä suurempi. Toivottavasti kukaan ulkomaalainen toimittaja ei saa heistä tietää. Jos niin käy niin eihän täältä enää ulkomaille kertaa lähteä.


      • Hyvin on päässyt tavoitteeseensa, koska nyt on tehnyt SaKä:n avulla kaikista alkuperäisistä suomalaista saamelaisten palkkasotureita joiden tehtävä on maksaa heille sota-korvauksia vaikka Suomessa on ollut vuodesta 1952.

        Yhdenvertaisuuslain avulla ovat liittoutuneet alkuperäisiä suomalaisia vastaan.
        Saamelaiset sekä koltansaamelaiset on menneet naimisiin keskenään, karjalaisten, romanien, ruotsalaisten, venäläisten, suomalaisten, norjalaisten sekä pakolaisina Suomeen tulleiden kanssa!

        En ole IKINÄ ollut saamelaisen kanssa naimissa, mutta ONNEKSI olen YMMÄRTÄNYT EROTA ja lainaten erään miehen sanoja ” Parasta mitä ex-miehes on tehnyt on se, että hän on ERONNUT SINUSTA ja mennyt uudelleen naimisiin!”

        Ahdistas olla naimisissa näissä olosuhteissa!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Hyvin on päässyt tavoitteeseensa, koska nyt on tehnyt SaKä:n avulla kaikista alkuperäisistä suomalaista saamelaisten palkkasotureita joiden tehtävä on maksaa heille sota-korvauksia vaikka Suomessa on ollut vuodesta 1952.

        Yhdenvertaisuuslain avulla ovat liittoutuneet alkuperäisiä suomalaisia vastaan.
        Saamelaiset sekä koltansaamelaiset on menneet naimisiin keskenään, karjalaisten, romanien, ruotsalaisten, venäläisten, suomalaisten, norjalaisten sekä pakolaisina Suomeen tulleiden kanssa!

        En ole IKINÄ ollut saamelaisen kanssa naimissa, mutta ONNEKSI olen YMMÄRTÄNYT EROTA ja lainaten erään miehen sanoja ” Parasta mitä ex-miehes on tehnyt on se, että hän on ERONNUT SINUSTA ja mennyt uudelleen naimisiin!”

        Ahdistas olla naimisissa näissä olosuhteissa!

        Ei löydy yhdenvertaisuutta minun kohdalla, koska saamelaiselle jälkeen olen muistanut antaa pillua suomalaisille miehille ainakin 2 kertaa todistettavasti.

        Pelkkä ajatuskin aiheesta ” Pilasin saamelaisen saamelaisuuden antamalla ENSIMMÄISENÄ pillua ja vein samalla häneltä POIKUUDEN!”


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Ei löydy yhdenvertaisuutta minun kohdalla, koska saamelaiselle jälkeen olen muistanut antaa pillua suomalaisille miehille ainakin 2 kertaa todistettavasti.

        Pelkkä ajatuskin aiheesta ” Pilasin saamelaisen saamelaisuuden antamalla ENSIMMÄISENÄ pillua ja vein samalla häneltä POIKUUDEN!”

        Enhän minä ole voinut pilata mitään, koska minun vanhempien molemmat vanhemmat oli asuneet Petsamossa ja suurin osa oli vielä syntyneetkin siellä!

        Parhaani yritin, mutta 4:jään jäi koska piti käydä töissäkin niin ei kuole elävät FAKTAT nälkään.

        Jos ei eläviä Faktoja olis niin ei olis todisteita joilla voitais todistaa kuka pilas ja mitä pilas kiiman huurussa!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Enhän minä ole voinut pilata mitään, koska minun vanhempien molemmat vanhemmat oli asuneet Petsamossa ja suurin osa oli vielä syntyneetkin siellä!

        Parhaani yritin, mutta 4:jään jäi koska piti käydä töissäkin niin ei kuole elävät FAKTAT nälkään.

        Jos ei eläviä Faktoja olis niin ei olis todisteita joilla voitais todistaa kuka pilas ja mitä pilas kiiman huurussa!

        Etelä Suomessa olivat tutkineet, että Petsamossa on sivistynyttä sekä hyvin älykästä väkeä.

        Kyllä minusta faktat riittää todistamaan, että olen sivistyneempi sekä älykkäämpi mitä lasteni isät sekä heidän muiden lasten äidit.

        En olis eronnut miehistä jos heillä älykkyyttä olis ollut, mutta valitettavasti faktat riittää siihen ettei ole ollut!

        Mehän oltais MILJONÄÄREJÄ jo kaikki jos minun lasten isät sekä heidän muiden lasten äidit sekä uudet vaimot olis SIVISTYNEITÄ JA ÄLYKKÄITÄ!

        Jos olisivat niin en kai minä olis voinut saada ÄITINÄ KUNNIANLOUKKAUS syytettä vaan he olis kääntäneet asian minun eduksi niin oltais kaikki ALKUPERÄISET SUOMALAISET hyödytty!

        Kyllä katsoin tänään Matti Nykäsestä tehtyä dokumentti sarjaa.
        Sama ongelma oli Nykäsellä myös, mutta sarjan katsominen on kesken vielä.
        Kyllä kai hänen leski ne rahat kerää jotka ilmassa roikkuu.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe