50000 tulijan vuositahti

Anonyymi-ap

kuulemma. Tarkemmassa laskutavasta ei tietoa, mutta luku on uskottava. Toki tulijoiden määrä on kasvanut päivittäin, joten kasvu saattaa olla exponentiaalista.

Jos vaikka kymmenesosa noista tulijoista tulee Raja-Joosepin kautta, miten olemme varautuneet?

5

172

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paljonko me maksetaan Ukrainalle kokoajan niin he voi jatkaa sotaa Venäjän kanssa?

Me maksetaan toisten maiden sotien vuoksi kokoajan ja valtio ottaa kokoajan lisää velkaa, koska ei meidän maksamat verot näy missään vaan niillä maksetaan vanhoja velkoja!

• Anonyymi

Nasima Razmyarin isä oli joskus nuorena miehenä käynyt Helsingin Skottbyssä eli Käpylässä nussimassa jotain naista ja toi koko perheen Suomeen, koska tuo oli niin KAUNIS HETKI hänen elämässä!

Ei varmasti ollut suomalainen vaan Neuvostoliiton valkoilija Ludmila, koska hän meni perheensä kanssa ENSIN NEUVOSTOLIITTOON!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nasima Razmyarin isä oli joskus nuorena miehenä käynyt Helsingin Skottbyssä eli Käpylässä nussimassa jotain naista ja toi koko perheen Suomeen, koska tuo oli niin KAUNIS HETKI hänen elämässä!

Ei varmasti ollut suomalainen vaan Neuvostoliiton valkoilija Ludmila, koska hän meni perheensä kanssa ENSIN NEUVOSTOLIITTOON!

Se on kyllä oikeesti tuo Razmyarin isä semmosen SONNIN näkönen mies, että kyllä NUSSII vaikka RUUMIITA jos ei muuten PILLUA SAA!

Onkohan ollut muuten Helsingissä RUUMISHUONEELLA töissä?
        Kukaan ei mainitse mitä töitä hän on tehnyt Suomessa, mutta hän pukeutuu niin kuin olis ruumishuoneella ollut töissä.
        Suomalaisetkin käyttää vanhoja työvaatteita eläkkeellä joten kyllä Nasima Razmyarin isäkin voi yhtä hyvin käyttää niitä Ruumishuoneen työvaatteita, kun on eläkkeelle jäänyt!
        Hyviä vaatteita kannata roskiin heittää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kyllä oikeesti tuo Razmyarin isä semmosen SONNIN näkönen mies, että kyllä NUSSII vaikka RUUMIITA jos ei muuten PILLUA SAA!

Onkohan ollut muuten Helsingissä RUUMISHUONEELLA töissä?
        Kukaan ei mainitse mitä töitä hän on tehnyt Suomessa, mutta hän pukeutuu niin kuin olis ruumishuoneella ollut töissä.
        Suomalaisetkin käyttää vanhoja työvaatteita eläkkeellä joten kyllä Nasima Razmyarin isäkin voi yhtä hyvin käyttää niitä Ruumishuoneen työvaatteita, kun on eläkkeelle jäänyt!
        Hyviä vaatteita kannata roskiin heittää!

Jos on ruumiita nussinut töissä niin tuo on omaisiin kohdistuva kunnianloukkaus.

Syytön minä siihen olen jos hän pukeutuu niin, kuin olis ruumishuoneen eläkkeelle jäänyt työntekijä.
        He tekee kunniallista työtä kaikesta huolimatta.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

😋 ­­­N­­y­m­f­­­o­m­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4747
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2063
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1752
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      174
      1390
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1251
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1086
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      16
      987
    8. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      983
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      966
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      288
      940
    Aihe