Miten saisin itteni peseen hampaat useammin ja lyhyemmässä ajassa?a

Hei

Mulla on ongelmia hampaan pesun kanssa. Haluaisin pestä hampaat joka päivä terveyden vuoksi. Vähintään kerran päivässä. Mulla ei tuu pestyy hampaita kuin kerran pari viikossa. Pesen tarkkaan joka hampaan ja ikenen kohdan. Pesu järjestykseni on ensin sisäpinnat,sitten ulkopinnat ja vikana purupinnat. Miten saisin pestyy hampaat joka päivä? Miten saisin pestyy hampaat hyvin mutta kohtuu ajassa? Enintään vaikka 5minuutissa.

Apua kaipaan. Mulla ei tuu pestyy hampaita joka päivä kun se on mulle niin aikaa vievää ja työlästä. Haluaisin pestä useammin ja lyhyemmässä ajassa. Lyhyemmässä ajassa mutta hyvin. Mulle voi tulla sairaskohtaus tai vakava sairaus kun pesen niin harvoin. Miten saisin siis pestyy hampaat joka päivä,max 5minuutissa mutta hyvin? Mulla menee hampaan pesussa aikaa varmaan 10-15min ainakin. Joskus pidempäänkin. Välillä pesen sähköharjalla,välillä tavallisella.

Ei tuu siis pestyy joka päivä hampaita kun se niin vaikeaa. Pesen kyllä aina hyvin kun pesen. Se on ongelmani että pesen hyvin mutta menee niin kauan siinä pesussa. Haluun pestä hyvin mutta miten oppisin peseen hyvin mutta kohtuu ajassa? Auttakaa. Asun tuetussa paikassa jossa aina ohjaajat paikalla. Monesti ohjaaja on henkisenä tukena kun pesen hampaat. Mutta silti se jumittaa.
Ei tuu siis pestyy hampaita riittävän usein sen vuoksi kun se työlästä mulle. Miten siis saisin itteni peseen vähintään joka ilta hampaat ja kohtuu ajassa mutta silti hyvin joka hampaan ja ikenen kohdasta?

Terv erilainenomaperäinen

3

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

pese aamuin ja illoin niin menettelee vähemmän perusteellinenkin, langatakin pitäisi edes muutama kerta viikkoon

• Anonyymi

Hampaat pitäisi harjata joka päivä sekä aamulla että illalla. Tehokkaimmin ja nopeasti se onnistuu sähköhammasharjalla. Viidessä minuutissa harjaa hampaat hyvin.

Pidä hammasharja aina ladattuna ja helposti saatavilla. Se nopeuttaa hommaa.
      Itse katselen ikkunasta ulos hampaita harjatessa, peilin edessä on tylsää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      189
      6375
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      109
      3490
    3. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      15
      2801
    4. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      119
      2368
    5. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      172
      1842
    6. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      115
      1685
    7. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      13
      1554
    8. On se tullut jo ihan kaikilta osin selväksi

Ei tämä meidän juttu tule koskaan etenemään.
      Ikävä
      129
      1277
    9. Elämäni biisi vieraslista la 11.10. yllättää iloisesti - Nämä huippujulkkikset sinisille sohville!

Elämäni Biisi vieraina lauantaina ovat mm. Ellen Jokikunnas ja Esko Eerikäinen sekä liuta muita julkkiksia. Tämä jakso v
      Tv-sarjat
      14
      1262
    10. Sielunkumppanini ja nykyinen kaivattuni ovat hyvin samankaltaisia ihmisiä

Ja uskon että he punovat langansa yhteen pian. Sielunkumppanille voi olla kova paikka hyväksyä kuinka välittävä ja herkk
      Ikävä
      30
      1241
    Aihe