Miten saisin itteni peseen hampaat useammin ja lyhyemmässä ajassa?a

Hei

Mulla on ongelmia hampaan pesun kanssa. Haluaisin pestä hampaat joka päivä terveyden vuoksi. Vähintään kerran päivässä. Mulla ei tuu pestyy hampaita kuin kerran pari viikossa. Pesen tarkkaan joka hampaan ja ikenen kohdan. Pesu järjestykseni on ensin sisäpinnat,sitten ulkopinnat ja vikana purupinnat. Miten saisin pestyy hampaat joka päivä? Miten saisin pestyy hampaat hyvin mutta kohtuu ajassa? Enintään vaikka 5minuutissa.

Apua kaipaan. Mulla ei tuu pestyy hampaita joka päivä kun se on mulle niin aikaa vievää ja työlästä. Haluaisin pestä useammin ja lyhyemmässä ajassa. Lyhyemmässä ajassa mutta hyvin. Mulle voi tulla sairaskohtaus tai vakava sairaus kun pesen niin harvoin. Miten saisin siis pestyy hampaat joka päivä,max 5minuutissa mutta hyvin? Mulla menee hampaan pesussa aikaa varmaan 10-15min ainakin. Joskus pidempäänkin. Välillä pesen sähköharjalla,välillä tavallisella.

Ei tuu siis pestyy joka päivä hampaita kun se niin vaikeaa. Pesen kyllä aina hyvin kun pesen. Se on ongelmani että pesen hyvin mutta menee niin kauan siinä pesussa. Haluun pestä hyvin mutta miten oppisin peseen hyvin mutta kohtuu ajassa? Auttakaa. Asun tuetussa paikassa jossa aina ohjaajat paikalla. Monesti ohjaaja on henkisenä tukena kun pesen hampaat. Mutta silti se jumittaa.
Ei tuu siis pestyy hampaita riittävän usein sen vuoksi kun se työlästä mulle. Miten siis saisin itteni peseen vähintään joka ilta hampaat ja kohtuu ajassa mutta silti hyvin joka hampaan ja ikenen kohdasta?

Terv erilainenomaperäinen

3

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

pese aamuin ja illoin niin menettelee vähemmän perusteellinenkin, langatakin pitäisi edes muutama kerta viikkoon

• Anonyymi

Hampaat pitäisi harjata joka päivä sekä aamulla että illalla. Tehokkaimmin ja nopeasti se onnistuu sähköhammasharjalla. Viidessä minuutissa harjaa hampaat hyvin.

Pidä hammasharja aina ladattuna ja helposti saatavilla. Se nopeuttaa hommaa.
      Itse katselen ikkunasta ulos hampaita harjatessa, peilin edessä on tylsää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      310
      7221
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2126
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1337
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1203
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe