Sinkkukärryt

Anonyymi-ap

Mitä tykkäätte jos kaupoissa olisi kärryjä joissa lukisi SINKKU.
Olis helpompi mennä juttusille. Tämä varmaan tyrmätään mutta
erään toisen sinkun kanssa mietittiin, että silloin voisi mennä juttusille..

133

779

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomalaiset sen verran arkoja ja introvertteja, että en usko että kovin suurta menekkiä näillä olisi. Ja sitä on sinkku taikka varattu, riippuen siitä kuka sattuu kysymään.

    • Eikös näitä sinkkukoreja jo ollut, eikä kukaan päässyt silti naimaan.

      • Anonyymi

        Ei se korissa tapahdu


      • No varmaan on sen verran ujoa porukkaa..


      • Anonyymi

        Joo oli ainakin omenan cittarissa, mutta eivät kait toimineet kun kokeilu lopetettiin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo oli ainakin omenan cittarissa, mutta eivät kait toimineet kun kokeilu lopetettiin ?

        En ole kokenut, tai koskaan kuullut, että kaupassa olisi ketään lähestytty ja hyvä niin, pidetään paikka ostosten tekemistä varten. Baarit on sitten toinen juttu, siellä homma toimii.


    • Anonyymi

      En minä ilkeäisi, sitäpaitsi se viestittäisi jo epätoivoisuudesta ja naiset halveksivat ylikaiken epätoivoisia miehiä.

      Parempi olisi jos sinkkunaiset alkaisivat pitämään hiuksiaan tietyllä tapaa letillä, niin vapaat miehet näkisivät jo hiuksista ja huivista kuka nainen on sinkku.

      • Ei se riitä, että toinen on sinkku. Sehän täytyy myös olla hakupäällä ja jostain pitäisi vielä osata päätellä, millainen on se vaatimuslista, mikä pitää täyttyä, ennen kuin on lupa mennä edes puhumaan...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se riitä, että toinen on sinkku. Sehän täytyy myös olla hakupäällä ja jostain pitäisi vielä osata päätellä, millainen on se vaatimuslista, mikä pitää täyttyä, ennen kuin on lupa mennä edes puhumaan...

        Joo se aika ikkuna on hyvin pieni (se hakupäällä-ikkuna), että hät hätää sitä itsekään huomaa, mutta hyvin harvoin se on auki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo se aika ikkuna on hyvin pieni (se hakupäällä-ikkuna), että hät hätää sitä itsekään huomaa, mutta hyvin harvoin se on auki.

        Torstaina huomasin, että oli, mutta jo perjantaina lumpsahti viikonlopuksi kiinni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Torstaina huomasin, että oli, mutta jo perjantaina lumpsahti viikonlopuksi kiinni.

        Se riippuu päivästä ja mielialastakin. Haluaako sitä olla kovin tavoiteltavissakaan...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se riippuu päivästä ja mielialastakin. Haluaako sitä olla kovin tavoiteltavissakaan...

        Kuuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuri näin.

        Juuri!


    • Anonyymi

      En ole kaupoissa etsimäsä seuraa,vaan ostoksilla. en siis käyttäisi kärryjä, joissa riskinä olisi, että joku tulisi häiritsemään.

      • Juuri näin. Tästä syystä ei toimi tällainen Suomessa. Täällä ollaan todella tarkkoja siitä henkilökohtaisestarajasta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juuri näin. Tästä syystä ei toimi tällainen Suomessa. Täällä ollaan todella tarkkoja siitä henkilökohtaisestarajasta.

        Itselläni kyse ei vrsinaisesti ole henkilökohtaisesta rajasta. Kyse on enemmän siitä, että haluan vain hoitaa ostokseni ja poistua kaupasta. Se vain ei ole paikka, jossa mua kiinnostaisi pysähtyä keskustelemaan edes satunnaisen tuttavan kanssa, jos sellainen tulisi vastaan. Mulle voi tulla puhumaan bussipysäkillä, tai bussissa tai istuessani kahvilla tai odottaessani tilaustani noutoravintolassa tai oikeastaan missä tahansa sellaisessa paikassa, jossa en ole varsinaisesti tekemässä mitään. Sen sijaan mua ärstyttää, jos minun tekemistäni häiritään ja etenemistäni hidastetaan turhaan, kun olen toimittamassa jotain askaretta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juuri näin. Tästä syystä ei toimi tällainen Suomessa. Täällä ollaan todella tarkkoja siitä henkilökohtaisestarajasta.

        Sinkut ei vois ikinä ostaa mitään pakasteita tai tuotteita jotka tarviin säilyttää viileässä kun jäävät juttelee kaupassa muille sinkuille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinkut ei vois ikinä ostaa mitään pakasteita tai tuotteita jotka tarviin säilyttää viileässä kun jäävät juttelee kaupassa muille sinkuille.

        Joo, mutta kavereille voi jäädä juttelemaan kuitenkin, vaikka pakasteet sulaakin...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo, mutta kavereille voi jäädä juttelemaan kuitenkin, vaikka pakasteet sulaakin...

        En minä vaan jää. Jos kaupassa on joku kaveri, niin yritän joko olla kuin en olisi huomannut tai sitten sanon olevani kiireinen ja että nähtäisiin joskus paremmalla ajalla. Mä en todellakaan jää kaupassa juttelemaan kenenkään kanssa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo, mutta kavereille voi jäädä juttelemaan kuitenkin, vaikka pakasteet sulaakin...

        tiesitkö ettei sulaneita pakasteita saa pakastaa uudelleen. tiedoksi sudelle. Sä voit sanoa kaverille etteä nähdäänkö joku päivä paremmalla ajalla kun pakateet pitäis viedä kotiin pakkaseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä vaan jää. Jos kaupassa on joku kaveri, niin yritän joko olla kuin en olisi huomannut tai sitten sanon olevani kiireinen ja että nähtäisiin joskus paremmalla ajalla. Mä en todellakaan jää kaupassa juttelemaan kenenkään kanssa.

        Minuakin moititaan joskus, kun en huomaa ketään... Olen vaan niin ajatuksissani aina taikka huomio jossain muualla, ja kasvomuisti ei ehkä ole parasmahdollinen...


      • Anonyymi kirjoitti:

        tiesitkö ettei sulaneita pakasteita saa pakastaa uudelleen. tiedoksi sudelle. Sä voit sanoa kaverille etteä nähdäänkö joku päivä paremmalla ajalla kun pakateet pitäis viedä kotiin pakkaseen.

        Kyllä minä tuon tiedän. Olen kuitenkin elänyt tätä elämääni tässä yksin jo tovin. Tiedän kuinka selvitä elämästä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minuakin moititaan joskus, kun en huomaa ketään... Olen vaan niin ajatuksissani aina taikka huomio jossain muualla, ja kasvomuisti ei ehkä ole parasmahdollinen...

        Mä aidosti en yleensä huomaa ketään, ainakaan kaupassa tai missään muuallakaan, jossa keskityn muihin asioihin. Se on sittne eri juttu, jos istuksin jossain tai maleksin muuten vaan mitään sen kummemmin miettimättä. Silloin mä kyllä huomaan liikaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tiesitkö ettei sulaneita pakasteita saa pakastaa uudelleen. tiedoksi sudelle. Sä voit sanoa kaverille etteä nähdäänkö joku päivä paremmalla ajalla kun pakateet pitäis viedä kotiin pakkaseen.

        Mikään pakasteen sulaminen ei kuulu nyt tähän!


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä minä tuon tiedän. Olen kuitenkin elänyt tätä elämääni tässä yksin jo tovin. Tiedän kuinka selvitä elämästä.

        helppohan sun on kun autolla pääsee nopeesti kotiin. Kaikille ei kuule ole autoa ja silloin ei ole aikaa siellä kaupassa pitää niistä pakasteita huoneenlämmössä ja kävellen vielä kotiin. Tiesitkö että useimmissa pakasteissa lukee että sulavat huoneenlämmössä tunnissa. niin luuletko että haluaa että pakasteet on sulaneet kun pääsee kotiin. Harva alkaa sulaneita pakasteita syömään kerralla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään pakasteen sulaminen ei kuulu nyt tähän!

        Kyllä liittyy. Oot sä ikinä miettinyt että sä haluut pakaseteet mahdollisimman nopeesti pakkaseen ja sitten sä alat kaupassa rupattelee tuttujen kanssa ja mahdollisesti joudut odottaa vielä kassajonossa lisää, Sulla taitaa olla auto niin pääset nopeesti kotiin. Kaikilla ei ole autoa ja sä et todellakaan halua että pakasteet alkaa sulaa kun sä törmäät johonkin tuttuun tai sinkkuunb kaupassa. Kyllä sä haluat vaan kotiin niiden ostosten kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        helppohan sun on kun autolla pääsee nopeesti kotiin. Kaikille ei kuule ole autoa ja silloin ei ole aikaa siellä kaupassa pitää niistä pakasteita huoneenlämmössä ja kävellen vielä kotiin. Tiesitkö että useimmissa pakasteissa lukee että sulavat huoneenlämmössä tunnissa. niin luuletko että haluaa että pakasteet on sulaneet kun pääsee kotiin. Harva alkaa sulaneita pakasteita syömään kerralla

        No eipä ne tuolla pakkasessa ainakaan talvella ehdi juuri sulaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä liittyy. Oot sä ikinä miettinyt että sä haluut pakaseteet mahdollisimman nopeesti pakkaseen ja sitten sä alat kaupassa rupattelee tuttujen kanssa ja mahdollisesti joudut odottaa vielä kassajonossa lisää, Sulla taitaa olla auto niin pääset nopeesti kotiin. Kaikilla ei ole autoa ja sä et todellakaan halua että pakasteet alkaa sulaa kun sä törmäät johonkin tuttuun tai sinkkuunb kaupassa. Kyllä sä haluat vaan kotiin niiden ostosten kanssa.

        Jos oikeasti etsit miestä, sulakoon kaikki! Haluatko ikäsi mennä kotiin pakasteiden kanssa!?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni kyse ei vrsinaisesti ole henkilökohtaisesta rajasta. Kyse on enemmän siitä, että haluan vain hoitaa ostokseni ja poistua kaupasta. Se vain ei ole paikka, jossa mua kiinnostaisi pysähtyä keskustelemaan edes satunnaisen tuttavan kanssa, jos sellainen tulisi vastaan. Mulle voi tulla puhumaan bussipysäkillä, tai bussissa tai istuessani kahvilla tai odottaessani tilaustani noutoravintolassa tai oikeastaan missä tahansa sellaisessa paikassa, jossa en ole varsinaisesti tekemässä mitään. Sen sijaan mua ärstyttää, jos minun tekemistäni häiritään ja etenemistäni hidastetaan turhaan, kun olen toimittamassa jotain askaretta.

        Kiva tuollainen asenne jossa itse päättää milloin sua saa jututtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva tuollainen asenne jossa itse päättää milloin sua saa jututtaa.

        Kenen se sitten kuuluisi päättää? Kenelle sun mielestäsi kuuluu oikeus päättää mun ajankäytöstäni, jos ei minulle itselleni?


      • Tuo tarkoittaa että voit kohdata tulevan kumppanin ainoastaan kun nimenomaisesti menet paikkaan jossa on nimenomaisesti tarkoitus kohdata tuleva kumppani. Sellaisia paikkoja ei ole olemassa. Ei toimi femakkologiikka nytkään.


      • Anonyymi
        Häpyhuulimies kirjoitti:

        Tuo tarkoittaa että voit kohdata tulevan kumppanin ainoastaan kun nimenomaisesti menet paikkaan jossa on nimenomaisesti tarkoitus kohdata tuleva kumppani. Sellaisia paikkoja ei ole olemassa. Ei toimi femakkologiikka nytkään.

        Noin se käytännössä on kaikilla. Hyvä, että huomasit. Ihmisen pitää olla vastaanottavaisessa tilassa tai hän ei edes huomaa. Toiseilla se on tietoisempaa ja toisilla vähemmän tietoista, mutta kaikilla tilanne on täysin sama. 👍


      • Anonyymi
        Häpyhuulimies kirjoitti:

        Tuo tarkoittaa että voit kohdata tulevan kumppanin ainoastaan kun nimenomaisesti menet paikkaan jossa on nimenomaisesti tarkoitus kohdata tuleva kumppani. Sellaisia paikkoja ei ole olemassa. Ei toimi femakkologiikka nytkään.

        En tosin ole koskaan enkä missään ollut paikassa, jossa olisi ollut tarkoitus tavata ketään. En harrasta moista sekoilua. On tilanteita, joissa se on mahdollista ja tilanteita, joissa se on mahdotonta, tarkoitus ei ikinä. Munakaslogiikkasi on sekopäistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tosin ole koskaan enkä missään ollut paikassa, jossa olisi ollut tarkoitus tavata ketään. En harrasta moista sekoilua. On tilanteita, joissa se on mahdollista ja tilanteita, joissa se on mahdotonta, tarkoitus ei ikinä. Munakaslogiikkasi on sekopäistä.

        Se senhetken oikea voi tulla vastaan missä tahansa, myös kaupassa. Sinun menetelmälläsi he kaikki kulkevat tyynesti ohitsesi.


      • Anonyymi
        Häpyhuulimies kirjoitti:

        Se senhetken oikea voi tulla vastaan missä tahansa, myös kaupassa. Sinun menetelmälläsi he kaikki kulkevat tyynesti ohitsesi.

        Voi se sulla tullakin. En mä sun kauppareussuihisi kantaa ota. Minulla ei, koska mä en ole kaupqssakäydessäni sellaisessa mielentilassa, että näkisin siellä ketään enkä mitään. Että voi voi universumille, mutts nyt meni ohi.


      • Anonyymi
        Häpyhuulimies kirjoitti:

        Se senhetken oikea voi tulla vastaan missä tahansa, myös kaupassa. Sinun menetelmälläsi he kaikki kulkevat tyynesti ohitsesi.

        Ja kyllä, he kaikki tuhannet kulkevat siellä ohitseni, eikä häiritse yhtään. Mulle ei kannata kaupassa yrittää jutella, en ole kiinnostunut. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oikeasti etsit miestä, sulakoon kaikki! Haluatko ikäsi mennä kotiin pakasteiden kanssa!?!

        Kuka on sanonut että etsin miestä. Mä menen kauppaan sen takia että pitää saada esim ruokaa. Mä en mene sinne rupattelee ihmisten kanssa edes kassalla. Jotkut tykkää jutella kassalla vaikka olis jonoa.


    • Anonyymi

      Kaikki ukkomiehet kauhoisi ne itselleen yksin kaupoille päästessään.

      -harmiseikirj-

      • No miksei? Kyllä se vaihtelu virkistää.


    • Anonyymi

      Minä rasitun introverttinä miehen kanssa. Alkaa ihan oksettaa. Ja pyörryttää ja väsyn niin, että kuukausi on palauduttava.

      • Anonyymi

        Ehkä miehet ovat olleet sinulle vääriä. Sen siitä saa kun vehtaa jännämiesten kanssa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä miehet ovat olleet sinulle vääriä. Sen siitä saa kun vehtaa jännämiesten kanssa..

        Introvertille kaikki miehet ovat ”jänniä”! Ja vääriä. Ei se ole vitsi. Stressaannun niin ettei mikään enää onnistu.


    • Anonyymi

      Ihan niin kuin kirjoitin: tämä tyrmätään ;-))

      • Anonyymi

        En minä ainakaan tyrmää. Jos joku tykkää ajatuksesta, niin siitä vain. itseäni ai kuitenkaan kiinnosta lainkaan jäädä jonnekin kaupan hyllyjen väliin notkumaan ja juttelemaan. Ennemmin vaikka sinkkuparkkipaikat. Siinä voisin ehkä joskus jonkun kanssa sanan vaihtaakin. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ainakaan tyrmää. Jos joku tykkää ajatuksesta, niin siitä vain. itseäni ai kuitenkaan kiinnosta lainkaan jäädä jonnekin kaupan hyllyjen väliin notkumaan ja juttelemaan. Ennemmin vaikka sinkkuparkkipaikat. Siinä voisin ehkä joskus jonkun kanssa sanan vaihtaakin. 🤣

        Sinkkuparkkipaikka on parempi. Siinä on kuitenkin. mahdollisuus piiloutua tarvittaessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinkkuparkkipaikka on parempi. Siinä on kuitenkin. mahdollisuus piiloutua tarvittaessa?

        Mikään ei ole kaupassakäydessä rasittavampaa kuin ihmiset, jotka jumittavat hyllyväleissä tukkien tien muilta. Mä en jää sinne hyllyväleihin tientukkeeksi pyörimään. Sen sijaan niissä kaupoissa, joissa käyn, parkkipaikat eivät juuri koskaan ole ihan totaalitäynnä, eli siinä viitsisi halutessaan muutaman sanan vaihtaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään ei ole kaupassakäydessä rasittavampaa kuin ihmiset, jotka jumittavat hyllyväleissä tukkien tien muilta. Mä en jää sinne hyllyväleihin tientukkeeksi pyörimään. Sen sijaan niissä kaupoissa, joissa käyn, parkkipaikat eivät juuri koskaan ole ihan totaalitäynnä, eli siinä viitsisi halutessaan muutaman sanan vaihtaakin.

        Samaa mieltä!


    • Onhan tuolla treffisivut sitä varten..Ilmeisesti liian helppo vaihtoehto kun se ei käy.

      • Niissä ei paljon eläkeläistä kummempaa käy.


    • Anonyymi

      sinkku-kärry eli Ford Mustwng -auto

    • Anonyymi

      Uusi ilmiö varmaan olisi "ostoskoripettäjä"? Eli puoliso kulkee väärin korin tai kärryn kanssa Prismassa. Ei kiva!

      • Anonyymi

        Miksi ottaa väärä kärry kun voi olla ottamattakin. Jokainen tavallaan ja aina kannattaa epäillä kaikkea ja varsinkin itseään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ottaa väärä kärry kun voi olla ottamattakin. Jokainen tavallaan ja aina kannattaa epäillä kaikkea ja varsinkin itseään.

        Ei ole väärä kärry, vaan miehen perusluonteen mukainen kärry.

        Tämä idea toimisi paremmin (luonnonmukaisemmin) jos olisi ainoastaan "halukas munasarjakas" kärryjä.


      • Anonyymi
        Häpyhuulimies kirjoitti:

        Ei ole väärä kärry, vaan miehen perusluonteen mukainen kärry.

        Tämä idea toimisi paremmin (luonnonmukaisemmin) jos olisi ainoastaan "halukas munasarjakas" kärryjä.

        Enemmän nuo munakkaat tutkitusti ovat parisuhdetta kaipailemassa. Eli niiden pitäisi olla "munakas kaipaa parisuhdetta" kärryjä.


    • Anonyymi

      Eikö teistä kukaan koskaan juttele kaupassa? Toki, yleensä hoidan vaan järjestelmällisesti tarvittavat ja sitten eteenpäin meiningillä, mutta välillä on ihan hauska vähän jutellakin. Hauskinta on se, että jos en mene kiire meiningillä, niin joku tulee yleensä vähintäänkin kysymään jotain neuvoa. Kai ne aistii, että saa lähestyä, sillä en todellakaan ole henkilökuntaa, vaan ostoskori kädessä.
      Sattuipa kerran niinkin, että yksi herrasmies alkoi siinä sitten neuvoa kysyessä tapittaa silmiini, ja kuvailla englanniksi, kuinka syvät ja kauniit ne ovat. No, eipä siinä osannut, kuin hölmösti englanniksi vastata, että et tiedä, kuinka syvä olenkaan. Siitä sitten hymyillen pikaisesti kassalle, miettien mitähän taas tulin sanoneeksi.

      • Anonyymi

        En minä ainakaan. Sellaiset hillumisreissut on mulla erikseen ja ne eivät suuntaudu ruokakauppoihin (joissa nyt on puhuttu noita sinkkukoreja olevan).


      • Anonyymi

        Mitä tuohon neuvojen kyselemisene tulee, niin multa nyt tullaan kyselemään neuvoa milloin missäkin. Olen ilmeisesti sen näköinen myös kiireisenä, että mulle uskaltaa puhua. Eikä mulla koskaan niin kiire ole, ettenkö ehdi neuvoa. En ole vielä sellaiseen neuvojen kysyjään törmännyt, että siihen olisi minuuttitolkulla aikaa kulunut. Jo joku alkais neuvoa kysellessään mun silmiäni kehumaan, niin toteaisin kiitos ja poistusin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ainakaan. Sellaiset hillumisreissut on mulla erikseen ja ne eivät suuntaudu ruokakauppoihin (joissa nyt on puhuttu noita sinkkukoreja olevan).

        No, mutta ylipäätänsä, paikka kuin paikka, ja hillumisista en nyt puhunut mitään, ne nyt on erikseen. Ymmärrän kyllä noiden eron. Ajattelin vaan vähän keventää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, mutta ylipäätänsä, paikka kuin paikka, ja hillumisista en nyt puhunut mitään, ne nyt on erikseen. Ymmärrän kyllä noiden eron. Ajattelin vaan vähän keventää.

        Vaikka mulla ei itselläni kiire olisikaan, niin en silti tykkää tieten tahtoen pyöriä muiden tiellä ja harmina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuohon neuvojen kyselemisene tulee, niin multa nyt tullaan kyselemään neuvoa milloin missäkin. Olen ilmeisesti sen näköinen myös kiireisenä, että mulle uskaltaa puhua. Eikä mulla koskaan niin kiire ole, ettenkö ehdi neuvoa. En ole vielä sellaiseen neuvojen kysyjään törmännyt, että siihen olisi minuuttitolkulla aikaa kulunut. Jo joku alkais neuvoa kysellessään mun silmiäni kehumaan, niin toteaisin kiitos ja poistusin.

        Ei siinä mistä kirjoitin ylempänä mennytkään, kuin muutama minuutti. Ja kyllähän se tilanne oli lähinnä odottamaton ja koominenkin. En nyt ole loukkaantuja tyyppiä, ja en kokenut tilannetta ahdistavana. Täysin yllättävänä kylläkin. Ihmisille sattuu ja tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mistä kirjoitin ylempänä mennytkään, kuin muutama minuutti. Ja kyllähän se tilanne oli lähinnä odottamaton ja koominenkin. En nyt ole loukkaantuja tyyppiä, ja en kokenut tilannetta ahdistavana. Täysin yllättävänä kylläkin. Ihmisille sattuu ja tapahtuu.

        Vain muutama minuutti. Jumalauta jos joudut seisomaan odottamassa pääsyäsi johonkin tarvitsemasi esineen muutaman minuutin, kun toiset lässyttävät jostain silmistä. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mistä kirjoitin ylempänä mennytkään, kuin muutama minuutti. Ja kyllähän se tilanne oli lähinnä odottamaton ja koominenkin. En nyt ole loukkaantuja tyyppiä, ja en kokenut tilannetta ahdistavana. Täysin yllättävänä kylläkin. Ihmisille sattuu ja tapahtuu.

        En mäkään lpoukkaantuisi. Eipä nyt vaan kiinnost kuunnella noin loppuunkaluttuja latteuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain muutama minuutti. Jumalauta jos joudut seisomaan odottamassa pääsyäsi johonkin tarvitsemasi esineen muutaman minuutin, kun toiset lässyttävät jostain silmistä. 😂

        No joo, voihan sitä noinkin ajatella, mutta onneksi ei ollu enempää tunkua tällä kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo, voihan sitä noinkin ajatella, mutta onneksi ei ollu enempää tunkua tällä kertaa.

        Olin sillä kauppa reissulla pillimehua veljen muksuille ostamassa, kun jäivät kauppakeskuksen leikkipaikalle odottelemaan, kun eivät halunneet tulla kauppaan jonottamaan. Kyllä mullakin oli ihan missio käydä suht nopeasti sillä kertaa. Kaikkea sitä vaan sattuu ja tapahtuu. Varsinkin kun vähiten odottaa.


    • Anonyymi

      Voisi tulla turhin riitoja, kun suhteessa olevat haluavat katsoa omaa markkina-arvoa?

      • Anonyymi

        En usko, että sitä edes niin miettisi, onko se sinkuille vai ei, vaan ottaa sen ekan korin mikä lähimpänä ja siistin, puhtaan näköinen.
        Miten se ilmenisi, se markkina arvon tsekkaaminen? Ottaisivatko kenties sormuksenkin pois? Eikös jossain ollut puhetta, että varatuilla olisi kovempi vienti, kuin sinkuilla, niin toimisiko niin päin, että "vahingossa" ottavat sinkkukorin, ja katselevat huomaako kukaan?
        Ikäväkseni voisin kuvitella, että ei. Ja, taas toisaalta, kokisko ne varatut itsensä syrjityiksi? Pitäiskö heille olla joku oma kori? Ja niille myös, jotka eivät halua mitään kanssakäymistä?


    • Anonyymi

      Kerran otin kaupassa sellaisen ostoskorin, missä luki Sale.
      Hahaa, kaikille meni läpi, vaikka en olekkaan Sauli!

      • Anonyymi

        Olet ymmärtänyt väärin. Sale on kaupan nimi.


      • Anonyymi

        Hassu 🤣🤣


    • Anonyymi

      niin hmm niin tytötkin voisivat sanoa että: pallomainen lihava joku mies...

      • Anonyymi

        pippeliä ei edes kai näe kun maha on niin suu5ri


    • Anonyymi

      Juu tai sitten lukisi että flirtti vaan, heh.

    • Anonyymi

      Ne on lähinnä sitä törmäystä varten ja takaa ajoa käytävilläääää

    • Anonyymi

      mitä lihavampi maha sitä huonompi seksi

    • Anonyymi

      Nyt tuli laitettua aloitus jossa tuntuu tunteet mylläävän. Onneksi asun itse sellaisella alueella jossa kaupassa jutellaan ja vaihdetaan ajatuksia ja avustetaan toisia.
      Ihan äsken pääkaupunkiseudulla käydessäni huomasin siinä kaupassa missä kävin, just tämän "älä vaan juttele kenellekään mitään"- ilmapiirin. Se tuntuu joskus ahdistavalle kun on tottunut siihen leppoisaan ilmapiiriin niin kaupassa kun muissakin julkisissa asioissa. Jotenkin tällaisena "maalaisena" tuntuu, että ihmisillä on paha olla ?? Tulen taas jouluviikolla sinne pääkaupunkiseudulle ja yritän sopeutua enkä juttele kenellekään mitään mutta minulle saa tulla juttelemaan vaikka niitä sinkkukärryjä ei olekaan. terveisin alottaja ap

      • Anonyymi

        Onhan se varmaan ahdistavaa, jos kauppareissu on viikon ainoa sosiaalinen tapahtuma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se varmaan ahdistavaa, jos kauppareissu on viikon ainoa sosiaalinen tapahtuma.

        Noinpa. Se kyllä aina joskus voi unohtua, että osalle ihmistä kauppareissu on viikon sosiaalinen kohokohta. Itselläni on aina sosiaalisen kanssakäymisen kiintiö jo tappiinsa asti täynnä siinä kohtaa kun käyn kaupassa ja olen sikdi kaupassa vain ostoksilla. Sosiaaliset tarpeeni hoidan aivan muualka kuin kaupan hyllyjen välissä notkuen. Mutta juu, kyllä tuo ruokakauppa on mun 70:lle isällenikin sosiaalisen elämän keskus.


    • Anonyymi

      mutta niin... ylipainoinen mies on "Jenkka-Tomas"

      ..niin noniin kun itse ja noniin jooo

    • Anonyymi

      Oletko Nevadan nopein vai Helsingin hitain?

      ...joo itse jooh sain hyvät tohvelit kenkuliinit tarjouksista ehdin...

    • Anonyymi

      Käy ostsmsdds Paavot, eli Lipposet jos ehdirt sandaalitkin ehkä... mutta nuo keknäkin noniin.. mutts

    • Ihmisillä on paljon parempi ja interaktiivinen “kyltti”, kasvot sekä silmät. Soidinmenot ovat ainoa hyvin toimiva menettely jolla päästään samalle hetekalle. Kaikki muu vaikuttaa epäluonnolliselta, kyseenalaiselta. Miehen pitää piiritellä, vokotella, flirttailla, ja tytöt pitää viehättää, viekoitella sekä antaa vahvistusta miehelle.

    • Anonyymi

      Hyvää Yötä

      t. Teemu-Inkwei Viinamäki

    • En innostu ajatuksesta ilmaista parisuhdestatustani kaupassa. Menen kauppaan hoitamaan asioita, tuntuisi kiusalliselta liittää siihen jonkinlainen "minua saa lähestyä kaikki vapaat miehet"-ulottuvuus. Olen muutenkin hyvin tehokas shoppailija, hoidan isotkin ostokset vartissa. En jää arpomaan hyllyille, en katsele ihmisiä tai kyttää heidän ostoskorejaan vaan keskityn omiin asioihini. Jostain syystä minulta kuitenkin kysytään usein jotain kaupassa ollessani. Viimeksi eräs vanhempi nainen pyysi minua lukemaan hänelle jugurttipurkin parasta ennen päivämäärän. Olen kai jollain tavalla vaarattoman oloinen, että minulta on helppo kysyä.

      • Anonyymi

        Sama. Mä kirjoitan kauppalappunikin (tai siis äitini osan siitä, omani muistan ilman lappua) siinä järjestyksessä, jossa tavarat siinä kaupassa eteen tulevat. Eri järjestyksessä siis, riippuen mihin kauppaan olen menossa. En kävele siksakkia hyllyillä, en pyöri hyllyväleissä miettimässä, en vilkuile muita kaupassa olijoita, hoidan osokseni ja poistun.

        Multakin tosi usein kysellään neuvoja, eli selvästikään en ole äreän ja kiireisen oloinen. Viimeksi eräs aasialainen naisihminen kyseli apua. Jostain syystä varsinkin englantia puhuvat kyselevät usein apua eri paikoissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Mä kirjoitan kauppalappunikin (tai siis äitini osan siitä, omani muistan ilman lappua) siinä järjestyksessä, jossa tavarat siinä kaupassa eteen tulevat. Eri järjestyksessä siis, riippuen mihin kauppaan olen menossa. En kävele siksakkia hyllyillä, en pyöri hyllyväleissä miettimässä, en vilkuile muita kaupassa olijoita, hoidan osokseni ja poistun.

        Multakin tosi usein kysellään neuvoja, eli selvästikään en ole äreän ja kiireisen oloinen. Viimeksi eräs aasialainen naisihminen kyseli apua. Jostain syystä varsinkin englantia puhuvat kyselevät usein apua eri paikoissa.

        Minä en kirjoita edes kauppalappua, kun sen lukemiseen tuhlaantuisi kaupassa liikaa aikaa eli menen muistin varassa. Olen hionut tehokkuuteni huippuunsa 😄 Poikkeuksena jotkut erityisen isot juhlat, kuten joulu tms jolloin ostettavaa on koko kärryllinen. Silloin minullakin vierähtää kaupassa väkisinkin hieman pidempi tovi. Kaikista mieluiten tilaan ruoat kotiin, se vasta tehokasta on. Muutamalla painalluksella tavarat äpissä ostoskoriin, maksu ja joku toinen tuo tavarat ovelle. Ihan mahtava palvelu 🤗

        Tuo olisikin mielenkiintoista tietää, millä perusteella ihmiset valitsevat sen, keneltä pyytävät apua. Tuo, ettet vaikuta äreältä takuulla vaikuttaa siihen ja onhan sitä muutenkin vaikutettavalta jotenkin vaarattomalta, että ihmiset uskaltavat lähestyä.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Minä en kirjoita edes kauppalappua, kun sen lukemiseen tuhlaantuisi kaupassa liikaa aikaa eli menen muistin varassa. Olen hionut tehokkuuteni huippuunsa 😄 Poikkeuksena jotkut erityisen isot juhlat, kuten joulu tms jolloin ostettavaa on koko kärryllinen. Silloin minullakin vierähtää kaupassa väkisinkin hieman pidempi tovi. Kaikista mieluiten tilaan ruoat kotiin, se vasta tehokasta on. Muutamalla painalluksella tavarat äpissä ostoskoriin, maksu ja joku toinen tuo tavarat ovelle. Ihan mahtava palvelu 🤗

        Tuo olisikin mielenkiintoista tietää, millä perusteella ihmiset valitsevat sen, keneltä pyytävät apua. Tuo, ettet vaikuta äreältä takuulla vaikuttaa siihen ja onhan sitä muutenkin vaikutettavalta jotenkin vaarattomalta, että ihmiset uskaltavat lähestyä.

        Mulle se lappu on lähinnä keino painaa ne jutu mieleeni. Varsinkin kun kirjotan tolleen järjestyksessä, niin yleensä kaikki muistuu mieleen kun on siinä kohtaa kauppaa. Kun olen kirjoittanut sen lapun, niin on lopulta ihan sama vaikka jättäisin sen lapun kotiin ja toisinaan se unohtuukin. Vaan kun ostaa toiselle ja lista on toisinaan hyvin pitkä, niin ei ainakaan itselläni onnistu se, että äitini vain sanoisi mitä tarvitsee. Kyllä mä jonkun metodin tarvitsen siihen, että painan sen 30 asiaa mieleeni ja omat siihen päälle tai olis riskinä joutua menemään uudestaan kauppaan. 😀

        Mäkin olen sitä miettinyt, että joku vaarattomuus siinä täytyy olla. Ehkä sitä näyttää myös jotenkin kohteliaalta ja/tai kiltiltä. Eniten mua on mietityttänyt tuo, että miksi varsinkin englanniksi apua kysellään. Jokin mussa täytyy antaa olettaa, että enkku luontuu ja kyllähän se luontuukin, kun käytän englantia työssänikin. Mutta miten se näkyy ulospäin, hyvä kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle se lappu on lähinnä keino painaa ne jutu mieleeni. Varsinkin kun kirjotan tolleen järjestyksessä, niin yleensä kaikki muistuu mieleen kun on siinä kohtaa kauppaa. Kun olen kirjoittanut sen lapun, niin on lopulta ihan sama vaikka jättäisin sen lapun kotiin ja toisinaan se unohtuukin. Vaan kun ostaa toiselle ja lista on toisinaan hyvin pitkä, niin ei ainakaan itselläni onnistu se, että äitini vain sanoisi mitä tarvitsee. Kyllä mä jonkun metodin tarvitsen siihen, että painan sen 30 asiaa mieleeni ja omat siihen päälle tai olis riskinä joutua menemään uudestaan kauppaan. 😀

        Mäkin olen sitä miettinyt, että joku vaarattomuus siinä täytyy olla. Ehkä sitä näyttää myös jotenkin kohteliaalta ja/tai kiltiltä. Eniten mua on mietityttänyt tuo, että miksi varsinkin englanniksi apua kysellään. Jokin mussa täytyy antaa olettaa, että enkku luontuu ja kyllähän se luontuukin, kun käytän englantia työssänikin. Mutta miten se näkyy ulospäin, hyvä kysymys.

        Jos pata kantensa valitsee niin mihin sitä patalappua enää tarvitaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulle se lappu on lähinnä keino painaa ne jutu mieleeni. Varsinkin kun kirjotan tolleen järjestyksessä, niin yleensä kaikki muistuu mieleen kun on siinä kohtaa kauppaa. Kun olen kirjoittanut sen lapun, niin on lopulta ihan sama vaikka jättäisin sen lapun kotiin ja toisinaan se unohtuukin. Vaan kun ostaa toiselle ja lista on toisinaan hyvin pitkä, niin ei ainakaan itselläni onnistu se, että äitini vain sanoisi mitä tarvitsee. Kyllä mä jonkun metodin tarvitsen siihen, että painan sen 30 asiaa mieleeni ja omat siihen päälle tai olis riskinä joutua menemään uudestaan kauppaan. 😀

        Mäkin olen sitä miettinyt, että joku vaarattomuus siinä täytyy olla. Ehkä sitä näyttää myös jotenkin kohteliaalta ja/tai kiltiltä. Eniten mua on mietityttänyt tuo, että miksi varsinkin englanniksi apua kysellään. Jokin mussa täytyy antaa olettaa, että enkku luontuu ja kyllähän se luontuukin, kun käytän englantia työssänikin. Mutta miten se näkyy ulospäin, hyvä kysymys.

        Asian alas kirjoittaminen auttaa kyllä muistamaan paremmin ja onhan se hyvä, että on lunttilappu mukana, niin voi tarkistaa muistaneensa kaiken eritoten, joa toiselle ostaa 😊 Itse ostan tyypillisesti tietyt perusjutut joka kerta ja olen miettinyt seuraavien päivien lämpimät ruoat valmiiksi, niin on aika helppo muistaa lista ulkoa. Kotona on myös aina sen verran perustarvikkeita, ettei yleensä haittaa, vaikken muistakaan juuri sillä kertaa ostaa jotain. Kahvi on ainoa, jonka unohtaminen olisi katastrofi 😁

        Ihmisen täytyy olla jollain tavalla helposti lähestyttävän näköinen, että ihmiset valitsevat juuri tietyn ihmisen, keneltä kysyä. Olet varmaan sellainen hyvän tuulisen oloinen 🤗


    • Anonyymi

      Erikoista tässä on se että miksi yhteiskunnalla on niin kova hinku parittaa ihmisiä, jos se ei ilman kauppareissujen sinkkukärryjä tapahdu niin ei tapahdu millään muullakaan ilveellä. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta, diil wit it

      • Kunka tämä nyt kääntyi yhteiskunnan hinguksi?


      • Anonyymi
        Häpyhuulimies kirjoitti:

        Kunka tämä nyt kääntyi yhteiskunnan hinguksi?

        No ainakin kauppiailla näkyy olevan hinku. Kauppiaat noita koreja hankkivat.


      • Anonyymi
        Häpyhuulimies kirjoitti:

        Kunka tämä nyt kääntyi yhteiskunnan hinguksi?

        Kaupat kuuluvat olennaisena osana yhteiskuntaan, sieltä sinäkin tyttöfani käyt ostamassa keppanaa kun ihmispelko antaa myöten


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin kauppiailla näkyy olevan hinku. Kauppiaat noita koreja hankkivat.

        Mitkä/missä kauppiaat hankkivat sinkku kyltillä olevia koreja?


      • Anonyymi
        Häpyhuulimies kirjoitti:

        Mitkä/missä kauppiaat hankkivat sinkku kyltillä olevia koreja?

        https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009996490.html

        Tuossa tuo uudempi juttu, josta aloitus varmaan on keksitty. Tuossa sentään on asiakkaiden palaute ollut hyvä. Nuohan ovat kymmenisen vuotta sitten Suomessakin "keksitty", että mikään uusi juttu tuo ei ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009996490.html

        Tuossa tuo uudempi juttu, josta aloitus varmaan on keksitty. Tuossa sentään on asiakkaiden palaute ollut hyvä. Nuohan ovat kymmenisen vuotta sitten Suomessakin "keksitty", että mikään uusi juttu tuo ei ole.

        Kas vain, kiitoksia!!! En tiennyt tuollaisesta ja kuulosti niin utopistiselta että en viitsinyt etsiä. Nimen omaisesti nimetyt sinkkupaikat ja muu sinkku identifiointi ei ole ollut koskaan mikään erityinen menestys. Mutta tuolla, on v̳a̳a̳l̳e̳a̳n̳p̳u̳n̳a̳i̳s̳i̳a̳ sinkkikoreja, nehän viittaavat epähygieeniseen ja epäterveeseen seksuaaliseen käytökseen.


      • Anonyymi
        Häpyhuulimies kirjoitti:

        Kas vain, kiitoksia!!! En tiennyt tuollaisesta ja kuulosti niin utopistiselta että en viitsinyt etsiä. Nimen omaisesti nimetyt sinkkupaikat ja muu sinkku identifiointi ei ole ollut koskaan mikään erityinen menestys. Mutta tuolla, on v̳a̳a̳l̳e̳a̳n̳p̳u̳n̳a̳i̳s̳i̳a̳ sinkkikoreja, nehän viittaavat epähygieeniseen ja epäterveeseen seksuaaliseen käytökseen.

        Valitukset värivalinnasta voi varmasti suunnata kyseiseen kauppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009996490.html

        Tuossa tuo uudempi juttu, josta aloitus varmaan on keksitty. Tuossa sentään on asiakkaiden palaute ollut hyvä. Nuohan ovat kymmenisen vuotta sitten Suomessakin "keksitty", että mikään uusi juttu tuo ei ole.

        Aloitus on keksitty kahden sinkun puhelisoiton aikana. Toinen ehdotti toinen hyväksyi ja kirjoitti aloituksen. Hyvä kun laitoit linkin. Ei ole kuulemma toiminu mutta ei pääkaupunkiseudulla voi toimia mikään hyvä juttu senhän huomaa jo näistä kirjoituksista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valitukset värivalinnasta voi varmasti suunnata kyseiseen kauppaan.

        En valita, vaan totean että 𝚟𝚊𝚊𝚕𝚎𝚊𝚗𝚙𝚞𝚗𝚊𝚒𝚜𝚎𝚝 sinkkukorit -idea on tuomittu epäonnistumaan, koska kyseinen väri on jonkin sodomia ryhmän (homot?) lajiväri.


      • Anonyymi

        Miksihän esim suomi 24 treffipalstalla on tuhansia ja tuhansia yksinäisiä etsimässä ystävää? Sitä sopii miettiä. Olisiko halu päästä edes jonkinlaiseen parisuhteeseen ja aivan itse ovat sinne itsensä laittaneet esille.


    • Suhde, joka saattaa muodostua parisuhteeksi sen jälkeen kun on käyty yhdessä hetekalla, aina alkaa siitä että mies, kaikkialla ollessaan, ihailee (ahmii silmillään) sellaisia tyttöjä jotka häntä seksuaalisesti kiinnostavat. Siinä on se "kyltti", myös kaupassa.

      Jokainen tyttö joka käy kuumana voi hyödyntää ylläolevaa faktaa, pukeutumalla siten että miehet kiinnostuvat hänestä. Siis minihame ylle ja koipi-reisien heiluttelua (paljaina), myös kaupassa.

      • Anonyymi

        Sellaiset naiset varmaankin toimivat noin, joita tuollainen mies kiinnostaa. Yleensä heillä on tarve rahalle ja asiakas hakusessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellaiset naiset varmaankin toimivat noin, joita tuollainen mies kiinnostaa. Yleensä heillä on tarve rahalle ja asiakas hakusessa.

        Enimmäkseen kaupoissa asiakkaat kohtaavat/näkevät toisiaan.


      • Anonyymi
        Häpyhuulimies kirjoitti:

        Enimmäkseen kaupoissa asiakkaat kohtaavat/näkevät toisiaan.

        Et selvästikään asu Suomessa. Se osittain selittää noita sun juttujasi.


      • Anonyymi
        Häpyhuulimies kirjoitti:

        Enimmäkseen kaupoissa asiakkaat kohtaavat/näkevät toisiaan.

        No nyt alkaa selviämään mistä nämä sun juttusi johtuvat. Sä tosiaan et asu Suomessa. Tokko olet käynytkään Suomessa muutoin kuin kesällä, enää vuosikausiin. Asut selvästi jossain lämpimässä ilmanalassa. Latinalaisessa-Amerikassa et ole, sillä siellä tavalliset naiset menevät lähes rajastaan yli noista sun painorajoistasi. Sä olet jossain päin Aasiaa, Thaimaassa tmv. Siellä saat vapaasti myös ahdistella lapsia. Mitä hittoa sä tuhlaat aikaasi tänne kirjoitellen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et selvästikään asu Suomessa. Se osittain selittää noita sun juttujasi.

        Tässä ketjussa aiheena on senhetken oikean löytymisen edesauttaminen, kun soidintantereena on kauppahuoneisto jossa asiakkaille on tarjolla kärryt ostosten keräämiseksi.


      • Anonyymi
        Häpyhuulimies kirjoitti:

        Tässä ketjussa aiheena on senhetken oikean löytymisen edesauttaminen, kun soidintantereena on kauppahuoneisto jossa asiakkaille on tarjolla kärryt ostosten keräämiseksi.

        Aivan, eli et selvästikään oleskele Suomessa. Suomi ja suomalaiset näyttävät olevan sinulle täysin tuntemattomia, olet vieraantunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et selvästikään asu Suomessa. Se osittain selittää noita sun juttujasi.

        Selvästi asuu mutta on sai ras päästään


    • Anonyymi

      Ei yhtään hullumpi ajatus!
      Itselle toimisi helposti ja hyvällä huumorilla varustettuna.

    • Anonyymi

      Hyvä ajatus, kannatetaan!

    • Anonyymi

      Niitä sinkkukorejahan on ja on ollut tarjolla monessa kaupassa. Ei niille kuulemma kauheammin käyttöä ole. Eivät ole suomalaisten juttu suuressa mittakaavassa, mutta saahan niitä kokeilla.

      • Anonyymi

        Missähän kaupoissa näkynyt??
        UJO SINKKU -koreille löytyisi ehkä useampi käyttäjä kuin tavis SINKKU:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missähän kaupoissa näkynyt??
        UJO SINKKU -koreille löytyisi ehkä useampi käyttäjä kuin tavis SINKKU:)

        Useissa eri kaupoissa eri puolilla Suomea ja vähän ulkomaillakin. Ulkomailla tosin en ole koskaan noita sinkkukoreja nähnyt. UJO SINKKU -kori on samalainen kuin kaikki muutkin korit, jotta se ei erottuisi joukosta eikä sitä ujostuttaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useissa eri kaupoissa eri puolilla Suomea ja vähän ulkomaillakin. Ulkomailla tosin en ole koskaan noita sinkkukoreja nähnyt. UJO SINKKU -kori on samalainen kuin kaikki muutkin korit, jotta se ei erottuisi joukosta eikä sitä ujostuttaisi.

        Enpäs ole Suomessa nähnyt moisia SINKKU-koreja vielä missään. Tuosta sain hyvän idean, tehdä SINKKU-kylttejä ostoskärryjen lähietäisyydelle. Sinkkuuta voi näin ollen ohjeistaa toiselle niin halutessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpäs ole Suomessa nähnyt moisia SINKKU-koreja vielä missään. Tuosta sain hyvän idean, tehdä SINKKU-kylttejä ostoskärryjen lähietäisyydelle. Sinkkuuta voi näin ollen ohjeistaa toiselle niin halutessaan.

        Niitä on monessakin paikassa, mutta tosiaan jo kymmenen vuotta vanha juttu jo Suomessakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä on monessakin paikassa, mutta tosiaan jo kymmenen vuotta vanha juttu jo Suomessakin.

        Ok. Eipä ollut aikanaan ajankohtainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Eipä ollut aikanaan ajankohtainen.

        Itselläni ei ole ollut koskaan ajankohtainen, mutta osaan lukea.


    • Anonyymi

      Mies löytää kumppanin parhaiten baarista viinaa juomalla. Sellaiset sinkku kärryt kaupassa on ihan noloja eikä naiset halua miehen lähestyvän kaupassa. Kaupassa naiset ostaa ruokaa eikä ne halua miesten alkavan ahdistella.

      T_ viinamies

      • Anonyymi

        Nykyisin kaikki lähestymisyritykset katsotaan ahdisteluksi. Varsinkin jos yritätä sanoa jotain niin heti on kyse loukkaamisesta. Ei ole ihme jos vietetään esim yksinäisten joulua ym


    • Anonyymi

      No varatut niitä luultavasti lykkis niitäkin kärryjä mieluimmi kui sinkku joka ei varsinaisesti edes mitään elämäänsä etsi

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Tarvitsee panssaroi5uja järeitä kulkuneuvojas kuljetwamaan ruokaostoksiwakin, t6o6t6takai

    • Anonyymi

      kaupassa ole ennakko asetelmia eikä ennokko luuloja, kuten baarissa ja tanssi lavoilla,

    • Anonyymi

      "Sinkkukärryt" on keskon ovela mainoskikka.

    • Anonyymi

      Kauppoihin voisi asettaa tarjolle rohkeampia koreja, viestinä "panettaa", "älä tule lähelle vituttaa" tai muuten vastaavilla piristävillä kommenteilla omaavaa. Vastaisi sen hetkistä olotilaa "naista vailla", mutta älä hyppää ostoskoriin.

      AV

      • Hahahaaa olet hauska.😂 kannatan. 👍🏼 Toki itselläni lukisi aina älä tule lähelle😳😬


      • Anonyymi

        Pääkaupunkiseudulla nämä "älä tule lähelle vituttaa" kärryt loppuisi varmaan sika pian.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pääkaupunkiseudulla nämä "älä tule lähelle vituttaa" kärryt loppuisi varmaan sika pian.

        Kyltin pitäisi olla digitaalinen näyttö ja sille appi joka automaattisesti syöttää tekstin korinkantajan puhelimesta. Tytöt voisi esittää vaikka niin että: 50€ / 30min.

        Mitä neutraaleja värejä koreissa voisi käyttää? Tuossa HS jutussa mainittu 𝚟𝚊𝚊𝚕𝚎𝚊𝚗𝚙𝚞𝚗𝚊𝚒𝚗𝚎𝚗 sinkkukorit -idea on kelvoton koska se on yksi sodoma+ väri, ei sellaisia kukaan terve ihminen käytä.


    • Olen epäsosiaalinen mörkö ja käyn kaupassa vain hoitamassa tarvittavat ostokset, mahdollisimman vähillä häiriötekijöillä kiitos😃

      Enkä edes muista millon viimeksi olisin kaupassa ostorkärryjä tarvinnut🤔 yksin asuva ei paljoa tarvi,
      Ja kuten moni on jo ehtinyt mainita, niitä sinkkukoreja on jo jossain vaiheessa joissain kaupoissa kokeiltu,

    • Anonyymi

      Haku miesten logiikka, kenellä miehistä oon Psykiatrian puoli vuotta otsa täplä kävelyt juotuaan WC istuin tukittu puhella Jkäymällä pakko kävelyt

    • Anonyymi

      Jos kengän nimi on Kenkuli, silloin kumppanin nimi on Kumppari.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      niin ei ole oikeassti sellaista vaikka voisi tuntua että nuorias naisia jatkuvssti ympätrillä niillr jotain opettaa ei ole ole niin kivaa kuin joku yläkoulun poju voisi kuvitella olevan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      132
      2061
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      375
      1538
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1146
    4. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      108
      952
    5. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      949
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      92
      913
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      898
    8. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      848
    9. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      788
    10. Seksuaalinen halukkuus ja kyvykkyys

      Tulee mieleeni kysyä, onko palstalla enää ihmisiä joilla olisi se voimakas seksuaalinen halukkuus vastakkaiseen sukupuol
      Sinkut
      99
      691
    Aihe