Kivaa alkavaa

Anonyymi-ap

Viikkoa ystävälle.

208

1343

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yötä

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        💋 ­­N­­y­m­­­f­­­o­­­m­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18121032E

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kivaa viikoa. Lunta on nyt :D

      • Anonyymi

        Vasta nyt. :D onpa kiva jos on. Mitä kaikkea teit töissä tänään? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasta nyt. :D onpa kiva jos on. Mitä kaikkea teit töissä tänään? :)

        Noo sellasta koneella istumistahan se on enimmäkseen :D Ei siinä oo paljon kerrottavaa. Projektin suunnittelua vois sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo sellasta koneella istumistahan se on enimmäkseen :D Ei siinä oo paljon kerrottavaa. Projektin suunnittelua vois sanoa.

        Okei. :D mikä siinä on parasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. :D mikä siinä on parasta?

        On se monipuolista hommaa ja kun tykkään suunnitella asioita paljon niin kai tuollainen sopii mulle kun oon lisäks tarkka jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se monipuolista hommaa ja kun tykkään suunnitella asioita paljon niin kai tuollainen sopii mulle kun oon lisäks tarkka jne.

        Joo. :) Koen itsekin olevan tuollainen tarkka. Suunnittelen paljon asioita ja usein toteutankin niitä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. :) Koen itsekin olevan tuollainen tarkka. Suunnittelen paljon asioita ja usein toteutankin niitä. :D

        Pääsetkö sä sitten toteuttamaan työssäsi noita ominaisuuksia ja mistä ite tykkäät eniten työssäs?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsetkö sä sitten toteuttamaan työssäsi noita ominaisuuksia ja mistä ite tykkäät eniten työssäs?

        En ehkä työssä tarpeeksi. Tarkkuutta kylläkin mikä on parasta tavallaan mutta haluaisin enemmän haastetta. Olen jotenkin oppinut olemaan ihmisten kanssa eli on sekin kehittynyt. Ei mikään turhaa ole ollut vaikka joskus niinkin ajattelee. Pitää vain miettiä että tämä on minun polku mikä piti kulkea. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ehkä työssä tarpeeksi. Tarkkuutta kylläkin mikä on parasta tavallaan mutta haluaisin enemmän haastetta. Olen jotenkin oppinut olemaan ihmisten kanssa eli on sekin kehittynyt. Ei mikään turhaa ole ollut vaikka joskus niinkin ajattelee. Pitää vain miettiä että tämä on minun polku mikä piti kulkea. :)

        Niin ja voi olla et tulevaisuudessa pääset enemmän sellaiseen työhön kun nyt vaan sitä polkua jatkat :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja voi olla et tulevaisuudessa pääset enemmän sellaiseen työhön kun nyt vaan sitä polkua jatkat :D

        Niin voihan se olla. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voihan se olla. :D

        Minkälaisia asioita työnkuvaasi kuuluu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisia asioita työnkuvaasi kuuluu?

        Asiakaspalvelu ainakin suurimmaksi osaksi. Sitten ihan hoitoineen huolehdin kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakaspalvelu ainakin suurimmaksi osaksi. Sitten ihan hoitoineen huolehdin kaikki.

        Ja mieti kun minulle on pahimpia juuri nuo sosiaaliset tilanteet mutta taistelen joka päivä itseni kanssa että ne onnistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakaspalvelu ainakin suurimmaksi osaksi. Sitten ihan hoitoineen huolehdin kaikki.

        Oho tuota en tiennytkään et asiakaspalvelua. Mitä tarkoitat hoitoineen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho tuota en tiennytkään et asiakaspalvelua. Mitä tarkoitat hoitoineen?

        Joo onhan sitä. Niin että teen jotain sellaista hoitoa sitten muille mitä ikinä se onkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo onhan sitä. Niin että teen jotain sellaista hoitoa sitten muille mitä ikinä se onkaan.

        Aijaa luulin ihan toisenlaista :D kerran sanoit jotain toimistohommia :D No siinä tulee sitten sosiaalisia tilanteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa luulin ihan toisenlaista :D kerran sanoit jotain toimistohommia :D No siinä tulee sitten sosiaalisia tilanteita.

        No niitäkin joskus. :D vähän vaihdellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niitäkin joskus. :D vähän vaihdellen.

        Okei :D mä tunnen yhden kuka tekee vyöhyketerapiahoitoja mut tuskin se oot :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei :D mä tunnen yhden kuka tekee vyöhyketerapiahoitoja mut tuskin se oot :D

        En ole se ainakaan. :D en ollut kuullutkaan tuollaisista että olisi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole se ainakaan. :D en ollut kuullutkaan tuollaisista että olisi. :D

        No ei se mullekaan tuttu hoito oo :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei :D mä tunnen yhden kuka tekee vyöhyketerapiahoitoja mut tuskin se oot :D

        En ihan kehtaa suoraan sanoa mitä teen. Kun kutenkin tunnistaminen on aika helppoa sitten muillekin. Mutta jos joskus kohdataan niin kertoisin ja sitten ymmärtäisit kaiken. :D en siis tee tuota mutta jotain muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se mullekaan tuttu hoito oo :D

        Harvemmin tuollaista varmaan sitten tarvitsee. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ihan kehtaa suoraan sanoa mitä teen. Kun kutenkin tunnistaminen on aika helppoa sitten muillekin. Mutta jos joskus kohdataan niin kertoisin ja sitten ymmärtäisit kaiken. :D en siis tee tuota mutta jotain muuta.

        Ei tarviikaan kertoa mitään mitä ei tässä halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo sellasta koneella istumistahan se on enimmäkseen :D Ei siinä oo paljon kerrottavaa. Projektin suunnittelua vois sanoa.

        Ihan mielenkiinnosta kysyn jos haluat yhtään sanoa että millainen projekti? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvemmin tuollaista varmaan sitten tarvitsee. :D

        Taitaa olla enemmänkin uskomushoitoja. Et jalkapohjia tietyistä pisteistä painamalla lähtee taudit ja vaivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla enemmänkin uskomushoitoja. Et jalkapohjia tietyistä pisteistä painamalla lähtee taudit ja vaivat.

        Joo ei se ihan niin taida mennä. :D tosin uskolla on suuri voima.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta kysyn jos haluat yhtään sanoa että millainen projekti? :)

        No siis projokteja on erilaisia, joku tilaa jotakin ja sitten sitä täytyy suunnitella. Miten mikäkin asia budjetoidaan, mitkä on aikataulut ja sellasta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis projokteja on erilaisia, joku tilaa jotakin ja sitten sitä täytyy suunnitella. Miten mikäkin asia budjetoidaan, mitkä on aikataulut ja sellasta. :D

        Siis sinä teet tavallaan päätökset ja muut sitten toteuttaa vai miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sinä teet tavallaan päätökset ja muut sitten toteuttaa vai miten?

        Jotain sinne päin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sinä teet tavallaan päätökset ja muut sitten toteuttaa vai miten?

        Kyllä siinä saa itekin tarttua hommiin joskus :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain sinne päin :D

        Suunnitteleeko muutkin sitä budjetointia vai vaan sinä? Ihan vaan mietin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siinä saa itekin tarttua hommiin joskus :D

        Joskus vaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suunnitteleeko muutkin sitä budjetointia vai vaan sinä? Ihan vaan mietin. :D

        No periaattessa mä vaan mutta toki muita kuunnellen ja näkemykset huomioiden :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No periaattessa mä vaan mutta toki muita kuunnellen ja näkemykset huomioiden :D

        Aivan. Tarvitseeko sinun sitten tavallaan ottaa käskyjä keneltäkään muulta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Tarvitseeko sinun sitten tavallaan ottaa käskyjä keneltäkään muulta?

        Joskus, en ole mikään omistaja tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus, en ole mikään omistaja tms.

        Niin kyllä. Ajattelin että olisit tai joskus sanoit jotain siihen tapaan siksi kysyin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä. Ajattelin että olisit tai joskus sanoit jotain siihen tapaan siksi kysyin.

        No ehkä tulkitsit vaan niin. Periaatteessa siinä paikassa vastaan kaikesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä tulkitsit vaan niin. Periaatteessa siinä paikassa vastaan kaikesta.

        Tai siis joskus sanoit siihen suuntaan että ihan oma idea on ja siksi ajattelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis joskus sanoit siihen suuntaan että ihan oma idea on ja siksi ajattelin.

        En ole aiemmin halunnut myöntää enkä kieltää mut nytpähän tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aiemmin halunnut myöntää enkä kieltää mut nytpähän tiedät.

        Okei. Ja nyt sinäkin tiedät enemmän mitä minä teen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Ja nyt sinäkin tiedät enemmän mitä minä teen. :)

        Niin tiedän :D se kyllä oli täys yllätys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Ja nyt sinäkin tiedät enemmän mitä minä teen. :)

        Minun nukkumatti on tainnut juosta karkuun. Haluaisin huomenna olla virkeän näköinen no ei voi mitään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tiedän :D se kyllä oli täys yllätys.

        Niin. :) en edes tiedä miksi teen mitä teen siis minun luonteeni kanssa mutta kai sitten lopulta sovin sellaiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. :) en edes tiedä miksi teen mitä teen siis minun luonteeni kanssa mutta kai sitten lopulta sovin sellaiseen?

        Mietin tässä mitä hoitoja niitä on olemassa :D mut varmaan sovellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. :) en edes tiedä miksi teen mitä teen siis minun luonteeni kanssa mutta kai sitten lopulta sovin sellaiseen?

        Onko se sitten sun yritys vai oletko työntekijä? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin tässä mitä hoitoja niitä on olemassa :D mut varmaan sovellut.

        Onhan niitä kaikenlaista. :D en usko että löydät mutta ajatuksena yritän ajatella että sovin siihen työhön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sitten sun yritys vai oletko työntekijä? :D

        En ole yrittäjä vaan ihan työntekijä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan niitä kaikenlaista. :D en usko että löydät mutta ajatuksena yritän ajatella että sovin siihen työhön.

        No siis mitä mul on mieles niin joku kauneishoitola, kynsihoito...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis mitä mul on mieles niin joku kauneishoitola, kynsihoito...

        Nuokin olisi ihan mielenkiintoisia mutta ei. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuokin olisi ihan mielenkiintoisia mutta ei. :D

        Jaahas, sitten saakin miettiä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas, sitten saakin miettiä :D

        Niin. :) mutta enhän minäkään tiedä edes mitä sinäkään teet tavallaan vain jotain siihen suuntaan. :D jotain suunnittelujuttuja johonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. :) mutta enhän minäkään tiedä edes mitä sinäkään teet tavallaan vain jotain siihen suuntaan. :D jotain suunnittelujuttuja johonkin.

        Totta :D toistaseksi mietittävää sullekin ja joskus sitten kerron enemmän :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta :D toistaseksi mietittävää sullekin ja joskus sitten kerron enemmän :D

        En edes tiedä mihinkään suuntaan teet yhtään mitään eli toisin sanoen en yhtään mitään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edes tiedä mihinkään suuntaan teet yhtään mitään eli toisin sanoen en yhtään mitään. :D

        No mut kai nyt enemmän kun vielä eilen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mut kai nyt enemmän kun vielä eilen?

        Ehkä jotain vähäisesti. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edes tiedä mihinkään suuntaan teet yhtään mitään eli toisin sanoen en yhtään mitään. :D

        Saattahan sunkin hoidot olla vaikka kukkien hoitoa, eläinten hoitoa, vanhusten hoitoa... En mäkään tiedä paljoa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattahan sunkin hoidot olla vaikka kukkien hoitoa, eläinten hoitoa, vanhusten hoitoa... En mäkään tiedä paljoa :D

        Tuo hoito sana on jo enemmän kuin sinulla projekti. :D niitähän voi tehdä millä alalla vaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo hoito sana on jo enemmän kuin sinulla projekti. :D niitähän voi tehdä millä alalla vaan. :D

        Siis hoitojakin voi tehdä monella alalla, sitä tarkotin.


      • Anonyymi

        Siis että hoito on vain yhdellä alalla mutta projekteja voi tehdä millä alalla vaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis hoitojakin voi tehdä monella alalla, sitä tarkotin.

        Tavallaan joo. Mutta rajaahan se jo aika paljon jos on sitä asiakaspalveluakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis hoitojakin voi tehdä monella alalla, sitä tarkotin.

        Projekti voi olla vaikka kukkien lannoitukseen tai vaikka myös hoitoihinkin liittyvä. Tai sitten ihan johonkin ulkomaihin tai teknilliseen liittyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Projekti voi olla vaikka kukkien lannoitukseen tai vaikka myös hoitoihinkin liittyvä. Tai sitten ihan johonkin ulkomaihin tai teknilliseen liittyvä.

        No liittyy tekniseen ja ulkomaihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No liittyy tekniseen ja ulkomaihin.

        Et siis lannoita kukkia. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis lannoita kukkia. :D

        Kyl mä pihalla kukkia hoidan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mä pihalla kukkia hoidan :D

        Arvasin että vastaat noin. :D ehkä me vain ollaan opittu tuntemaan toisemme tässä hyvin tai sitten meillä on jotain henkilökemiaa miksi tietää tavallaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis projokteja on erilaisia, joku tilaa jotakin ja sitten sitä täytyy suunnitella. Miten mikäkin asia budjetoidaan, mitkä on aikataulut ja sellasta. :D

        Ootko joku tehtaan johtaja? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No periaattessa mä vaan mutta toki muita kuunnellen ja näkemykset huomioiden :D

        Oho sulla on iso vastuu 🤩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus, en ole mikään omistaja tms.

        Voithan olla vaikka yritysidean luoja kuka myynyt rahoittajille idean? 😊🤩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin että vastaat noin. :D ehkä me vain ollaan opittu tuntemaan toisemme tässä hyvin tai sitten meillä on jotain henkilökemiaa miksi tietää tavallaan. :D

        Ehkä :D mukavaa iltaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä :D mukavaa iltaa

        Sinne samoin. Arvostankohan sinua tarpeeksi kun tuo yksi välissä tuntuu olevan todella ihaileva?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne samoin. Arvostankohan sinua tarpeeksi kun tuo yksi välissä tuntuu olevan todella ihaileva?

        Ei kait tässä mitään arvostusta haeta? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kait tässä mitään arvostusta haeta? :D

        Ei kun ajattelin vain kun tuokin oli melkein sydän silmillä palvomassa. :D en itse siis palvo tai mitään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun ajattelin vain kun tuokin oli melkein sydän silmillä palvomassa. :D en itse siis palvo tai mitään. :D

        No ei pidäkään palvoa, olen ihan normaali ihminen vaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei pidäkään palvoa, olen ihan normaali ihminen vaa :D

        Niin minäkin ajattelen mutta tuli vain mieleen. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin ajattelen mutta tuli vain mieleen. :D

        En mä oikeen tykkää jos joku ihastuu ihmiseen tämän aseman takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei pidäkään palvoa, olen ihan normaali ihminen vaa :D

        Oliko tuo sitten mitenkään oikeassa. Puhui jostain tehtaasta mutta itse mietin onko se tehdas vai vaan joku muu. Ja sitten entä tuo yritysidean myynti? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä oikeen tykkää jos joku ihastuu ihmiseen tämän aseman takia.

        Se on aika yleistä nykyään. Tosin itsellä se toimii juuri toisinpäin että itse haluan olla menestynyt niinkin ettei toisen ole niin väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tuo sitten mitenkään oikeassa. Puhui jostain tehtaasta mutta itse mietin onko se tehdas vai vaan joku muu. Ja sitten entä tuo yritysidean myynti? :D

        No en sanoisi ehkä tehdas, tuotantolaitos voisi olla kuvaavampi sana. Mut ei nyt mikään satojen ihmisten laitos :D enpä nyt tässä halua ottaa sen enempää kantaa tuohon toiseen asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en sanoisi ehkä tehdas, tuotantolaitos voisi olla kuvaavampi sana. Mut ei nyt mikään satojen ihmisten laitos :D enpä nyt tässä halua ottaa sen enempää kantaa tuohon toiseen asiaan.

        Okei ja kerro tosiaan niin paljon kuin tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en sanoisi ehkä tehdas, tuotantolaitos voisi olla kuvaavampi sana. Mut ei nyt mikään satojen ihmisten laitos :D enpä nyt tässä halua ottaa sen enempää kantaa tuohon toiseen asiaan.

        Minusta on hienoa ihan sama mitä teet. On sekin varmaan tuhat kertaa mielenkiintoisempaa kuin minulla. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on hienoa ihan sama mitä teet. On sekin varmaan tuhat kertaa mielenkiintoisempaa kuin minulla. :D

        Samat sanat on hienoa mitä vaan teetkin. Enpä voi tietää onko mielenkiintoisempaa :D En valita et hommani tylsää tosin ois :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat on hienoa mitä vaan teetkin. Enpä voi tietää onko mielenkiintoisempaa :D En valita et hommani tylsää tosin ois :D

        Noh voisiko sitä miten kuvailla. :D kaipaisi vaihtelua kovasti ja sitä kun ei paljoa ole. Eikä palkkakaan mikään hurjan suuri ole nykyajan menot kun on mitä on. Olen aina pärjännyt tosin hyvin kun olen sellainen. Jollekin se olisi pieni raha millä pärjään mutta aina kun haluan jotain ostaa niin pystyn ostamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh voisiko sitä miten kuvailla. :D kaipaisi vaihtelua kovasti ja sitä kun ei paljoa ole. Eikä palkkakaan mikään hurjan suuri ole nykyajan menot kun on mitä on. Olen aina pärjännyt tosin hyvin kun olen sellainen. Jollekin se olisi pieni raha millä pärjään mutta aina kun haluan jotain ostaa niin pystyn ostamaan.

        Koetko et voisit alkaa yrittäjäksi vaikka sillä alalla joskus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko et voisit alkaa yrittäjäksi vaikka sillä alalla joskus?

        Mahdollisesti mutta siihen menee aikaa. Sitten jos onnistun omissa suunnitelmissa ja menisin siitä yrittäjäksi niin sitten kyllä tienaisin hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdollisesti mutta siihen menee aikaa. Sitten jos onnistun omissa suunnitelmissa ja menisin siitä yrittäjäksi niin sitten kyllä tienaisin hyvin.

        Riittääkö siinä hoidossa paljon asiakkaita? Entä mitkä on tulevaisuuden näkymät siinä, esim voiko jokin kone korvata ihmisen siinö työssä tai vastaavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittääkö siinä hoidossa paljon asiakkaita? Entä mitkä on tulevaisuuden näkymät siinä, esim voiko jokin kone korvata ihmisen siinö työssä tai vastaavaa?

        Riittää ja hyvät olisi. Ei voi kone korvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittää ja hyvät olisi. Ei voi kone korvata.

        Okei. No sehän ois sitten hyvä sauma alkaa yrittäjäksi jos sellainen kiinnostaa kun on tietoa mitä se vaatisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. No sehän ois sitten hyvä sauma alkaa yrittäjäksi jos sellainen kiinnostaa kun on tietoa mitä se vaatisi.

        Tiedän. Tosin työntekijänäkin tienaisin hyvin tuossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. Tosin työntekijänäkin tienaisin hyvin tuossa.

        Niin tiedätkin, kunhan vaan pohdin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tiedätkin, kunhan vaan pohdin.

        Kaikki aikanaan. :D olen vielä nuori tai vanhakin. :D koen olevani vanha vaikka en nyt sitten olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki aikanaan. :D olen vielä nuori tai vanhakin. :D koen olevani vanha vaikka en nyt sitten olekaan.

        Entäs kun kerroit et oot opiskellut jotain laskentatoimen tapaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs kun kerroit et oot opiskellut jotain laskentatoimen tapaista?

        Olen jotain kursseja joskus opiskellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs kun kerroit et oot opiskellut jotain laskentatoimen tapaista?

        Saan siis lapsiakin ja jossain vaiheessa niitäkin mahdollisesti olisi. Se unohtui sanoa mutta eikös se ole jo selvää kun en niin vanha olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan siis lapsiakin ja jossain vaiheessa niitäkin mahdollisesti olisi. Se unohtui sanoa mutta eikös se ole jo selvää kun en niin vanha olekaan.

        Mihin toi kommentti nyt viiittasi? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jotain kursseja joskus opiskellut.

        Okei. Eli koulutuksesi on siis eri kuin se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin toi kommentti nyt viiittasi? :D

        Sanoin vaan ihan huvikseen tuossa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Eli koulutuksesi on siis eri kuin se.

        Niin on eri kuin se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on eri kuin se.

        Aika erilainen olet sitten kuin mitä luulin vielä vähän aikaa sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika erilainen olet sitten kuin mitä luulin vielä vähän aikaa sitten.

        En minäkään sinusta kaikkea ole tietänyt. Ja lisäksi ihan minä vain olen en kukaan muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään sinusta kaikkea ole tietänyt. Ja lisäksi ihan minä vain olen en kukaan muu.

        Mitä tarkoitat ettet kukaan muu? Tiestysti oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat ettet kukaan muu? Tiestysti oot?

        Niin siis että vain oma itseni olen. Kun sanoit että erilainen kuin aikaisemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis että vain oma itseni olen. Kun sanoit että erilainen kuin aikaisemmin.

        Nii. Sama ihminen mut enpä voinut tiettä et jotkut asiat ovat erilailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii. Sama ihminen mut enpä voinut tiettä et jotkut asiat ovat erilailla.

        Etkö sitten halua olla ystävä jos olen tämmöinen kuin olen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sitten halua olla ystävä jos olen tämmöinen kuin olen?

        No enhän mä niin ole sanonut. Justhan mä tuol ylempänö sanoin et minust on hienoa mitä vaan teetki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enhän mä niin ole sanonut. Justhan mä tuol ylempänö sanoin et minust on hienoa mitä vaan teetki.

        Okei. Kiva jos voin olla ystävä siitäkin huolimatta että en ole sellainen kuin ajattelit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Kiva jos voin olla ystävä siitäkin huolimatta että en ole sellainen kuin ajattelit.

        Sä nyt tulkistit mua väärin. Olisit hyvä ystävä vaikka mitä tekisit, eihän ne asiat vaikuta siihen millainen oot. Tarkotin et ajattelin et teet eri asioita :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Kiva jos voin olla ystävä siitäkin huolimatta että en ole sellainen kuin ajattelit.

        Eli oot samanlainen ihminen edelleen, mut teet eri asioita. Muotoilin sanani väärin, sitä tarkoitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä nyt tulkistit mua väärin. Olisit hyvä ystävä vaikka mitä tekisit, eihän ne asiat vaikuta siihen millainen oot. Tarkotin et ajattelin et teet eri asioita :D

        Ajattelin vain etten olisi tarpeeksi hyvä sitten ystäväksi kun teen vain sellaista mitä teen enkä mitään hienoa ja menestyksellistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin vain etten olisi tarpeeksi hyvä sitten ystäväksi kun teen vain sellaista mitä teen enkä mitään hienoa ja menestyksellistä.

        Ei se minun kaivattukaan minua varmaan sen takia halunnut kun en ollut hänen tasollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin vain etten olisi tarpeeksi hyvä sitten ystäväksi kun teen vain sellaista mitä teen enkä mitään hienoa ja menestyksellistä.

        Miten niin et tee mitään menestyksellistä tai hienoa? Eihän se pidä paikkaansa mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se minun kaivattukaan minua varmaan sen takia halunnut kun en ollut hänen tasollaan.

        Älä nyt tollasia puhu kun ei kukaan ole sanonut mistään tasoista mitää. Mä en tykkää tollasesta ajattelusta ihmisillä ois jotkun tasot. Miten se mitä teet ois vähemmän tasokasta kuin se et luulin sun olleen jossain toimistossa laskemassa jotain laskuja tms? Ei mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt tollasia puhu kun ei kukaan ole sanonut mistään tasoista mitää. Mä en tykkää tollasesta ajattelusta ihmisillä ois jotkun tasot. Miten se mitä teet ois vähemmän tasokasta kuin se et luulin sun olleen jossain toimistossa laskemassa jotain laskuja tms? Ei mitenkään.

        Niin totta. En oikein tiennyt mitä ajattelit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin et tee mitään menestyksellistä tai hienoa? Eihän se pidä paikkaansa mitenkään.

        Ehkä joku päivä voin olla ylpeä itsestäni. Nyt on vain sellainen olo että ei oikein ylpeyttä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin totta. En oikein tiennyt mitä ajattelit.

        Normaali työntekijä mäkin olin tällä alalla ennen kuin nyt teen tätä mitä teen. Kyl mä tiedän et se rooli on usein haastavampaa ja rankempaa kuin mitä nyt teen ja kaikkia tehtäviä pitääkin arvostaa mielestäni. Keräsin siinä tietoa ja kokemusta tähän hommaan. En koe alkuunkaan et olisin mitenkään tasokkaampi kuin ennenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä joku päivä voin olla ylpeä itsestäni. Nyt on vain sellainen olo että ei oikein ylpeyttä ole.

        Ei se paikka missä oot pyörisi ilman sun panosta. Olet arvokas tekijä siinä paikassa ja siitä voit olla ylpeä. Olet varmasti hyvä siinä mitä teet ja en mä esimerkiksi osaisi mitään hoitoja tehdä. Sulla käy siellä monia asiakkaita jotka pitää sua varmasti arvokkaana ja tärkeänä, joten miten sulla ei ois syitä olla ylepä itsestäs?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaali työntekijä mäkin olin tällä alalla ennen kuin nyt teen tätä mitä teen. Kyl mä tiedän et se rooli on usein haastavampaa ja rankempaa kuin mitä nyt teen ja kaikkia tehtäviä pitääkin arvostaa mielestäni. Keräsin siinä tietoa ja kokemusta tähän hommaan. En koe alkuunkaan et olisin mitenkään tasokkaampi kuin ennenkään.

        Niinhän se on. Koen vain olevani vanha ja sitten kuitenkin niin alkutekiöissä kaikessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se paikka missä oot pyörisi ilman sun panosta. Olet arvokas tekijä siinä paikassa ja siitä voit olla ylpeä. Olet varmasti hyvä siinä mitä teet ja en mä esimerkiksi osaisi mitään hoitoja tehdä. Sulla käy siellä monia asiakkaita jotka pitää sua varmasti arvokkaana ja tärkeänä, joten miten sulla ei ois syitä olla ylepä itsestäs?

        Niin kai. Olen kyllä paljon saanut kehuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on. Koen vain olevani vanha ja sitten kuitenkin niin alkutekiöissä kaikessa.

        No tuskin olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai. Olen kyllä paljon saanut kehuja.

        No niin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on. Koen vain olevani vanha ja sitten kuitenkin niin alkutekiöissä kaikessa.

        Tai siis nuori mutta vanha tavallaan muihin verrattuna. Olen vain koittanut ajatella että ei se haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin. :D

        Tuli vähän parempi mieli. Kiitos siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli vähän parempi mieli. Kiitos siitä.

        Ole hyvä vaan, kiva jos niin :D sori kun en osnanut muotoilla mitä tarkotin ja aiheutin huonon mielen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis nuori mutta vanha tavallaan muihin verrattuna. Olen vain koittanut ajatella että ei se haittaa.

        Eihän sitä ikuisesti voi mikään 20v ollakaan ja ehkä ihan hyvä ettei ole. Olen siis vanhempi kuin tuo. Ehkä se ikä on tuonut myös jonkunlaista kasvamista? Ainakin koen että ymmärrän asioita helpommin kuin tuon ikäiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä vaan, kiva jos niin :D sori kun en osnanut muotoilla mitä tarkotin ja aiheutin huonon mielen.

        Enhän minäkään osannut sanoittaa sitä suoraan mitä teen eli oli minusta johtuva alunperin se väärinkäsitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä ikuisesti voi mikään 20v ollakaan ja ehkä ihan hyvä ettei ole. Olen siis vanhempi kuin tuo. Ehkä se ikä on tuonut myös jonkunlaista kasvamista? Ainakin koen että ymmärrän asioita helpommin kuin tuon ikäiset.

        Toki tuo kasvamista, ei 20 vuotias ole ajattelultaan aikuinen mun mielestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä ikuisesti voi mikään 20v ollakaan ja ehkä ihan hyvä ettei ole. Olen siis vanhempi kuin tuo. Ehkä se ikä on tuonut myös jonkunlaista kasvamista? Ainakin koen että ymmärrän asioita helpommin kuin tuon ikäiset.

        On mullakin täs vähän stressiä ollut iästä kun alkaa 30 lähestyä. Jos nyt kiinnostaa niin oon 28.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki tuo kasvamista, ei 20 vuotias ole ajattelultaan aikuinen mun mielestä.

        Niin. Välillä vain mietin missä se kasvu minussa näkyy muussa kuin naamassa. Tai ehkä se näkyy muiden silmään mutta sitten tuntuu itsestä että on vain vielä jotenkin "lapsen" tasolla tai yhtä kokematon kuin muutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mullakin täs vähän stressiä ollut iästä kun alkaa 30 lähestyä. Jos nyt kiinnostaa niin oon 28.

        On minulla sinne enemmän matkaa vuosia kuin sinulla sitten mutta niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On minulla sinne enemmän matkaa vuosia kuin sinulla sitten mutta niin.

        Niin. Haluutko enää olla mun ystävä? 😧


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On minulla sinne enemmän matkaa vuosia kuin sinulla sitten mutta niin.

        Tää nyt ei toimikaan kunnol tää palstakaan niin meen nukkumaan. Öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Haluutko enää olla mun ystävä? 😧

        Miksi en haluaisi? Eikä nyt ole mistään 5 vuodesta kyse vaan alle sen meillä ikäeroa. Eikä ikä nyt määritä ystävyyttä eikä mitään muutakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää nyt ei toimikaan kunnol tää palstakaan niin meen nukkumaan. Öitä.

        Okei. Minulla kyllä näyttää toimivan. Öitä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää nyt ei toimikaan kunnol tää palstakaan niin meen nukkumaan. Öitä.

        Lähditkö nyt kun sanoin että olen liian nuori sinun ystäväksi? Ei meillä lopulta ole paljoa ikäeroa kun se pari vuotta ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähditkö nyt kun sanoin että olen liian nuori sinun ystäväksi? Ei meillä lopulta ole paljoa ikäeroa kun se pari vuotta ainakin.

        Tai siis että ajattelitko minun olevan sellainen liian lapsellinen ystäväksi tai sitten vain liian nuori jos se vähän päälle 2v on liikaa. Kun ei sillä iällä ole minulle mitään väliä ystävissä eikä muutenkaan. Vuosia sinne tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Haluutko enää olla mun ystävä? 😧

        Ja lisäksi tiesin tuon iän jo silloin ja silti halusin olla ystävä kuten haluan edelleen. Ei se minua haittaa minkä ikäinen on. Ja toivottavasti voin olla ystävä silti takaisin vaikka olenkin tämmöinen ja tämän ikäinen mikä olenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Haluutko enää olla mun ystävä? 😧

        Älä ole pöIjä :) ihana olet ja voisin olla kaverisi 🤩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se paikka missä oot pyörisi ilman sun panosta. Olet arvokas tekijä siinä paikassa ja siitä voit olla ylpeä. Olet varmasti hyvä siinä mitä teet ja en mä esimerkiksi osaisi mitään hoitoja tehdä. Sulla käy siellä monia asiakkaita jotka pitää sua varmasti arvokkaana ja tärkeänä, joten miten sulla ei ois syitä olla ylepä itsestäs?

        Hienosti puhuttu. Olet niin fiksu ♥️☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää nyt ei toimikaan kunnol tää palstakaan niin meen nukkumaan. Öitä.

        Ai oot tollainen herkkiskin, tuu paijattavaks 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai oot tollainen herkkiskin, tuu paijattavaks 🥰

        On varattu niin kuin minäkin tiedoksi vaan sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varattu niin kuin minäkin tiedoksi vaan sinulle.

        Mitäs te varatut toisillenne juttelette 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs te varatut toisillenne juttelette 🙄

        Me ollaan ystäviä. Sitä vain jutellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähditkö nyt kun sanoin että olen liian nuori sinun ystäväksi? Ei meillä lopulta ole paljoa ikäeroa kun se pari vuotta ainakin.

        Sanoitko sitten niin vai? Lähdin koska tää tökki ihan oikeasti eikä ladannut tätä sivua. Hauskaa iltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoitko sitten niin vai? Lähdin koska tää tökki ihan oikeasti eikä ladannut tätä sivua. Hauskaa iltaa.

        En sanonut niin enkä ajattele niin. Mitä ajatuksia sinulla on siitä jos en olekaan sinun ikäinen? Kivaa iltaa sinnekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanonut niin enkä ajattele niin. Mitä ajatuksia sinulla on siitä jos en olekaan sinun ikäinen? Kivaa iltaa sinnekin.

        Ei mulla mitään ajatuksia siitä oo kun en ole ajatellutkaan et oisit saman ikäinen. Pitkäänhän luulin et oot joku 20 vuotta vanhempi eikä sekään vaikuttanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoitko sitten niin vai? Lähdin koska tää tökki ihan oikeasti eikä ladannut tätä sivua. Hauskaa iltaa.

        Ajattelin koko päivän että ajatteletko niin. Kun jäi vähän epätietoiseksi tuo keskustelu enkä saanut vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla mitään ajatuksia siitä oo kun en ole ajatellutkaan et oisit saman ikäinen. Pitkäänhän luulin et oot joku 20 vuotta vanhempi eikä sekään vaikuttanut.

        Niin kai. Kiva jos se ei haittaa kun olen vähän nuorempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin koko päivän että ajatteletko niin. Kun jäi vähän epätietoiseksi tuo keskustelu enkä saanut vastausta.

        Lähdin kun ei toiminut mut kyl mä mietin ajatteletkp nyt mut liian vanhaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai. Kiva jos se ei haittaa kun olen vähän nuorempi.

        Ei se mua ainakaan haittaa yhtään, tavallaan sen tiesinkin viimeisimpien puheitesi perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin koko päivän että ajatteletko niin. Kun jäi vähän epätietoiseksi tuo keskustelu enkä saanut vastausta.

        Mut se täytyy ihan itsekin todeta et näytän ikäistäni nuoremmalta :D Kai se vaikuttaa kun ei polta tupakkaa ja juo paljoa alkoholia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähdin kun ei toiminut mut kyl mä mietin ajatteletkp nyt mut liian vanhaksi.

        En ajattele liian vanhaksi ollenkaan. Tulen toimeen minkä vaan ikäisten kanssa ja ystävinäkin on ollut nuorempia ja vanhempiakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut se täytyy ihan itsekin todeta et näytän ikäistäni nuoremmalta :D Kai se vaikuttaa kun ei polta tupakkaa ja juo paljoa alkoholia.

        No ehkä minäkin. :D menen varmaan ihan päälle 20v vaikka onhan siitäkin jo menty reippaasti yli. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mua ainakaan haittaa yhtään, tavallaan sen tiesinkin viimeisimpien puheitesi perusteella.

        Niin sanoin siitä kyllä silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä minäkin. :D menen varmaan ihan päälle 20v vaikka onhan siitäkin jo menty reippaasti yli. :D

        Joo :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut se täytyy ihan itsekin todeta et näytän ikäistäni nuoremmalta :D Kai se vaikuttaa kun ei polta tupakkaa ja juo paljoa alkoholia.

        Kunnollinen mies 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sanoin siitä kyllä silloin.

        Joo. Tänää pääsi ekaa kertaa lumitöihin. Ei sitä lunta kovin paljoa ollut mut ihan kolattavan verran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnollinen mies 🥰

        No ihan normaali olen kyl :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Tänää pääsi ekaa kertaa lumitöihin. Ei sitä lunta kovin paljoa ollut mut ihan kolattavan verran.

        Oho. :D olet varmaan odottanut sitä. On täälläkin lunta. Enemmän vain pelkään liukastumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut se täytyy ihan itsekin todeta et näytän ikäistäni nuoremmalta :D Kai se vaikuttaa kun ei polta tupakkaa ja juo paljoa alkoholia.

        En minäkään polta ja juon tosi harvoin. Enemmän vain joskus nautiskelen jonkun yhden lasin jos tuntuu sille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho. :D olet varmaan odottanut sitä. On täälläkin lunta. Enemmän vain pelkään liukastumista.

        Meinasin jo liukastua. No joo on se kivaa kun pääsee kolaa vielä nyt kun sitä ei oo paljoa. Sitten kun on isot kinokset ja ei enää tiedä mihin kolata ni ei oo kivaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään polta ja juon tosi harvoin. Enemmän vain joskus nautiskelen jonkun yhden lasin jos tuntuu sille.

        Joo, joskus on ihan hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä minäkin. :D menen varmaan ihan päälle 20v vaikka onhan siitäkin jo menty reippaasti yli. :D

        Se on outoa miten miehillä se ikä ei näy niin helposti tai vanheneminen tulee myöhemmin kuin naisilla. Johtuu tietysti hormoneista ja niiden pitoisuudesta. Minullakin siellä reilut 30 jälkeen on varmaan viimeiset hetket saada omia lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinasin jo liukastua. No joo on se kivaa kun pääsee kolaa vielä nyt kun sitä ei oo paljoa. Sitten kun on isot kinokset ja ei enää tiedä mihin kolata ni ei oo kivaa :D

        Joo totta. :D jonnekinhan se pitää kasata. Olen tänä talvena jo kerran pyllähtänyt. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on outoa miten miehillä se ikä ei näy niin helposti tai vanheneminen tulee myöhemmin kuin naisilla. Johtuu tietysti hormoneista ja niiden pitoisuudesta. Minullakin siellä reilut 30 jälkeen on varmaan viimeiset hetket saada omia lapsia.

        Mutta jos omat suunnitelmat menee yksiin niin se tulee juuri sopivasti minulle sinne. Ajattelin vasta tuolloin omia mahdollisesti. :D haluan vielä elää sitä nuoruutta ilman että pitäisi perhettä perustaa.


      • Anonyymi

        Se on vain aikaraja kun ei sitten muuten voi sitten saada ja haluan kuitenkin jossain vaiheessa omiakin. Olen sitten missä vaan tai nykyisen kanssa yhdessä niin silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos omat suunnitelmat menee yksiin niin se tulee juuri sopivasti minulle sinne. Ajattelin vasta tuolloin omia mahdollisesti. :D haluan vielä elää sitä nuoruutta ilman että pitäisi perhettä perustaa.

        Vaikea aihe puhua kun koen jo olevani niin vanha et pitäs jo olla lapsii ja kaikkee mut en tunne et oisin yhtää valmis sellaseen viel


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vain aikaraja kun ei sitten muuten voi sitten saada ja haluan kuitenkin jossain vaiheessa omiakin. Olen sitten missä vaan tai nykyisen kanssa yhdessä niin silti.

        Mutta hyvä kun suunnitelmat on selvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea aihe puhua kun koen jo olevani niin vanha et pitäs jo olla lapsii ja kaikkee mut en tunne et oisin yhtää valmis sellaseen viel

        En minäkään ole ajatellut kuin vasta siellä reilusti päälle 30v kun sen jälkeen varmaan on sitten vaikeampaa saada näin naisena ajateltuna. Etkä sinä ole niin vanha vielä. :D tiedän jotain 30-40v jotka saavat vielä lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään ole ajatellut kuin vasta siellä reilusti päälle 30v kun sen jälkeen varmaan on sitten vaikeampaa saada näin naisena ajateltuna. Etkä sinä ole niin vanha vielä. :D tiedän jotain 30-40v jotka saavat vielä lapsia.

        Niin kai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hyvä kun suunnitelmat on selvät.

        Niin. Kyllä se on aika selkeää. Mutta tiedä sitten siellä 7-8 vuoden päässä missä on ja mitä aikoo tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea aihe puhua kun koen jo olevani niin vanha et pitäs jo olla lapsii ja kaikkee mut en tunne et oisin yhtää valmis sellaseen viel

        Sulta puuttuu oikeanlainen nainen viereltä 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulta puuttuu oikeanlainen nainen viereltä 😊

        Miten niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Kyllä se on aika selkeää. Mutta tiedä sitten siellä 7-8 vuoden päässä missä on ja mitä aikoo tehdä.

        Jotenkin hankala aihe mulle kun tulee paljon asioita omasta lapsuudesta mieleen mitkä haluisin tehdä paremmin oman lapsen kanssa. Et siis mitään väärää sanonut mut huomaan et mua alkaa vähän ahdistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulta puuttuu oikeanlainen nainen viereltä 😊

        Et voi sitä toisen elämästä tietää kuten en minäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin hankala aihe mulle kun tulee paljon asioita omasta lapsuudesta mieleen mitkä haluisin tehdä paremmin oman lapsen kanssa. Et siis mitään väärää sanonut mut huomaan et mua alkaa vähän ahdistaa.

        Niin minäkin mutta tiedän etten ole vanhempani tai kukaan muukaan. Minulle sanottiin että menneisyys voi vaikuttaa omiin lapsiin mutta loppujen lopuksi haluat vain toimia oikein niin ettei ne vaikuta ja ettei ne virheet mitä itselle tai muille on joskus käynyt sieltä toistuisi uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin hankala aihe mulle kun tulee paljon asioita omasta lapsuudesta mieleen mitkä haluisin tehdä paremmin oman lapsen kanssa. Et siis mitään väärää sanonut mut huomaan et mua alkaa vähän ahdistaa.

        Ei meidän ole tuosta pakko puhua jos et halua. Halusin vain kertoa omista suunnitelmistani mitkä mahdollisesti sitten joskus tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei meidän ole tuosta pakko puhua jos et halua. Halusin vain kertoa omista suunnitelmistani mitkä mahdollisesti sitten joskus tapahtuu.

        Voidaan puhua mistä vaan. Ajattelin vaa yrittää olla avoimempia ja kertoa mitä tunteita aihe herättää minussa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voidaan puhua mistä vaan. Ajattelin vaa yrittää olla avoimempia ja kertoa mitä tunteita aihe herättää minussa. :D

        Mikä siinä sitten ahdistaa? Etkö halua omia lapsia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voidaan puhua mistä vaan. Ajattelin vaa yrittää olla avoimempia ja kertoa mitä tunteita aihe herättää minussa. :D

        Kiva jos ajattelet niin ja kerrot mille tuntuu. Se on jo todella paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä sitten ahdistaa? Etkö halua omia lapsia?

        No yritin tuossa kertoa jo.. haluun varmaankin mut en koe olevani valmis ja toisaalta monilla jo tässä iässä on lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No yritin tuossa kertoa jo.. haluun varmaankin mut en koe olevani valmis ja toisaalta monilla jo tässä iässä on lapsia.

        Niin. Ja tosiaan mille itsestä tuntuu se on paras. Itse tuolla laitoinkin että se ajatuskin että haluaa kohdella paremmin kuin joskus itse saanut tai kuullut on jo tosi hieno ajatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ja tosiaan mille itsestä tuntuu se on paras. Itse tuolla laitoinkin että se ajatuskin että haluaa kohdella paremmin kuin joskus itse saanut tai kuullut on jo tosi hieno ajatus.

        Mutta tosiaan tiedän niitäkin ketkä olleet melkein 40 kun saanet ekan lapsen. Siinä vaan vanhemmat on jo kovin vanhat lapsen ollessa parikymppinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ja tosiaan mille itsestä tuntuu se on paras. Itse tuolla laitoinkin että se ajatuskin että haluaa kohdella paremmin kuin joskus itse saanut tai kuullut on jo tosi hieno ajatus.

        Mut asiat voi tapahtuu nopeastikin jos niikseen tulee enkö stressaa asialla nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tosiaan tiedän niitäkin ketkä olleet melkein 40 kun saanet ekan lapsen. Siinä vaan vanhemmat on jo kovin vanhat lapsen ollessa parikymppinen.

        Niin että kerkeehän sitä. Itse vain pelkään sitä että en saisikaan enää silloin. Yleisesti se on se päälle 30v kun saa enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut asiat voi tapahtuu nopeastikin jos niikseen tulee enkö stressaa asialla nyt

        Niin kaikki ajallaan. Minullakin siihen on vuosia mutta olen suunnitellut sen niin että kaikki se on mahdollista minulle. Tosin siihen on aikaa ja vaikka 5 vuodenkin päästä saatan olla jossain ihan eri elämäntilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että kerkeehän sitä. Itse vain pelkään sitä että en saisikaan enää silloin. Yleisesti se on se päälle 30v kun saa enää.

        Niih, tuohan se on kun naisella se aika tulee millon ne pitää tehdä jos meinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että kerkeehän sitä. Itse vain pelkään sitä että en saisikaan enää silloin. Yleisesti se on se päälle 30v kun saa enää.

        Siis naisena. Miehethän saa vaikka 40-50 parhaillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis naisena. Miehethän saa vaikka 40-50 parhaillaan.

        No joo mut sitten sen naisen tosiaan pitää olla paljon nuorempi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niih, tuohan se on kun naisella se aika tulee millon ne pitää tehdä jos meinaa.

        Niin se on. :/ inhottavaa mutta evoluutio kun ei anna periksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo mut sitten sen naisen tosiaan pitää olla paljon nuorempi...

        Niin pitääkin. Ehkä se ajatus onkin yleisesti niin että miehet voi olla naista vanhempia tulee juuri tuosta ajatuksesta. Ja sitten kun hedelmällisyys lakkaa niin alkaa rupistuminen hirveän aikaisin. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo mut sitten sen naisen tosiaan pitää olla paljon nuorempi...

        Mutta on vielä aikaa. Enkä nyt vielä haluaisikaan kun ei sovi vielä tähän hetkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin pitääkin. Ehkä se ajatus onkin yleisesti niin että miehet voi olla naista vanhempia tulee juuri tuosta ajatuksesta. Ja sitten kun hedelmällisyys lakkaa niin alkaa rupistuminen hirveän aikaisin. :(

        😥😥😥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta on vielä aikaa. Enkä nyt vielä haluaisikaan kun ei sovi vielä tähän hetkeen.

        Kuuntelin spotifystä ja jotain vanhoja soittolistoja ja löyty paljon hyviä mitä unohtanut :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntelin spotifystä ja jotain vanhoja soittolistoja ja löyty paljon hyviä mitä unohtanut :D

        Mitä biisejä? :D kivaa torstaita sinne. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntelin spotifystä ja jotain vanhoja soittolistoja ja löyty paljon hyviä mitä unohtanut :D

        Jäin miettimään miksi se aihe tavallaan ahdistaa? Kun jos ajattelee niin sehän on vain hyvä jos ajattelee että haluaa omille lapsilleen parasta ja ei kaikkien tarvitse tehdä samaan aikaan lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäin miettimään miksi se aihe tavallaan ahdistaa? Kun jos ajattelee niin sehän on vain hyvä jos ajattelee että haluaa omille lapsilleen parasta ja ei kaikkien tarvitse tehdä samaan aikaan lapsia.

        Miksi sie kyselet jos sitä ahdistaa aihe? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntelin spotifystä ja jotain vanhoja soittolistoja ja löyty paljon hyviä mitä unohtanut :D

        Kerro vaan mitä biisei ihana 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sie kyselet jos sitä ahdistaa aihe? 😊

        Kai sitä voi kysyä näin ystävänä asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro vaan mitä biisei ihana 🥰

        Kerrohan sinä mitä biisejä kuuntelet? Me tässä sitten mietitään ystävän kanssa niitä. Kerran haluat osallistua keskusteluun ihana. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan sinä mitä biisejä kuuntelet? Me tässä sitten mietitään ystävän kanssa niitä. Kerran haluat osallistua keskusteluun ihana. :)

        Räppii poppii, gettomasaa, elastista jne 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan sinä mitä biisejä kuuntelet? Me tässä sitten mietitään ystävän kanssa niitä. Kerran haluat osallistua keskusteluun ihana. :)

        Ai miks sanoit mua ihanaks? Kiitos 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai miks sanoit mua ihanaks? Kiitos 🥰

        Ajattelin vain kun kutsuit ystävääni ihanaksi että olethan sinäkin näin naisen näkökulmasta sellainen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin vain kun kutsuit ystävääni ihanaksi että olethan sinäkin näin naisen näkökulmasta sellainen. :)

        Oletko ihan hetero sit? 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihan hetero sit? 🤭

        Seurustelen miehen kanssa eli taidan olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seurustelen miehen kanssa eli taidan olla.

        Okei mut eihän sitä tiedä? Eikö joskus houkuttaisi vaikka kokeilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei mut eihän sitä tiedä? Eikö joskus houkuttaisi vaikka kokeilla?

        En koe naista sillä tavalla. Ei sytytä.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6223
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3788
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1470
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe