Sitten uhriudun ja ihmettelen kun kaikki laittaa välit poikki muhun eikä halua olla enää missään tekemisissä.
KilttiMies89
Olen narsisti joka haukkuu kaikki muut ihmiset maanrakoon
30
528
Vastaukset
- Anonyymi
No siis ei ole kyllä koskaan tuota diagnoosia tehty enkä muista koskaan kenenkään mua narsistiksi nimittäneen mutta olen alkanut yhä enemmän käyttäytyä kuin narsisti.
KilttiMies89No kai sen vois sanoa näin että jos noi puheet oli "aitoa" ni et oo narsku.
Tästä tulikin taas mieleeni että sellanen joku vintiö on kadonnut.
Ja jokunen muukin "persoona"- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
No kai sen vois sanoa näin että jos noi puheet oli "aitoa" ni et oo narsku.
Tästä tulikin taas mieleeni että sellanen joku vintiö on kadonnut.
Ja jokunen muukin "persoona"Oli aitoa, mulla todettu vain Add, Asperger ja lisäks jotain pakko-oireisuutta masennuksen ja ahdistuksen ohella. Voi olla että jo tuo Aspergerdiagnoosi saattaa sulkea pois sen että olisin mikään narsisti.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli aitoa, mulla todettu vain Add, Asperger ja lisäks jotain pakko-oireisuutta masennuksen ja ahdistuksen ohella. Voi olla että jo tuo Aspergerdiagnoosi saattaa sulkea pois sen että olisin mikään narsisti.
KilttiMies89Käyttädyn kyllä välillä hyvin ilkeästi ja itsekkäästi muita ihmisiä kohtaan mutta sekin kuluu varmaan häiriön kuvaan myös aspergerissa. Varmaan pitäis sitten vaihtaa nimimerkkikin IlkeäMies89. No oonkai kuitenkin enemmän kiltti kuin ilkeä.
KilttiMies89 Anonyymi kirjoitti:
Oli aitoa, mulla todettu vain Add, Asperger ja lisäks jotain pakko-oireisuutta masennuksen ja ahdistuksen ohella. Voi olla että jo tuo Aspergerdiagnoosi saattaa sulkea pois sen että olisin mikään narsisti.
KilttiMies89Harmi kun täällä sotketaan tahallaan toisia aloituksia.
Ois varmasti monelle tärkeitä aiheita kirjolla olot.
Ja keskustella näistä senkin takia et saisi enemmän tietoa. Kaikenmaailman artikkeleita löytyy tied mitä, mutta ihan oman kokemuksen tietoa oireista jne tarvitsis.
Esim miten elää ja olla esim assilaisen, addin, kaksmielisen, eiku siis tarkoitin kaksisuuntaisen, ja muiden kanssa. Sekä myös narskun.
Ootkohan sä eräs... jonka kanssa "törmäilty" ?- Anonyymi
Harmi kun täällä sotketaan tahallaan toisia aloituksia.
Ois varmasti monelle tärkeitä aiheita kirjolla olot.
Ja keskustella näistä senkin takia et saisi enemmän tietoa. Kaikenmaailman artikkeleita löytyy tied mitä, mutta ihan oman kokemuksen tietoa oireista jne tarvitsis.
Esim miten elää ja olla esim assilaisen, addin, kaksmielisen, eiku siis tarkoitin kaksisuuntaisen, ja muiden kanssa. Sekä myös narskun.
Ootkohan sä eräs... jonka kanssa "törmäilty" ?Aika harvoin käyn missään ihmisten ilmoilla mut onkai sekin mahdollista, missähän tää "törmäily" olisi voinut tapahtua?
KilttiMies89 Anonyymi kirjoitti:
Aika harvoin käyn missään ihmisten ilmoilla mut onkai sekin mahdollista, missähän tää "törmäily" olisi voinut tapahtua?
KilttiMies89Täällä mietin et ollaankoha keskusteltu ku oot ilkee tms .
- Anonyymi
Täällä mietin et ollaankoha keskusteltu ku oot ilkee tms .
Keskusteltu tällä palstalla? Viimeisen reilun 3 vuoden aikana en kyllä täällä ole juurikaan käynyt tai kirjoitellut tänne.
KilttiMies89
- Anonyymi
Tiedän yhden joka muuntautui vuosien varrella sosiopaatiksi. Sitä taitaa vatuttaa kun näen niin kirkkaasti hänen lävitseen. Ihme uhriutumista ja ei minkäänlaista itsekontrollia omista tunteistaan. Kielteiset fiilikset kun pukkaavat päälle niin heti ollaan kietomassa köyttä kaulan ympärille. Olen vain tyyliin naureskellut silloin vierestä että mitä pelleilyä se oikein on. Ihan sama ovatko tunteet myönteisiä vai kielteisiä sillä ne täytyy silti osata kohdata elämässään eikä sulkea kielteisiä asioita mielensä ulkopuolelle. Jos sulkee ne, niin oikeasti ne vain hautautuvat syvemmälle alitajuntaan jolloin ne silti vaikuttavat ihmiseen ja alitajunnassa ne myös pysyvät vankasti kiinni verrattuna että myöntää heikkoutensa ja purkaa aidosti tunteitaan.
- Anonyymi
Meikäläisestä tais tulla semmonen "sosiopaatti" sen jälkeen kun isä kuoli tuossa muutama vuosi sitten.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meikäläisestä tais tulla semmonen "sosiopaatti" sen jälkeen kun isä kuoli tuossa muutama vuosi sitten.
KilttiMies89Musta tuli sosiaalitoimistopaatti. Aina pikku laitamyötäisessä purjehdin hakemaan sieltä rommirahaa.
Silmälappukin löytyy ja sossu kantaa mulle sitä rommia. Mutta sellainen papukaija olisi vielä kiva.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musta tuli sosiaalitoimistopaatti. Aina pikku laitamyötäisessä purjehdin hakemaan sieltä rommirahaa.
Silmälappukin löytyy ja sossu kantaa mulle sitä rommia. Mutta sellainen papukaija olisi vielä kiva.
>simiti<🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣
Vielä pitäs jostain joku paatti hommata jos on sosiopaatti.
Osittain haluan sanoa vastaan..
Yllättävää, mutta kerrankin yritän
ottaa rauhallisesti kiehahtamatta heti.
Joku mahdollisesti jotain tällästä neuvoi.. 😁
Toisille ei ole niin yksinkertaisen helppoa tunteisiin sun muihin suhtautuminen.
Se kun ei oo mikään omavalintainen, kun vaan opettelet asennoitumaan niihin juttu nepsyille- Anonyymi
Osittain haluan sanoa vastaan..
Yllättävää, mutta kerrankin yritän
ottaa rauhallisesti kiehahtamatta heti.
Joku mahdollisesti jotain tällästä neuvoi.. 😁
Toisille ei ole niin yksinkertaisen helppoa tunteisiin sun muihin suhtautuminen.
Se kun ei oo mikään omavalintainen, kun vaan opettelet asennoitumaan niihin juttu nepsyilleEt ole mies uskottavan oloinen minkään teennäisen asiantuntijapuheen suhteen🥱
- Anonyymi
Auttaako itsetutkiskelu. Miksi ärsyynnyt ihmiseen, onko siihen jokin syy, siinä toisessa ihmisessä vai jossakin asiassa. (Aika keljuja jotkut ovat niin että joskus on syytäkin.) Missä tilanteessa ärsyynnyt, väsyneenä, stressaantuneena...
Jos sinulla olisi jokin keskustelukaveri jonka kanssa voisit penkoa asiaa tarkemmin. Tuohan on jo hyvä suunta kun kirjoitat tänne.
Jos et ole ennen mielstäsi ollut sellaien mitä kerroit, niin voi hyvinkin mennä ohi, kunhan olet aikasi potenut ja pohtinut. Voi surukin aiheuttaa tilapäisen muutoksen käytökseen ja suhtautumiseen toiseen ihmiseen.
Jos olet suututtanut sinulle tärkeitä henkilöitä, niin etkö voisi ottaa asian puheeksi ja kertoa tämän saman minkä kerroita aloituksessasi. Kaikille tyypeille ei kannata sieluaan availla, heille joilla sinulle ei ole isompaa merkitystä.- Anonyymi
Yleensä olen joko väsynyt, ahdistunut, stressaantunut tai esim nälkäinen kun suutun herkästi muille tai näitä kaikkia yhtäaikaa. Naisenpuutekkin ärsyttää aika usein vaikka en olekkaan oikeastaan mitään edes tehnyt sen eteen että voisin tututstua johonkin naiseen. On varmaan vaan niin huono itsetunto etten pystyisi ottamaan vastaan enää yksiäkään pakkeja.
KilttiMies89
- Anonyymi
Demarinarsisti saattaa myös olla hyvinkin mennyt nainen kaikkien muiden menneiden lisäksi.
- Anonyymi
Älä ole huolissasi, olet kuin Suomen hallitus.
Ehkä sulla on jokin aleksitymia. Tunnesokeus...
Et ymmärrä mitä sanomisilla, teoillasi aiheutat muille ja ihmettelet vaan, kun ihmiset välttelee?
Veikkaan, ettet olisi täällä ainoa, joka voisi kärsiä vastaavasta...- Anonyymi
Kannattaa ensin tiedostaa yksi asia
Se jokainen joka tunistelee muita ihmisiä narsistiksi omaa
narsistisia piirteitä itse.
Samoin se että viimeisen 20 aikana piirteitä on tarvittu
käyttöön paljon enenpi kun koskaan.
Ja minun ikäryhmän halusi olla
yksilöllinen ja persoonalinen nuorena.
Nämä vaatii semoista tervettä itsekkyyttä
Joten itsekkyyttä on kaikkialla .
Mutta vielä yleisempää on että epävakaa,vaativa tai kaksuuntainen tai joku pershärö ,nepsy tai mt häiriö pistää arvostelemaan muita...Joskus rajustiklin...
Tai se et jotenkin örvelösti tai hyypiösti käyttäytyvä mies nimetään narsistiksi
Koskav siitä tullut puhekielessä hankalan ihmisen synonyymi varsinkin täälä netissä.
Tämän lisäksi ihmiset evät ylernsä tiedä että
Narsismia on 2 tyyppiä ...
Ykköstyypi se itsekäs ,itsekeskeinen
Hallitseva ja joissain tapauksissa aggressiivinen tyyppi on tunnetumpi.
Mutta on olemassa myös se uhrityyppi..
Se jonka ongelma on enenpi urautumista ja alistumiskäytöksessä ja on ylläri pilleri
Tyypillsempi naisilla...
Samanmoista minä minä käytöstä negatiivisena ..
Ja valituksena ... heikolla itsetunnolla ..
Mutta molemmissa on samaa suuruuden hullutta ..
Mies on parhaista parhan ja nainen uhreista uhrein..
Kumpikin tyyppi tarvitsee ihmisiä umpärileen saadakseen mitä haluavat. Mutta eivät itse anna mitään ...
Vain lääketieteen ammatilaset saa tehdä diagnoosin.
Mistä minä tiedän .
Olen yksi Suomen viimeisistä narsisti diagnoosin saaneista. Ja minä olen tarkkailut häiriötä myös muilla
Ihmisillä..
Nuorena olin myös kärkäs käyttämään narsisti sanaa kaikista hankalista ihmisistä .
Mutta olen kehittynyt siitä pois päin .
Nykyään lääkärit saa tehdä diagnoosit... Minulla ei ole sitä pätemisen tarvetta mitä nuorena oli. .
Ja muutenki nykyään tunnistan omia käytös ongelma kohtia. Sain diagnoosin 20 ja oon pian 40.
Rauhottunu paljon siitä mitä joskus olin.
Mutta olen kyllä silti jonkinasteinen kokemusasiantuntija.- Anonyymi
Joo no ei läheskään kaikki huonosti käyttäytyvät ihmiset ole narsisteja ja osaako ne lääkäritkään aina tehdä oikeita diagnooseja?
KilttiMies89
- Anonyymi
Niin se saattaapi olla.
Terveisin Hermsn Rösman. - Anonyymi
Oletko se räyhähenkimies joka kirjoittelee työkavereilleen huonosti verhottuja uhkauksia minkä jopa maallikkokin ymmärtää?
- Anonyymi
On jännittävää melkein kuin ois inside the blues ns🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On jännittävää melkein kuin ois inside the blues ns🤭
Ja oikeasti ollut itse monen monen muun tod häiriintyneen tekstin takana ymmärtämättä että tosi iso veli valvoo🤭
- Anonyymi
No kannattaako?💩
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849