Levy julkaistiin vuonna 1993 ja tyylilajiltan vaihtelevia mut musaa pidetään vaihtoehtorokkina. Välillä kuuluu psykedeliinen biisi = kuujärven jää ja rockn roll tyylinen hyvästi pop sekä koukeroinen art pop rock-laulu kameleontti tai intialaistyylinen progevivahteinen poprock -laulu auringonjumalan poika tai progetyylinen tehdas ja melodinen vedenalaiseen kaupunkiin ja laulussa ruma rämä römö römö kuuluu a cappella tyyli jossa ei ole soittimia ollenkaan vaan mennäåän a cappella tyylillä ja kappale hyrrä on akustinen poprokkibiisi josta tuli hitti. Kappaleen kaunis painajainen riffi on koukeroinen eli haastava soittaa. Annan levylle 5/5 tähteä.
1.Marionettikadulla= 5/5 tasoa oleva laulu
2.Hyrrä= 5/5
3.Kapteeni koulukammo= 5/5(koukeroista soittoa paljon tämän laulun aikana!)
4.Kaunis painajainen= 5/5
5.Hyvästi pop= 3/5
6.Kuujärven jää= 5/5(huikea kappale! levyn paras)
7.Auringonjumalan poika= 5/5(levyn kolmanneksi paras)
8.Tehdas= 4/5
9.Ruma rämä römö römö= 4/5
10.Vedenalaiseen kaupunkiin= 5/5(levyn toiseksi paras levy jossa bändi ottaa kantaa eläiten, tässä tapauksessa kalojen puolesta joita puolustaa kuten ympäristöä)
11.Kameleontti= 5/5
Don huonot -kameleontti ; isompi analyysi-arviointi
Anonyymi-ap
0
148
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013