Terve,
Mitäköhän uskallan pyytää Poseidonin tasapainoliivistä ja 300bar regusta ( vararegu paine-ja syvyysm.), ostettu v. 1998 (uutena) ja sukellettu kymmenisen kertaa?
Liivi sopii S-M -kokoiselle naiselle tai S - kokoiselle miehelle(?). Molemmat tavarat ovat uuden veroisia, paitsi liivissä on taskussa pieni ratkeama.
Mihin hintaan myyntiin?
1
509
Vastaukset
- jaska Kustavi
Liivi lienee Echolift? Laadukkaita laitteita, mutta aika vanhoja jo.
Hintaa miettiessä tulee ottaa huomioon myös se, että vaikka ne on vain 10 kertaa sukelletut, täytyy ostajan oman henkisen ja ruumillisen hyvinvointinsa varmistamiseksi ehdottomasti käytettävä regu huollossa, mikä maksaa noin 70e
Uuden laadukkaan Regun, esim Suunto Teno Octo saa tingittyä noin neljään sataan ja siinä on takuu. Laadukkaat liivit maksavat uutena noin 250-300e. Hinnastossa lukee tietenkin ihan muuta, mutta kilpailu on viime vuosina painanut hintoja ja hyvääkin tavaraa on saanut halvalla.
Eli regulle käypä hionta voisi olla noin 150-200e ja liiville noin 100.
Tää on tosin kaikki ihan mun fiilispohjalta heittämää hintatasoa. Myyntipalstoja seuraamalla saa varmaan paremmin selkoa tasosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333224Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441609Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719