Terve,
Mitäköhän uskallan pyytää Poseidonin tasapainoliivistä ja 300bar regusta ( vararegu paine-ja syvyysm.), ostettu v. 1998 (uutena) ja sukellettu kymmenisen kertaa?
Liivi sopii S-M -kokoiselle naiselle tai S - kokoiselle miehelle(?). Molemmat tavarat ovat uuden veroisia, paitsi liivissä on taskussa pieni ratkeama.
Mihin hintaan myyntiin?
1
452
Vastaukset
- jaska Kustavi
Liivi lienee Echolift? Laadukkaita laitteita, mutta aika vanhoja jo.
Hintaa miettiessä tulee ottaa huomioon myös se, että vaikka ne on vain 10 kertaa sukelletut, täytyy ostajan oman henkisen ja ruumillisen hyvinvointinsa varmistamiseksi ehdottomasti käytettävä regu huollossa, mikä maksaa noin 70e
Uuden laadukkaan Regun, esim Suunto Teno Octo saa tingittyä noin neljään sataan ja siinä on takuu. Laadukkaat liivit maksavat uutena noin 250-300e. Hinnastossa lukee tietenkin ihan muuta, mutta kilpailu on viime vuosina painanut hintoja ja hyvääkin tavaraa on saanut halvalla.
Eli regulle käypä hionta voisi olla noin 150-200e ja liiville noin 100.
Tää on tosin kaikki ihan mun fiilispohjalta heittämää hintatasoa. Myyntipalstoja seuraamalla saa varmaan paremmin selkoa tasosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818