Tuosta jutusta tuli mieleen:
https://www.iltalehti.fi/sisustus/a/577c2aeb-3de7-4bc1-a96e-9514dfa7d33b
Itse voisin ehkä melko pitkälle antaa, mutta kyllä jossain kohtaa saattaisi olla että pitäisi vähän alkaa toppuuttelemaan :D
-harmiseikirj-
Antaisitko naiselle vapaat kädet sisustaa kotisi?
18
295
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu naisesta. Kyllä mä voisin palkata sisustussuunnittelijan, joka on nainen.
Arvaan, pinkki häpykarvoitus.
- Anonyymi
Onko tuo koko koti? :)
Olen yhdeltä ammatiltani visualisti. Mielestäni on päivänselvää, että sisustan kodin kuin kodin.
Ensin olisi hyvä tiedustella asukkaan värimieltymyksiä, ettei tule yllätyksiä. Kaikki eivät tykkää Barbie-pinkistä (ei ihan joka paikassa). 🩰💄🧁🌸
- Anonyymi
En todellakaan. Minun kotini on KOTI ja jos sinne tulee joku toinen pitämään sitä kotinaan niin valinnat tehdään yhteistyössä. Minun tarpeitani ja toiveitani sille miten kotia käytetään ja mitä siellä tehdään ei todellakaan pois-sisusteta.
- Anonyymi
Kyllä neuvoja sisustukseen ottaisin vastaan. Eri asia on mitä niistä toteutetaan.
Nykysin asunnossani on paljon beigen värisiä kalusteita ja valkoista värimaailmaa. Myös käsittelemätöntä puupintaa pidän miellyttävänä.
Valaistusta voisi kehittää. Makuuhueneessa ei ole mitään valaisinta, kun sitä ei siellä tarvitse. Mutta voisihan sinne jonkin punaisen tunnelmavalon laittaa romantiikkaa edistämään. ; ) - Anonyymi
En koskisi millään tavalla kenenkään kotiin. Vain omaani.
Annoin tyttärelleni jo teininä vapaat kädet sisustaa oma huoneensa. Hänellä on kyllä hyvä värisilmä, joten viimeksi pyysin häntä suunnittelemaan ja ompelemaan uudet verhot olohuoneeseeni, vaikka toki maksan materiaalit. Ja luonnollisesti hän sisustaa oman kotinsa.
Minä mietin harvoin kotini sisustamista. Ulkonäköä/kokonaisuutta tärkeämäpää minulle on toimivuus, mukavuus ja kodikkuus. Minulla on täällä sulassa sovussa minulle jo lapsena ostettu kirjahylly, isäni rakentamia huonekaluja sekä uudempia, perinteisiä kalusteita. Musta tai kokovalkoinen ei ole minun maailmaani, vaikka kotini enemmän vaaleahko onkin. Myöskään esimerkiksi muovikoristeista tai tekokukista en pidä, vaan luonnonmateriaaleista ja aidoista kukista.- Anonyymi
Kyllä suosittelen, että antakaa naisen sisustaa. Moni nainen tykkäätästä kovasti, ja on todennäköisempää, että viihtyy siten luonasi pidempiäkin aikoja. Poikamieskodit ovat yleensä aika ankeita, pari muovikukkaa siellä täällä, ihan kummallisia koriste-esineitä, merkillisiä verhoviritelmiä.
- Anonyymi
Kukaan ei saa sisustella mun kotiani.
xLiner - Anonyymi
Selkeä ei ja päälle kottikärryllinen tyrmistyttävää kieltämistä. Minulla on oma sisustussilmäni, mihin tiedän luottaa ja luotan siihen aina. Toki vuokrakämpän seiniin ei voi vaikuttaa muuten kuin vaikkapa tauluilla mutta muuten irtaimisto on harkittua ja paikoillaan. Ja mitä tuolla ylempänä joku höpisee "kummallisista" koriste-esineistä? Mitä ne ovat? Hmph! - cu-
- Anonyymi
Poikamiehet, toimikaa näin; antakaa naisen laittaa vähän mieleistään maalia tai tapettia seiniin, tuoda huonekasveja peilejä sisustustyynyjä ja -huopia tauluja mattoja yms. Sitten lisäksi otatte vielä kissan koiran tai paukaijan. Näin kotinne on heti lämpimämpi, täynnä elämää, ja toivottaa kallisarvoisen naisvieraanne tervetulleksi. Simple.
Onhan tuo kivemman näköinen kui ne iänikuiset harmaavalkoiset/valkoharmaat, vaikka toisaalta hyvin toteutettuna joku minimalistinen tyylikin voi olla nätti ja toimiva🤔
Mun lempi-inhokkeja sisustuksessa on lähinnä kaikki nämä "keepcalmandcarpediemlivelaughlove" -mietelauseet, ihan täyttä kakkaa,- Anonyymi
Mä en voi sanoa pitäväni ihan noin vaaleanpunaisesta tai pikemmin neonpunaisesta sisustuksesta. Sellainen pastellimpi pinkki voisi aksenttivärinä mennäkin, vaikka ei mun lempparini olekaan. Mutta siis syy miksi vastasin tähän on, että myös mun lempi-inhokki on kaikki nuo tuollaiset "sisustustekstit". Mun mielestäni noita kornimmaksi ei voi mennäkään. Joku sellanen itse taiteiltu teksti, jossa olisi persoonallinen särmä, voisi mennäkin, mutta nuo kuvaamasi ovat mustakin ihan kakkaa.
- Anonyymi
Tuon naisen koira varmaan ajattelee että vetää ittensä hirteen heti kun voi koska joutuu asumaan noin rumassa asunnossa.
- Anonyymi
Onneksi koira on värisokea.
- Anonyymi
Itse pidän boheemista intialaisesta tyylistä aksenttina vaalealle taustalle ja huonekaluille. Okra, purppura, sammaleenvihreä, turkoosi, vioetti, sininen. Näitä löytyy kodistani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346