Mitä elämältä halusit?

Anonyymi-ap

Hankala miettiä. Nyt olen 38 vuotias mies joka runkkaa 700 kertaa vuodessa työttömänä.

Aina ei haaveet ja ajatukset sitten toteudu. En tiedä mitä halusin mut en välttämättä tätä.

Heikki

12

226

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos vaikka aloitettaisiin siitä, ettei seuraani yritettäisi tunkea teinejä, lapsia ja vanhuksia, niin päästäisiin alkuun.

    • Anonyymi

      Sitäkin tullu ajateltua, että loppuelemänkö kannan 700 mällit talonyhtiön roskikseen.

    • Anonyymi

      Kivuttoman kuolemasn.

    • Anonyymi

      Sen haluaisin ymmmärtää miksi somalit ahdistelevat minua? En ole tietääkseni puuttunut heidän asioihinsa millään lailla ja arvostaisin, jos he eivät sekaantuisi elämääni ja pysyisivät mahdollisimman kaukana.

    • Anonyymi

      Päiväni menee niin että yleensä 13-14 aikaa eka satsi lähtee, neljännestä vaille 18 yleensä sitten toinen mälläys.

      Siinä vaiheessa yleensä riittää, mutta jos en illalla kittaa kaljaa niin mieleen hiipii kauniit naiset ja pakastepussi avautuu ja taas lentää lasti.

      Se muutos on tullu että 4 kertaa päivässäkään enää ei ole ihmeellistä. Varmaan 15 vuotta meni et 3 maksimi.

      38v mies illat polvillaan tietsikan edessä kulli kädessä vs perheen kanssa salkkareiden tsiigaaminen.

      Heikki

    • Anonyymi

      nimittelijän uusia muutama nimi

      Saster
      Ja
      Seiha

    • Anonyymi

      Osmo-Inkeri Ryyppymiesa on ahkera työn t3kijä

    • Anonyymi

      Mites se Saukkosen Mika aina lätkälähetyksissä sano. Kun sattuu tarpeeksi usein niin siihen tottuu.

      Tarpeeksi kauan kun vetelee itekseen niin siitä tulee yhtä luonnollista kun aamukahvin nauttimisesta. Toki Heikin tuommonen 700 kertaa vuoteen on paljon siitä ei pääse mihinkään.

    • Anonyymi

      En tiedä mitä mitä halusin kun joku nainen pullautti minut sisält'ään HELVETTIIN.

    • Tämä... oli... aika... rehellinen... avautuminen...

    • Anonyymi

      Tempase ensivuonna 1000 kertaa. Laske tuohon kulutettu aika yhteensä sitten vuositasolla, niin siinähän on sinulla ollut viikkoja itsesi kanssa touhua.🤣

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe